quote:Op zondag 3 januari 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
srsly? een lak over de glitters smeren en dan gelijk afhalen dus?
die ga ik onthouden, dank je wel![]()
![]()
en ja, logisch dat een nagel groeit hoor, maar kon het me op de 1 of andere manier niet helemaal voorstellen
ik ga ze zaterdag op laten vullen denk ik, eentje is wel een beetje zielig, bij m'n nagelbed is er wel meer weg dan enkel uitgroei zie ik.
wat is gebruikelijk, om de 3/4 weken opvullen?
Heb er even een "echte" Nfu-oh bijgepakt, maar alles wat deze mooi maakt, maakt maken deze nepdames erg goedkoop...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Buzz!
Kwam net wat tegen, Nfu Oh rip off much??
http://cgi.ebay.com.my/Sc(...)%26otn%3D5%26ps%3D63
[ afbeelding ]
thanksquote:
Geen probleem, je kan het beter vragen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thanks
heb er serieus veel aan, aangezien ik er 0 verstand van heb
zaterdag maar weer opvullen dan, dna is het wel 3 weken geleden
ok.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen probleem, je kan het beter vragen.![]()
Even over die verse lak over de glitterlak, ik hoop dat het beter helpt.
Vaak maakt de verse lak, de lak die er al op zit wat natter, dus ook wat meer losser.
quote:
Jaaaa die komt dinsdagquote:
Heb ik ook, is mooi! Zou hem vaker moeten dragen eigenlijk.. Gekocht toen ik nog niet zo van donkere lakken hield, maar paars wel een gave kleur vond..quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
*slecht licht sorrrryyyyy*
Een roze van de action + zwarte striper + zilvere glitter striper van essence
Nee, alleen bij mood-nagellakken.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:47 schreef Nieners het volgende:
Wow Obli! Die ijspegels. Echt leuk, ik houd van sneeuw
. Hier ligt genoeg sneeuw, ben blij dat ik ws deze week mijn Uggs binnen krijg. Krijg je bij elke nagellak een ander effect als je je nagels in heet water dompelt? Ik heb het met Stroll geprobeerd maar daar veranderde niks aan.
quote:
Sinds ik mn nagels met leuke kleurtjes lak vind ik het zonde om ze te bijten..quote:Op zondag 3 januari 2010 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan maar niet stoppen met nagelbijten.
Gebruik, voor de tienduizendste keer, wel van dat vieze spul & heb zoveel mogelijk een vijl bij me.
Zijn er nog meer dingen die ik kan doen, eigenlijk? [en hoe kan ik zulke broze nagels weer een beetje oke krijgen als ze wat langer worden. Normaal breken ze direct af.]
same here.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sinds ik mn nagels met leuke kleurtjes lak vind ik het zonde om ze te bijten..
Misschien dat zoiets helpt
nagels zijn nooit te kort om te lakkenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, maar ik kan ze nu nog niet lakken want daar zijn ze nog veuls te kort voor,.
& eentje met acryl dus! Oke, dankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |