quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik heb je niet betaald hoor
Dus je hoeft ook niet te doen alsof
Pics van je tongpiercing ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:46 schreef Eisoep het volgende:
TS heeft een heerlijk bordje bloemkool en schrokt deze naar binnen.![]()
totdat.. ja nu komt het ! ik bijna stik in mijn tongpiercing.
TS hoesten en proesten en jahoor hij vliegt haar keel uit samen met haar hap bloemkool.
klacht: IK WAS BIJNA DEAUD!!!
2e klacht: bloemkool over tafel...
Zuct jij kan nergens normaal reageren of welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef 2NutZ het volgende:
slet met je tongpiercing, ja slet! dat zei ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Zuctquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Zuct jij kan nergens normaal reageren of wel
Je zit wel in de Klaagbak hehquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef Eisoep het volgende:
ja idd wat een haat hier en dat na mijn bijnadood ervaring..
Ditquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef donthate het volgende:
mannen zijn echt hersenloos als je reacties hier leest
Nee dan jij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef donthate het volgende:
mannen zijn echt hersenloos als je reacties hier leest
dat maakt niet uit hoor. ik loop vaak te klooien met dat ding dus schroeft ie zo weer los.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Hoe lame.
Balletje er beter opschroeven dan maar hè, de volgende keer. Ik heb mijn tongpiercing al 5 jaar en ben er nog nooit in gestikt.
Doe is normaal man met je discriminatiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef IkBenOzan het volgende:
donthate is een vrouwVieze stinknegerin
Zijn die van jou?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Hoe lame.
Balletje er beter opschroeven dan maar hè, de volgende keer. Ik heb mijn tongpiercing al 5 jaar en ben er nog nooit in gestikt.
Jij hebt dan ook op die vleesboom van mij geoefend.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Hoe lame.
Zuct?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Zuct jij kan nergens normaal reageren of wel
Hij heeft wel vaak last van bepaalde emoties jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef IkBenOzan het volgende:
donthate is een vrouwVieze stinknegerin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |