dus 7 lakjes is okee maar 9 lakjes is koopziek?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Sjeen ze kon er wel 9 vinden maar ze voelde zich te koopziek als ze er 9 nam![]()
Ik ben gewoon vuil voor haar karretje gespannen, ik voel me vreselijk![]()
Ik klaag nietquote:Op maandag 4 januari 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus 7 lakjes is okee maar 9 lakjes is koopziek?
oh nee, zou ik ook niet doen. Je hoeft toch niet de helft van de verzendkosten te lappen he?quote:
Neu doen we in verhouding dus dat valt meequote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, zou ik ook niet doen. Je hoeft toch niet de helft van de verzendkosten te lappen he?
die witte van de action schijnt best goed te zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, heb nu alweer 6 lakken op m'n must have wenslijst
Tenzij iemand een prima witte en zwarte lak weet die ik goedkoop in de winkel kan halen, dan kunnen Alpine Snow en Black Onyx er alweer vanaf
Ik zag het in het herlezen inderdaad... 9 lakjes is inderdaad ook wel koopziek, neem aan dat je haar daarin flink bevestigd hebtquote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Sjeen ze kon er wel 9 vinden maar ze voelde zich te koopziek als ze er 9 nam![]()
Ik ben gewoon vuil voor haar karretje gespannen, ik voel me vreselijk![]()
De china glaze liquid leather is heel erg mooi!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, heb nu alweer 6 lakken op m'n must have wenslijst
Tenzij iemand een prima witte en zwarte lak weet die ik goedkoop in de winkel kan halen, dan kunnen Alpine Snow en Black Onyx er alweer vanaf
true, die is ook goedkoper. En hoe is die witte van CG? White out?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef bernies het volgende:
[..]
De china glaze liquid leather is heel erg mooi!
ik zou niet eens weten waar die toko zitquote:Op maandag 4 januari 2010 10:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die witte van de action schijnt best goed te zijn
moeite waard om ff re kijken of er 1 bij je in de buurt zit, hij kost maar 49 cent ofzoquote:Op maandag 4 januari 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten waar die toko zit
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
Tof zo Mirjam, dat rood met die zwart/wit striper.
En de Paisley van Stormqueen vind ik er poepiesjiek uitzien.
Obli's nagels zijn altijd sjiek, leuk die steentjes zo.
Beter goed gejat dan slecht bedacht, studs
:
[ afbeelding ]
damn, I love it! wat strakquote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
ow hip, er zit er 1 op 5 minuten fietsenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moeite waard om ff re kijken of er 1 bij je in de buurt zit, hij kost maar 49 cent ofzo![]()
die paarse schijnt ook erg tof te zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow hip, er zit er 1 op 5 minuten fietsen
Was al bang dat ik de Bennekel in zou moeten ofzo
wauw gaaf gedaan zeg!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
mja, voor 49 cent kun je je geen bult vallen he... Hebben ze ook zwart?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die paarse schijnt ook erg tof te zijn
geen ideequote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, voor 49 cent kun je je geen bult vallen he... Hebben ze ook zwart?
Puur voor de sier, die rommel ga ik dus echt niet meer gebruikenquote:
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, voor 49 cent kun je je geen bult vallen he... Hebben ze ook zwart?
en dat er dan zo 1 op je wimper gaat plakken die er niet meer af wil waardoor je de hele dag scheel kijktquote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef es70 het volgende:
Thanks dames, ben er zelf ook best blij mee.
[..]
Puur voor de sier, die rommel ga ik dus echt niet meer gebruiken. Ben daar toch iets te knoeierig voor
(1 glitter op een nagel, 100 in 't rond
).
Leuk! Leuk! Leuk!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
Wow! Gave nagels!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
:
[ afbeelding ]
wat voor rommel??quote:Op maandag 4 januari 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meh, alles op!
Wel leuke winkel, hele tas vol rommel voor 17 euro
Geen idee, heb geen witte nagellakjesquote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, die is ook goedkoper. En hoe is die witte van CG? White out?
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
net ff bij de action geweest, omgwtfbbq!
voor 17 euro:
- een zak vol catnipspeeltjes
- een literfles Dove badschuim
- tien koekjesvormpjes
- setje van 6 nagellaks![]()
- 6 paar sokken
- 6 rollen plakband
- een verzwaarde plakbandrolhoudert
- 6 vetbollen voor de vogelts
- een fietsachterlicht met bewegingssensor
- setje van die handige post-it bladwijzerdingen
Hey, niks mis met de Bennekel hequote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow hip, er zit er 1 op 5 minuten fietsen
Was al bang dat ik de Bennekel in zou moeten ofzo
Alles mis met de bennekel. Behalve jij danquote:Op maandag 4 januari 2010 13:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, niks mis met de Bennekel he! Oh, en die in de Hendrik Stateslaan heeft volgens mij geen lakjes, kon ze zaterdag niet vinden in ieder geval!
quote:
ik heb wel de paarse en de witte brilliantlak. Maar ik vind de zwarte van de hema (volgens mij heb ik die) niet echt zwartzwart, er zit een shimmer in. Of zijn er meerdere?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:07 schreef mmascha het volgende:
[..]
En dan moet je ook die rode brilliantlak(die combi was van iemand van hier en van iemand die het ook gedaan had en ik nu ook
) meenemen. Duurt allang best lang voordat het hele zooitje droog is.
Es, wat leuk die steentjes in die bubbels!
Mirjam ook weer een nette creatie.
Jaaaaaa ik heb een Helmer gekochtquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik heb een Helmer gekochtZe zijn veel kleiner dan ik me had ingebeeld
!
MiMu (of iemand anders); waar haal je van dat Antislipspul voor in die lades? Ik ben bij de Gamma, Leen Bakker, Karwei, Kwantum geweest en diverse andere winkels maar ze verkopen het niet
Owja nu zie ik het. Shimmer. Ik hou het flesje in het licht. Dat is me niet opgevallen toen ik ermee lakte. Ik heb er daarna ook die rode glitters over gedaan. Nr 41 is het iig(die zwarte die ik heb).quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb wel de paarse en de witte brilliantlak. Maar ik vind de zwarte van de hema (volgens mij heb ik die) niet echt zwartzwart, er zit een shimmer in. Of zijn er meerdere?
Ga je nog iets in het bijzonder doen bij de het postkantoorquote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef Daph_ het volgende:
Thanks. Blokker zal ik nog even proberen, daar kom ik langs als ik naar het postkantoor ga..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |