Gebruik een PI, schorem. Je breekt de combo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eigen schuld. Jij wil graag een stuk ijzer in je tong, dus moet je ook maar de negatieve gevolgen ervan dragen.
Vindquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:49 schreef Eisoep het volgende:
nee ben geen alto![]()
en de tandarts vind mij harstikke lievvv
mijn tandarts is een vrouwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:52 schreef Nass het volgende:
TS geeft tandarts een fellatio als ze onder narcose is
Om ook aan jouw wensen tegemoet te komen:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef Alborz het volgende:
Verkapt "kijk mij een tongpiercing hebben, smeek om mijn foto's" topic.
je kan ook gewoon meteen om me pics vragen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef Alborz het volgende:
Verkapt "kijk mij een tongpiercing hebben, smeek om mijn foto's" topic.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Je bent er onderhand toch verdomme wel aan gewend dat er iets achter in je keel steekt?
krijgt zo wel een nieuwe betekenis!quote:Tuf tuf tuf
ohnoesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef Eisoep het volgende:
[..]
je kan ook gewoon meteen om me pics vragen hooroja het antwoord is nein
ik ben hem niet kwijt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:01 schreef TGVkopper het volgende:
Tongpiercings
Wees blij dat je dat ding kwijt bent
Jammer. Nu weet je nog niet hoe hip een slokdarmpiercing is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:03 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik ben hem niet kwijt.
maar omdat ik zon gespierde slokdarm heb kon ik hem nog net ophoesten
Heeft je vast heel veel deeptroughts gekost om je slokdarm zo gespierd te krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:03 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik ben hem niet kwijt.
maar omdat ik zon gespierde slokdarm heb kon ik hem nog net ophoesten
ja en die matige 16 cm van jou deed het um iig nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:04 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Heeft je vast heel veel deeptroughts gekost om je slokdarm zo gespierd te krijgen.
TS geeft toe dat ze zich in haar sletten keel laat neukenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:06 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja en die matige 16 cm van jou deed het um iig niet
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:06 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja en die matige 16 cm van jou deed het um iig niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]me ogen wat doe je ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom klikte ik
We zijn allemaal teleurgesteldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef Eisoep het volgende:
ja idd wat een haat hier en dat na mijn bijnadood ervaring..
Mensen kunnen niet normaal reagerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef Eisoep het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik heb je niet betaald hoor
Dus je hoeft ook niet te doen alsof
Pics van je tongpiercing ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:46 schreef Eisoep het volgende:
TS heeft een heerlijk bordje bloemkool en schrokt deze naar binnen.![]()
totdat.. ja nu komt het ! ik bijna stik in mijn tongpiercing.
TS hoesten en proesten en jahoor hij vliegt haar keel uit samen met haar hap bloemkool.
klacht: IK WAS BIJNA DEAUD!!!
2e klacht: bloemkool over tafel...
Zuct jij kan nergens normaal reageren of welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef 2NutZ het volgende:
slet met je tongpiercing, ja slet! dat zei ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Zuctquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Zuct jij kan nergens normaal reageren of wel
Je zit wel in de Klaagbak hehquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef Eisoep het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |