Gechipte nagels zijn snel zo lelijk, stoor jij je er dan ook zo aan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn nagels nog ga lakken vandaag. Iedere keer als ik dat besluit te doen, en ik moet werken, kom ik terug met allemaal gechipte nagels. Maar zonder nagellak vind ik het zo kaal staan. Moeilijk, moeilijk.
Heee, die lamp herken ik. Hangt hier ook, al jaren met groen en paars erin.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Gedaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind 'm niet lelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Gedaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Ik blijf dan maar naar m'n nagels kijken en me storen. Ik heb altijd remover en vilt mee voor dat soort situatiesquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:43 schreef bernies het volgende:
[..]
Gechipte nagels zijn snel zo lelijk, stoor jij je er dan ook zo aan?
is héél leuk hoor, moet je doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil allemaal lakjes door jullie kopen.
DOEN!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Heroinjunk het volgende:
En vooral op internet kopen, dan krijg je pakjes waar je heel blij van wordt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Maar het is voor een goed doel!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:48 schreef tliciouz het volgende:
Haha hoor hier iedereen meteen : DOEN, DOEN! Jullie maken ons verslaafd!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:48 schreef tliciouz het volgende:
Haha hoor hier iedereen meteen : DOEN, DOEN! Jullie maken ons verslaafd!
Neenee, ik heb ook nog niks online besteldquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Skaai het volgende:
OMG ik ben volgens mij de enige die nog geen lakjes online heb besteld.
En ik kreeg leuk commentaar op mijn zuurstok-barbie-roze nagels op mijn werk.
Same here...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neenee, ik heb ook nog niks online besteld
Nee hoor; ik heb ook nog nooit nagellak online besteld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Skaai het volgende:
OMG ik ben volgens mij de enige die nog geen lakjes online heb besteld.
En ik kreeg leuk commentaar op mijn zuurstok-barbie-roze nagels op mijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |