Ik was eindelijk weer eens bij een echte pc.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je avatar is weer correct!
en waarom ben jij geen mod geworden?
Wie zou dan beter zijn volgens jou?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:15 schreef Schatgraver het volgende:
Hebben ze weer zo'n mongool mod gemaakt
netflandersquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie zou dan beter zijn volgens jou?
kom vechten danquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:25 schreef zovty het volgende:
Precies wat we nodig hebben hier, nog een slotenmaker![]()
.
Als je iets stoms doet maak ik je stuk.![]()
.
Succes zquing..
leef je uit, van mij krijg je geen slotjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:10 schreef sinadO het volgende:
Hey! Eindelijk een mod met een voorliefde voor de beter hifi-apparatuur! Dat worden mooie audiofiel-topics!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:30 schreef Banzaiaap het volgende:
Wie de fuck is deze gast en wat doet hij in mijn KLB.
[ afbeelding ]
Geweld uitlokken. note+1.quote:
ik vond 't wel grappig. Kunnen we niet notes gaan ruilenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Geweld uitlokken. note+1.
En daar zit je nu om te gniffelen waarschijnlijk, maar ik hou het echt bij. En als je notes wil inzien kun je dat doen door 4,50 per note over maken naar mijn rekening (PM voor details) onder vermelding van je username en het nummer van de note die je wil in zien.
Nu is het ineens niet meer zo grappig he?!
Ik wil er toch even serieus op ingaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het echt ongelofelijk knap hoe admins het altijd voor elkaar weten te krijgen om iemand uit een subforum te plukken en die in een ander subforum mod te maken. Actief of niet, als ie er maar al lang zit.
Amerika gaat toch ook niet in fucking Frankrijk kijken voor presidentskandidaten. Shell zoekt toch ook niet op "slager" bij Monsterboard als ze iemand zoeken. What de fuck is dit.
Nee, ik heb liever keiharde cash.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef zquing het volgende:
[..]
ik vond 't wel grappig. Kunnen we niet notes gaan ruilen
Gast lazer toch op met je wannabemodgedrag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Geweld uitlokken. note+1.
En daar zit je nu om te gniffelen waarschijnlijk, maar ik hou het echt bij. En als je notes wil inzien kun je dat doen door 4,50 per note over maken naar mijn rekening (PM voor details) onder vermelding van je username en het nummer van de note die je wil in zien.
Nu is het ineens niet meer zo grappig he?!
KLB is kut, klote en kanker. leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik wil er toch even serieus op ingaan.
Misschien is het wel goed een mod te hebben die niet bekend is in klaagbaak.Hij heeft in ieder geval geen last van vriendjes uit z'n kliekje die hij moet beschermen of users die zich beschermd voelen omdat ze in zijn kliekje zitten.
Misschien kan hij ook voor een frisse wind zorgen, al is dat in mijn ogen helemaal niet nodig. KLB is leuk zoals het is en terechte winnaar van de leukse subforum verkiezing. Daarmee is het automatisch het leukste forum TER WERELD! Maar ik dwaal af.
Ik heb zo het vermoeden dat hij de KLB-powerusers (jullie weten wie jullie zijn) niet kent en dus beter in staat is om zonder aanziens des persoons te modden. (Niet dat dit nu een probleem is met de zittende mods.)
Ik was ook wel even verbaasd omdat ik betreffende user niet ken, maar hij krijgt uiteraard het voordeel van de twijfel.
Wat ik echter echt niet snap is waarom er nou nog een mod is. Er zijn er al zoveel en het draait prima.
Schelden, note+1.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:46 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Gast lazer toch op met je wannabemodgedrag.
En wie ben jij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |