He getver wat een zooi. Was ie net nieuw? Al stuk toen je hem kocht misschien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef moussy het volgende:
Zo, pfieuw!
Mooie nagels trouwens, dat kleurtje van Obli vind ik vooral iets liefs hebben.
De sweet peach die ik nog over had, zonder glassplinters hoop ikis nu legergroen, beschimmelde peach dus!
Hier in de kruidvat liggen in die graaibakken inderdaad heel veel kapotte potjes..quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
He getver wat een zooi. Was ie net nieuw? Al stuk toen je hem kocht misschien?
Mooooi zijn die!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef bernies het volgende:
Alweer een nieuwe....
Ik ben heel blij want heb vandaag drie super kleuren ontvangen (vind ik dan he) an illamasqua hectic, rampage en velocity! Ben nu hectic aan het lakken
Maak je een foto straks?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef bernies het volgende:
Alweer een nieuwe....
Ik ben heel blij want heb vandaag drie super kleuren ontvangen (vind ik dan he) an illamasqua hectic, rampage en velocity! Ben nu hectic aan het lakken
En dat vind ik zo leuk aan nagellak, er is echt voor iedere smaak en bui wat te vinden!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Sjeen het volgende:
Best grappig hoe smaken kunnen verschillen, ik zou die kleuren zelf nooit uitgezocht hebben. Maar dat komt ook door mijn aversie tegen paars en die groenen, tsja... Wel een mooie lak, niet mijn kleurtje
Alledrie mooiquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Gedaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een lamp? Wat mooiquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Gedaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:19 schreef bernies het volgende:
[..]
En dat vind ik zo leuk aan nagellak, er is echt voor iedere smaak en bui wat te vinden!
De lamp is van luceplan en heet Titania. Ben ik ook nog steeds helemaal weg van!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat een lamp? Wat mooiDe nagellak ook trouwens!
En mijn eerste french in de OP hihi
Gechipte nagels zijn snel zo lelijk, stoor jij je er dan ook zo aan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn nagels nog ga lakken vandaag. Iedere keer als ik dat besluit te doen, en ik moet werken, kom ik terug met allemaal gechipte nagels. Maar zonder nagellak vind ik het zo kaal staan. Moeilijk, moeilijk.
Heee, die lamp herken ik. Hangt hier ook, al jaren met groen en paars erin.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Gedaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind 'm niet lelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Gedaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Ik blijf dan maar naar m'n nagels kijken en me storen. Ik heb altijd remover en vilt mee voor dat soort situatiesquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:43 schreef bernies het volgende:
[..]
Gechipte nagels zijn snel zo lelijk, stoor jij je er dan ook zo aan?
is héél leuk hoor, moet je doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil allemaal lakjes door jullie kopen.
DOEN!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Heroinjunk het volgende:
En vooral op internet kopen, dan krijg je pakjes waar je heel blij van wordt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Maar het is voor een goed doel!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:48 schreef tliciouz het volgende:
Haha hoor hier iedereen meteen : DOEN, DOEN! Jullie maken ons verslaafd!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:48 schreef tliciouz het volgende:
Haha hoor hier iedereen meteen : DOEN, DOEN! Jullie maken ons verslaafd!
Neenee, ik heb ook nog niks online besteldquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Skaai het volgende:
OMG ik ben volgens mij de enige die nog geen lakjes online heb besteld.
En ik kreeg leuk commentaar op mijn zuurstok-barbie-roze nagels op mijn werk.
Same here...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neenee, ik heb ook nog niks online besteld
Nee hoor; ik heb ook nog nooit nagellak online besteld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Skaai het volgende:
OMG ik ben volgens mij de enige die nog geen lakjes online heb besteld.
En ik kreeg leuk commentaar op mijn zuurstok-barbie-roze nagels op mijn werk.
TROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST KNUFFEL voor jou hoor Daph!!!!! Zo gaat dat nu eenmaal, mensen hebben vaak geen inlevingsvermogen en als je niets aan de buitenkant van iemand ziet dan zul je je wel aanstellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ookMijn linkerhand voelt als een ijsklomp op dit moment.
Oh en dat van mijn lijf vinden ze onzin: "Ik ben ook wel eens moe, dan ga ik ook gewoon naar mijn werk" (over de Pfeiffer) en "Ik heb ook wel eens last van mijn rug, dan neem je toch een paracetamolletje?" (over de rugpijn) zijn geloof ik lijfspreuken hier. Iedere dag weer "Waarom ben je NU weer zo vroeg thuis?"
[/klaag]
Tijd voor een eigen stekkie
Leuk! Fijn dat je wat aan de tips hebt gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef Ikbenkoel het volgende:
Even een tvp! Ik ga mn vent vanavond vragen of hij mn nagels wél normaal en zonder overbelichting op de foto kan krijgen! Ze zijn nu paars en ik ben nu al verslaafd aan nagels lakken, haha.
Mooiquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Misstique het volgende:
Ik moest m'n nagels nog posten dus bij deze:
[ afbeelding ]
Alleen zijn ze in het echt een stuk meer pink.
Leuk kleurtje!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Geldt ook voor het potje trouwens, want de kleuren liggen heel dicht bij elkaar.
CG Emotion.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef Bamba het volgende:
Ik heb de nagellakjes uit Duitsland ook binnen. Bedankt Lindytje! Ik heb nu gorgeous erop zitten en ze lakken echt ontzettend fijn en drogen ook nog eens heel snel! Ik kan alleen geen foto maken nu
Wat ik heb onthouden van vorige topics, worden de verzendkosten da 54 euro... Maar ik weet niet zeker of ik dat goed heb onthouden, want ik heb zelf nog nooit bij TD besteld...quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef romika het volgende:
Hallo dames! Goedenavond allemaal.![]()
Ik heb een vraagje mbt bestellen bij Transdesign?
Als je meer dan 9 pojes besteld en er bv iets groters bij doet hoe verhoudt zich dat tot de verzendkosten?
Kan iemand hier misschien iets over zeggen?
Alvast bedank!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
OPI DS limited is de mooiste kleur evaaaaaah, hail for the king onder de lakken!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto geeft het echt totaal niet goed weer, omfg wat een heerlijke geweldige mooie übertoffe sexy kleur is dit
quote:
Ik vind 'm niet zo, al staat 'ie jou wel erg mooi! Maar de kleur i.c.m. voornamelijk gouden gloed.. not myquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
OPI DS limited is de mooiste kleur evaaaaaah, hail for the king onder de lakken!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto geeft het echt totaal niet goed weer, omfg wat een heerlijke geweldige mooie übertoffe sexy kleur is dit
Van de TD site:quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef romika het volgende:
Hallo dames! Goedenavond allemaal.![]()
Ik heb een vraagje mbt bestellen bij Transdesign?
Als je meer dan 9 pojes besteld en er bv iets groters bij doet hoe verhoudt zich dat tot de verzendkosten?
Kan iemand hier misschien iets over zeggen?
Alvast bedank!
Thanksquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo, al staat 'ie jou wel erg mooi! Maar de kleur i.c.m. voornamelijk gouden gloed.. not my!
Haha het is ook wel echt een kleur die goed bij jouw huidskleur past, waarschijnlijk als ik zoiets op doe, word ik spierwit en flets enzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
ThanksHet is irl niet echt goud eigenlijk, maar regenboog glimmertjes, en een bronzenoranjerozigeginger gloed en ok een beetje goud misschien maar I loves it so
,O+.
Dnak je Lindytje!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat ik heb onthouden van vorige topics, worden de verzendkosten da 54 euro... Maar ik weet niet zeker of ik dat goed heb onthouden, want ik heb zelf nog nooit bij TD besteld...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Van de TD site:
•SMALL FLAT RATE BOX ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days.
(maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml)) OR (maximum: 16 mini bottles only of 0.18oz. (5.4 ml)
•MEDIUM FLAT RATE BOX ($57 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 42 bottles of 0.5oz. (15 ml))
•LARGE FLAT RATE BOX ($65 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 65 bottles of 0.5oz. (15 ml))
het ligt er denk aan hoe groot het is ( niet te dik/lang voor de flat box) anderes even mailen naar hun wat je wil hebben met de vraag of het in een flatbox past?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef romika het volgende:
[..]
Dnak je Lindytje!
[..]
Bernies dank je, dit heb ik inderdad ook gelezen op TD.
Maar wat ik eigenllijk bedoel is (ben vast blond) of je bv ook 4 nagellakken kan doen en dan iets anders erbij wat ook in een flat rate box kan. Of moeten het echt 9 lakken zijn?
Snap je hem nog
Wat moooi!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, zoo... dat weet ik niet.. sorry...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef romika het volgende:
[..]
Dnak je Lindytje!
[..]
Bernies dank je, dit heb ik inderdad ook gelezen op TD.
Maar wat ik eigenllijk bedoel is (ben vast blond) of je bv ook 4 nagellakken kan doen en dan iets anders erbij wat ook in een flat rate box kan. Of moeten het echt 9 lakken zijn?
Snap je hem nog
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het ligt er denk aan hoe groot het is ( niet te dik/lang voor de flat box) anderes even mailen naar hun wat je wil hebben met de vraag of het in een flatbox past?
Ik mail ze even!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, zoo... dat weet ik niet.. sorry...
Moi Mistiquequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Geldt ook voor het potje trouwens, want de kleuren liggen heel dicht bij elkaar.
Prachtige kleur PeRi! Staat je mooi.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks voor mij!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt niet...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhh! En de vorige die je had gepost (met sneeuw in je handen) was ook zo mooi, Ik heb nu alle DS op mn lijstje staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet...![]()
Meet raw sex on nails!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI DS Ruby....
Hebbuh, hebbuh!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet...![]()
Meet raw sex on nails!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI DS Ruby....
Yeah go for it girlquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet...![]()
Meet raw sex on nails!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI DS Ruby....
Peri, Deze zal jou ook heel erg mooi staan:quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhhh! En de vorige die je had gepost (met sneeuw in je handen) was ook zo mooi, Ik heb nu alle DS op mn lijstje staan.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:45 schreef Sarabi het volgende:
Deze konad was niet helemaal goed gelukt
Maar toch wel schattig
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhh ik wil het!!!!! Hoe kom ik er aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Peri, Deze zal jou ook heel erg mooi staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur is niet te fotograferen...
MAAR..ik heb een niet zo'n goede foto genomen en wat bleek, je ziet op de nagel weer dezelfde kleur als hierboven, maar je moet eronder kijkn...
Op mijn tip dus.
Dat is dus de kleur... met een vleug rood erin
[ afbeelding ]
Cute! Vrolijk en past toch ook wel bij de winter vind ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:45 schreef Sarabi het volgende:
Maar toch wel schattig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:45 schreef Sarabi het volgende:
Maar toch wel schattig
[ afbeelding ]
Told ya...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh ik wil het!!!!! Hoe kom ik er aan. *vliegt ebay op*
Yes, I doquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]Cute! Leuke kleuren...
![]()
Holiday!!!!
-Edit_ hey jij hebt een hamer duim!![]()
Ik zie 'm niet...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
kijk nou wat grappig
[ afbeelding ]
is gemaakt met dorothy who
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet...![]()
Meet raw sex on nails!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI DS Ruby....
Oeh, is volgens mij al een oudere....quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik MOET deze!
waar heb je 'm gekocht?
Ik ging TD checken, maar daar hebben ze 'm nie?
Hallo!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef tass het volgende:
Ik heb mezelf vorige week getrakteerd op een manicure bij de lokale (chinese) nagelsalon.
Heb nu 2 acryl wijsvinger nagels![]()
Hebben ze met hun gebrabbel alleen mijn andere nagels korter geknipt, nou moet ik weer wachten tot ze lang zijn!!
Ben gelakt met Opi, en vind het werkelijk geweldige lak!
Heb nu via Marktplaats 4 kleintjes van de Holiday kleuren en 1 normaal flesje voor 15 euro gekocht,
Oja en ook een Konad setje besteld, wil het toch eens gaan proberen. Ook de konad topcoat.
Hoop dat ik er goed aan heb gedaan allemaal...
Oow ok dank je voor het zoeken!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oeh, is volgens mij al een oudere....![]()
http://cgi.ebay.com.sg/OP(...)581933QQcmdZViewItem
Misschien deze?
En 4 kleintjes, lees ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hallo!![]()
15 euro voor een potje OPI?
Dat moet je niet meer doen hoor...
Zijn in de winkel 13. En niet duurder, tenzij het een lak is die moeilijk te krijgen is.
En foto's!!!
Graag gedaan, maar zoek nou zelf ook even bij google, want ze zijn ook goedkoper te vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oow ok dank je voor het zoeken!
Heb net nog veel meer mooie DS-jes gezien![]()
mijn verlanglijstje groeit en groeitStaan er nu 13 van CG op en 14 van Opi.
Als mijn salaris van januari binnen is ga ik los op TD![]()
![]()
![]()
Ik moet een brilletje.. sttt...quote:
Ik zal niks zeggen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar zoek nou zelf ook even bij google, want ze zijn ook goedkoper te vinden.
[..]
Ik moet een brilletje.. sttt...
Ik ben niet zo van geel..quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:42 schreef tonja het volgende:
Hoe krijgen jullie je nagelriemen zo netjes? En de nagellak is ook allemaal zo superstrak gelakt. Lukt me niet echt
Net even zitten fröbelen..
[ afbeelding ]
Die royal petrol staat er bij jou mooier op dan bij mij!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:53 schreef snkr-xxx het volgende:
Haaa Misstique met de mooie nagels is er weer![]()
En er wordt hier toch geflaunt met DSjes, heerlijk![]()
Sarabi, nette Konad hoor, ik kan het niet![]()
Tonja, cute, die hartjes. Strak lakken, weet het niet, volgens mij ligt het ook vooral aan de lak, of ie meewerkt of niet. En je kan ook geknoeide lak weer weghalen achteraf met een kwastje als je dat bedoelt
. Of gewoon heel geduldig en rustig lakken
![]()
Ik heb vanavond echt lopen klungelen met Catrice - Royal Petrol. Formule viel me een klein beetje tegen, hij 'dragt', maar goed, ik vind het wel weer een mooie kleur, en dat voor dat geld![]()
[ afbeelding ]
Drie dagen elke dag andere lak op gehad, lijk Obli wel![]()
mooi kleurtjequote:Op woensdag 6 januari 2010 23:53 schreef snkr-xxx het volgende:
Haaa Misstique met de mooie nagels is er weer![]()
En er wordt hier toch geflaunt met DSjes, heerlijk![]()
Sarabi, nette Konad hoor, ik kan het niet![]()
Tonja, cute, die hartjes. Strak lakken, weet het niet, volgens mij ligt het ook vooral aan de lak, of ie meewerkt of niet. En je kan ook geknoeide lak weer weghalen achteraf met een kwastje als je dat bedoelt
. Of gewoon heel geduldig en rustig lakken
![]()
Ik heb vanavond echt lopen klungelen met Catrice - Royal Petrol. Formule viel me een klein beetje tegen, hij 'dragt', maar goed, ik vind het wel weer een mooie kleur, en dat voor dat geld![]()
[ afbeelding ]
Drie dagen elke dag andere lak op gehad, lijk Obli wel![]()
Tnx!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja nagelriemen,
Handcreme, nagelriem creme, nagelriem olie, nog meer creme. Minstens 2 keer per dag. Gewoon goed hydrateren![]()
En regelmatig even terugduwen, liefst nadat je uit de douche komt, of even lekker een handbadje voor je nieuwe lakbeurt begint.
Niet aan trekken en frummelen enzo!
Laaat maar 's zien dan!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die royal petrol staat er bij jou mooier op dan bij mij!
Maarja... dat komt door jouw perfecte nagels...(
)
Bij lakt ie wel normaal volgens mij... ik zal morgen eens kijken, en een foto voor je postenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:12 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Laaat maar 's zien dan!![]()
![]()
Maarre lakte ie bij jou ook raar?
Ahh shit, die breaks!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij lakt ie wel normaal volgens mij... ik zal morgen eens kijken, en een foto voor je posten
(twee van mij nagels zijn afgebroken en de rest moest ik dus bij vijlen... maat ik maak morgen een foto voor j, nu zit mijn nfu oh nog te netjes...)
Ik ben ook wel heel blij met mijn Nfu Oh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ahh shit, die breaks!Maar je Nfu Oh mag niet wijken voor Royal Petrol hoor, stond heel mooi namelijk
Mooie subtiele creatie!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef veels het volgende:
Jullie zijn bijna niet meer bij te houden zeg!!!
Even een creatie van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf! Hoe lang ben je daar nou mee bezig? En hoeveel handelingen verricht je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef veels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Mooie kleur snkr!![]()
Leuk veels!
Nou de opdracht van Skrn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik geslaagd?
Mooi! Nog nooit gezien zoiets. Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Mooie kleur snkr!![]()
Leuk veels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik geslaagd?
Sponzen..quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:48 schreef Oblivion het volgende:
In het echt is het veeeeeeeeeeeeel mooier.
Zal ik eens kijken of ik een filmpje kan maken?![]()
(Nog nooit gedaan, dus als het niet lukt, niet boos worden..)
Idd heel fijntjes, mooi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef veels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Gaaf! Hoe lang ben je daar nou mee bezig? En hoeveel handelingen verricht je?
Het is ook in een film niet te zien...quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Nog gelukt ook! Net een mega glow zo
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Mooie kleur snkr!![]()
Smilies voor Tonja!![]()
Leuk veels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik geslaagd?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:21 schreef Nieners het volgende:
Obli!!!!!!!!!!! Leer mij hoe ik dat moet doen. Supergaaf!
.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef veels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan beginnen met sponzen...
En dan komt er dit uit:
Want ik heb er de pee over in dat je die duochromes zich zo slecht laten fotografen, nou dan doen we het zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je eigenlijk zo namaken met nagellak, een plakring en een beetje resin oftewel kunsthars.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef snakelady het volgende:
Wat gaaf gemaakt zeg, hier een aantal op een rijtje.
http://www.flickr.com/photos/gingerkittydesigns/4008552189/
En toen ging ik net naar bed...quote:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:19 schreef bernies het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat een mooie nagels zijn er gisteravond weer voorbij gekomen!
Is er iemand helemaal ingesneeuwd of valt het wel mee? Hier vers laagje gevallen vannacht en het sneeuwt nu weer.
Ik ben al op het werk, en ben veilig aangekomen, ik vind het ook maar niks, al weet ik dat mijn auto hele mooie pirouettes kan maken!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:28 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Was ik maar ingesneeuwd, nu moet ik in zo'n enge glibber bus naar het werk, vind het maar niks![]()
*schijterd*
Jij ook naar 't werk vandaag?
Wat gaaf!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Mooie kleur snkr!![]()
Smilies voor Tonja!![]()
Leuk veels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik geslaagd?
Mijn andere hand moest ook nog!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En toen ging ik net naar bed...
Ik had geen zin om te slapen... wat deed jij nog zo laat op?
En kan iemand mij zeggen hoe ik dat hier het beste kan doen?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:57 schreef tass het volgende:
[..]
En kan iemand mij zeggen hoe ik dat hier het beste kan doen?
Ik zie dat de meeste een fotobucket account hebben, maar die heb ik niet, want zoveel foto's doe ik nooit uoloaden... Kan dat ook met Imageschack???
quote:
En over nagelriemen: zelf gebruik ik al jaren gewoon vaseline 2x op een dag.
Niet over mijn nagels, maar echt over de riemen met een wattenstaafje![]()
quote:
Kunnen jullie mij vertellen wat voor base coat of ridgefiller ik het beste kan gebruiken?
quote:
Oja, als ik deze lak eraf wil halen, moest ik een acetonvrije remover hebben was mij gezegd.
Ook daarvoor; enig tips van jullie????
Nou hup, account aanmaken, en posten!quote:
(De foto's van mijn nagels al genomen)
Ah, vandaar!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mijn andere hand moest ook nog!
Nu alleen de zon nog.
Paar foto's maken, op blog gooien, want zoonlief heeft ijsvrij en waarschijnlijk komt vandaag zijn lego bestelling binnen, dus die zit al voor het raam.![]()
Bedankt allemaal voor de complimentjes..
Live Forever uit de Moonlight collectie inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:21 schreef Nieners het volgende:
.
Iemand trouwens enig idee welke kleur dit is?
[ afbeelding ]
Live forever?
Aaahquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:37 schreef romika het volgende:
[..]
TROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST KNUFFEL voor jou hoor Daph!!!!! Zo gaat dat nu eenmaal, mensen hebben vaak geen inlevingsvermogen en als je niets aan de buitenkant van iemand ziet dan zul je je wel aanstellenMaar kop op hoor!!
En hier mag je altijd komen lakken hoor!!!!
Hetzelfde wil ik tegen MiMu zeggen!!!!
http://thenailfarm.blogspot.com/quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, vandaar!
Ik hoop voor zoonlief dat z'n lego snel komt dan, hoeft ie niet meer voor het raam te zitten...
(wat is jouw blog?)
Dit is inderdaad live forever van de essence moonlight collectie. Heb hem nu op en ik hou ervan! Lakt makkelijk, droogt snel en blijft lang zitten! Nu ben ik hopeloos op zoek naar de andere 2 kleuren maar die zijn dan weer niet te vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:21 schreef Nieners het volgende:
.
Iemand trouwens enig idee welke kleur dit is?
[ afbeelding ]
Live forever?
Dankjequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://thenailfarm.blogspot.com/
Whehe, heb je geprobeerd die zwarte dop er eerst opwaarts af te trekken? Er zit nog zon dopje in verscholen, a la Chanelquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Jee! Ik heb Royal Petrol binnen! Hij kan alleen niet open![]()
![]()
Ik zal je nog even een PM sturen voor het betalen MiMu
Edit! Ineens ging ie wel open![]()
Das dus ook een Opi, maar ik heb geen flauw idee welke, het is een beetje roze paarsig na 2x lakken.quote:
Staat als het goed is op de onderkantquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef tass het volgende:
[..]
Das dus ook een Opi, maar ik heb geen flauw idee welke, het is een beetje roze paarsig na 2x lakken.
Der zit nu dus ook een glitterlaagje overheen, maar wat was er gezegd over aceton en aluminiumfolie??
Hoe werkt dat?
Wat ik altijd doe met glitterlak:quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef tass het volgende:
[..]
Das dus ook een Opi, maar ik heb geen flauw idee welke, het is een beetje roze paarsig na 2x lakken.
Der zit nu dus ook een glitterlaagje overheen, maar wat was er gezegd over aceton en aluminiumfolie??
Hoe werkt dat?
Staat het niet op de onderkant van het flesje Tass,de naam van het kleurtje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef tass het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Ik heb geen flesjequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Staat het niet op de onderkant van het flesje Tass,de naam van het kleurtje?
Soms wordt dat streperig ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan het kloppen dat een creme moeilijker lakt??
Kan maar hoeft niet, erg afhankelijk van het merk en dan heb je per merk ook nog verschil in hoe een lak lakt. Als de lak te dik is, is het lakken sowieso moeilijker, beetje verdunnen wilt dan nog wel eens helpen. Niet verdunnen met remover! Maar met een nagellakverdunner.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
he, klotequote:
Hoeveel is de waarde van je pakje? Onder de 20 euro? Dan sowieso niet. Wellicht alleen BTW. Al zou je verwachten dat je dat mag betalen bij ontvangst.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
he, klote
ik zie net dat het pakje van m'n ultraglitters is geopend door tnt i.v.m. douaneafhandeling en inklaring, kan ik nog een naheffing verwachten? nee toch?
heb dat (gelukkig) nog niet eerder gehad met m'n nagellak pakketjes
3 zoya lakjes maar, nova, astra en luna.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoeveel is de waarde van je pakje? Onder de 20 euro? Dan sowieso niet. Wellicht alleen BTW. Al zou je verwachten dat je dat mag betalen bij ontvangst.
Maar vertel eens wat er in zat!
Denk dat je dan geen naheffing krijgt, maar toch, nooit leuk als ze je pakje openmaken!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
3 zoya lakjes maar, nova, astra en luna.![]()
op de invoice staat 7 dollar per stuk, dus da's wel onder de 20 euro, en er staat ook bij dat het voor 'demo' doeleinden is.
het is me een raadsel waarom er 4 invoiceforumlieren bijzitten ook, maargoed
Ik denk ook niet dat je nog een naheffing krijgt. Wel vervelend dat het pakje is opengemaakt, maar ach, als de bestelling maar compleet is!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
3 zoya lakjes maar, nova, astra en luna.![]()
op de invoice staat 7 dollar per stuk, dus da's wel onder de 20 euro, en er staat ook bij dat het voor 'demo' doeleinden is.
het is me een raadsel waarom er 4 invoiceforumlieren bijzitten ook, maargoed
Leuk kleurtje is dat ja!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb nu CG GR8 op. Echt een onwijs mooi kleurtje, heel lieflijk. Helaas ben ik zo bleek dat het eruit ziet alsof mijn handen terminaal zijn maar ik laat hem toch zitten
bij transdesign is het toch niet zo duur?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er iemand enig idee waar Seche Vite het goedkoopst te krijgen is?
Superspul, ben alleen wel bang dat ik een flesje per maand ga verslijten
Ownee! Wat mooi! Ik heb um helaas niet besteld want hij was niet leverbaar.Ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze in Afterglow!
Mooi kleurtje!! En ik kwam er gisteravond in de douche achter waar hij echt PRECIES op lijkt: de glitters die onderin je Snow Fairy fles zittenHet zijn trouwens twee laagjes, maar volgende keer doe ik er drie op.
Het is trouwens wel een crappy foto.
Hoi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!! En ik kwam er gisteravond in de douche achter waar hij echt PRECIES op lijkt: de glitters die onderin je Snow Fairy fles zittenHet zijn trouwens twee laagjes, maar volgende keer doe ik er drie op.
oh-oh....quote:
Heeft wie gezegd? Heb je kunstnagels? Anders is het onzin. Met aceton verwijder je je nagellak tien keer sneller, hoef je minder te boenen en omdat het er sneller en makkelijker af gaat droogt het uiteindelijk dus ook minder uit dan acetonvrije. Gewoon nadien je handen wassen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:57 schreef tass het volgende:
Oja, als ik deze lak eraf wil halen, moest ik een acetonvrije remover hebben was mij gezegd.
Ook daarvoor; enig tips van jullie????
Mooi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu, ik heb gisteren 3 SYF lakjes ontvangen!![]()
Ligt aan de kwaliteit of de hoeveelheid pigmenten. Normaal gesproken vind ik cremes juist fijner en egaler lakken. Welke was je mee bezig?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik doe het wel met remover en om alles er uit te halen draai ik het volle flesje terwijl ik hem leeg laten lopen en dan loopt hij in 1x keurig leeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
Weet iemand een goede methode om het laatste restje lak uit het potje en kwastje te spoelen/wassen? Ik heb een restje lak waar ik vanaf wil en het potje wil ik graag houden om zelf wat kleuren in te mengen. Ik ben bang dat als ik het uitspoel met remover dat het kwastje niet meer bruikbaar is daarna omdat misschien de lak/remover er niet uit wil.
En weet iemand wat ik zou kunnen gebruiken als mengballetje? Want dat zit er niet in en ik heb weinig zin om een heel doosje kogellagertjes te kopen voor 1 keer zelf frutselen.
Wat nou fout?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
Zojuist gelakt met Tectonic van Sephora. Een paars/roze met een olie-achtige duochrome in het potje, maar helaas amper op de nagels.
[ afbeelding ]
Hij lakt echt voor geen meter! Maarvond hem mooi dus ik heb het nog maar eens geprobeerd.
En daarna lekker fout bling gemaakt (ik wel wel van de foute manicures de laatste tijd he?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand een goede methode om het laatste restje lak uit het potje en kwastje te spoelen/wassen? Ik heb een restje lak waar ik vanaf wil en het potje wil ik graag houden om zelf wat kleuren in te mengen. Ik ben bang dat als ik het uitspoel met remover dat het kwastje niet meer bruikbaar is daarna omdat misschien de lak/remover er niet uit wil.
En weet iemand wat ik zou kunnen gebruiken als mengballetje? Want dat zit er niet in en ik heb weinig zin om een heel doosje kogellagertjes te kopen voor 1 keer zelf frutselen.
Dank je wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat nou fout?![]()
Vind het prachtig!![]()
Toch eens proberen dan, thnxquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:23 schreef moussy het volgende:
Leuke nagels allemaal!
[..]
Ik doe het wel met remover en om alles er uit te halen draai ik het volle flesje terwijl ik hem leeg laten lopen en dan loopt hij in 1x keurig leeg.
Waar heb je die gevonden? En wanneer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
Zojuist gelakt met Tectonic van Sephora. Een paars/roze met een olie-achtige duochrome in het potje, maar helaas amper op de nagels.
[ afbeelding ]
Hij lakt echt voor geen meter! Maarvond hem mooi dus ik heb het nog maar eens geprobeerd.
En daarna lekker fout bling gemaakt (ik wel wel van de foute manicures de laatste tijd he?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat je mooiquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon geen beter filmpje vinden, maar zo draaien dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel!
Wel een beetje fout toch?
[..]
Toch eens proberen dan, thnxmisschien ook een tips voor mengballetjes?
Bij Sephora in Den Bosch, al een heeeeeeele tijd geleden. 1 keer gebruikt, beviel voor geen meter (geen duochrome, droogt slecht, trekt strepen), en toen in de kast gezet. Nu voorquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:26 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? En wanneer?![]()
Vind 'm mooi!
En ik heb t ook wel s gewoon met remover gedaangewoon ff naspoelen met water en laten drogen
Misschien helpt het als je er zwart of iets anders donkers onder doet, soms worden ze dan wat intenserquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bij Sephora in Den Bosch, al een heeeeeeele tijd geleden. 1 keer gebruikt, beviel voor geen meter (geen duochrome, droogt slecht, trekt strepen), en toen ik de kast gezet. Nu voormaar weer eens geprobeerd, met een sneldrogende topcoat gaat het een stuk beter.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je er zwart of iets anders donkers onder doet, soms worden ze dan wat intenser
Ik heb die echt nooit gezien bij de Sephora, tsssk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
Ik vind het leuk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel!
Wel een beetje fout toch?
Je zou kunnen proberen even naar een fietsenmaker te gaan en die lief aan te kijken, weet zeker dat zij die balletjes hebben.quote:
Toch eens proberen dan, thnxmisschien ook een tips voor mengballetjes?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef puntoortje het volgende:
Wat een leuke lakjes weer en kleurtjes
@ Loqi, niet fout hoor, ik vind ze leuk!
Deze dame heeft voor de verandering ook weer zin om te lakken
Fijn zulke collega's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
Het is er gelukkig maar 1 en de 2 andere dames op kantoor heeft ze is het begin ook zo behandeldquote:
GC Recycle misschien was ik wel te ongeduldig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit of de hoeveelheid pigmenten. Normaal gesproken vind ik cremes juist fijner en egaler lakken. Welke was je mee bezig?
O nee die had bij mij ook spiksplinternieuw uit de doos al verdunner nodig. Stroperige streperige onlakbare bende zonder verdunner.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
GC Recycle misschien was ik wel te ongeduldig.
Ik ben er echt op afgeknapt, maar goed ik heb er nog maar een paar gebruiktquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben sowieso niet echt onder de indruk van China Glaze trouwens. Het is dat ze zulke verdomd mooie kleuren hebben maar anders zou ik het nooit meer kopen.
Als ik een goed alternatief kan vinden bij een ander merk koop ik die.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik ben er echt op afgeknapt, maar goed ik heb er nog maar een paar gebruikt
Bij mij allen China Glaze Ginger, die doet het echt heeeel erg goed..... maar de OMG's zijn binnen een paar uur al gechipt en aan het afbaldderen....quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:03 schreef TearsOfJoy het volgende:
CG is een beetje inconsistent qua formule volgens mij. De lakjes van de OMG collectie chipten bij mij al na een paar uurMaar anderen houden het wat langer. Heb er nog nooit één gehad die het indrukwekkend lang volhield (zeg meer dan 4 dagen ofzo)...
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:10 schreef TearsOfJoy het volgende:
Het schijnt dat de Kaleidoscopes het beter doen, als je holo wilt, maar er gaat niets boven OPI DS, wat mij betreft
Er zijn ook fijne ChG lakken hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef mmascha het volgende:Dit wil ik eigenlijk niet horen. Ik heb vandeweek mijn eerste bestelling gedaan: alleen maar CG
![]()
Even eenvoor puntoortje. Nare collega. Gelukkig heb je ook goeie.
Dat is waar, maar over het algemeen ben ik erg tevreden met ChG. Bij OPI kan ik vaak slecht omgaan met het kwastje dus dat vind ik altijd een nadeel.. Het kwastje van ChG vind ik veel fijner. De meeste lakken uit mijn 'collectie' zijn van China Glaze dus ze zullen wel iets goed doen ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef mmascha het volgende:
Fijn. Ik hoor hier natuurlijk ook veel positieve verhalen anders had ik het niet besteld.
Even afwachten of ik een goeie batch krijg. Anders idd op zoek naar verdunner.
mooi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
matchen met je kledingquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef Crientj het volgende:
Yaay, weer leuke lakjes voorbij zien komen.
Maar nu heb ik even hulp nodig.. Ik heb a.s dinsdag een sollicitatiegesprek (WHOEOEOE), maar ik wil wel met mooi gelakte nagels en een verzorgd uiterlijk daar aankomen. Logisch toch ? :$
Alleen wat is dan een mooie kleur om erop te doen? Het hoeft van mij niet op en top verzorgd, [ah2go @ utrecht cs] maar wel mooi.
Dus euh. whaa, help?
Mooi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef _charlie het volgende:
@Crientj: Ik persoonlijk zou gaan voor een mooie lichtroze (niet te opvallend) of een French![]()
Mijn gelakte nagels voor vandaag (zowel mn wijsvinger als mn middelvinger afbrokkelende hoekjes)
GOSH: Froufrou met stripers.
[ afbeelding ]
nijsquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef _charlie het volgende:
@Crientj: Ik persoonlijk zou gaan voor een mooie lichtroze (niet te opvallend) of een French![]()
Mijn gelakte nagels voor vandaag (zowel mn wijsvinger als mn middelvinger afbrokkelende hoekjes)
[ afbeelding ]
MiMu ik denk dat he mijn post hebt gemist :pquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu, ik heb gisteren 3 SYF lakjes ontvangen!![]()
Leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef _charlie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leuk eigenlijk, helemaal niet zo fout!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem gezien en gereageerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MiMu ik denk dat he mijn post hebt gemist :p
Dus die andere hoef je niet op te sturen hoor, maar heel erg bedankt!!
Leuk! Het is inderdaad niet zo duur, en wel foto's maken hé!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Lindytje het volgende:
Ennnn: ik ga morgen 5 china glaze lakjes ophalen via marktplaats, voor 4,50 p.s. (dat is voor mij goedkoop, anders moet ik ze hier in de winkel kopen voor 6.95) En er zit een OMG-collectie-lakje en een Kaleidoscope-collectie-lakje bij!! Yay!
Ja, zal ik doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuk! Het is inderdaad niet zo duur, en wel foto's maken hé!
Mischien ben ik een rare maar ik vin China Glaze juist wel heel fijn,fijner dan OPI eigenlijk,nu lak ik wel op acryl dus kwa chippen en dat soort gedoe heb ik zowiezo nooit last,alles blijft bij mij wel goed zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef mmascha het volgende:Dit wil ik eigenlijk niet horen. Ik heb vandeweek mijn eerste bestelling gedaan: alleen maar CG
![]()
Ik vind ze ook wel fijn!! En ze chippen bij mij helemaal niet snel eigenlijk... op gewone nagels.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:47 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mischien ben ik een rare maar ik vin China Glaze juist wel heel fijn,fijner dan OPI eigenlijk,nu lak ik wel op acryl dus kwa chippen en dat soort gedoe heb ik zowiezo nooit last,alles blijft bij mij wel goed zitten
Oh dan heb ik die post weer gemistquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien en gereageerd.![]()
Ik vraag me af welke van de twee setjes je nu hebt want die nieuwe heb ik gisteren opgestuurd. Heb je al wat van TNT gehoord over die vermiste pakjes?
ook een manier om van de klachten af te komenquote:This is the mail system at host smtp-01.isp-services.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<algemeen_form@tnt.helptu.nl>: Host or domain name not found. Name service
error for name=tnt.helptu.nl type=A: Host not found
OMGquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dan heb ik die post weer gemist
Ik heb nu drie stuks ontvangen afgestempeld op 05-01. Dus dat zal het laatste setje geweest zijn denk ik
Ik kreeg een foutmelding van mijn mailtje naar TNT. Heel vaag, want ik heb vanaf hun site gemailed.
[..]
ook een manier om van de klachten af te komen![]()
Ik vind China Glaze ook erg fijn lakken, hoewel sommige lakjes net iets te dun zijn. Maar het blijft goed zitten bij me, op mijn eigen nagels, alleen 2Nite wat minder. Die chipt vrij snel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:47 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mischien ben ik een rare maar ik vin China Glaze juist wel heel fijn,fijner dan OPI eigenlijk,nu lak ik wel op acryl dus kwa chippen en dat soort gedoe heb ik zowiezo nooit last,alles blijft bij mij wel goed zitten
Jammer, ik vind die remover best prettig en merk geen enorme verschillen met de remover van Etos bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:55 schreef Skaai het volgende:
Ja de Kruidvat hier had de lekkeregeurtjesnagellakremover van Essence niet in zijn assortiment maar ik moest toch echt remover hebben dus heb ik maar iets van 50ct gekocht. Niet leuk.
Welke is dat? Essence spicy?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef Skaai het volgende:
Ik heb deze vanmiddag gekocht, en vind hem echt heel erg mooi
[ afbeelding ]
Die is ook heeeeeel mooi mat! Had ik gister, helaas was de camera leegquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef Ooi86 het volgende:
Heej, ik heb uit die lijn vanmiddag ook een lakje gekocht: de all access. Heel mooi donkergroen kleurtje. Voor bossige nagels
Hoe vind jij hem lakken? Ik persoonlijk vind hem heel stroperig. Heeft die van jou dat ook?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Skaai het volgende:
Ik had een verkeerde gepost, het is inderdaad Essence Spicy. Heel fijn kleurtje, wel wat donker voor mijn doen maar daar kom ik ook wel overheen.
Gelukkig! Ik begon al een beetje ongerust te wordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
Net gelakt met P2 Rich, ben erg benieuwd hoe die eruit ziet met meer licht.. vind 'm nu wat donker. Daph_, ze is er hoor! De buurvrouw was zo lief de envelop er van buiten af (!!) uit te halen zodat iemand anders niet op dat idee kwam. Stomme tnt! MiMu, de Catrice is er ook, zal het geld nog overmaken naar je.
Ze is zo mooiquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik begon al een beetje ongerust te worden
Mooi hequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze is zo mooi.. ga denk ik van het weekend met haar lakken. Heb nog teveel ongebruikte lakjes staan, ook die ik volgens mij nooit ga dragen
.
Leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Joysa het volgende:
Crappy telefoon foto en nog niet bijgewerkt, maar gaat om het idee![]()
Catrice royal petrole+ essence glitter tip painter
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Knip
NOTD gelijk nog even (nu enorm gechipt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zonder cleanup
Niet? Hm, ik vind Zoya altijd wel leuk, dit is de eerste die me niet bevalt - vooral doordat de lak zo stroperig was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
@Daph: ik ben ook niet gek op zoya.
ze hebben veel toffe duochromes en mooie mattes hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zie maar weinig moois van zoya, vind ze nogal saai.
Welke heb je allemaal?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga zo maar eens een p2 lakje doen....maar kan niet kiezenhalp
Sja, Zoya doet niet aan blubberkleuren hequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zie maar weinig moois van zoya, vind ze nogal saai.
Je had ook dangerous toch? Die moet je doen!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga zo maar eens een p2 lakje doen....maar kan niet kiezenhalp
Leuke kleuren combinatie!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
hallo allemaal.
alles goed met jullie?
mooi gave lakjes kwamen er weer voorbij zeg
mooi gedaan hoor obli![]()
ik heb mijn korte stompies ook maar weer eens gelakt (gesponst) wilde het ook proberen
heb alles maar gevijld toen er nog meer nagels sneuvelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahh heb echt met je te doen, dat je ze allemaal moest afvijlen, maar het zijn nog lang geen stompies hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
hallo allemaal.
alles goed met jullie?
mooi gave lakjes kwamen er weer voorbij zeg
mooi gedaan hoor obli![]()
ik heb mijn korte stompies ook maar weer eens gelakt (gesponst) wilde het ook proberen
heb alles maar gevijld toen er nog meer nagels sneuvelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |