Ok biertje drinken in Stairway weetsquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:47 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Ik welik ben alleen wel een man, vind je vast niet erg suikertje van me?
Ik slik alleen niet, is dat erg?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok biertje drinken in Stairway weets
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:48 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik slik alleen niet, is dat erg?Ik smeer het liever allemaal over me heen
Ik wil alleen gezellig praten onder het genot van wat bitterballenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef Oorbeer het volgende:
Een gat is een gat en in het donker merk je er niks van.
Dat kan ook in het donker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil alleen gezellig praten onder het genot van wat bitterballen
Waarom gezellig praten met bitterballen als je ook keihard in je kont gebonkt kunt worden???quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil alleen gezellig praten onder het genot van wat bitterballen
Ik vind jou een viezige user. ben je kloon van Penisbaard?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef Oorbeer het volgende:
Een gat is een gat en in het donker merk je er niks van.
Jij hebt nu even geen inspraak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef Paul het volgende:
Ik heb liever een vrouw
Ik kan er 2 aan, maar dan val ik ook bijna omquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:51 schreef Zapper het volgende:
Paul jij kunt toch helemaal geen Duvel aan jongen.
Ik ben zijn man.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind jou een viezige user. ben je kloon van Penisbaard?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:52 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Helaas ik heb vanmiddag een vergadering die ik zelf moet voorzitten(anders had ik natuurlijk meteen voor jou 'gespijbeld'
)
Denk je iemand een plezier te doen, wilt hij geen pleziertje terugdoen! NOU JA, KRIJG TOCH DE VLOTTEPITTIGEKAPSEL"MEISJ(S=D)ES" ACHTER JE AANquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan er 2 aan, maar dan val ik ook bijna om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |