Mooi! Dan doe ik die! Dankjewel. Ik zag al dat die holo-topcoat een groter flesje is en dan kan ik maar 8 flesjes bestellenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef bernies het volgende:
[..]
Fairy Dust is echt een aanrader! Doet mij echt denken aan engeltjes die 's nachts een laagje over je nagels komen doen (en het is de vriendin van Klaas Vaak die komt met zand voor de ogen)
Typt wel lastig hequote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef Mirjam het volgende:
ff over de glitterverwijderhel: zit nu met m'n tengeltjes ingepakt in alu-folie, had het ff uitgetest op m'n duim, en dat gaat prima, fremover zonder acetopn op cde schijfjes.
heb dan enkel nog een beetje aceton nodig voor de laatste hardnekkige glitters
hmm, kennelijk toch niet het perfecte idee voor acryl.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef Mirjam het volgende:
ff over de glitterverwijderhel: zit nu met m'n tengeltjes ingepakt in alu-folie, had het ff uitgetest op m'n duim, en dat gaat prima, fremover zonder acetopn op cde schijfjes.
heb dan enkel nog een beetje aceton nodig voor de laatste hardnekkige glitters
Okay, dank je, dan ligt het gewoon aan mijn neus!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal voor jou even aan gesnoven.. en ik vind m wel 'normaal' ruiken!
Erg mooi!!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Jaaa ze is zo mooi! Paars met rood (denk ik?) maar in het licht verandert ze en zie ik ook groen en oranje![]()
Thanks all btw
Welke is die holo-topcoat dan exact? Volgens mij kijk ik eroverheen op de TD sitequote:Op zondag 3 januari 2010 17:33 schreef mmascha het volgende:
[..]
Mooi! Dan doe ik die! Dankjewel. Ik zag al dat die holo-topcoat een groter flesje is en dan kan ik maar 8 flesjes bestellen![]()
En wat klinken die baksels van jullie goed Bernies en Daph!
Daph: ik kan me voorstellen dat ie nog mooier is in het echt. Foto's doen het vaak toch net niet.
Ga naar Treatments en dan ChinaGlaze, dan staat er oa een holografische topcoat voor $ 3.96 als je naar beneden scrolltquote:Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Welke is die holo-topcoat dan exact? Volgens mij kijk ik eroverheen op de TD site
daar zou ik deze echt nooit gezocht hebben, dank je welquote:Op zondag 3 januari 2010 18:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ga naar Treatments en dan ChinaGlaze, dan staat er oa een holografische topcoat voor $ 3.96 als je naar beneden scrollt
Op de een of andere manier valt het onder treatments.. Ik vind het niet de meest logische categorie, maargoedquote:Op zondag 3 januari 2010 18:39 schreef bernies het volgende:
[..]
daar zou ik deze echt nooit gezocht hebben, dank je wel
Fairy dust is toch een van de 50 new glitters van China Glaze?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:42 schreef PartyHardy het volgende:
Is dat niet die fairy dust dan? op een andere site (via google) kom je bij dat lakje terecht.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een speciale topcoat het hetzelfde effect geeft als echte holo-lak?
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag heb ik 51 voor het eerst uitgeprobeerd en ze is prachtig! Ik heb geprobeerd het op foto's vast te leggen maar ik vind niet dat de foto's 51 eer aan doen.. Ze is nog mooier in het echt! Oh en sorry voor de messy polish, wilde nog daglicht meepakken dus het is pre-cleanup(op de bovenste foto heb ik even snel de grootste rommel weggehaald)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imagine this to be purpleDit is één laagje Miss Sporty 313 (donkerpaars met 'licht'paarse shimmer) en één laagje van Nfu Oh 51. Nogmaals, in het echt is ze véél mooier!
Tof gedaan zeg!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
mijn nieuwe nagels voor vandaag, geinspireerd door de mondriaan die ik zag langs komen:
[ afbeelding ]
gestempeld en dan hier en daar wat ingekleurd. heb al heel wat reacties gehad vandaag
Erg leuk gedaan!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
mijn nieuwe nagels voor vandaag, geinspireerd door de mondriaan die ik zag langs komen:
[ afbeelding ]
gestempeld en dan hier en daar wat ingekleurd. heb al heel wat reacties gehad vandaag
Super tof!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
leuk zegquote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Erg tof! Mooi!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik hou het op Fairy Dustquote:Op zondag 3 januari 2010 18:50 schreef bernies het volgende:
Ik heb even zitten kijken naar de Wireless Holographic, maar Fairy Dust vind ik mooier, fijner van structuur.
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:
wát een drama zeg.
voorlopig geen glitternagellak meer voor mij
1 en ander bijgevijld, het acryl was echt enorm zacht geworden en gerafeld aan de tips.
nu een aantal kortere nagels, hoop dat ik het een beetje gered heb allemaal zo.
nu maar even handen wassen, lakken komt over een paar uur wel weer, eerst ff laten uitharden
De hele handel schuift inderdaad op..quote:vraagje voor de kenners; ik zie dat de tips (ik heb witte) op sommige nagels een stukje over mijn natuurlijk nagelwit zitten. is dit gewoon uitgroei, of is de hele handel dan een beetje opgeschoven naar voren
Wat een lelijke flesjes ookquote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Buzz!
Kwam net wat tegen, Nfu Oh rip off much??
http://cgi.ebay.com.my/Sc(...)%26otn%3D5%26ps%3D63
[ afbeelding ]
Volgens MiMu komen die ook uit Korea, erg moeilijk aan te komen omdat ze niet naar het buitenland verschepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Buzz!
Kwam net wat tegen, Nfu Oh rip off much??
http://cgi.ebay.com.my/Sc(...)%26otn%3D5%26ps%3D63
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een zwarte lijnquote:
Ah kijk, ik hoopte al dat iemand er wat van wist! Zag net wat swatches en de lakken waren idd niks aanquote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgens MiMu komen die ook uit Korea, erg moeilijk aan te komen omdat ze niet naar het buitenland verschepen.
Maar ik vind het niet eens dichtbij Nfo komen...
Rimmel pompeus ofzo op je wijs- en middelvinger? Mooier dan die op je ring en pinkie vind ikquote:Op zondag 3 januari 2010 19:38 schreef Oblivion het volgende:
GC versus Rimmel .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar welke is GC, welke is Rimmel... ?
Oh ik dacht dat Nfu-oh alleen zwarte doppen hadquote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ze hebben ook een zwarte lijn. Net als Nfu Oh hebben ze een zwarte, zilveren en een gouden lijn. Scandal heet het merk geloof ik
Geen Mad as a hatter van OPI?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hou het op Fairy Dust![]()
Rest van mijn lijstje:
Cosmic
Meteor Shower
Blue Island Iced Tea
Watermelon Rind
Strawberry Fields
Matte Magic
Stroll
OMG
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Rimmel pompeus ofzo op je wijs- en middelvinger? Mooier dan die op je ring en pinkie vind ik
Woehoee ik ga door voor de koelkastquote:Op zondag 3 januari 2010 19:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Die jij niet zo mooi vindt is C-C-Courage..
srsly? een lak over de glitters smeren en dan gelijk afhalen dus?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Rustig aan doen, het eraf halen van glitters vergt geduld...
Wat je ook kan doen is een lak nemen die je vrijwel nooit op doet, die eroverheen smeren en dan 5 secondern wachten en het geheel met een watje en remover verwijderen.
[..]
De hele handel schuift inderdaad op..![]()
Je nagel groeit toch?
oeh, leuk.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:03 schreef bernies het volgende:
Fairy Dust met daaronder Wagon Trail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met en zonder flits. De combi is niet zo geweldig maar de foto's laten wel goed zien hoe mooi fairy dust is!
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
srsly? een lak over de glitters smeren en dan gelijk afhalen dus?
die ga ik onthouden, dank je wel![]()
![]()
en ja, logisch dat een nagel groeit hoor, maar kon het me op de 1 of andere manier niet helemaal voorstellen
ik ga ze zaterdag op laten vullen denk ik, eentje is wel een beetje zielig, bij m'n nagelbed is er wel meer weg dan enkel uitgroei zie ik.
wat is gebruikelijk, om de 3/4 weken opvullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |