Werkt heel goed met van die ronde stickertjes die je gebruikt voor in multomappen tegen het uitscheuren van de pagina! Half stickertje op je nagel, mat lakken, stickertje eraf en je hebt een perfecte half moon.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Hmm ja Obli, tis wel leuk, maar bij mij wordt het dan echt een grote mislukking als ik dat wil doen.
Oioiquote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef Loqi het volgende:
Mijn mani van vandaag. Roze van sephora met zwarte luipaard vlekken
Heerlijk fout![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(mijn wijsvinger heeft een andere vorm omdat ie gebroken was, heb hem liever zo op gelijke lengte met de rest dan in dezelfde vorm en dan veel korter)
En die kan ik halen bij de Bruna oid?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Werkt heel goed met van die ronde stickertjes die je gebruikt voor in multomappen tegen het uitscheuren van de pagina! Half stickertje op je nagel, mat lakken, stickertje eraf en je hebt een perfecte half moon.
Mooie foto's weer!
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En die kan ik halen bij de Bruna oid?
Geenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg het natuurlijk weer niet voor elkaar
Wel echt de achterkant aan de achterkant enzo?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee en normaal heb ik nooit problemen, zeker niet ket ikea dingen?
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel echt de achterkant aan de achterkant enzo?
Mooie nagels heb ik weer voorbij zien komen!! Mijn barokstijl gaat er af, eens bedanken wat ik er nu op ga gooien... en dan over een dag of 2 (hopelijk is ie dan in mijn brievenbus gevallen) Nfu Oh lakken!!!
Wat raar...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaAlleen aan de onderkant heb ik een centimeter ongeveer over? Ik dacht al dat ik 'm verkeerd om aan het doen was, maar dat is het ook niet
Het plaatje waar de wieltjes aan zitten sluit ook niet aan op het kastje (zoals op het plaatje), maar daar zit dus ook ongeveer een cm ruimte tussen.. Help?
Heb ik al gedaan.. Ik snap er niks vanquote:Op maandag 4 januari 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat raar...![]()
Ik kan je helaas niet helpen, sorry... ik heb'm twee weken geleden in elkaar laten zetten (nummer 2
), omdat ik te druk was met bedenken wat in welk laatje moest komen...
Succes wel iig!!
Oh, en misschien kun je het in het Ikea-topic vragen?
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef Daph_ het volgende:
Hahaaaaaaaaaaaaaaaa mijn Helmer had gewoon wat meer geweld nodig
heb je 2 lagen TC nodig dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef PartyHardy het volgende:
Ooh ik merk net na het afhalen van mijn nagellak dat mijn ringvinger in het nagelbed gescheurd is..
Kan ik hier een laagje gel op doen?
We moesten vandaag met het projectgroepje van school(alleen mannen) op zoek naar een voedingssupplement.. Dus ik met hun de kruidvat in, heb me echt moeten inhouden om er niet tussenuit te piepen en snel naar het essence-display te rennen![]()
Mijn Davids gaat trouwens na 2 laagjes en 3 dagen heel erg scheuren/breken..![]()
Nou, ik had er 1 dikke laag opgedaan na het lakken. 2 dagen later dacht ik, ik doe nog een extra laagje, dan kunnen ze nog wel even mee (dacht toen al de kleine scheurtjes te zien..quote:Op maandag 4 januari 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je 2 lagen TC nodig dan?
Ik zet die seche vite iig gewoon dik op nu en mijn nagels blijven bizar perfect
Oh de zeer hoog gerezen en diep gevallen quick dry topcoat, zonder naam, die de naam "David" heeft gekregen.quote:
Lolquote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh de zeer hoog gerezen en diep gevallen quick dry topcoat, zonder naam, die de naam "David" heeft gekregen.
Cuticle creamquote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Oblivion het volgende:
Had je natte nagelriemen? Of je handen net gewassen?
Yay! Spulletjes in Helmer is echt vreselijk handig! Vooral als ie ook nog eens naast je bank staat...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:03 schreef Daph_ het volgende:
Hm, Helmer in elkaar zetten is niet goed voor Nfu Oh flakies, nagels zijn vreselijk gechipt (hoewel ik denk dat geen enkele nagellak hiertegen bestand was). Nou ja, mijn Helmer staat in ieder geval!! *trots is*
Morgen ga ik de boel overzetten van kastje waar het nu in zit naar Helmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |