Mannen ook. Dat noem je dan een prostitué. En in het gunstigste geval gigolo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:10 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hij bedoelde; alle vrouwen met een tongpiercing, zijn hoeren.
Mannen met piercings zijn gayquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mannen ook. Dat noem je dan een prostitué. En in het gunstigste geval gigolo.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mannen ook. Dat noem je dan een prostitué. En in het gunstigste geval gigolo.
Wat Ozan zegt.quote:
quote:
Neeeeequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Nou, ik gebruik gewone nivea omdat die Q10 kankerduur is, maar ik heb ook heel lichte Q10 bruiningscrême voor de winter die ik heel soms op doe.
Het doet me meteen aan Boris Karloff denken...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik vind een wenkbrauw of tongpiercing bij een kerel niet verkeerd staan hoor.
deet het zeer dat denken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het doet me meteen aan Boris Karloff denken...
Nee; ik ben gewend om veel te denken. En zonder ijzer in je hoofd gaat dat gemakkelijker.quote:
ervaring? pics van jou voor je het ijzer uit je hoofd heb gehaald.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee; ik ben gewend om veel te denken. En zonder ijzer in je hoofd gaat dat gemakkelijker.
Dat zijn de enige foto's die er van mij zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:57 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ervaring? pics van jou voor je het ijzer uit je hoofd heb gehaald.
Wederom faal je keihard, terwijl je een semi-intellectuele opmerking maakt.quote:
ja gelukkig welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Wederom faal je keihard, terwijl je een semi-intellectuele opmerking maakt.
Deed met een TWTF?? Ben je wel naar de basisschool geweest?
Wtf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:53 schreef MissKriel het volgende:
OMG!!
Eisoep ik reageer op je verstikking!!
Weetje nog dat je piercing balletje door de gootsteen was gespoeld en dat we dat ding helemaal uit elkaar moesten halen,.
enook dat je helemaal in paniek wegging om een nieuw balletje te halen.![]()
Oeps... Me mondje voorbij gepraat mag ik nu over je benen??
Dit, zo een ding heeft geen eens nut, het is niet mooi en het doet pijn (heb ik van horen zeggenO.quote:
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Mag ik ook over je benen, eisoep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |