Gebruik een PI, schorem. Je breekt de combo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eigen schuld. Jij wil graag een stuk ijzer in je tong, dus moet je ook maar de negatieve gevolgen ervan dragen.
Vindquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:49 schreef Eisoep het volgende:
nee ben geen alto![]()
en de tandarts vind mij harstikke lievvv
mijn tandarts is een vrouwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:52 schreef Nass het volgende:
TS geeft tandarts een fellatio als ze onder narcose is
Om ook aan jouw wensen tegemoet te komen:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef Alborz het volgende:
Verkapt "kijk mij een tongpiercing hebben, smeek om mijn foto's" topic.
je kan ook gewoon meteen om me pics vragen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef Alborz het volgende:
Verkapt "kijk mij een tongpiercing hebben, smeek om mijn foto's" topic.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Je bent er onderhand toch verdomme wel aan gewend dat er iets achter in je keel steekt?
krijgt zo wel een nieuwe betekenis!quote:Tuf tuf tuf
ohnoesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef Eisoep het volgende:
[..]
je kan ook gewoon meteen om me pics vragen hooroja het antwoord is nein
ik ben hem niet kwijt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:01 schreef TGVkopper het volgende:
Tongpiercings
Wees blij dat je dat ding kwijt bent
Jammer. Nu weet je nog niet hoe hip een slokdarmpiercing is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:03 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik ben hem niet kwijt.
maar omdat ik zon gespierde slokdarm heb kon ik hem nog net ophoesten
Heeft je vast heel veel deeptroughts gekost om je slokdarm zo gespierd te krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:03 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik ben hem niet kwijt.
maar omdat ik zon gespierde slokdarm heb kon ik hem nog net ophoesten
ja en die matige 16 cm van jou deed het um iig nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:04 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Heeft je vast heel veel deeptroughts gekost om je slokdarm zo gespierd te krijgen.
TS geeft toe dat ze zich in haar sletten keel laat neukenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:06 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja en die matige 16 cm van jou deed het um iig niet
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:06 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja en die matige 16 cm van jou deed het um iig niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]me ogen wat doe je ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom klikte ik
We zijn allemaal teleurgesteldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef Eisoep het volgende:
ja idd wat een haat hier en dat na mijn bijnadood ervaring..
Mensen kunnen niet normaal reagerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef Eisoep het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik heb je niet betaald hoor
Dus je hoeft ook niet te doen alsof
Pics van je tongpiercing ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:46 schreef Eisoep het volgende:
TS heeft een heerlijk bordje bloemkool en schrokt deze naar binnen.![]()
totdat.. ja nu komt het ! ik bijna stik in mijn tongpiercing.
TS hoesten en proesten en jahoor hij vliegt haar keel uit samen met haar hap bloemkool.
klacht: IK WAS BIJNA DEAUD!!!
2e klacht: bloemkool over tafel...
Zuct jij kan nergens normaal reageren of welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef 2NutZ het volgende:
slet met je tongpiercing, ja slet! dat zei ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Zuctquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Zuct jij kan nergens normaal reageren of wel
Je zit wel in de Klaagbak hehquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef Eisoep het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef donthate het volgende:
mannen zijn echt hersenloos als je reacties hier leest
Nee dan jij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef donthate het volgende:
mannen zijn echt hersenloos als je reacties hier leest
dat maakt niet uit hoor. ik loop vaak te klooien met dat ding dus schroeft ie zo weer los.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Hoe lame.
Balletje er beter opschroeven dan maar hè, de volgende keer. Ik heb mijn tongpiercing al 5 jaar en ben er nog nooit in gestikt.
Doe is normaal man met je discriminatiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef IkBenOzan het volgende:
donthate is een vrouwVieze stinknegerin
Zijn die van jou?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Hoe lame.
Balletje er beter opschroeven dan maar hè, de volgende keer. Ik heb mijn tongpiercing al 5 jaar en ben er nog nooit in gestikt.
Jij hebt dan ook op die vleesboom van mij geoefend.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Hoe lame.
Zuct?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Zuct jij kan nergens normaal reageren of wel
Hij heeft wel vaak last van bepaalde emoties jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef IkBenOzan het volgende:
donthate is een vrouwVieze stinknegerin
Nergens omquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuct?
Als ik serieus wou reageren ging ik wel naar R&P of het Viva forum.
Maar dat wil ik niet, dus.
En waar maak je, je druk om jonge...
Ga je nu iedereen quoten dan wiens reacties nergens op slaan? huiliequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Nergens omAlleen je reacties slaan nergens op
je moet er niet op reagerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Nergens omAlleen je reacties slaan nergens op
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zijn die van jou?![]()
[ afbeelding ]
Psies. En TS krijgt ook negatieve aandacht van menig fokker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Eisoep het volgende:
[..]
je moet er niet op reageren![]()
negatieve aandacht is ook aandacht![]()
Gesproken als een ware aandachtshoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Hahah za em negerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Bonus kudo's mijn padawan, bonus kudo'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:23 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Gesproken als een ware aandachtshoer
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:23 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Gesproken als een ware aandachtshoer
Thanks!!quote:
ik zou mn lul daar graag tussen in stoppen hoowrquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zijn die van jou?![]()
[ afbeelding ]
hoeraquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psies. En TS krijgt ook negatieve aandacht van menig fokker.win-win.
doe anders eens een gek dansje met hoerb. Beter nog, stel haar en haar prijslijst eens even voor. Kunnen we een concurrentie vergelijking houden.quote:
In je anus?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:53 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter een tong in je gat hebben
Nog erger.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:49 schreef Eisoep het volgende:
nee ben geen alto![]()
en de tandarts vind mij harstikke lievvv
En waarschijnlijk heeft TS ook een aarsgewei.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog erger.
Alleen hoeren dragen tongpiercings
Ervaring ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog erger.
Alleen hoeren dragen tongpiercings
Hij bedoelde; alle vrouwen met een tongpiercing, zijn hoeren.quote:
Mannen ook. Dat noem je dan een prostitué. En in het gunstigste geval gigolo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:10 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hij bedoelde; alle vrouwen met een tongpiercing, zijn hoeren.
Mannen met piercings zijn gayquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mannen ook. Dat noem je dan een prostitué. En in het gunstigste geval gigolo.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mannen ook. Dat noem je dan een prostitué. En in het gunstigste geval gigolo.
Wat Ozan zegt.quote:
quote:
Neeeeequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Nou, ik gebruik gewone nivea omdat die Q10 kankerduur is, maar ik heb ook heel lichte Q10 bruiningscrême voor de winter die ik heel soms op doe.
Het doet me meteen aan Boris Karloff denken...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik vind een wenkbrauw of tongpiercing bij een kerel niet verkeerd staan hoor.
deet het zeer dat denken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het doet me meteen aan Boris Karloff denken...
Nee; ik ben gewend om veel te denken. En zonder ijzer in je hoofd gaat dat gemakkelijker.quote:
ervaring? pics van jou voor je het ijzer uit je hoofd heb gehaald.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee; ik ben gewend om veel te denken. En zonder ijzer in je hoofd gaat dat gemakkelijker.
Dat zijn de enige foto's die er van mij zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:57 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ervaring? pics van jou voor je het ijzer uit je hoofd heb gehaald.
Wederom faal je keihard, terwijl je een semi-intellectuele opmerking maakt.quote:
ja gelukkig welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Wederom faal je keihard, terwijl je een semi-intellectuele opmerking maakt.
Deed met een TWTF?? Ben je wel naar de basisschool geweest?
Wtf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:53 schreef MissKriel het volgende:
OMG!!
Eisoep ik reageer op je verstikking!!
Weetje nog dat je piercing balletje door de gootsteen was gespoeld en dat we dat ding helemaal uit elkaar moesten halen,.
enook dat je helemaal in paniek wegging om een nieuw balletje te halen.![]()
Oeps... Me mondje voorbij gepraat mag ik nu over je benen??
Dit, zo een ding heeft geen eens nut, het is niet mooi en het doet pijn (heb ik van horen zeggenO.quote:
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Mag ik ook over je benen, eisoep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |