quote:Op zondag 3 januari 2010 13:21 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi kleurtje is het toch Obli![]()
EN al die sneeuwHier ligt niks
Onder Amsterdam momenteel, ligt echt 0.0quote:Op zondag 3 januari 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]waar woon je dan?
Ik woon t.o.v. obli aan de andere kant van Nederland en hier is het ook helemaal wit
Thanks dear!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:21 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi kleurtje is het toch Obli![]()
EN al die sneeuwHier ligt niks
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:18 schreef Joysa het volgende:
Ohhh post 301 300 is laatste, weet ik dat ook weer =)
En dankje voor het openen van nieuwe!
Zucht wat een romantisch huis is het toch, zeker met al die sneeuw en pegelsquote:Op zondag 3 januari 2010 13:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Thanks dear!![]()
Helemaal niks?![]()
Hier toch wel een centimeter of 10, als het niet meer is.
En ijspegels.....![]()
[ afbeelding ]
Nobody likes a smartassquote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ze heeft wel gelijk, als je de OP meetelt is het post 301... en reply 300
Een nudie doet het altijd goedquote:Op zondag 3 januari 2010 13:41 schreef MissJ het volgende:
Haaaai ladies!
gelukkig nieuwjaar![]()
Ik ga straks even bedenken welke lak ik op ga doen.... moet even iets doen wat niet té is ivm nieuwe baan waar ik morgen mee start, ik wil mijn nieuwe collega's namelijk rustig laten wennen aan mijn nagels hahaIemand tips?
daar zat ik zelf inderdaad ook al aan te denkenquote:
Wat voor soort bedrijf is het?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
daar zat ik zelf inderdaad ook al aan te denken
Een gemeentequote:
Preciesquote:Op zondag 3 januari 2010 13:52 schreef PeRi het volgende:
Gewoon een goed kleurtje MissJ, wel matchen bij je outfit.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Onder Amsterdam momenteel, ligt echt 0.0
Muffins!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef Daph_ het volgende:
Hier ín Amsterdam ligt gewoon nog een laagje sneeuw hoor![]()
Mooie nagels weer allemaal! Ik heb het huis voor mezelf tot ongeveer 19.00 uur, mijn ouders gaan naar Holiday on Ice (ben ik al geweest) dus ik ga lekker mijn nagels lakkenMaar eerst muffins bakken
![]()
Hmm, China Glaze Fairy Dust staat hoog op mijn lijstje. Die holo-topcoat had ik ook al voorbij zien komen. Toch nog maar even vergelijken dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:19 schreef Mirjam het volgende:
ah, hier.
die colour effects van cnd heeft volgens mij wel wat weg van die wireless holographic top coat van china glaze.
al zal die color effects niet holografisch zijn denk ik.
wel leuk
Ik ben begonnen met calendula gel en hou het nu bij met bio-oil (wat ik toch had staan) hier was het ook drámá!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef .ZilveR. het volgende:
Iemand een gouden tip tegen kapotte nagelriemen?
Ik doe al een paar keer per week olie erop en ik smeer de hele dag handcreme en het helpt helemaal niks!
Lemony Flutter van Lush verricht bij mij wonderenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef .ZilveR. het volgende:
Iemand een gouden tip tegen kapotte nagelriemen?
Ik doe al een paar keer per week olie erop en ik smeer de hele dag handcreme en het helpt helemaal niks!
Fairy Dust is echt een aanrader! Doet mij echt denken aan engeltjes die 's nachts een laagje over je nagels komen doen (en het is de vriendin van Klaas Vaak die komt met zand voor de ogen)quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef mmascha het volgende:
[..]
Hmm, China Glaze Fairy Dust staat hoog op mijn lijstje. Die holo-topcoat had ik ook al voorbij zien komen. Toch nog maar even vergelijken dan.
Ik moet toch nog op Paypal wachten.
Hier(Flevoland) ook een dik vers pak sneeuw. Net heerlijk door het bos gelopen.sneeuw
ik kan er geen genoeg van krijgen.
Ik ben ook helemaal van het muffins bakken tegenwoordig! En dat komt doordat jij steeds van die lekkere foto's liet zien. Heb van morgen muffins met blauwe bessen gemaakt....lekker!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef Daph_ het volgende:
Hier ín Amsterdam ligt gewoon nog een laagje sneeuw hoor![]()
Mooie nagels weer allemaal! Ik heb het huis voor mezelf tot ongeveer 19.00 uur, mijn ouders gaan naar Holiday on Ice (ben ik al geweest) dus ik ga lekker mijn nagels lakkenMaar eerst muffins bakken
![]()
Foto's! Zijn ze lekker? Ik heb maar weer eens chocolademuffins gebakkenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal van het muffins bakken tegenwoordig! En dat komt doordat jij steeds van die lekkere foto's liet zien. Heb van morgen muffins met blauwe bessen gemaakt....lekker!
Daar heb ik er eentje van, erg leuk ook om french mee te makenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:24 schreef PeRi het volgende:
Transdesign heeft ook een soort topcoat die kleureffecten geeft, Amour oid, staat onder polishes. Heb er van de week naar zitten kijken, misschien bij de volgende bestelling eens poberen.
Wij smeren met dit weer de zolen van de hond in met vaseline. Helpt tegen zout en ook tegen ijspootjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Hier ook sneeuw momenteel en een lekker zonnetje. Straks ff met de hond naar het bos.
* Puckzzz heeft haar hond gemarteld![]()
Ik had zout gestrooid achter in onze tuin op het paadje. Me niet realiserend dat dat onwijs prikt op de zooltjes van onze hond. Arme beest, kon niet meer normaal lopen. Ik heb meteen met lauw water de pootjes gewassen ze werkte met haar +40 KG ook echt héérlijk meeen gedroogd. Nu gaat het wel weer
Zijn al op! Dus ja errug lekker! Had er naast de blauwe bessen ook kaneel en een beetje peper in.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Foto's! Zijn ze lekker? Ik heb maar weer eens chocolademuffins gebakkenVan de week even een bakvorm halen, dan ga ik butterscotchbrownies bakken (op verzoek van mijn schoonmama
)
Ik heb er speciaal voor jou even aan gesnoven.. en ik vind m wel 'normaal' ruiken!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef bernies het volgende:
Wat vinden jullie van de geur van de Show Your Feet lakjes? Ligt het aan mij of zit er een raar niet nagellakkerig luchtje aan?
want!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag heb ik 51 voor het eerst uitgeprobeerd en ze is prachtig! Ik heb geprobeerd het op foto's vast te leggen maar ik vind niet dat de foto's 51 eer aan doen.. Ze is nog mooier in het echt! Oh en sorry voor de messy polish, wilde nog daglicht meepakken dus het is pre-cleanup(op de bovenste foto heb ik even snel de grootste rommel weggehaald)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imagine this to be purpleDit is één laagje Miss Sporty 313 (donkerpaars met 'licht'paarse shimmer) en één laagje van Nfu Oh 51. Nogmaals, in het echt is ze véél mooier!
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag heb ik 51 voor het eerst uitgeprobeerd en ze is prachtig! Ik heb geprobeerd het op foto's vast te leggen maar ik vind niet dat de foto's 51 eer aan doen.. Ze is nog mooier in het echt! Oh en sorry voor de messy polish, wilde nog daglicht meepakken dus het is pre-cleanup(op de bovenste foto heb ik even snel de grootste rommel weggehaald)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imagine this to be purpleDit is één laagje Miss Sporty 313 (donkerpaars met 'licht'paarse shimmer) en één laagje van Nfu Oh 51. Nogmaals, in het echt is ze véél mooier!
Mooi! Dan doe ik die! Dankjewel. Ik zag al dat die holo-topcoat een groter flesje is en dan kan ik maar 8 flesjes bestellenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef bernies het volgende:
[..]
Fairy Dust is echt een aanrader! Doet mij echt denken aan engeltjes die 's nachts een laagje over je nagels komen doen (en het is de vriendin van Klaas Vaak die komt met zand voor de ogen)
Typt wel lastig hequote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef Mirjam het volgende:
ff over de glitterverwijderhel: zit nu met m'n tengeltjes ingepakt in alu-folie, had het ff uitgetest op m'n duim, en dat gaat prima, fremover zonder acetopn op cde schijfjes.
heb dan enkel nog een beetje aceton nodig voor de laatste hardnekkige glitters
hmm, kennelijk toch niet het perfecte idee voor acryl.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef Mirjam het volgende:
ff over de glitterverwijderhel: zit nu met m'n tengeltjes ingepakt in alu-folie, had het ff uitgetest op m'n duim, en dat gaat prima, fremover zonder acetopn op cde schijfjes.
heb dan enkel nog een beetje aceton nodig voor de laatste hardnekkige glitters
Okay, dank je, dan ligt het gewoon aan mijn neus!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal voor jou even aan gesnoven.. en ik vind m wel 'normaal' ruiken!
Erg mooi!!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Jaaa ze is zo mooi! Paars met rood (denk ik?) maar in het licht verandert ze en zie ik ook groen en oranje![]()
Thanks all btw
Welke is die holo-topcoat dan exact? Volgens mij kijk ik eroverheen op de TD sitequote:Op zondag 3 januari 2010 17:33 schreef mmascha het volgende:
[..]
Mooi! Dan doe ik die! Dankjewel. Ik zag al dat die holo-topcoat een groter flesje is en dan kan ik maar 8 flesjes bestellen![]()
En wat klinken die baksels van jullie goed Bernies en Daph!
Daph: ik kan me voorstellen dat ie nog mooier is in het echt. Foto's doen het vaak toch net niet.
Ga naar Treatments en dan ChinaGlaze, dan staat er oa een holografische topcoat voor $ 3.96 als je naar beneden scrolltquote:Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Welke is die holo-topcoat dan exact? Volgens mij kijk ik eroverheen op de TD site
daar zou ik deze echt nooit gezocht hebben, dank je welquote:Op zondag 3 januari 2010 18:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ga naar Treatments en dan ChinaGlaze, dan staat er oa een holografische topcoat voor $ 3.96 als je naar beneden scrollt
Op de een of andere manier valt het onder treatments.. Ik vind het niet de meest logische categorie, maargoedquote:Op zondag 3 januari 2010 18:39 schreef bernies het volgende:
[..]
daar zou ik deze echt nooit gezocht hebben, dank je wel
Fairy dust is toch een van de 50 new glitters van China Glaze?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:42 schreef PartyHardy het volgende:
Is dat niet die fairy dust dan? op een andere site (via google) kom je bij dat lakje terecht.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een speciale topcoat het hetzelfde effect geeft als echte holo-lak?
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof gedaan zeg!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
mijn nieuwe nagels voor vandaag, geinspireerd door de mondriaan die ik zag langs komen:
[ afbeelding ]
gestempeld en dan hier en daar wat ingekleurd. heb al heel wat reacties gehad vandaag
Erg leuk gedaan!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
mijn nieuwe nagels voor vandaag, geinspireerd door de mondriaan die ik zag langs komen:
[ afbeelding ]
gestempeld en dan hier en daar wat ingekleurd. heb al heel wat reacties gehad vandaag
Super tof!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
leuk zegquote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Erg tof! Mooi!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik hou het op Fairy Dustquote:Op zondag 3 januari 2010 18:50 schreef bernies het volgende:
Ik heb even zitten kijken naar de Wireless Holographic, maar Fairy Dust vind ik mooier, fijner van structuur.
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:
wát een drama zeg.
voorlopig geen glitternagellak meer voor mij
1 en ander bijgevijld, het acryl was echt enorm zacht geworden en gerafeld aan de tips.
nu een aantal kortere nagels, hoop dat ik het een beetje gered heb allemaal zo.
nu maar even handen wassen, lakken komt over een paar uur wel weer, eerst ff laten uitharden
De hele handel schuift inderdaad op..quote:vraagje voor de kenners; ik zie dat de tips (ik heb witte) op sommige nagels een stukje over mijn natuurlijk nagelwit zitten. is dit gewoon uitgroei, of is de hele handel dan een beetje opgeschoven naar voren
Wat een lelijke flesjes ookquote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Buzz!
Kwam net wat tegen, Nfu Oh rip off much??
http://cgi.ebay.com.my/Sc(...)%26otn%3D5%26ps%3D63
[ afbeelding ]
Volgens MiMu komen die ook uit Korea, erg moeilijk aan te komen omdat ze niet naar het buitenland verschepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Buzz!
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een zwarte lijnquote:
Ah kijk, ik hoopte al dat iemand er wat van wist! Zag net wat swatches en de lakken waren idd niks aanquote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgens MiMu komen die ook uit Korea, erg moeilijk aan te komen omdat ze niet naar het buitenland verschepen.
Maar ik vind het niet eens dichtbij Nfo komen...
Rimmel pompeus ofzo op je wijs- en middelvinger? Mooier dan die op je ring en pinkie vind ikquote:Op zondag 3 januari 2010 19:38 schreef Oblivion het volgende:
GC versus Rimmel .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar welke is GC, welke is Rimmel... ?
Oh ik dacht dat Nfu-oh alleen zwarte doppen hadquote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ze hebben ook een zwarte lijn. Net als Nfu Oh hebben ze een zwarte, zilveren en een gouden lijn. Scandal heet het merk geloof ik
Geen Mad as a hatter van OPI?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hou het op Fairy Dust![]()
Rest van mijn lijstje:
Cosmic
Meteor Shower
Blue Island Iced Tea
Watermelon Rind
Strawberry Fields
Matte Magic
Stroll
OMG
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Rimmel pompeus ofzo op je wijs- en middelvinger? Mooier dan die op je ring en pinkie vind ik
Woehoee ik ga door voor de koelkastquote:Op zondag 3 januari 2010 19:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Die jij niet zo mooi vindt is C-C-Courage..
srsly? een lak over de glitters smeren en dan gelijk afhalen dus?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Rustig aan doen, het eraf halen van glitters vergt geduld...
Wat je ook kan doen is een lak nemen die je vrijwel nooit op doet, die eroverheen smeren en dan 5 secondern wachten en het geheel met een watje en remover verwijderen.
[..]
De hele handel schuift inderdaad op..![]()
Je nagel groeit toch?
oeh, leuk.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:03 schreef bernies het volgende:
Fairy Dust met daaronder Wagon Trail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met en zonder flits. De combi is niet zo geweldig maar de foto's laten wel goed zien hoe mooi fairy dust is!
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
srsly? een lak over de glitters smeren en dan gelijk afhalen dus?
die ga ik onthouden, dank je wel![]()
![]()
en ja, logisch dat een nagel groeit hoor, maar kon het me op de 1 of andere manier niet helemaal voorstellen
ik ga ze zaterdag op laten vullen denk ik, eentje is wel een beetje zielig, bij m'n nagelbed is er wel meer weg dan enkel uitgroei zie ik.
wat is gebruikelijk, om de 3/4 weken opvullen?
Heb er even een "echte" Nfu-oh bijgepakt, maar alles wat deze mooi maakt, maakt maken deze nepdames erg goedkoop...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Buzz!
[ afbeelding ]
thanksquote:
Geen probleem, je kan het beter vragen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thanks
heb er serieus veel aan, aangezien ik er 0 verstand van heb
zaterdag maar weer opvullen dan, dna is het wel 3 weken geleden
ok.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen probleem, je kan het beter vragen.![]()
Even over die verse lak over de glitterlak, ik hoop dat het beter helpt.
Vaak maakt de verse lak, de lak die er al op zit wat natter, dus ook wat meer losser.
quote:
Jaaaa die komt dinsdagquote:
Heb ik ook, is mooi! Zou hem vaker moeten dragen eigenlijk.. Gekocht toen ik nog niet zo van donkere lakken hield, maar paars wel een gave kleur vond..quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
*slecht licht sorrrryyyyy*
Een roze van de action + zwarte striper + zilvere glitter striper van essence
Nee, alleen bij mood-nagellakken.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:47 schreef Nieners het volgende:
Wow Obli! Die ijspegels. Echt leuk, ik houd van sneeuw
. Hier ligt genoeg sneeuw, ben blij dat ik ws deze week mijn Uggs binnen krijg. Krijg je bij elke nagellak een ander effect als je je nagels in heet water dompelt? Ik heb het met Stroll geprobeerd maar daar veranderde niks aan.
quote:
Sinds ik mn nagels met leuke kleurtjes lak vind ik het zonde om ze te bijten..quote:Op zondag 3 januari 2010 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan maar niet stoppen met nagelbijten.
Gebruik, voor de tienduizendste keer, wel van dat vieze spul & heb zoveel mogelijk een vijl bij me.
Zijn er nog meer dingen die ik kan doen, eigenlijk? [en hoe kan ik zulke broze nagels weer een beetje oke krijgen als ze wat langer worden. Normaal breken ze direct af.]
same here.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sinds ik mn nagels met leuke kleurtjes lak vind ik het zonde om ze te bijten..
Misschien dat zoiets helpt
nagels zijn nooit te kort om te lakkenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, maar ik kan ze nu nog niet lakken want daar zijn ze nog veuls te kort voor,.
& eentje met acryl dus! Oke, dankje.
Woooow echt mooi zegquote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFT!!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nagels zijn nooit te kort om te lakken
maar start dan met standaard een hardener dragen ofzo
www.fabuloustreet.comquote:Op zondag 3 januari 2010 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
Woooow echt mooi zeg![]()
ik wil deze ook!
Waar heb je um gekocht Daph?
Wat waren daar de verzendkosten bij als ik vragen magquote:Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.fabuloustreet.comWeet niet of ze 'm nog hebben, hij was een tijdlang uitverkocht en nu was hij weer op voorraad.
ik heb toevallig net gekeken, zo'n 6 dollar voor 1 flesjequote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat waren daar de verzendkosten bij als ik vragen mag?
Oh valt mee idd. Ga jij bestellen?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb toevallig net gekeken, zo'n 6 dollar voor 1 flesje
Mwaahh.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nagels zijn nooit te kort om te lakken
maar start dan met standaard een hardener dragen ofzo
Ik heb 24 dollar betaald voor 9 flesjes, maar dat zal voor één flesje wel iets anders liggen denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat waren daar de verzendkosten bij als ik vragen mag?
Ah bah ik klikte voordat ik je beschrijving had gelezenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwaahh.
Het lijkt een beetje hierop.Maar dan een tikkeltje minder erg [Maar niet veel. Hoogstens zijn mijn nagelriemen wat netter en rechter en mijn vingers zitten niet onder het bloed]
http://upload.wikimedia.o(...)2/24/Nailbitebad.jpg
Ah, ok. Goed zoquote:Op zondag 3 januari 2010 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, denk 't niet.
wil wel graag, maar mijn bankrekening schreeuwt nee
Die is inderdaad ook mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 21:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ah, ok. Goed zo. Ik vind nr 59 wel leuk, de rest niet zo
![]()
.
De enige manier om te stoppen is als je het zelf echt wil, dan moet je daar wel veel discipline voor hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan maar niet stoppen met nagelbijten.
Gebruik, voor de tienduizendste keer, wel van dat vieze spul & heb zoveel mogelijk een vijl bij me.
Zijn er nog meer dingen die ik kan doen, eigenlijk? [en hoe kan ik zulke broze nagels weer een beetje oke krijgen als ze wat langer worden. Normaal breken ze direct af.]
aah, srsly?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwaahh.
Het lijkt een beetje hierop.Maar dan een tikkeltje minder erg [Maar niet veel. Hoogstens zijn mijn nagelriemen wat netter en rechter en mijn vingers zitten niet onder het bloed]
http://upload.wikimedia.o(...)2/24/Nailbitebad.jpg
Ja, bah.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah bah ik klikte voordat ik je beschrijving had gelezen!!
Danke!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.fabuloustreet.comWeet niet of ze 'm nog hebben, hij was een tijdlang uitverkocht en nu was hij weer op voorraad.
Hmhm.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah, srsly?
begin dan met een blanke lak of hardener, en hou jezelf voor dat je nagels er mooi uitzien als je er niet op hapt.
en ga lekker handcreme smeren enzo, probeer ermee bezig te zijn dat je vingertjes mooi worden
Misschien vind je je nagels te kort om te lakken, ik kan het alleen maar aanbevelen! Je nagels worden er sterker van dus het zorgt ervoor dat ze beter kunnen groeien zonder af te breken. Ik ben geen expert, maar ervaringsdeskundige: ik heb tot begin dit jaar héél erg op mijn nagels gebeten en had dan wel niet zulke nagels zoals op de foto, mijn nagels waren altijd afgekloven en ik had altijd allerlei velletjes bij mijn nagels en nagelriemen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, bah.
Ik heb nu 5 () langere nagels.
Maar de rest is dus zo kort als zie vorige plaatje.
Dat ga ik echt niet lakken nu.Dat vind ik persoonlijk niet mooi, ik heb sowieso een vrij kort nagelbed ook.
Het is een advies he, geen bevelquote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hm, misschien heb je wel gelijk, ja.
Bedankt voor les tips,
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
...Smeer met handcreme, nagelolie, cuticletreatment of bijvoorbeeld lemony flutter van lush. Daar worden je handen en nagelriemen blij van en het ziet er een stuk mooier uit! Je nagels groeien wel; als het er mooi uitziet ben je minder geneigd eraan de kluiven is mijn ervaring.
Heb vroeger ook extreem gebeten, heb er helaas geen goede foto van op deze computer, maar ze waren nog korter en zeker bloederiger dan hier.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedankt voor les tips,
Dat komt bij een volgende OPI bestellingquote:
Ik vind die action lakken heel niet verkeerd als ik er zo naar kijkquote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
*slecht licht sorrrryyyyy*
Een roze van de action + zwarte striper + zilvere glitter striper van essence
Ik denk dat het wel kan maar seche restore heeft ook toluene e.d. en deze verdunner is B3F. Dat zal dus wel enig verschil maken. Maar ik gebruik hem ook om poshe en diamont te verdunnen en dat gaat zonder problemen. Blijft gewoon net zo sneldrogend.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:09 schreef bernies het volgende:
vraag je voor MiMu; had je van naileuro al de naamloze topcoat? Hoe bevalt deze?
En op je blog zag ik dat je een grote fles thinner hebt! Zou deze ook gewoon met de SV gebruikt kunnen worden? (Denk zelf van wel, maar ervaringen zijn nooit weg)
Nfu Oh's slutty little sister.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ze hebben ook een zwarte lijn. Net als Nfu Oh hebben ze een zwarte, zilveren en een gouden lijn. Scandal heet het merk geloof ik
Nee, dat zijn ze ook niet hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik vind die action lakken heel niet verkeerd als ik er zo naar kijk
oh, jij komt daar wel eens toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
@Mirjam: WnW black creme maar dat is in Nederland niet meer te krijgen.Ik heb wel pas in Duitsland een supermarkt gevonden die WnW verkoopt. Zit in hetzelfde winkelcentrum als de DM.
![]()
Thanksquote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel kan maar seche restore heeft ook toluene e.d. en deze verdunner is B3F. Dat zal dus wel enig verschil maken. Maar ik gebruik hem ook om poshe en diamont te verdunnen en dat gaat zonder problemen. Blijft gewoon net zo sneldrogend.![]()
Daph wat mooi!Welke verzendmethode had jij gekozen? Die met of zonder Track and Trace en verzekering? Mijn bestelling was er volgens mij twee dagen eerder door dan die van jou maar mijn pakketje is er nog niet.
![]()
@buzzwheedle: wat leuk! Zoiets deed ik vroeger als ik me verveelde ook met pen en papier.![]()
Obli weer in het paars!Begint het al te wennen?
[..]
Nfu Oh's slutty little sister.![]()
Maar Nfu is mooier vind ik, zowel het flesje als de lak.![]()
@bernies: mooi zo'n holo topcoat.![]()
@Mirjam: WnW black creme maar dat is in Nederland niet meer te krijgen.Ik heb wel pas in Duitsland een supermarkt gevonden die WnW verkoopt. Zit in hetzelfde winkelcentrum als de DM.
![]()
@Tammymara: shit.![]()
@Joysa: mooi gedaan.Ik houd wel van alternatieve frenches.
@Chipszak: Daph heeft gelijk.Ik heb tot een paar jaar terug ook gebeten en mijn nagels waren erger dan die op die foto, veel erger.
![]()
Ben gaan lakken, nagelriemen en handen verzorgen en dus mede daardoor gestopt met bijten en dit zijn mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, jij komt daar wel eens toch?
zou je het heel bezwaarlijk vinden eens voor me te kijken als je er toch bent?
Lakken helpt bij dochterlief van 5 ook heel goed, dan vindt ze ze te mooi om op te bijten. En Mijn schoonvader is na 50 nagelsbijten er nu ook vanaf, zonder lakkenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedankt voor les tips,
3 van mijn lange nagels.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:01 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vind het zo'n raar idee dat je nagels zo kort zijn dat ze meer breed dan lang zouden zijn, zoals in dat voorbeeldplaatje![]()
Vraag me altijd af hoe het er dan uit zou zien met lange nagels, als je zo'n kort nagelbed hebt..?
Verder vandaag echt de hele dag op de bank gehangen, Ik had niet eens zin om boven mijn nagelspulletjes te gaan halen
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Obli weer in het paars!Begint het al te wennen?
Mooi!quote:
Gaat wrs niet meer weg dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is goed.![]()
@Chipzak: meestal is dat een beschadiging aan je nagelriemen of in de matrix, in dat geval kan het na verloop van tijd uitgroeien maar kan het ook permanent zijn als de schade erg genoeg was.
Het zou ook genetisch kunnen zijn en dan doe je er helemaal niets aan.
Je zou eventueel lichtjes kunnen buffen eens in de maand maar hier worden je nagels wel wat zwakker van. En anders een ridgefiller gebruiken. Dan zie je er met nagellak op haast niets van.
Mijn nagels waren ook zo kort. Kan het me nu nog maar moeilijk voorstellen maar er zijn periodes geweest dat mijn nagels misschien net een halve cm tot een cm lang waren vanaf de nagelriem.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:01 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vind het zo'n raar idee dat je nagels zo kort zijn dat ze meer breed dan lang zouden zijn, zoals in dat voorbeeldplaatje![]()
Vraag me altijd af hoe het er dan uit zou zien met lange nagels, als je zo'n kort nagelbed hebt..?
Verder vandaag echt de hele dag op de bank gehangen, Ik had niet eens zin om boven mijn nagelspulletjes te gaan halen
Ooooohquote:Op zondag 3 januari 2010 22:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nope...![]()
Magnetic it is, my dear..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Mooi!
Wat een mooie blauwquote:
Nee...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oooooh![]()
Zou het eigenlijk kunnen dat mijn vingertoppen ook gegroeid zijn?Want ik zit ze zo nog eens te bekijken maar vroegah waren ze volgens mij heul nie zo lang!
Ik had echt van die ronde blobjes boven mijn laatste knokkeltje. Blobjes met halve cm nagel.
Magnetic, The glitters. blue.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
thanks mimu.
en obli, mooi met die steentjes zeg
wat voor lak is het?
ik vind het heel erg mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo teruglezen!
hier mijn nieuwe nailz. Ben een beetje teleurgesteld, het zag er heel paisley uit op de plate, maar op je nagels komt het niet echt over. En nee, nog niet schoongemaakt
[ afbeelding ]
OPI louvre me, louvre me not met CG 2030.
Achja, dinsdag moet ik toch iets neutraals op
Dat is Misa On The Edge. Volgens mij niet meer verkrijgbaar bij TD maar nog wel bij head2toe.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat een mooie blauw![]()
waar heb je deze gekocht?
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo teruglezen!
hier mijn nieuwe nailz. Ben een beetje teleurgesteld, het zag er heel paisley uit op de plate, maar op je nagels komt het niet echt over. En nee, nog niet schoongemaakt
[ afbeelding ]
Ah daar is de buttplug weer.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo teruglezen!
[ afbeelding ]
Jammerrrrrr dat ie niet meer bij TD te krijgen is.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is Misa On The Edge. Volgens mij niet meer verkrijgbaar bij TD maar nog wel bij head2toe.
Leuk!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo teruglezen!
[ afbeelding ]
sinds ik continue mijn nagels lak en goed verzorg, is mijn nagelbed langer geworden!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, bah.
Ik heb nu 5 () langere nagels.
Maar de rest is dus zo kort als zie vorige plaatje.
Dat ga ik echt niet lakken nu.Dat vind ik persoonlijk niet mooi, ik heb sowieso een vrij kort nagelbed ook.
Nou...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
maar tnx weer
En Obli... ja die kan niks fout doen![]()
Luv ya 2 hun..quote:
Ooh dat valt me alles meequote:Op zondag 3 januari 2010 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
3 van mijn lange nagels.Niet allemaal even netjes recht gevijld, maarja.
Middelste heeft ook de groef en is nogal breed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Bijna een schots ruitje maar dan zonder euh, ruitje.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:02 schreef Mirjam het volgende:
zo, ideetje geknutseld dat ik al even in mijn hoofd had:
[ afbeelding ]
china glaze red stallion met essence stripers.
lekkere rood trouwens
quote:Op maandag 4 januari 2010 04:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Nagelmutsen:
*tag*
I just wanted to let you know I tagged you for an award on my blog!
http://mindermutsigenagels.blogspot.com/2010/01/i-got-tagged.html
Ga je een helmer kopen??quote:Op maandag 4 januari 2010 08:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga straks teruglezen, nu eerst klaar maken, straks naar de IKEA () en daarna naar de Maxis (megakruidvat en etos
)
ik kwam zo online en zag dat gele vloppie enzo, dus is geregeldquote:Op maandag 4 januari 2010 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
***ATTENTIE - HUISHOUDELIJKE MEDEDELING***
StormQueen - check UR PM!!
sorry voor het OT gaan dames maar is ff belangrijk![]()
Hoe kun je nou géén negen CG lakjes vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Hierna stop ik écht, zei zij weer...
Vriendin heeft CG ontdekt en moest van zichzelf een bestelling plaatsen. Maar ze mocht er geen 9 vond ze, dus of ik effe mee wilde doen. Manlief zuchte diep, streek zijn hand over zijn hart en nu komen Sexy in the City en Cowgirl Up naar me toe![]()
Wat erg vervelend weer voor jequote:Op maandag 4 januari 2010 09:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Hierna stop ik écht, zei zij weer...
Vriendin heeft CG ontdekt en moest van zichzelf een bestelling plaatsen. Maar ze mocht er geen 9 vond ze, dus of ik effe mee wilde doen. Manlief zuchte diep, streek zijn hand over zijn hart en nu komen Sexy in the City en Cowgirl Up naar me toe![]()
Wat ben je een verschrikkelijk mensquote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Sjeen ze kon er wel 9 vinden maar ze voelde zich te koopziek als ze er 9 nam![]()
Ik ben gewoon vuil voor haar karretje gespannen, ik voel me vreselijk![]()
dus 7 lakjes is okee maar 9 lakjes is koopziek?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Sjeen ze kon er wel 9 vinden maar ze voelde zich te koopziek als ze er 9 nam![]()
Ik klaag nietquote:Op maandag 4 januari 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus 7 lakjes is okee maar 9 lakjes is koopziek?
oh nee, zou ik ook niet doen. Je hoeft toch niet de helft van de verzendkosten te lappen he?quote:
Neu doen we in verhouding dus dat valt meequote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, zou ik ook niet doen. Je hoeft toch niet de helft van de verzendkosten te lappen he?
die witte van de action schijnt best goed te zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, heb nu alweer 6 lakken op m'n must have wenslijst
Tenzij iemand een prima witte en zwarte lak weet die ik goedkoop in de winkel kan halen, dan kunnen Alpine Snow en Black Onyx er alweer vanaf
Ik zag het in het herlezen inderdaad... 9 lakjes is inderdaad ook wel koopziek, neem aan dat je haar daarin flink bevestigd hebtquote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Maria2.0 het volgende:
De china glaze liquid leather is heel erg mooi!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, heb nu alweer 6 lakken op m'n must have wenslijst
Tenzij iemand een prima witte en zwarte lak weet die ik goedkoop in de winkel kan halen, dan kunnen Alpine Snow en Black Onyx er alweer vanaf
true, die is ook goedkoper. En hoe is die witte van CG? White out?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef bernies het volgende:
[..]
De china glaze liquid leather is heel erg mooi!
ik zou niet eens weten waar die toko zitquote:Op maandag 4 januari 2010 10:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die witte van de action schijnt best goed te zijn
moeite waard om ff re kijken of er 1 bij je in de buurt zit, hij kost maar 49 cent ofzoquote:Op maandag 4 januari 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten waar die toko zit
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
Tof zo Mirjam, dat rood met die zwart/wit striper.
En de Paisley van Stormqueen vind ik er poepiesjiek uitzien.
Obli's nagels zijn altijd sjiek, leuk die steentjes zo.
Beter goed gejat dan slecht bedacht, studs
:
[ afbeelding ]
damn, I love it! wat strakquote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
ow hip, er zit er 1 op 5 minuten fietsenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moeite waard om ff re kijken of er 1 bij je in de buurt zit, hij kost maar 49 cent ofzo![]()
die paarse schijnt ook erg tof te zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow hip, er zit er 1 op 5 minuten fietsen
Was al bang dat ik de Bennekel in zou moeten ofzo
wauw gaaf gedaan zeg!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
mja, voor 49 cent kun je je geen bult vallen he... Hebben ze ook zwart?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die paarse schijnt ook erg tof te zijn
geen ideequote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, voor 49 cent kun je je geen bult vallen he... Hebben ze ook zwart?
Puur voor de sier, die rommel ga ik dus echt niet meer gebruikenquote:
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, voor 49 cent kun je je geen bult vallen he... Hebben ze ook zwart?
en dat er dan zo 1 op je wimper gaat plakken die er niet meer af wil waardoor je de hele dag scheel kijktquote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef es70 het volgende:
Thanks dames, ben er zelf ook best blij mee.
[..]
Puur voor de sier, die rommel ga ik dus echt niet meer gebruiken. Ben daar toch iets te knoeierig voor
(1 glitter op een nagel, 100 in 't rond
).
Leuk! Leuk! Leuk!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
Wow! Gave nagels!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
wat voor rommel??quote:Op maandag 4 januari 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meh, alles op!
Wel leuke winkel, hele tas vol rommel voor 17 euro
Geen idee, heb geen witte nagellakjesquote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, die is ook goedkoper. En hoe is die witte van CG? White out?
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
net ff bij de action geweest, omgwtfbbq!
voor 17 euro:
- een zak vol catnipspeeltjes
- een literfles Dove badschuim
- tien koekjesvormpjes
- setje van 6 nagellaks![]()
- 6 paar sokken
- 6 rollen plakband
- een verzwaarde plakbandrolhoudert
- 6 vetbollen voor de vogelts
- een fietsachterlicht met bewegingssensor
- setje van die handige post-it bladwijzerdingen
Hey, niks mis met de Bennekel hequote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow hip, er zit er 1 op 5 minuten fietsen
Was al bang dat ik de Bennekel in zou moeten ofzo
Alles mis met de bennekel. Behalve jij danquote:Op maandag 4 januari 2010 13:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, niks mis met de Bennekel he! Oh, en die in de Hendrik Stateslaan heeft volgens mij geen lakjes, kon ze zaterdag niet vinden in ieder geval!
quote:
ik heb wel de paarse en de witte brilliantlak. Maar ik vind de zwarte van de hema (volgens mij heb ik die) niet echt zwartzwart, er zit een shimmer in. Of zijn er meerdere?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:07 schreef mmascha het volgende:
[..]
En dan moet je ook die rode brilliantlak(die combi was van iemand van hier en van iemand die het ook gedaan had en ik nu ook
) meenemen. Duurt allang best lang voordat het hele zooitje droog is.
Es, wat leuk die steentjes in die bubbels!
Mirjam ook weer een nette creatie.
Jaaaaaa ik heb een Helmer gekochtquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik heb een Helmer gekochtZe zijn veel kleiner dan ik me had ingebeeld
!
MiMu (of iemand anders); waar haal je van dat Antislipspul voor in die lades? Ik ben bij de Gamma, Leen Bakker, Karwei, Kwantum geweest en diverse andere winkels maar ze verkopen het niet
Owja nu zie ik het. Shimmer. Ik hou het flesje in het licht. Dat is me niet opgevallen toen ik ermee lakte. Ik heb er daarna ook die rode glitters over gedaan. Nr 41 is het iig(die zwarte die ik heb).quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb wel de paarse en de witte brilliantlak. Maar ik vind de zwarte van de hema (volgens mij heb ik die) niet echt zwartzwart, er zit een shimmer in. Of zijn er meerdere?
Ga je nog iets in het bijzonder doen bij de het postkantoorquote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef Daph_ het volgende:
Thanks. Blokker zal ik nog even proberen, daar kom ik langs als ik naar het postkantoor ga..
Ik ga vier mooie dames in dikke winterjassen afgeven bij het postkantoorquote:Op maandag 4 januari 2010 14:29 schreef bernies het volgende:
[..]
Ga je nog iets in het bijzonder doen bij de het postkantoor
Joepi!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga vier mooie dames in dikke winterjassen afgeven bij het postkantoor
Of alleen het bovenste randje mat!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm twijfels. Zal ik m'n nagels die nu Recycle gelakt zijn, mat maken of glanzend houden?
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm twijfels. Zal ik m'n nagels die nu Recycle gelakt zijn, mat maken of glanzend houden?
Je kan ze ook zo doen: http://lacquerlaine.blogspot.com/search/label/mattequote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Als het maar goed fout is!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef Loqi het volgende:
Mijn mani van vandaag. Roze van sephora met zwarte luipaard vlekken
Heerlijk fout![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(mijn wijsvinger heeft een andere vorm omdat ie gebroken was, heb hem liever zo op gelijke lengte met de rest dan in dezelfde vorm en dan veel korter)
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Oblivion het volgende:
Als het maar goed fout is!![]()
Je nagels zien er hartstikke goed uit.
Leuk blog is dat! *follows* matte flakies!!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Je kan ze ook zo doen: http://lacquerlaine.blogspot.com/search/label/matte
[..]
Als het maar goed fout is!![]()
Je nagels zien er hartstikke goed uit.
oeh, cosmic nailtwinsquote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef Daph_ het volgende:
StormQueen![]()
Jouw nagels lijken op die van mij![]()
Gewoon proberen, lukt het niet, doe je de gehele nagel en dan een glimmende french, iemand had dat al eerder hier.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Hmm ja Obli, tis wel leuk, maar bij mij wordt het dan echt een grote mislukking als ik dat wil doen.
Ik heb m'n tip met MAY gedaan, en het ziet er best wel weird uit. Ik hou wel van weird, maar... Dit is het net niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon proberen, lukt het niet, doe je de gehele nagel en dan een glimmende french, iemand had dat al eerder hier.
Is echt leuk!![]()
Doe dan ook glimmende dots erop..![]()
Werkt heel goed met van die ronde stickertjes die je gebruikt voor in multomappen tegen het uitscheuren van de pagina! Half stickertje op je nagel, mat lakken, stickertje eraf en je hebt een perfecte half moon.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Hmm ja Obli, tis wel leuk, maar bij mij wordt het dan echt een grote mislukking als ik dat wil doen.
Oioiquote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef Loqi het volgende:
Mijn mani van vandaag. Roze van sephora met zwarte luipaard vlekken
Heerlijk fout![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(mijn wijsvinger heeft een andere vorm omdat ie gebroken was, heb hem liever zo op gelijke lengte met de rest dan in dezelfde vorm en dan veel korter)
En die kan ik halen bij de Bruna oid?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Werkt heel goed met van die ronde stickertjes die je gebruikt voor in multomappen tegen het uitscheuren van de pagina! Half stickertje op je nagel, mat lakken, stickertje eraf en je hebt een perfecte half moon.
Mooie foto's weer!
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En die kan ik halen bij de Bruna oid?
Geenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg het natuurlijk weer niet voor elkaar
Wel echt de achterkant aan de achterkant enzo?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee en normaal heb ik nooit problemen, zeker niet ket ikea dingen?
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel echt de achterkant aan de achterkant enzo?
Mooie nagels heb ik weer voorbij zien komen!! Mijn barokstijl gaat er af, eens bedanken wat ik er nu op ga gooien... en dan over een dag of 2 (hopelijk is ie dan in mijn brievenbus gevallen) Nfu Oh lakken!!!
Wat raar...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaAlleen aan de onderkant heb ik een centimeter ongeveer over? Ik dacht al dat ik 'm verkeerd om aan het doen was, maar dat is het ook niet
Het plaatje waar de wieltjes aan zitten sluit ook niet aan op het kastje (zoals op het plaatje), maar daar zit dus ook ongeveer een cm ruimte tussen.. Help?
Heb ik al gedaan.. Ik snap er niks vanquote:Op maandag 4 januari 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat raar...![]()
Ik kan je helaas niet helpen, sorry... ik heb'm twee weken geleden in elkaar laten zetten (nummer 2
), omdat ik te druk was met bedenken wat in welk laatje moest komen...
Succes wel iig!!
Oh, en misschien kun je het in het Ikea-topic vragen?
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef Daph_ het volgende:
Hahaaaaaaaaaaaaaaaa mijn Helmer had gewoon wat meer geweld nodig
heb je 2 lagen TC nodig dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef PartyHardy het volgende:
Ooh ik merk net na het afhalen van mijn nagellak dat mijn ringvinger in het nagelbed gescheurd is..
Kan ik hier een laagje gel op doen?
We moesten vandaag met het projectgroepje van school(alleen mannen) op zoek naar een voedingssupplement.. Dus ik met hun de kruidvat in, heb me echt moeten inhouden om er niet tussenuit te piepen en snel naar het essence-display te rennen![]()
Mijn Davids gaat trouwens na 2 laagjes en 3 dagen heel erg scheuren/breken..![]()
Nou, ik had er 1 dikke laag opgedaan na het lakken. 2 dagen later dacht ik, ik doe nog een extra laagje, dan kunnen ze nog wel even mee (dacht toen al de kleine scheurtjes te zien..quote:Op maandag 4 januari 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je 2 lagen TC nodig dan?
Ik zet die seche vite iig gewoon dik op nu en mijn nagels blijven bizar perfect
Oh de zeer hoog gerezen en diep gevallen quick dry topcoat, zonder naam, die de naam "David" heeft gekregen.quote:
Lolquote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh de zeer hoog gerezen en diep gevallen quick dry topcoat, zonder naam, die de naam "David" heeft gekregen.
Cuticle creamquote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Oblivion het volgende:
Had je natte nagelriemen? Of je handen net gewassen?
Yay! Spulletjes in Helmer is echt vreselijk handig! Vooral als ie ook nog eens naast je bank staat...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:03 schreef Daph_ het volgende:
Hm, Helmer in elkaar zetten is niet goed voor Nfu Oh flakies, nagels zijn vreselijk gechipt (hoewel ik denk dat geen enkele nagellak hiertegen bestand was). Nou ja, mijn Helmer staat in ieder geval!! *trots is*
Morgen ga ik de boel overzetten van kastje waar het nu in zit naar Helmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |