Dat zou best wel eens heel goed kunnen ja.quote:
Ik ben ook aan het luisteren.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind die Novio wel mooi, wd. Lijkt wel een beetje op porcelain.
Hi-la-risch. Vooral zo neerzetten zodat niemand het gelooft.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben Triggershot en Griekjeee is mijn kloon.
True. Down Slow lijkt er ook een beetje op.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind die Novio wel mooi, wd. Lijkt wel een beetje op porcelain.
Dat dacht ik al, zulk talent kan niet onopgemerkt blijven.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik geef ook dichtbundels uit
Ja, ik vind die ook zo mooiquote:Op zondag 24 januari 2010 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het luisteren.
Porcelain is een van m'n favoriete nummers trouwens.
Heb je liever dat ik het ontken?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hi-la-risch. Vooral zo neerzetten zodat niemand het gelooft.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef Magical.Trevor het volgende:
Ik vind die NoelGallagher ook maar een klapjosti
Zijn je vliezen gebroken?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
ja echt ik voel het aan mijn water weet je
Jij mot je bakkes houwe. Ik weet waar je woont gast.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
ja echt ik voel het aan mijn water weet je
Nee, het is wel duidelijk dat griekjeee jouw kloon is. Je bent gewoon niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je liever dat ik het ontken?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, intern water. Ik heb geen vliezen gekkie ik ben een jongetje
Dat laatste sowieso, of G mijn kloon is of niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, het is wel duidelijk dat griekjeee jouw kloon is. Je bent gewoon niet goed bij je hoofd.
Wat doe je hier? Ik dacht dat jij hier niet mocht komen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, of G mijn kloon is of niet.
Maar eeuh wat maakt het zo 'duidelijk'?
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Ik dacht dat jij hier niet mocht komen.
Ik wil het er niet eens meer over hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, of G mijn kloon is of niet.
Maar eeuh wat maakt het zo 'duidelijk'?
Whispering wind.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ohjaaa Moby - God Moving Over The Face Of The Waters en Moby - Wait For Me. Ook zulks goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |