quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
We stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
klopt, volgende keer mag die m in cul openenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kaassouffle'tjes
Lijkt me niet echt KLB-waardig.
ik lees ze niet omdat die topics op slot zitten, dus zijn ze behandeld en beoordeeldquote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef zovty het volgende:
Ja, hallo, het is jullie boy zovty, ik wil jullie feed geven, maar dan verwacht ik wel wat terug.
Worden TR's van gesloten topics doorgaans gelezen?
(Het gaat me niet specifiek om mijn TR op het Marokkanen topic.)
Ok, dus als ik feedback wil geven over een slotje kan ik dat het beste hier doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik lees ze niet omdat die topics op slot zitten, dus zijn ze behandeld en beoordeeld
Ja, ik lees ook geen TR's van gesloten topicsquote:Op maandag 11 januari 2010 09:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, dus als ik feedback wil geven over een slotje kan ik dat het beste hier doen.
Hmz, hoe werkt het dan nu eigenlijk?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ik lees ook geen TR's van gesloten topicsHet schijnt dat TR's trouwens straks ook in onze AT te zien zijn, dus dan kunnen we er nog sneller op reageren
Ok, duidelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zien we nu: een geel driehoekje achter een topic in de KLB forumlist. Dit gele driehoekje zien we niet in de AT of MyAT, dus je moet altijd KLB open hebben om ze te kunnen zien, maar dat gaat veranderen. We zien ook niet of er achter dat driehoekje één of meerdere TR's hangen, dat zien we pas als we er op klikken.
als je boven het driehoekje hovert dan zie je het aantal staanquote:Op maandag 11 januari 2010 10:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zien we nu: een geel driehoekje achter een topic in de KLB forumlist. Dit gele driehoekje zien we niet in de AT of MyAT, dus je moet altijd KLB open hebben om ze te kunnen zien, maar dat gaat veranderen. We zien ook niet of er achter dat driehoekje één of meerdere TR's hangen, dat zien we pas als we er op klikken.
Ja, ik had een briljant voorbeeld gehad als jij kikoo z'n bomber topic niet had gesloten, maat.quote:
Hoe bedoel je precies? Je hebt ooit een e-mail adres gebruikt voor registratie maar weet de username en pw niet meer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:09 schreef Gaultier het volgende:
Is het mogelijk om d.m.v. alleen je mailadres een username en wachtwoord te achterhalen?
Ja, mijn account waar ik de status middlebie mee had.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Je hebt ooit een e-mail adres gebruikt voor registratie maar weet de username en pw niet meer?
Nee, ik heb gefaald. TS is weg. Het spijt me zeer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef zovty het volgende:
Yow Ludo, het is boy, zovty. Je weet waar ik het over wil hebben aight.
Komtie: die posts van mc-knifa, ze zijn een beetje moeilijk te lezen. Maar vind ik ze leuk.
Net zo leuk als Het leven... (verrassing voor jullie!)
Ook een puzzeltje. Werd een top topic.
Snapte?
Open die handel jonge.
En schop de haters die een topic gaan verzieken omdat ze te lam zijn om even na te denken.
Fouten maken is menselijk, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik heb gefaald. TS is weg. Het spijt me zeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |