Eens. Maar als je dit zegt ben je een racistquote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef CMS het volgende:
Herkenbaar, en eerlijk gezegd te triest voor woorden
Nee, als je alle Marokkanen en Arabieren over een kam scheert, ben je dat ook. Ik ben zelf een Marokkaan, ben ik nu ook kut en weet ik veel wat je allemaal zei?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar als je dit zegt ben je een racist
Als racisme de oplossing is, dan is het zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het zou eens andersom moeten gebeuren, TS tuft op de tas van zo'n petjesgast. Denk dat het er dan een stuk vuiler aan toe gaat...quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Valt mee, die video replies zijn alleen kutttttttquote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, als je alle Marokkanen en Arabieren over een kam scheert, ben je dat ook. Ik ben zelf een Marokkaan, ben ik nu ook kut en weet ik veel wat je allemaal zei?
I can live with that, you know.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Valt mee, die video replies zijn alleen kuttttttt
Ik kreeg de kans er niet eens voor want hij spuugde al gelijkquote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef CMS het volgende:
[..]
Het zou eens andersom moeten gebeuren, TS tuft op de tas van zo'n petjesgast. Denk dat het er dan een stuk vuiler aan toe gaat...
Ik geloof het, maar alleen omdat het me een goed gevoel geeft.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb dit wel een keer gehad toen ik 16 was....
Ik reed toen op m'n scooter () en 2 Marokkanen (jaar of 12
___) reden me te gemoed
Toen ze langs me reden spuugde eentje naar me, ik ging langzamer rijden om te kijken en zag dat hij op m'n jas gespuugd had...
Ik draaide om en ging achter ze aan.
Toen ik naast ze reed trapte ik tegen het stuur van 1 van die gastjes...
Ze vielen beiden op hun plaat en ik zette mijn scooter neer (uiteraard de sleutel er uit gehaald, je weet maar nooit met die Marokkanen heh)
Toen liep ik naar ze toe en gaf het jochie die op me spuugde een trap in z'n maag...
Begon hij te janken
De volgende keer dat ik dat hele groepje van ze zag op een zaterdagmiddag in de binnenstad zeiden ze zelf hoi tegen me___
Jij hoort vast niet bij het kleine groepje dat normaal is, mooi. Maar dat betekent niet dat wij blanke Nederlanders kritiek mogen hebben op onze gekleurde medemens van wie de ouders al vóór de bruiloft familie van elkaar waren.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, als je alle Marokkanen en Arabieren over een kam scheert, ben je dat ook. Ik ben zelf een Marokkaan, ben ik nu ook kut en weet ik veel wat je allemaal zei?
Ik ben geen blanke Nederlanderquote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hoort vast niet bij het kleine groepje dat normaal is, mooi. Maar dat betekent niet dat wij blanke Nederlanders kritiek mogen hebben op onze gekleurde medemens van wie de ouders al vóór de bruiloft familie van elkaar waren.
Mietjequote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef J.Stalin het volgende:
Ik(als de baas die ik ben) weet dat ik maar beter niets kan proberen terug te doen want dan heb je echt een probleem.
?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef J.Stalin het volgende:
TS ging naar de stad, en omdat TS geen autist is ging hij eerst wat drinken.
Gewoon even om het duidelijk te maken, want ik ben geen autist.quote:
Ik wel zeggen ze hierquote:Op zondag 24 januari 2010 14:14 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Gewoon even om het duidelijk te maken, want ik ben geen autist.
Als zo iets perongeluk gaat ben ik om dat soort dingen niet zo boos, maar ze waren redelijk grootquote:Op zondag 24 januari 2010 14:15 schreef NoShitSherlock het volgende:
Spuugde die gast dan doel gericht op jouw jas? Zo ja dan is een flinke klap op zijn smoel wel terecht.
Pardon? Jij kent mij niet eens.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hoort vast niet bij het kleine groepje dat normaal is, mooi. Maar dat betekent niet dat wij blanke Nederlanders kritiek mogen hebben op onze gekleurde medemens van wie de ouders al vóór de bruiloft familie van elkaar waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |