abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76380522
Zojuist is mij iets merkwaardigs, doch vrij interessants overkomen. Ik was al een tijdje aan het chatten met een vrouw van tegen de veertig. Zij is getrouwd en heeft twee kinderen, maar heeft daar kennelijk niet genoeg aan en zoekt af en toe wat aanvullend vermaak met jongens van begin twintig. Na een tijdje zei ze dat ze mijn stem wilde horen, dus toen heeft ze me opgebeld. Al snel ging het gesprek in de richting van telefoonseks wat mij op dat moment wel kon bekoren.

Voor de kern van de zaak is dat niet echt relevant, maar ik vond het wel een leuk, saillant detail. In ieder geval, nu heeft ze dus gevraagd of ik deze week naar haar toe wil komen om de nodige hand- en spandiensten te verrichten. Zelf zie ik dat eerlijk gezegd ook wel zitten, want ze ziet er verdomd goed uit en daarnaast kunnen we het volgens mij ook wel aardig vinden met elkaar, wat natuurlijk altijd plezierig is.

Waar het mij om gaat is het volgende: ik ben bang dat ze een beetje veel van mij verwacht. Ik ben zelf 22 en niet echt onervaren, maar ik kan ook niet zeggen dat ik geheel droog achter de oren ben. De meisjes waar ik mee geweest ben waren allemaal jonger dan ik en in de meeste gevallen toch wel redelijk snel tevreden. Uit onze gesprekken blijkt dat zij echter wel van het stevige werk houdt en ik vermoed dat zij daar ook wel de nodige ervaring mee heeft. Met andere woorden, ik denk dat de lat erg hoog ligt. Ik heb haar goed opgegeild met beloftes die ik graag waar wil maken, maar die voor mij ook redelijk nieuw zijn. Misschien niet zo slim, maar he, je moet wat.

Mijn vraag is dus eigenlijk, vooral aan de wat 'oudere vrouwen' hier, hoe gaan vrouwen om met dat soort verwachtingen? Kunnen ze die dingen goed relativeren of ga ik zometeen af als een gieter. Want dat zou jammer zijn. Zo ja, hoe kan ik dat voorkomen. Praktische tips zijn meer dan welkom, maar met levenervaring ben ik ook heel blij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leviathan01 op 03-01-2010 23:10:15 ]
pi_76380655
Op de wasmachine is een aanrader.
  zondag 3 januari 2010 @ 22:48:08 #3
285174 Evienne
never odd or even
pi_76380723
Ik vind de derde zin in je relaas bijzonder verontrustend.
wellicht mijn verknipte geest die een loopje met me neemt.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_76380819
Maak je OP eens opnieuw met interpunctie, alinea's en <ENTER>'s enzo.
Dit is niet te lezen zo.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_76380978
Sorry, ik ben gewend lange alinea's te schrijven.

Wasmachine: goed idee. Dat komt wel assertief over.

Man en kids: ik weet dat het nogal hufterig klinkt, maar... niet echt mijn probleem.
pi_76381066
Misschien moet je zelf de lat niet zo hoog leggen. Alsof jij de eerste keer al haar lekkere plekjes/standjes kent. Dat is natuurlijk gewoon niet zo.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 3 januari 2010 @ 22:54:39 #7
285850 Elohim
leeft in kaarslicht
pi_76381087
Zij weet donders goed dat jij een newbie bent op het seksuele gebied. Don't worry.
Haast je langzaam.
pi_76381208
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Leviathan01 het volgende:

Wasmachine: goed idee. Dat komt wel assertief over.

Het is vooral practisch, je kunt het langer volhouden dan.
  zondag 3 januari 2010 @ 22:58:10 #9
242879 Onnoman
The On And Only
pi_76381280
Als je een echte man bent, weet jij je neanderthaler drangerige instincten om te zetten in respect voor een familie.
Niets moraalridderigs aan, maar een gezin vraagt om stabiliteit in die zin (ik weet niet hoe oud die kinderen zijn) dat het voor kinderen enorm traumatisch kan werken in de eventuele gevolgen.
Er zijn zat andere geile vrouwen van rond de 40 die geen kinderen hebben, dan wel geen relatie!

Maar goed hè.. wie ben ik
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_76381595
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:58 schreef Onnoman het volgende:
Als je een echte man bent, weet jij je neanderthaler drangerige instincten om te zetten in respect voor een familie.
Niets moraalridderigs aan, maar een gezin vraagt om stabiliteit in die zin (ik weet niet hoe oud die kinderen zijn) dat het voor kinderen enorm traumatisch kan werken in de eventuele gevolgen.
Er zijn zat andere geile vrouwen van rond de 40 die geen kinderen hebben, dan wel geen relatie!

Maar goed hè.. wie ben ik
Ik weet het niet heel precies, maar volgens mij laten man en vrouw elkaar nogal vrij daarin. Ik ben geen homewrecker in ieder geval.
  † In Memoriam † zondag 3 januari 2010 @ 23:04:38 #11
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76381635
Het wachten is op yvonne.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_76381674
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:04 schreef Skaai het volgende:
  zondag 3 januari 2010 @ 23:05:57 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76381710
Ze weet dat jij een relatief groentje bent en aangezien ze toch aandringt vind ze dit juist opwindend. Maak je dus niet druk en doe gewoon zoals je denkt dat goed is.
The End Times are wild
  zondag 3 januari 2010 @ 23:06:21 #14
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_76381734
TS, doe eens niet zo zielig. Denk ook eens aan die kinderen. Wat moeten die er niet van denken dat hun moeder van bil gaat met een nog steeds puberende 22-jarige?
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 3 januari 2010 @ 23:07:07 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76381782
Ik heb het idee van sex met een duidelijk oudere vrouw altijd wel übergeil gevonden. Zeker als ze al getrouwd is. Die vuile sloerie! Gewoon doen dus.
The End Times are wild
  zondag 3 januari 2010 @ 23:08:00 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76381818
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:05 schreef LXIV het volgende:
Ze weet dat jij een relatief groentje bent en aangezien ze toch aandringt vind ze dit juist opwindend. Maak je dus niet druk en doe gewoon zoals je denkt dat goed is.
Dat.
En als ze het niks vindt, komen er gewoon geen vervolgdates.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_76382193
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:05 schreef LXIV het volgende:
Ja misschien dat het inderdaad gewoon. Misschien til ik er wel weer veel te zwaar aan.
  zondag 3 januari 2010 @ 23:17:26 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76382311
Ik zou het wel leuk vinden als je een uitgebreid verslag van je eerste ontmoeting in dit forum zou plaatsen. Vooral als de ontmoeting bij haar thuis plaats vind en zij een tikkeltje dominant naar jou toe is. Dat ze je precies vertelt wat je moet doen en dat jij dan ijverig je best doet, je kent het wel.
The End Times are wild
pi_76382583
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:17 schreef LXIV het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als je een uitgebreid verslag van je eerste ontmoeting in dit forum zou plaatsen. Vooral als de ontmoeting bij haar thuis plaats vind en zij een tikkeltje dominant naar jou toe is. Dat ze je precies vertelt wat je moet doen en dat jij dan ijverig je best doet, je kent het wel.
Ja dat zou je wel leuk vinden he Nouja, als je tips werken zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen.
pi_76382594
Altijd lachen trouwens, die googleads
pi_76382674
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat.
En als ze het niks vindt, komen er gewoon geen vervolgdates.
lijkt me een goed punt!

verder een schattige vraag
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 3 januari 2010 @ 23:28:33 #22
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_76382869
TVP voor resultaat
Frysk bloed tsjoch op!
  Admin maandag 4 januari 2010 @ 00:20:11 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76384859
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:04 schreef Skaai het volgende:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_76385577
misschien kan je er ook een filmpje van maken a la fok legend Anthony Zeus
Veni,Vidi, Vici
pi_76388934
Ach joh maak je niet druk. Gewoon doen zoals je normaal ook doet.
Zoals Copycat zegt vind ze het niets blijft het hierbij.
Lekker boeiend
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')