ik had hem omdat ie goedkoop was en opeens begon hij voorde winterstop goed te spelen en toen was ik redelijk blijquote:Op zondag 24 januari 2010 18:21 schreef o.us het volgende:
Wtf, nee he. Ik las het net. Hij was 1 van mijn favoriete spelers van PSV.
Ik snap je.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik had hem omdat ie goedkoop was en opeens begon hij voorde winterstop goed te spelen en toen was ik redelijk blij
Ach stel je niet aan voor een beetje drugs of wat dn ookquote:Op zondag 24 januari 2010 18:24 schreef Skylark. het volgende:
PSV. Moet die Reis zich maar gedragen. Wat denkt die knul wel niet. Beetje professionaliteit mag wel.
ik ben voor Ajax dus dat maakt wel uit, alleen voor mijn team is het kutquote:Op zondag 24 januari 2010 18:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik snap je.
Hmmm, zolang Doedelzak, Toivonen en Affelay blijven maakt het in principe niet zo veel uit.
Ik voor Sparta en ik kijk graag naar PSV, leuk voetbal daar in Eindhoven. Hoe ziet jouw team er uit dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben voor Ajax dus dat maakt wel uit, alleen voor mijn team is het kut
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef donthate het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan voor een beetje drugs of wat dn ook![]()
Hij heeft niemand vermoord.. De hele sport wereld lijd aan diarre... als iemand drugs wil gebruiken in hun vrije tijd laat ze ze daar niet mee bemoeien
zal hem zo ff posten, ben nu ff scunthorpe- man city aan het kijken en aan het fokken op m'n iPhonequote:Op zondag 24 januari 2010 18:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik voor Sparta en ik kijk graag naar PSV, leuk voetbal daar in Eindhoven. Hoe ziet jouw team er uit dan?
Dan moet je em wegtrappen voor motivatie problemen.. Volgens mij weetje niet echt wat drugs met je doen... Zolang je het neit 5x per dag doet zoals die junkies af en toe in je vrije tijd is er geen probleem..quote:Op zondag 24 januari 2010 18:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]!! Jij moet wel een troll zijn.
Die kerel voetbalt bij een topclub en een topclub mag bepaalde eisen aan hun spelers zetten. Als hij dan té laat, in slechte fitheid en met drugs in aderen op een trainingscomplex aankomt.. Ze hadden hem er toen gelijk uit moeten schoppen.
Dat is ook het laatste wat je wilt als nje drugs doet... Maar jij wat is jou mening er over stevequote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Reis weigerde hulp overigens van psv
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Dan moet je em wegtrappen voor motivatie problemen.. Volgens mij weetje niet echt wat drugs met je doen... Zolang je het neit 5x per dag doet zoals die junkies af en toe in je vrije tijd is er geen probleem..
Vind neit dat je hem daar op mag afserveren als ik een speler zou hebben die er elke week 2in schiet mag die zn hele neus wel weg snuiven
Hij haalt toch niet het maximale uit zijn kunnen door het drugsgebruik. Meer dan terecht dit van PSV.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Dan moet je em wegtrappen voor motivatie problemen.. Volgens mij weetje niet echt wat drugs met je doen... Zolang je het neit 5x per dag doet zoals die junkies af en toe in je vrije tijd is er geen probleem..
Vind neit dat je hem daar op mag afserveren als ik een speler zou hebben die er elke week 2in schiet mag die zn hele neus wel weg snuiven
ik ben geen profvoetballer maar wanneer ik dat wel was geweest dan ik de hulp van mijn club aangenomenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is ook het laatste wat je wilt als nje drugs doet... Maar jij wat is jou mening er over steve
zeg niet dat het niet terecht is, het is alleen kut voor mijn teamquote:Op zondag 24 januari 2010 18:39 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hij haalt toch niet het maximale uit zijn kunnen door het drugsgebruik. Meer dan terecht dit van PSV.
Ik denk dat je het bij deze gast niet mag onderschatten hoor. Ze wilden hem ook naar een afkick kliniek sturen, das ook niet voor niets. Dit zal echt niet bij 1 jointje per dag zijn gebleven. Denk eerder gewoon steeds een paar dagen helemaal uit ze dak en dan verrot aankomen op een training. Dat werkt niet natuurlijk. Ben het wel met je eens dat hun ook wel drugs mogen gebruiken zolang het hun spel niet beinvloed. Maradona snoof ze eigen ook de tering in maar presteerde nog steeds. Dat deed deze knaap blijkbaar niet en dan heb je als club gewoon het recht hem eruit te gooien.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja maar wat schiet die club ermee op om dan ik bedoel gooi em eruit voor motivatie problemenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik denk dat je het bij deze gast niet mag onderschatten hoor. Ze wilden hem ook naar een afkick kliniek sturen, das ook niet voor niets. Dit zal echt niet bij 1 jointje per dag zijn gebleven. Denk eerder gewoon steeds een paar dagen helemaal uit ze dak en dan verrot aankomen op een training. Dat werkt niet natuurlijk. Ben het wel met je eens dat hun ook wel drugs mogen gebruiken zolang het hun spel niet beinvloed. Maradona snoof ze eigen ook de tering in maar presteerde nog steeds. Dat deed deze knaap blijkbaar niet en dan heb je als club gewoon het recht hem eruit te gooien.
ohhh de 1e psv huilie meldt zich hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 18:45 schreef patrickpsv het volgende:
Wat een kut klacht TSPSV de schuld geven van de problemen van Reis
![]()
oh wacht, je bent een ajacied, dat verklaard het
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik voor Sparta en ik kijk graag naar PSV, leuk voetbal daar in Eindhoven. Hoe ziet jouw team er uit dan?
jij begonquote:Op zondag 24 januari 2010 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ohhh de 1e psv huilie meldt zich hoor
Jankerdquote:Op zondag 24 januari 2010 18:45 schreef patrickpsv het volgende:
Wat een kut klacht TSPSV de schuld geven van de problemen van Reis
![]()
oh wacht, je bent een ajacied, dat verklaard het
Met wat?? Ik heb Reis niet aan de drugs geholpen of ontslagen hoor, ik had hem alleen opgesteld in mijn team.quote:
Maar wat is dat eigenlijk voor iets dat je doet?:P soort verkapte osm? of wat heb er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 24 januari 2010 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens was de enige speler die ik nog kon betalen Wiljan Pluim, donthate je heb gelijk
Nee ik speel met het Noord-Hollands Dagblad mee met een spel, gewoon team samenstellen en gaan haha.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar wat is dat eigenlijk voor iets dat je doet?:P soort verkapte osm? of wat heb er nog nooit van gehoord![]()
Je mag me gewoon fabian noemen hoor klinkt wat makkelijker:P
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met wat?? Ik heb Reis niet aan de drugs geholpen of ontslagen hoor, ik had hem alleen opgesteld in mijn team.
Hahah oke zo ja woon een heel stuk van noord holland vandaan krijg je dat hequote:Op zondag 24 januari 2010 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik speel met het Noord-Hollands Dagblad mee met een spel, gewoon team samenstellen en gaan haha.
En ik zal dat voortaan doen dan haha
Hahahhahahahahahahahhaahhahaahahha sorry...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:56 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
, je klacht is dat PSV iemand ontslaat voor 'een beetje drugsgebruik', omdat dat slecht is voor dat spelletje van jou. en vervolgens ben ik een huilie door te zeggen dat het een kutklacht is zeker.
kijk naar jezelf.
Ga eens lekker ergens anders de jankbak uithangenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:56 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
, je klacht is dat PSV iemand ontslaat voor 'een beetje drugsgebruik', omdat dat slecht is voor dat spelletje van jou. en vervolgens ben ik een huilie door te zeggen dat het een kutklacht is zeker.
kijk naar jezelf.
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:57 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahahhahahahahahahahhaahhahaahahha sorry...
Jij bent vast niet ouder als 12
Ja was vandaag heen, was een slechte wedstrijdquote:Op zondag 24 januari 2010 18:56 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah oke zo ja woon een heel stuk van noord holland vandaan krijg je dat heajax gaat twenthe straks ook nog inhalen haha
was je nog geweest
Gast kanker eens op, met je jij dit en jij dat postsquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast kanker eens op, met je jij dit en jij dat posts
kleuter
Ik zie van die gast alleen maar wat je zegt ben jezelf postsquote:Op zondag 24 januari 2010 19:01 schreef Equites het volgende:
Juist steven zet die gast op zijn plaats.
Hahah die bitch kent zijn plaats nu wel denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 19:01 schreef Equites het volgende:
Juist steven zet die gast op zijn plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |