Zojuist is mij iets merkwaardigs, doch vrij interessants overkomen. Ik was al een tijdje aan het chatten met een vrouw van tegen de veertig. Zij is getrouwd en heeft twee kinderen, maar heeft daar kennelijk niet genoeg aan en zoekt af en toe wat aanvullend vermaak met jongens van begin twintig. Na een tijdje zei ze dat ze mijn stem wilde horen, dus toen heeft ze me opgebeld. Al snel ging het gesprek in de richting van telefoonseks wat mij op dat moment wel kon bekoren.
Voor de kern van de zaak is dat niet echt relevant, maar ik vond het wel een leuk, saillant detail. In ieder geval, nu heeft ze dus gevraagd of ik deze week naar haar toe wil komen om de nodige hand- en spandiensten te verrichten. Zelf zie ik dat eerlijk gezegd ook wel zitten, want ze ziet er verdomd goed uit en daarnaast kunnen we het volgens mij ook wel aardig vinden met elkaar, wat natuurlijk altijd plezierig is.
Waar het mij om gaat is het volgende: ik ben bang dat ze een beetje veel van mij verwacht. Ik ben zelf 22 en niet echt onervaren, maar ik kan ook niet zeggen dat ik geheel droog achter de oren ben. De meisjes waar ik mee geweest ben waren allemaal jonger dan ik en in de meeste gevallen toch wel redelijk snel tevreden. Uit onze gesprekken blijkt dat zij echter wel van het stevige werk houdt en ik vermoed dat zij daar ook wel de nodige ervaring mee heeft. Met andere woorden, ik denk dat de lat erg hoog ligt. Ik heb haar goed opgegeild met beloftes die ik graag waar wil maken, maar die voor mij ook redelijk nieuw zijn. Misschien niet zo slim, maar he, je moet wat.
Mijn vraag is dus eigenlijk, vooral aan de wat 'oudere vrouwen' hier, hoe gaan vrouwen om met dat soort verwachtingen? Kunnen ze die dingen goed relativeren of ga ik zometeen af als een gieter. Want dat zou jammer zijn. Zo ja, hoe kan ik dat voorkomen. Praktische tips zijn meer dan welkom, maar met levenervaring ben ik ook heel blij.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leviathan01 op 03-01-2010 23:10:15 ]