goede post kut chineesquote:
Mijn excuses danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik ben heul niet chinees![]()
Ik lust geeneens chinees![]()
Ben jij van tante lotje aan de overkant bij het zebrapad om de hoek getikt?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
En niet zoals in Southpark met Cartman dat hij bang is voor een inval van die kakkerlakken nee ik haat ze echt. Elke keer die neppe kutgrijns op hun bek als je iets in de snackbar of de chinees besteld.
En dan dat moeilijke Nederlands dat ze spreken.
En ze stinken bijna altijd naar rijst en waarom hebben ze spleetogen???
Ik ben totaal niet racistisch maar ik kan er niks aan doen en haat chinezen gewoon tot op het bot.
Liever een neger dan een chinees
Klacht: Chinezen
KANKER NEGER NIET OM MIJ TOPICS? IK D8 DAT WE IETS HADDEnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:56 schreef donthate het volgende:
ahhah vet topic
Eindelijk iets waar ik om ging lachen
Dit ga ik melden als racismequote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:58 schreef Teezie het volgende:
[..]
KANKER NEGER NIET OM MIJ TOPICS? IK D8 DAT WE IETS HADDEn
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:58 schreef koningkip het volgende:
[..]
Ben jij van tante lotje aan de overkant bij het zebrapad om de hoek getikt?!
Alleen omdat mensen nepgrijzen, moeilijk onze taal spreken, stinken naar rijst en spleetogen hebben, betekent toch nog niet dat je ze hoeft te haten? Kijk als nou ook nog eens het land van herkomst bv. geen mensenrechten kent dan zijn er wel genoeg redenen, maar dat is bij China niet het geval dus er is geen reden tot haat.
Japanners ook. En labaratorium dieren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ze werken teminste allemaal wel, kan je van andere bevolkingsgroepen niet zeggen. En ze kunnen zo lekker eten maken
laat mij lekker de chinezen haten gekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:58 schreef koningkip het volgende:
[..]
Ben jij van tante lotje aan de overkant bij het zebrapad om de hoek getikt?!
Alleen omdat mensen nepgrijzen, moeilijk onze taal spreken, stinken naar rijst en spleetogen hebben, betekent toch nog niet dat je ze hoeft te haten? Kijk als nou ook nog eens het land van herkomst bv. geen mensenrechten kent dan zijn er wel genoeg redenen, maar dat is bij China niet het geval dus er is geen reden tot haat.
Gast ik zat laatst met wat chinezen in de trein en die gasten praten kankerhard tegen elkaar, vooral wanneer ze gaan bellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:00 schreef Dibble het volgende:
Chinezen zijn chill. Spreken je nooit onverwachts aan. Zijn stil. Maken geen irritante ( uberhaupt geen) grapjes. Doen wat ze moeten doen. Klagen nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |