abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76632996
Hier kan je terecht voor:

- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden

Bagger in dit topic verwijderen en noten we ook, evenals het gezeur om notes, die krijg je namelijk niet voor niets.

Als je een verzoek voor iets post, zorg dat je post compleet is met linkjes en onderbouwing. Dit scheelt een boel zoekwerk .
Kortom, als jij een serieus kritiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.

Verder kunnen wij als mods prima zelf een klacht afhandelen, dus de mening van iemand anders dan degene die iets meldt zitten we niet op te wachten.

Succes en houdt KLB leuk.
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
We stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.

Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.

[ Bericht 52% gewijzigd door swarmahoer op 10-01-2010 14:34:00 ]
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76643976
Kaassouffle'tjes

Lijkt me niet echt KLB-waardig.
pi_76645112
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kaassouffle'tjes

Lijkt me niet echt KLB-waardig.
klopt, volgende keer mag die m in cul openen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_76653951
Ja, hallo, het is jullie boy zovty, ik wil jullie feed geven, maar dan verwacht ik wel wat terug.
Worden TR's van gesloten topics doorgaans gelezen?
(Het gaat me niet specifiek om mijn TR op het Marokkanen topic.)
pi_76665394
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef zovty het volgende:
Ja, hallo, het is jullie boy zovty, ik wil jullie feed geven, maar dan verwacht ik wel wat terug.
Worden TR's van gesloten topics doorgaans gelezen?
(Het gaat me niet specifiek om mijn TR op het Marokkanen topic.)
ik lees ze niet omdat die topics op slot zitten, dus zijn ze behandeld en beoordeeld
swarma spam hoer
pi_76668256
quote:
Op maandag 11 januari 2010 01:16 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ik lees ze niet omdat die topics op slot zitten, dus zijn ze behandeld en beoordeeld
Ok, dus als ik feedback wil geven over een slotje kan ik dat het beste hier doen.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:39:58 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_76669858
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Ok, dus als ik feedback wil geven over een slotje kan ik dat het beste hier doen.
Ja, ik lees ook geen TR's van gesloten topics Het schijnt dat TR's trouwens straks ook in onze AT te zien zijn, dus dan kunnen we er nog sneller op reageren
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76669909
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ja, ik lees ook geen TR's van gesloten topics Het schijnt dat TR's trouwens straks ook in onze AT te zien zijn, dus dan kunnen we er nog sneller op reageren
Hmz, hoe werkt het dan nu eigenlijk?
Ik ging er altijd vanuit dat jullie een normale topiclijst zien met daarnaast (bij aantal posts/views) nog een extra kolommetje voor het aantal TR's.
Kunnen gewone users straks ook zien of er al TR zijn gedaan bij een topic? Lijkt me echt superhandig voor de modwannabees.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:44:43 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_76670000

Dit zien we nu: een geel driehoekje achter een topic in de KLB forumlist. Dit gele driehoekje zien we niet in de AT of MyAT, dus je moet altijd KLB open hebben om ze te kunnen zien, maar dat gaat veranderen. We zien ook niet of er achter dat driehoekje één of meerdere TR's hangen, dat zien we pas als we er op klikken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76670529
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Dit zien we nu: een geel driehoekje achter een topic in de KLB forumlist. Dit gele driehoekje zien we niet in de AT of MyAT, dus je moet altijd KLB open hebben om ze te kunnen zien, maar dat gaat veranderen. We zien ook niet of er achter dat driehoekje één of meerdere TR's hangen, dat zien we pas als we er op klikken.
Ok, duidelijk. .
pi_76690035
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

als je boven het driehoekje hovert dan zie je het aantal staan
swarma spam hoer
pi_76698400
Ff een vraagje he... wie zou het een leuk idee vinden als er een topic kwam waar je al die briljante posts kunt plaatsen waarvoor je in het eigenlijke topic net te laat was omdat een van die mods er al een slotje op heeft gepleurd?
Dus een posten-na-het-slotje topic.
Uiteraard is het niet de bedoeling om in dat posten-na-slotje topic de 'discussie' voortgezet wordt, maar het kan natuurlijk wel een pareltjesverzamel topic worden.

Snapte een beetje?

Ik ben kennelijk altijd op m'n sterkst net nadat een mod er een slotje op gooit. *kijkt veelzeggend naar Adelante en swarmahoer*
  maandag 11 januari 2010 @ 22:02:49 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_76698837
Heb je een voorbeeld postnaslotje?
pi_76699070
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
Heb je een voorbeeld postnaslotje?
Ja, ik had een briljant voorbeeld gehad als jij kikoo z'n bomber topic niet had gesloten, maat.
Als ik van de week wat meer tijd heb zal ik even een opzetje maken...
pi_76700636
succes ermee, zorg dat het geen 2e SC wordt......
swarma spam hoer
  maandag 11 januari 2010 @ 22:45:42 #16
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_76701306
Waarom is deze nog open..

Mensen die op msn een foto eisen
pi_76710230
Is het mogelijk om d.m.v. alleen je mailadres een username en wachtwoord te achterhalen?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:31:32 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_76710752
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:09 schreef Gaultier het volgende:
Is het mogelijk om d.m.v. alleen je mailadres een username en wachtwoord te achterhalen?
Hoe bedoel je precies? Je hebt ooit een e-mail adres gebruikt voor registratie maar weet de username en pw niet meer?
pi_76710835
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies? Je hebt ooit een e-mail adres gebruikt voor registratie maar weet de username en pw niet meer?
Ja, mijn account waar ik de status middlebie mee had.
Ik weet wel het mailadres waarmee ik had geregistreerd, maar niet meer de username en wachtwoord.
Ben wel benieuwd wat het ook alweer was, omdat best veel mensen mij die vraag stellen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:49:07 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_76711161
Misschien dat een FA dat kan achterhalen, dus even wachten tot Bio hier post of stuur hem even een PM als het spoed heeft.
pi_76722930
Yow Ludo, het is boy, zovty. Je weet waar ik het over wil hebben aight.
Komtie: die posts van mc-knifa, ze zijn een beetje moeilijk te lezen. Maar vind ik ze leuk.
Net zo leuk als Het leven... (verrassing voor jullie!)
Ook een puzzeltje. Werd een top topic.
Snapte?

Open die handel jonge.
En schop de haters die een topic gaan verzieken omdat ze te lam zijn om even na te denken.
pi_76723337
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef zovty het volgende:
Yow Ludo, het is boy, zovty. Je weet waar ik het over wil hebben aight.
Komtie: die posts van mc-knifa, ze zijn een beetje moeilijk te lezen. Maar vind ik ze leuk.
Net zo leuk als Het leven... (verrassing voor jullie!)
Ook een puzzeltje. Werd een top topic.
Snapte?

Open die handel jonge.
En schop de haters die een topic gaan verzieken omdat ze te lam zijn om even na te denken.
Nee, ik heb gefaald. TS is weg. Het spijt me zeer.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_76723396
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nee, ik heb gefaald. TS is weg. Het spijt me zeer.
Fouten maken is menselijk, kan gebeuren.
Jammer, maar ik denk dat hij de weg wel terug weet te vinden.

Ik zet toch een kruisje achter je naam, maar dat moet je voorlopig maar als formaliteit beschouwen. Je zit nu op 4 trouwens.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:50:15 #24
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_76740543
Mijn topic ( waarheid niet kunnen zeggen) is gesloten wegens: Trollalert. Nou geweldig. Wat is dat eigenlijk?

En waarom werd hij gesloten? Ik vond het een onderbouwde klacht.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_76742975
Kan een moderator even die baggertopics aanpakken, Dank
 2011 13" i5 ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')