Triggershit.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
Griekjeee
Triggershot
Lamon.
Phpmstyle
Griepjeee
Gaultier
DOEEEEEEI.
P.s. aanvullingen zijn welkom.
Nee jijquote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kwetsend jegens onze zwarte broeders.
Jij mag wel op mijn private party komenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben geen kloonmag ik dan wel op je kinderfeestje komen
?
Neeeeee he. Ik de hele tijd op de klok kijken voor wanneer het 7u is. Zelfs om kwart voor 7 nog want ik wou de wedstrijden kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef Siniti het volgende:
wat een smerige kankerovertredingen van schaars en moreno![]()
![]()
![]()
![]()
gmta, die wilde ik een keer aanmaken.quote:
hahaha, oh oh oh oh, jij bent me d'r eentje hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
Die NoelGallagher staat me ook niet aan, keer op keer die hosselverhalen van hem!
Ik moest lachen, ondanks dat ik boos benquote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
Ik word altijd een beetje hitsig als Allure_ boos is.
Liefquote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij mag wel op mijn private party komen.
Failquote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Magical.Trevor het volgende:
[..]
Neeeeee he. Ik de hele tijd op de klok kijken voor wanneer het 7u is. Zelfs om kwart voor 7 nog want ik wou de wedstrijden kijken.
VERGEET IK HEt DIKKE KUTZOOI
Hij is ook wel subliem grappig al zeg ik het zelfquote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
gmta, die wilde ik een keer aanmaken.
Leer jij nou maar door.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Magical.Trevor het volgende:
[..]
Neeeeee he. Ik de hele tijd op de klok kijken voor wanneer het 7u is. Zelfs om kwart voor 7 nog want ik wou de wedstrijden kijken.
VERGEET IK HEt DIKKE KUTZOOI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |