Nee niet perse, maar als ik dan niet uit Fase 6 kom dan is het wenselijk maar dat is nog maar 2 maal voorgekomen in mijn leven dat ik de keus gemaakt heb om gedwongen rust te nemen dmv een opname.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
bij fase zes wordt het weer een PZ opname
Nee hoor, ik had geen zin om in mijn nette schoenen door de sneeuw te baggerenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Weer al een hete man (in pak ook nog)
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had geen zin om in mijn nette schoenen door de sneeuw te baggeren.
ik lag zooo lekker, was vanwege snurken op zolder gaan liggen, lekker warm, niemand die me stoordequote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef -moppie- het volgende:
mogge fufr.... schaam je maar niet hoor, als ik de kans had gehad dan lag ik nu nog in bed.
Was Boeffie dan bij jou op zolder of kon ie zo hard piepen?!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik lag zooo lekker, was vanwege snurken op zolder gaan liggen, lekker warm, niemand die me stoorde
werd ik om 10 uur wakker omdat Boeffie met zn poot onder de deur zat![]()
Straks ff nieuwe batterlj in de hond steken, zal onderhand wel leeg zijn
hij kon zo hard piepenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Was Boeffie dan bij jou op zolder of kon ie zo hard piepen?!
En nu is het helemaal een pluizebolletjequote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mormel moest in bad omdat iemands hond over hem heen had gepist...
Dat deed onze hond ook altijd, dan schaam je je echt rotquote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mormel moest in bad omdat iemands hond over hem heen had gepist...
nog ff en dan moeten we Frits nog dankbaar zijn ookquote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En nu is het helemaal een pluizebolletje![]()
(was het toch ergens goed voor)
Boeffie liep zelf onder Frits door op het moment supremequote:Op maandag 4 januari 2010 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat deed onze hond ook altijd, dan schaam je je echt rot
Luister, mormeltje moest zo nodig zn kop eronder duwen.... ken ik niks aan doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog ff en dan moeten we Frits nog dankbaar zijn ook
He likes gouden douchesquote:Op maandag 4 januari 2010 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Boeffie liep zelf onder Frits door op het moment supreme
jouw beest moet zich leren inhouden!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Luister, mormeltje moest zo nodig zn kop eronder duwen.... ken ik niks aan doen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Boeffie liep zelf onder Frits door op het moment supreme
ja hij was er niet bepaald blij mee. Sam wilde ermee in bad maar het leek ons toch beter het even in de keuken te doen, minder kans op verzuipen ook.quote:
mijn aanbod voor een krabpaal op 220V staat nog steedsquote:Op maandag 4 januari 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
en die fabrikant van die custom-made superkrabpalen maakt niet meer customMaar het meisje van de dierenwinkel heeft mijn nummer en gaat kijken wat ze voor me kan doen
niet voor ik Fifi een flinke tik tegen het achterhoofd heb gegeven met bb's mokerquote:Op maandag 4 januari 2010 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn aanbod voor een krabpaal op 220V staat nog steeds
Action is bijna net zo gaaf als de Timcoquote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
net ff bij de action geweest, omgwtfbbq!
voor 17 euro:
- een zak vol catnipspeeltjes
- een literfles Dove badschuim
- tien koekjesvormpjes
- 6 nagellaks![]()
- 6 paar sokken
- 6 rollen plakband
- een verzwaarde plakbandrolhoudert
- 6 vetbollen voor de vogelts
- een fietsachterlicht met bewegingssensor
- setje van die handige post-it bladwijzerdingen
Je moet wel hoofdzaken van bijzaken scheiden he.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet voor ik Fifi een flinke tik tegen het achterhoofd heb gegeven met bb's moker
FUFR zoekt naar hondnipquote:Op maandag 4 januari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
eny ruikt catnip, hij loopt over de hele tafel heen te snuiven
nee, da's drie tegen 1quote:Op maandag 4 januari 2010 13:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je moet wel hoofdzaken van bijzaken scheiden he.
ik was eerst!
en hij heet geen Fifi
welks?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:11 schreef bleiblei het volgende:
ik vind dit een zorgelijke ontwikkeling...
dat doet ie maar 1xquote:Op maandag 4 januari 2010 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wil jij graag een hond op tafel dan?
dat je de action bezoekt...quote:
nee hoor, die units staan alleen in prachtwijken en die mijd ik gewoonlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je de action bezoekt...
dat wordt een verslaafsing
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat doet ie maar 1x
hij probeert wel al op de bank te springen, ziet er heel grappig uit, aanloopje, jump en dan achterover op de grond..
jaja die kutsmoezen hoor ik ook altijd, ik ging voor zus en kwam met dit, dit en dat thuisquote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, die units staan alleen in prachtwijken en die mijd ik gewoonlijk.
Ik ging er even kijken omdat ze goede zwarte nagellak zouden verkopen voor 45 cent, maar die was op, en toen ging ik rondkijks. Maar 17 euro valt best mee, ben je normaal voor alleen het achterlicht al kwijt. Die toch stuk was en vervangen moest worden.
appel is beterder!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
leg je vetbollen neer, neemt snavelbeest 3 hapjes en gaat vervolgens weer aan de appel zitten knagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |