Dat kan je toch gewoon een keer proberen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef Biels het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat een broodje kaassoufle met pindasaus helemaal fantastisch is. Is er iemand die dit voor me kan bevestigen?
Zeer goed te doen, maar ik heb ze het liefst naturel!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef Biels het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat een broodje kaassoufle met pindasaus helemaal fantastisch is. Is er iemand die dit voor me kan bevestigen?
'quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef Biels het volgende:
Wel ze zijn te warm en afkoelen duurt eeuwen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Slotje, dit is namelijk geen klacht.
Jij lust geen patat?quote:
Met mayo zijn ze lekkerder!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef Biels het volgende:
Dat heb ik toch niet gezegd? Sukkelquote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Inderdaad en bovendien; mensen die friet net zo lekker of lekkerder vinden dan vlees
http://www.prodiet.nl/shop/images/T/kaassoufle.jpgquote:Op zondag 10 januari 2010 18:34 schreef Grimmjoww het volgende:
Zijn lekkerHet goudbruine knapperige omhulsel.... de warme zachte inhoud
Edit: verkeerde subforum
Klacht: ze zijn te warm.
Dat inderdaad...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
mensen die friet net zo lekker of lekkerder vinden dan vlees
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |