Triggershit.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
Griekjeee
Triggershot
Lamon.
Phpmstyle
Griepjeee
Gaultier
DOEEEEEEI.
P.s. aanvullingen zijn welkom.
Nee jijquote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kwetsend jegens onze zwarte broeders.
Jij mag wel op mijn private party komenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben geen kloonmag ik dan wel op je kinderfeestje komen
?
Neeeeee he. Ik de hele tijd op de klok kijken voor wanneer het 7u is. Zelfs om kwart voor 7 nog want ik wou de wedstrijden kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef Siniti het volgende:
wat een smerige kankerovertredingen van schaars en moreno![]()
![]()
![]()
![]()
gmta, die wilde ik een keer aanmaken.quote:
hahaha, oh oh oh oh, jij bent me d'r eentje hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
Die NoelGallagher staat me ook niet aan, keer op keer die hosselverhalen van hem!
Ik moest lachen, ondanks dat ik boos benquote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
Ik word altijd een beetje hitsig als Allure_ boos is.
Liefquote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij mag wel op mijn private party komen.
Failquote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Magical.Trevor het volgende:
[..]
Neeeeee he. Ik de hele tijd op de klok kijken voor wanneer het 7u is. Zelfs om kwart voor 7 nog want ik wou de wedstrijden kijken.
VERGEET IK HEt DIKKE KUTZOOI
Hij is ook wel subliem grappig al zeg ik het zelfquote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
gmta, die wilde ik een keer aanmaken.
Leer jij nou maar door.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Magical.Trevor het volgende:
[..]
Neeeeee he. Ik de hele tijd op de klok kijken voor wanneer het 7u is. Zelfs om kwart voor 7 nog want ik wou de wedstrijden kijken.
VERGEET IK HEt DIKKE KUTZOOI
Wie kan zich nou druk maken over het internetquote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ondanks dat ik boos ben.
Why so seriousquote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha, oh oh oh oh, jij bent me d'r eentje hoor.
Daar ben ik voorquote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je wordt serieus boos doordat er mensen die je niet mag op het internet ergens in een sc posten?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeg er wat van! Dat zal der leren!!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie is TS en waarom denkt ze dat ze hier de baas is. Smerig stuk vreten.
Ik ben Triggershot en Griekjeee is mijn kloon.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja ik faal nu alquote:
Je dikke moederquote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef Magical.Trevor het volgende:
Ik vind die NoelGallagher ook maar een klapjosti
Pure poëzie dit.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je nagaan hoe diep het zit.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Magical.Trevor het volgende:
[..]
Wie kan zich nou druk maken over het internet
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben Triggershot en Griekjeee is mijn kloon.
Nietus. Bewijs of gtfo.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geef ook dichtbundels uitquote:
Dat zou best wel eens heel goed kunnen ja.quote:
Ik ben ook aan het luisteren.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind die Novio wel mooi, wd. Lijkt wel een beetje op porcelain.
Hi-la-risch. Vooral zo neerzetten zodat niemand het gelooft.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True. Down Slow lijkt er ook een beetje op.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind die Novio wel mooi, wd. Lijkt wel een beetje op porcelain.
Dat dacht ik al, zulk talent kan niet onopgemerkt blijven.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik geef ook dichtbundels uit
Ja, ik vind die ook zo mooiquote:Op zondag 24 januari 2010 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het luisteren.
Porcelain is een van m'n favoriete nummers trouwens.
Heb je liever dat ik het ontken?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hi-la-risch. Vooral zo neerzetten zodat niemand het gelooft.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef Magical.Trevor het volgende:
Ik vind die NoelGallagher ook maar een klapjosti
Zijn je vliezen gebroken?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
ja echt ik voel het aan mijn water weet je
Jij mot je bakkes houwe. Ik weet waar je woont gast.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
ja echt ik voel het aan mijn water weet je
Nee, het is wel duidelijk dat griekjeee jouw kloon is. Je bent gewoon niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je liever dat ik het ontken?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, intern water. Ik heb geen vliezen gekkie ik ben een jongetje
Dat laatste sowieso, of G mijn kloon is of niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, het is wel duidelijk dat griekjeee jouw kloon is. Je bent gewoon niet goed bij je hoofd.
Wat doe je hier? Ik dacht dat jij hier niet mocht komen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, of G mijn kloon is of niet.
Maar eeuh wat maakt het zo 'duidelijk'?
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Ik dacht dat jij hier niet mocht komen.
Ik wil het er niet eens meer over hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, of G mijn kloon is of niet.
Maar eeuh wat maakt het zo 'duidelijk'?
Whispering wind.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ohjaaa Moby - God Moving Over The Face Of The Waters en Moby - Wait For Me. Ook zulks goed.
Hadden jullie elkaar niet op msn?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil het er niet eens meer over hebben.
Jij had al besloten om mij niet meer te willen spreken, dus dan stel ik dat bij deze nu ook in.
Al dit daarom dus?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij had al besloten om mij niet meer te willen spreken, dus dan stel ik dat bij deze nu ook in.
Waarom zou hij dat niet mogen?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Ik dacht dat jij hier niet mocht komen.
Oké, waarom betrek je mij hier dan bij?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar allemaal in het echt he?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij mot je bakkes houwe. Ik weet waar je woont gast.
Aha.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Simpel, omwille van het idee dat jij mijn kloon zou zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké, waarom betrek je mij hier dan bij?
Jij bent next.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Jezus, is dit de Triggershot-maakt-ruzie-met-Fok!-chicks week ofzo?
Nee.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar allemaal in het echt he?
Zeker allemaal uit het zuiden des lands?
Als griekjeee echt jouw verloofde is, dan maakt ze behoorlijke sicke topics. Onee wacht, want jij post 95% van de tijd met griekjeee's account. Nou goed, dan ben jij dus niet helemaal lekkerquote:Op zondag 24 januari 2010 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel, omwille van het idee dat jij mijn kloon zou zijn.
Ik stop net nog een stuk chocolade in m'n mondquote:Op zondag 24 januari 2010 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent next.
Je PMS bevielen me sowieso niet.
Uh, dit is de eerste keer deze week toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Blijkbaar. Hoe gaat het bij jou met lerenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij mot je bakkes houwe. Ik weet waar je woont gast.
Ik dacht meer aan iedereen-maakt-ruzie-met-iedereen dag.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Verloofdequote:Op zondag 24 januari 2010 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als griekjeee echt jouw verloofde is, dan maakt ze behoorlijke sicke topics. Onee wacht, want jij post 95% van de tijd met griekjeee's account. Nou goed, dan ben jij dus niet helemaal lekker.
Wat?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als griekjeee echt jouw verloofde is, dan maakt ze behoorlijke sicke topics. Onee wacht, want jij post 95% van de tijd met griekjeee's account. Nou goed, dan ben jij dus niet helemaal lekker.
Hyvesquote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan iedereen-maakt-ruzie-met-iedereen dag.
En niemand kent de echte inside probs, omdat ze tegelijkertijd elkaar af lopen te maken op Hyves en msn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |