Foto van je tieten, anders ben je een kloon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:16 schreef suzannesuicide het volgende:
kloon? :S
Ow lololol je weet niet wat het is dan kan je het ook niet zijn!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kudo's.
hahaha maar ik hou niet van kinderfeestjes ik wil alcohol en partyen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef Twizu het volgende:
Dit heb ik ook gehad. Wat ik heb gedaan is iedere dag in een kerstman outfit naar school komen. In het begin is dat een beetje raar en kijken mensen je vreemd aan, maar na een week hebben ze veel respect voor je en mag je op hun kinderfeestjes komen.
Succes!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef John_Q het volgende:
[..]
Ow lololol je weet niet wat het is dan kan je het ook niet zijn!!!![]()
![]()
Ik zat dus fout hihihi ben ook maar een mens hihi excuses
tuurlijk weet ik wel wat een kloon is maar snap niet wat het met mij te maken heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch een kinderfeestje.... duidelijk, je gaat naar de verkeerde kinderfeestjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
hahaha maar ik hou niet van kinderfeestjes ik wil alcohol en partyen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef Twizu het volgende:
Dit heb ik ook gehad. Wat ik heb gedaan is iedere dag in een kerstman outfit naar school komen. In het begin is dat een beetje raar en kijken mensen je vreemd aan, maar na een week hebben ze veel respect voor je en mag je op hun kinderfeestjes komen.
Succes!
Als je geen kloon bent dan zou ik even switchen van subforum (ga naar relaties en psychologie toe of zo)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |