Neuhj, zou ik geen grapjes meer over maken.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
het valt me mee dat de: zwanger? er niet tussen zit

en Phil Taylor is net voor de 15e keer wereldkampioen geworden...en nog het beste: hij heeft ervoor moeten werkenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ze zijn er een vergeten: http://frontpage.fok.nl/nieuws/365167
Oh nee, het is geen varkenspest

in verwachting?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:

drachtig?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:

SOA?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:

Ik ben alweer anderhalf uur in deze chaos aan het werkquote:Op maandag 4 januari 2010 09:22 schreef -moppie- het volgende:
Ja goeiemorgen!
Als iedereen nog slaapt ben ik heul jaloers. Kon echt niet wakker worden vanochtend.
En witte gullie wel hoe koud het is...brrrrr

Was allang al wakkerquote:Op maandag 4 januari 2010 09:22 schreef -moppie- het volgende:
Ja goeiemorgen!
Als iedereen nog slaapt ben ik heul jaloers. Kon echt niet wakker worden vanochtend.
En witte gullie wel hoe koud het is...brrrrr

Succes danquote:Op maandag 4 januari 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb antwoord op de mail van mijn ex-huisbaas
mail heb ik in augustus voor het eerst verstuurd, er was iets mis gegaan met de overname van UPC waardoor ik 4 maanden teveel heb betaald. Nu wil hij eerst de originele facturen hebben.
En de garp? Dat UPC geen facturen meer verstuurt maar dat je die kan opvragen via de website

Fase 6 is het hoogst en dan gaat het helemaal fout met mij. Duurt nog wel even voor ik die fase bereikt heb mits ik rust neem. Had vandaag wat afspraken staan (naar opticien voor bril e.d.) maar die heb ik geannuleerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |