Ga je nog iets in het bijzonder doen bij de het postkantoorquote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef Daph_ het volgende:
Thanks. Blokker zal ik nog even proberen, daar kom ik langs als ik naar het postkantoor ga..
Ik ga vier mooie dames in dikke winterjassen afgeven bij het postkantoorquote:Op maandag 4 januari 2010 14:29 schreef bernies het volgende:
[..]
Ga je nog iets in het bijzonder doen bij de het postkantoor
Joepi!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga vier mooie dames in dikke winterjassen afgeven bij het postkantoor
Of alleen het bovenste randje mat!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm twijfels. Zal ik m'n nagels die nu Recycle gelakt zijn, mat maken of glanzend houden?
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm twijfels. Zal ik m'n nagels die nu Recycle gelakt zijn, mat maken of glanzend houden?
Je kan ze ook zo doen: http://lacquerlaine.blogspot.com/search/label/mattequote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Als het maar goed fout is!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef Loqi het volgende:
Mijn mani van vandaag. Roze van sephora met zwarte luipaard vlekken
Heerlijk fout![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(mijn wijsvinger heeft een andere vorm omdat ie gebroken was, heb hem liever zo op gelijke lengte met de rest dan in dezelfde vorm en dan veel korter)
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Oblivion het volgende:
Als het maar goed fout is!![]()
Je nagels zien er hartstikke goed uit.
Leuk blog is dat! *follows* matte flakies!!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Je kan ze ook zo doen: http://lacquerlaine.blogspot.com/search/label/matte
[..]
Als het maar goed fout is!![]()
Je nagels zien er hartstikke goed uit.
oeh, cosmic nailtwinsquote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef Daph_ het volgende:
StormQueen![]()
Jouw nagels lijken op die van mij![]()
Gewoon proberen, lukt het niet, doe je de gehele nagel en dan een glimmende french, iemand had dat al eerder hier.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Hmm ja Obli, tis wel leuk, maar bij mij wordt het dan echt een grote mislukking als ik dat wil doen.
Ik heb m'n tip met MAY gedaan, en het ziet er best wel weird uit. Ik hou wel van weird, maar... Dit is het net niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon proberen, lukt het niet, doe je de gehele nagel en dan een glimmende french, iemand had dat al eerder hier.
Is echt leuk!![]()
Doe dan ook glimmende dots erop..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |