Hoe kun je nou géén negen CG lakjes vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Hierna stop ik écht, zei zij weer...
Vriendin heeft CG ontdekt en moest van zichzelf een bestelling plaatsen. Maar ze mocht er geen 9 vond ze, dus of ik effe mee wilde doen. Manlief zuchte diep, streek zijn hand over zijn hart en nu komen Sexy in the City en Cowgirl Up naar me toe![]()
Wat erg vervelend weer voor jequote:Op maandag 4 januari 2010 09:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Hierna stop ik écht, zei zij weer...
Vriendin heeft CG ontdekt en moest van zichzelf een bestelling plaatsen. Maar ze mocht er geen 9 vond ze, dus of ik effe mee wilde doen. Manlief zuchte diep, streek zijn hand over zijn hart en nu komen Sexy in the City en Cowgirl Up naar me toe![]()
Wat ben je een verschrikkelijk mensquote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Sjeen ze kon er wel 9 vinden maar ze voelde zich te koopziek als ze er 9 nam![]()
Ik ben gewoon vuil voor haar karretje gespannen, ik voel me vreselijk![]()
dus 7 lakjes is okee maar 9 lakjes is koopziek?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Sjeen ze kon er wel 9 vinden maar ze voelde zich te koopziek als ze er 9 nam![]()
Ik klaag nietquote:Op maandag 4 januari 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus 7 lakjes is okee maar 9 lakjes is koopziek?
oh nee, zou ik ook niet doen. Je hoeft toch niet de helft van de verzendkosten te lappen he?quote:
Neu doen we in verhouding dus dat valt meequote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, zou ik ook niet doen. Je hoeft toch niet de helft van de verzendkosten te lappen he?
die witte van de action schijnt best goed te zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, heb nu alweer 6 lakken op m'n must have wenslijst
Tenzij iemand een prima witte en zwarte lak weet die ik goedkoop in de winkel kan halen, dan kunnen Alpine Snow en Black Onyx er alweer vanaf
Ik zag het in het herlezen inderdaad... 9 lakjes is inderdaad ook wel koopziek, neem aan dat je haar daarin flink bevestigd hebtquote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Maria2.0 het volgende:
De china glaze liquid leather is heel erg mooi!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, heb nu alweer 6 lakken op m'n must have wenslijst
Tenzij iemand een prima witte en zwarte lak weet die ik goedkoop in de winkel kan halen, dan kunnen Alpine Snow en Black Onyx er alweer vanaf
true, die is ook goedkoper. En hoe is die witte van CG? White out?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef bernies het volgende:
[..]
De china glaze liquid leather is heel erg mooi!
ik zou niet eens weten waar die toko zitquote:Op maandag 4 januari 2010 10:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die witte van de action schijnt best goed te zijn
moeite waard om ff re kijken of er 1 bij je in de buurt zit, hij kost maar 49 cent ofzoquote:Op maandag 4 januari 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten waar die toko zit
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
Tof zo Mirjam, dat rood met die zwart/wit striper.
En de Paisley van Stormqueen vind ik er poepiesjiek uitzien.
Obli's nagels zijn altijd sjiek, leuk die steentjes zo.
Beter goed gejat dan slecht bedacht, studs
:
[ afbeelding ]
damn, I love it! wat strakquote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
ow hip, er zit er 1 op 5 minuten fietsenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moeite waard om ff re kijken of er 1 bij je in de buurt zit, hij kost maar 49 cent ofzo![]()
die paarse schijnt ook erg tof te zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow hip, er zit er 1 op 5 minuten fietsen
Was al bang dat ik de Bennekel in zou moeten ofzo
wauw gaaf gedaan zeg!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
mja, voor 49 cent kun je je geen bult vallen he... Hebben ze ook zwart?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die paarse schijnt ook erg tof te zijn
geen ideequote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, voor 49 cent kun je je geen bult vallen he... Hebben ze ook zwart?
Puur voor de sier, die rommel ga ik dus echt niet meer gebruikenquote:
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, voor 49 cent kun je je geen bult vallen he... Hebben ze ook zwart?
en dat er dan zo 1 op je wimper gaat plakken die er niet meer af wil waardoor je de hele dag scheel kijktquote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef es70 het volgende:
Thanks dames, ben er zelf ook best blij mee.
[..]
Puur voor de sier, die rommel ga ik dus echt niet meer gebruiken. Ben daar toch iets te knoeierig voor
(1 glitter op een nagel, 100 in 't rond
).
Leuk! Leuk! Leuk!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
Wow! Gave nagels!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
wat voor rommel??quote:Op maandag 4 januari 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meh, alles op!
Wel leuke winkel, hele tas vol rommel voor 17 euro
Geen idee, heb geen witte nagellakjesquote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, die is ook goedkoper. En hoe is die witte van CG? White out?
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
net ff bij de action geweest, omgwtfbbq!
voor 17 euro:
- een zak vol catnipspeeltjes
- een literfles Dove badschuim
- tien koekjesvormpjes
- setje van 6 nagellaks![]()
- 6 paar sokken
- 6 rollen plakband
- een verzwaarde plakbandrolhoudert
- 6 vetbollen voor de vogelts
- een fietsachterlicht met bewegingssensor
- setje van die handige post-it bladwijzerdingen
Hey, niks mis met de Bennekel hequote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow hip, er zit er 1 op 5 minuten fietsen
Was al bang dat ik de Bennekel in zou moeten ofzo
Alles mis met de bennekel. Behalve jij danquote:Op maandag 4 januari 2010 13:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, niks mis met de Bennekel he! Oh, en die in de Hendrik Stateslaan heeft volgens mij geen lakjes, kon ze zaterdag niet vinden in ieder geval!
quote:
ik heb wel de paarse en de witte brilliantlak. Maar ik vind de zwarte van de hema (volgens mij heb ik die) niet echt zwartzwart, er zit een shimmer in. Of zijn er meerdere?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:07 schreef mmascha het volgende:
[..]
En dan moet je ook die rode brilliantlak(die combi was van iemand van hier en van iemand die het ook gedaan had en ik nu ook
) meenemen. Duurt allang best lang voordat het hele zooitje droog is.
Es, wat leuk die steentjes in die bubbels!
Mirjam ook weer een nette creatie.
Jaaaaaa ik heb een Helmer gekochtquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik heb een Helmer gekochtZe zijn veel kleiner dan ik me had ingebeeld
!
MiMu (of iemand anders); waar haal je van dat Antislipspul voor in die lades? Ik ben bij de Gamma, Leen Bakker, Karwei, Kwantum geweest en diverse andere winkels maar ze verkopen het niet
Owja nu zie ik het. Shimmer. Ik hou het flesje in het licht. Dat is me niet opgevallen toen ik ermee lakte. Ik heb er daarna ook die rode glitters over gedaan. Nr 41 is het iig(die zwarte die ik heb).quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb wel de paarse en de witte brilliantlak. Maar ik vind de zwarte van de hema (volgens mij heb ik die) niet echt zwartzwart, er zit een shimmer in. Of zijn er meerdere?
Ga je nog iets in het bijzonder doen bij de het postkantoorquote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef Daph_ het volgende:
Thanks. Blokker zal ik nog even proberen, daar kom ik langs als ik naar het postkantoor ga..
Ik ga vier mooie dames in dikke winterjassen afgeven bij het postkantoorquote:Op maandag 4 januari 2010 14:29 schreef bernies het volgende:
[..]
Ga je nog iets in het bijzonder doen bij de het postkantoor
Joepi!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga vier mooie dames in dikke winterjassen afgeven bij het postkantoor
Of alleen het bovenste randje mat!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm twijfels. Zal ik m'n nagels die nu Recycle gelakt zijn, mat maken of glanzend houden?
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm twijfels. Zal ik m'n nagels die nu Recycle gelakt zijn, mat maken of glanzend houden?
Je kan ze ook zo doen: http://lacquerlaine.blogspot.com/search/label/mattequote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Als het maar goed fout is!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef Loqi het volgende:
Mijn mani van vandaag. Roze van sephora met zwarte luipaard vlekken
Heerlijk fout![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(mijn wijsvinger heeft een andere vorm omdat ie gebroken was, heb hem liever zo op gelijke lengte met de rest dan in dezelfde vorm en dan veel korter)
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Oblivion het volgende:
Als het maar goed fout is!![]()
Je nagels zien er hartstikke goed uit.
Leuk blog is dat! *follows* matte flakies!!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Je kan ze ook zo doen: http://lacquerlaine.blogspot.com/search/label/matte
[..]
Als het maar goed fout is!![]()
Je nagels zien er hartstikke goed uit.
oeh, cosmic nailtwinsquote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef Daph_ het volgende:
StormQueen![]()
Jouw nagels lijken op die van mij![]()
Gewoon proberen, lukt het niet, doe je de gehele nagel en dan een glimmende french, iemand had dat al eerder hier.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Hmm ja Obli, tis wel leuk, maar bij mij wordt het dan echt een grote mislukking als ik dat wil doen.
Ik heb m'n tip met MAY gedaan, en het ziet er best wel weird uit. Ik hou wel van weird, maar... Dit is het net niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon proberen, lukt het niet, doe je de gehele nagel en dan een glimmende french, iemand had dat al eerder hier.
Is echt leuk!![]()
Doe dan ook glimmende dots erop..![]()
Werkt heel goed met van die ronde stickertjes die je gebruikt voor in multomappen tegen het uitscheuren van de pagina! Half stickertje op je nagel, mat lakken, stickertje eraf en je hebt een perfecte half moon.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Hmm ja Obli, tis wel leuk, maar bij mij wordt het dan echt een grote mislukking als ik dat wil doen.
Oioiquote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef Loqi het volgende:
Mijn mani van vandaag. Roze van sephora met zwarte luipaard vlekken
Heerlijk fout![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(mijn wijsvinger heeft een andere vorm omdat ie gebroken was, heb hem liever zo op gelijke lengte met de rest dan in dezelfde vorm en dan veel korter)
En die kan ik halen bij de Bruna oid?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Werkt heel goed met van die ronde stickertjes die je gebruikt voor in multomappen tegen het uitscheuren van de pagina! Half stickertje op je nagel, mat lakken, stickertje eraf en je hebt een perfecte half moon.
Mooie foto's weer!
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En die kan ik halen bij de Bruna oid?
Geenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg het natuurlijk weer niet voor elkaar
Wel echt de achterkant aan de achterkant enzo?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee en normaal heb ik nooit problemen, zeker niet ket ikea dingen?
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel echt de achterkant aan de achterkant enzo?
Mooie nagels heb ik weer voorbij zien komen!! Mijn barokstijl gaat er af, eens bedanken wat ik er nu op ga gooien... en dan over een dag of 2 (hopelijk is ie dan in mijn brievenbus gevallen) Nfu Oh lakken!!!
Wat raar...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaAlleen aan de onderkant heb ik een centimeter ongeveer over? Ik dacht al dat ik 'm verkeerd om aan het doen was, maar dat is het ook niet
Het plaatje waar de wieltjes aan zitten sluit ook niet aan op het kastje (zoals op het plaatje), maar daar zit dus ook ongeveer een cm ruimte tussen.. Help?
Heb ik al gedaan.. Ik snap er niks vanquote:Op maandag 4 januari 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat raar...![]()
Ik kan je helaas niet helpen, sorry... ik heb'm twee weken geleden in elkaar laten zetten (nummer 2
), omdat ik te druk was met bedenken wat in welk laatje moest komen...
Succes wel iig!!
Oh, en misschien kun je het in het Ikea-topic vragen?
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef Daph_ het volgende:
Hahaaaaaaaaaaaaaaaa mijn Helmer had gewoon wat meer geweld nodig
heb je 2 lagen TC nodig dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef PartyHardy het volgende:
Ooh ik merk net na het afhalen van mijn nagellak dat mijn ringvinger in het nagelbed gescheurd is..
Kan ik hier een laagje gel op doen?
We moesten vandaag met het projectgroepje van school(alleen mannen) op zoek naar een voedingssupplement.. Dus ik met hun de kruidvat in, heb me echt moeten inhouden om er niet tussenuit te piepen en snel naar het essence-display te rennen![]()
Mijn Davids gaat trouwens na 2 laagjes en 3 dagen heel erg scheuren/breken..![]()
Nou, ik had er 1 dikke laag opgedaan na het lakken. 2 dagen later dacht ik, ik doe nog een extra laagje, dan kunnen ze nog wel even mee (dacht toen al de kleine scheurtjes te zien..quote:Op maandag 4 januari 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je 2 lagen TC nodig dan?
Ik zet die seche vite iig gewoon dik op nu en mijn nagels blijven bizar perfect
Oh de zeer hoog gerezen en diep gevallen quick dry topcoat, zonder naam, die de naam "David" heeft gekregen.quote:
Lolquote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh de zeer hoog gerezen en diep gevallen quick dry topcoat, zonder naam, die de naam "David" heeft gekregen.
Cuticle creamquote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Oblivion het volgende:
Had je natte nagelriemen? Of je handen net gewassen?
Yay! Spulletjes in Helmer is echt vreselijk handig! Vooral als ie ook nog eens naast je bank staat...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:03 schreef Daph_ het volgende:
Hm, Helmer in elkaar zetten is niet goed voor Nfu Oh flakies, nagels zijn vreselijk gechipt (hoewel ik denk dat geen enkele nagellak hiertegen bestand was). Nou ja, mijn Helmer staat in ieder geval!! *trots is*
Morgen ga ik de boel overzetten van kastje waar het nu in zit naar Helmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |