Het is vooral practisch, je kunt het langer volhouden dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Leviathan01 het volgende:
Wasmachine: goed idee. Dat komt wel assertief over.
Ik weet het niet heel precies, maar volgens mij laten man en vrouw elkaar nogal vrij daarin. Ik ben geen homewrecker in ieder geval.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:58 schreef Onnoman het volgende:
Als je een echte man bent, weet jij je neanderthaler drangerige instincten om te zetten in respect voor een familie.
Niets moraalridderigs aan, maar een gezin vraagt om stabiliteit in die zin (ik weet niet hoe oud die kinderen zijn) dat het voor kinderen enorm traumatisch kan werken in de eventuele gevolgen.
Er zijn zat andere geile vrouwen van rond de 40 die geen kinderen hebben, dan wel geen relatie!
Maar goed hè.. wie ben ik
Dat.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:05 schreef LXIV het volgende:
Ze weet dat jij een relatief groentje bent en aangezien ze toch aandringt vind ze dit juist opwindend. Maak je dus niet druk en doe gewoon zoals je denkt dat goed is.
Ja misschien dat het inderdaad gewoon. Misschien til ik er wel weer veel te zwaar aan.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:05 schreef LXIV het volgende:
Ze weet dat jij een relatief groentje bent en aangezien ze toch aandringt vind ze dit juist opwindend. Maak je dus niet druk en doe gewoon zoals je denkt dat goed is.
Ja dat zou je wel leuk vinden hequote:Op zondag 3 januari 2010 23:17 schreef LXIV het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als je een uitgebreid verslag van je eerste ontmoeting in dit forum zou plaatsen. Vooral als de ontmoeting bij haar thuis plaats vind en zij een tikkeltje dominant naar jou toe is. Dat ze je precies vertelt wat je moet doen en dat jij dan ijverig je best doet, je kent het wel.
lijkt me een goed punt!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat.
En als ze het niks vindt, komen er gewoon geen vervolgdates.
quote:
Schaamteloos hè? En dat terwijl Skaai ook knetterhard tegen de 40 aanloopt.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Schaamteloos hè? En dat terwijl Skaai ook knetterhard tegen de 40 aanloopt.
Ik dacht al 'Die is dan snel oud geworden!'quote:Op maandag 4 januari 2010 11:23 schreef Skaai het volgende:
. Over een jaar of 16 pas ja. OMG over 16 jaar ben ik al 40.
.
O fuk, najah, geduld is een schone zaak zei mijn ma altijd.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:23 schreef Skaai het volgende:
[..]. Over een jaar of 16 pas ja. OMG over 16 jaar ben ik al 40.
.
Ik vind dit echt oprecht grofquote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Leviathan01 het volgende:
Man en kids: ik weet dat het nogal hufterig klinkt, maar... niet echt mijn probleem.
Hé!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:39 schreef Xenomaniac het volgende:
Vonne, dit houdt in dat we de enigen zijn.
(behalve copycat dan want die is alweer 50)
Valt best meequote:Op maandag 4 januari 2010 11:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Altijd druk die wijven van boven de 40.
Vrouwen van rond de 40 die dol zijn op wodka zijn dun gezaaid.quote:
Welke interesses wil je delen? En is je interesse groot genoeg?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:06 schreef Stofje het volgende:
Cc, heb je interesse in een jonge twintiger? Ik ben slechts op mijn hoofd behaard, ben ietwat mager en zoek een rijpe vrouw om interesses mee te delen. Het liefst verplaats ik! Kan dat?
Ik heb maar één interesse en die is groot genoeg voor ons allebei.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke interesses wil je delen? En is je interesse groot genoeg?
Kom ik gewoon over als een oud wijf of dacht je echt dat ik al bijna 40 was?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
O fuk, najah, geduld is een schone zaak zei mijn ma altijd.
Zoals ik een paar posts hierboven ook zei, ze laten elkaar nog al vrij in die dingen. En wie ben ik dan om met het moraliserende vingertje te gaan wijzen? Ik ben ook niet heilig...quote:Op maandag 4 januari 2010 11:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind dit echt oprecht grof. Maar je hebt in zekere zin natuurlijk wel gelijk. Ach, als zij valt op jongens van begin 20, wéét ze natuurlijk dat ie nog niet zo ervaren zijn.
Ik verwarde je met iemand anders.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:16 schreef Skaai het volgende:
Kom ik gewoon over als een oud wijf of dacht je echt dat ik al bijna 40 was?
Raar idee he... moet er ook niet aan denkenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:23 schreef Skaai het volgende:
[..]. Over een jaar of 16 pas ja. OMG over 16 jaar ben ik al 40.
.
Inclusief de iets te vroeg thuiskomende echtgenoot met het korte lontje.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef Garisson72 het volgende:
tvp voor de sappige en uiterst gedetailleerde faalverslagen achteraf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |