Wat heeft dat met bier te maken?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
stelletje alcoholisten.
moeten jullie morgen niet werken?
Dat is morgen pasquote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
stelletje alcoholisten.
moeten jullie morgen niet werken?
Waarom doe jij dat niet voor hem?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft de halve dag staan strijken voor z'n nieuwe jasjedasje functie
Moet wat voor je mannetje over hebben vind ik. Niet dat DuchessX het van mij hoeft hoor, als het aan mij ligt worden mijn kleren zelden of nooit gestreken. Als zij wil dat ik er goed uit zie qua kleding dan mag zij strijken als zij dat wiltquote:
ik heb zat voor "m'n mannetje" over. Ik kook bijvoorbeeld elke dag z'n potje. Maar ik weiger pertinent te strijken. Voor mij voegt het niks toe en als hij iets wil dragen wat gestreken moet worden weet ie waar de plank staatquote:Op zondag 3 januari 2010 23:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet wat voor je mannetje over hebben vind ik. Niet dat DuchessX het van mij hoeft hoor, als het aan mij ligt worden mijn kleren zelden of nooit gestreken. Als zij wil dat ik er goed uit zie qua kleding dan mag zij strijken als zij dat wilt
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zat voor "m'n mannetje" over. Ik kook bijvoorbeeld elke dag z'n potje. Maar ik weiger pertinent te strijken. Voor mij voegt het niks toe en als hij iets wil dragen wat gestreken moet worden weet ie waar de plank staat
je bent geruimd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |