Foto van je tieten, anders ben je een kloon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:16 schreef suzannesuicide het volgende:
kloon? :S
Ow lololol je weet niet wat het is dan kan je het ook niet zijn!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kudo's.
hahaha maar ik hou niet van kinderfeestjes ik wil alcohol en partyen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef Twizu het volgende:
Dit heb ik ook gehad. Wat ik heb gedaan is iedere dag in een kerstman outfit naar school komen. In het begin is dat een beetje raar en kijken mensen je vreemd aan, maar na een week hebben ze veel respect voor je en mag je op hun kinderfeestjes komen.
Succes!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef John_Q het volgende:
[..]
Ow lololol je weet niet wat het is dan kan je het ook niet zijn!!!![]()
![]()
Ik zat dus fout hihihi ben ook maar een mens hihi excuses
tuurlijk weet ik wel wat een kloon is maar snap niet wat het met mij te maken heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch een kinderfeestje.... duidelijk, je gaat naar de verkeerde kinderfeestjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
hahaha maar ik hou niet van kinderfeestjes ik wil alcohol en partyen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef Twizu het volgende:
Dit heb ik ook gehad. Wat ik heb gedaan is iedere dag in een kerstman outfit naar school komen. In het begin is dat een beetje raar en kijken mensen je vreemd aan, maar na een week hebben ze veel respect voor je en mag je op hun kinderfeestjes komen.
Succes!
Als je geen kloon bent dan zou ik even switchen van subforum (ga naar relaties en psychologie toe of zo)quote:
wat is jou probleem? :Squote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
Sterf.
Stop met aandacht zoeken en gedraag je fatsoenlijk.
wat is dat kloon nou?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:22 schreef 9611Niels het volgende:
suzannesuicide baggerkloon, prullenbak.
Dat moet je worden, voordat ze je accepteren.quote:
Omdat je een kloon bentquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:14 schreef suzannesuicide het volgende:
ik hb zowiezo al iets vn 3 vrienden
in de klas en een paar in anderew
klassen , dus ik voel me al loner ['a]
buiten sgool hb ik wel vrienden en
die zijn ook gwn emo kinda .
maar mn vrienden op sgool
beginen me uittesgelde als
kanker emo enzo en ze verbieden
me naar andere vrienden te gaan
screamo muziek te luisteren enzoo
ook op dit forum doen sommige gemeen.
:S
hoe kom ik daar vn af
zonder mezelf helemaal moeten te
veranderen !? ):
hahaa wt praat jei je bent 60 ofzo xDDDquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |