quote:Op zondag 3 januari 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
srsly? een lak over de glitters smeren en dan gelijk afhalen dus?
die ga ik onthouden, dank je wel![]()
![]()
en ja, logisch dat een nagel groeit hoor, maar kon het me op de 1 of andere manier niet helemaal voorstellen
ik ga ze zaterdag op laten vullen denk ik, eentje is wel een beetje zielig, bij m'n nagelbed is er wel meer weg dan enkel uitgroei zie ik.
wat is gebruikelijk, om de 3/4 weken opvullen?
Heb er even een "echte" Nfu-oh bijgepakt, maar alles wat deze mooi maakt, maakt maken deze nepdames erg goedkoop...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Buzz!
Kwam net wat tegen, Nfu Oh rip off much??
http://cgi.ebay.com.my/Sc(...)%26otn%3D5%26ps%3D63
[ afbeelding ]
thanksquote:
Geen probleem, je kan het beter vragen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thanks
heb er serieus veel aan, aangezien ik er 0 verstand van heb
zaterdag maar weer opvullen dan, dna is het wel 3 weken geleden
ok.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen probleem, je kan het beter vragen.![]()
Even over die verse lak over de glitterlak, ik hoop dat het beter helpt.
Vaak maakt de verse lak, de lak die er al op zit wat natter, dus ook wat meer losser.
quote:
Jaaaa die komt dinsdagquote:
Heb ik ook, is mooi! Zou hem vaker moeten dragen eigenlijk.. Gekocht toen ik nog niet zo van donkere lakken hield, maar paars wel een gave kleur vond..quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
*slecht licht sorrrryyyyy*
Een roze van de action + zwarte striper + zilvere glitter striper van essence
Nee, alleen bij mood-nagellakken.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:47 schreef Nieners het volgende:
Wow Obli! Die ijspegels. Echt leuk, ik houd van sneeuw
. Hier ligt genoeg sneeuw, ben blij dat ik ws deze week mijn Uggs binnen krijg. Krijg je bij elke nagellak een ander effect als je je nagels in heet water dompelt? Ik heb het met Stroll geprobeerd maar daar veranderde niks aan.
quote:
Sinds ik mn nagels met leuke kleurtjes lak vind ik het zonde om ze te bijten..quote:Op zondag 3 januari 2010 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan maar niet stoppen met nagelbijten.
Gebruik, voor de tienduizendste keer, wel van dat vieze spul & heb zoveel mogelijk een vijl bij me.
Zijn er nog meer dingen die ik kan doen, eigenlijk? [en hoe kan ik zulke broze nagels weer een beetje oke krijgen als ze wat langer worden. Normaal breken ze direct af.]
same here.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sinds ik mn nagels met leuke kleurtjes lak vind ik het zonde om ze te bijten..
Misschien dat zoiets helpt
nagels zijn nooit te kort om te lakkenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, maar ik kan ze nu nog niet lakken want daar zijn ze nog veuls te kort voor,.
& eentje met acryl dus! Oke, dankje.
Woooow echt mooi zegquote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag heb ik 51 voor het eerst uitgeprobeerd en ze is prachtig! Ik heb geprobeerd het op foto's vast te leggen maar ik vind niet dat de foto's 51 eer aan doen.. Ze is nog mooier in het echt! Oh en sorry voor de messy polish, wilde nog daglicht meepakken dus het is pre-cleanup(op de bovenste foto heb ik even snel de grootste rommel weggehaald)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imagine this to be purpleDit is één laagje Miss Sporty 313 (donkerpaars met 'licht'paarse shimmer) en één laagje van Nfu Oh 51. Nogmaals, in het echt is ze véél mooier!
QFT!!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nagels zijn nooit te kort om te lakken
maar start dan met standaard een hardener dragen ofzo
www.fabuloustreet.comquote:Op zondag 3 januari 2010 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
Woooow echt mooi zeg![]()
ik wil deze ook!
Waar heb je um gekocht Daph?
Wat waren daar de verzendkosten bij als ik vragen magquote:Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.fabuloustreet.comWeet niet of ze 'm nog hebben, hij was een tijdlang uitverkocht en nu was hij weer op voorraad.
ik heb toevallig net gekeken, zo'n 6 dollar voor 1 flesjequote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat waren daar de verzendkosten bij als ik vragen mag?
Oh valt mee idd. Ga jij bestellen?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb toevallig net gekeken, zo'n 6 dollar voor 1 flesje
Mwaahh.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nagels zijn nooit te kort om te lakken
maar start dan met standaard een hardener dragen ofzo
Ik heb 24 dollar betaald voor 9 flesjes, maar dat zal voor één flesje wel iets anders liggen denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat waren daar de verzendkosten bij als ik vragen mag?
Ah bah ik klikte voordat ik je beschrijving had gelezenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwaahh.
Het lijkt een beetje hierop.Maar dan een tikkeltje minder erg [Maar niet veel. Hoogstens zijn mijn nagelriemen wat netter en rechter en mijn vingers zitten niet onder het bloed]
http://upload.wikimedia.o(...)2/24/Nailbitebad.jpg
Ah, ok. Goed zoquote:Op zondag 3 januari 2010 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, denk 't niet.
wil wel graag, maar mijn bankrekening schreeuwt nee
Die is inderdaad ook mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 21:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ah, ok. Goed zo. Ik vind nr 59 wel leuk, de rest niet zo
![]()
.
De enige manier om te stoppen is als je het zelf echt wil, dan moet je daar wel veel discipline voor hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan maar niet stoppen met nagelbijten.
Gebruik, voor de tienduizendste keer, wel van dat vieze spul & heb zoveel mogelijk een vijl bij me.
Zijn er nog meer dingen die ik kan doen, eigenlijk? [en hoe kan ik zulke broze nagels weer een beetje oke krijgen als ze wat langer worden. Normaal breken ze direct af.]
aah, srsly?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwaahh.
Het lijkt een beetje hierop.Maar dan een tikkeltje minder erg [Maar niet veel. Hoogstens zijn mijn nagelriemen wat netter en rechter en mijn vingers zitten niet onder het bloed]
http://upload.wikimedia.o(...)2/24/Nailbitebad.jpg
Ja, bah.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah bah ik klikte voordat ik je beschrijving had gelezen!!
Danke!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.fabuloustreet.comWeet niet of ze 'm nog hebben, hij was een tijdlang uitverkocht en nu was hij weer op voorraad.
Hmhm.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah, srsly?
begin dan met een blanke lak of hardener, en hou jezelf voor dat je nagels er mooi uitzien als je er niet op hapt.
en ga lekker handcreme smeren enzo, probeer ermee bezig te zijn dat je vingertjes mooi worden
Misschien vind je je nagels te kort om te lakken, ik kan het alleen maar aanbevelen! Je nagels worden er sterker van dus het zorgt ervoor dat ze beter kunnen groeien zonder af te breken. Ik ben geen expert, maar ervaringsdeskundige: ik heb tot begin dit jaar héél erg op mijn nagels gebeten en had dan wel niet zulke nagels zoals op de foto, mijn nagels waren altijd afgekloven en ik had altijd allerlei velletjes bij mijn nagels en nagelriemen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, bah.
Ik heb nu 5 () langere nagels.
Maar de rest is dus zo kort als zie vorige plaatje.
Dat ga ik echt niet lakken nu.Dat vind ik persoonlijk niet mooi, ik heb sowieso een vrij kort nagelbed ook.
Het is een advies he, geen bevelquote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hm, misschien heb je wel gelijk, ja.
Bedankt voor les tips,
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
...Smeer met handcreme, nagelolie, cuticletreatment of bijvoorbeeld lemony flutter van lush. Daar worden je handen en nagelriemen blij van en het ziet er een stuk mooier uit! Je nagels groeien wel; als het er mooi uitziet ben je minder geneigd eraan de kluiven is mijn ervaring.
Heb vroeger ook extreem gebeten, heb er helaas geen goede foto van op deze computer, maar ze waren nog korter en zeker bloederiger dan hier.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedankt voor les tips,
Dat komt bij een volgende OPI bestellingquote:
Ik vind die action lakken heel niet verkeerd als ik er zo naar kijkquote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
*slecht licht sorrrryyyyy*
Een roze van de action + zwarte striper + zilvere glitter striper van essence
Ik denk dat het wel kan maar seche restore heeft ook toluene e.d. en deze verdunner is B3F. Dat zal dus wel enig verschil maken. Maar ik gebruik hem ook om poshe en diamont te verdunnen en dat gaat zonder problemen. Blijft gewoon net zo sneldrogend.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:09 schreef bernies het volgende:
vraag je voor MiMu; had je van naileuro al de naamloze topcoat? Hoe bevalt deze?
En op je blog zag ik dat je een grote fles thinner hebt! Zou deze ook gewoon met de SV gebruikt kunnen worden? (Denk zelf van wel, maar ervaringen zijn nooit weg)
Nfu Oh's slutty little sister.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ze hebben ook een zwarte lijn. Net als Nfu Oh hebben ze een zwarte, zilveren en een gouden lijn. Scandal heet het merk geloof ik
Nee, dat zijn ze ook niet hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik vind die action lakken heel niet verkeerd als ik er zo naar kijk
oh, jij komt daar wel eens toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
@Mirjam: WnW black creme maar dat is in Nederland niet meer te krijgen.Ik heb wel pas in Duitsland een supermarkt gevonden die WnW verkoopt. Zit in hetzelfde winkelcentrum als de DM.
![]()
Thanksquote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel kan maar seche restore heeft ook toluene e.d. en deze verdunner is B3F. Dat zal dus wel enig verschil maken. Maar ik gebruik hem ook om poshe en diamont te verdunnen en dat gaat zonder problemen. Blijft gewoon net zo sneldrogend.![]()
Daph wat mooi!Welke verzendmethode had jij gekozen? Die met of zonder Track and Trace en verzekering? Mijn bestelling was er volgens mij twee dagen eerder door dan die van jou maar mijn pakketje is er nog niet.
![]()
@buzzwheedle: wat leuk! Zoiets deed ik vroeger als ik me verveelde ook met pen en papier.![]()
Obli weer in het paars!Begint het al te wennen?
[..]
Nfu Oh's slutty little sister.![]()
Maar Nfu is mooier vind ik, zowel het flesje als de lak.![]()
@bernies: mooi zo'n holo topcoat.![]()
@Mirjam: WnW black creme maar dat is in Nederland niet meer te krijgen.Ik heb wel pas in Duitsland een supermarkt gevonden die WnW verkoopt. Zit in hetzelfde winkelcentrum als de DM.
![]()
@Tammymara: shit.![]()
@Joysa: mooi gedaan.Ik houd wel van alternatieve frenches.
@Chipszak: Daph heeft gelijk.Ik heb tot een paar jaar terug ook gebeten en mijn nagels waren erger dan die op die foto, veel erger.
![]()
Ben gaan lakken, nagelriemen en handen verzorgen en dus mede daardoor gestopt met bijten en dit zijn mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, jij komt daar wel eens toch?
zou je het heel bezwaarlijk vinden eens voor me te kijken als je er toch bent?
Lakken helpt bij dochterlief van 5 ook heel goed, dan vindt ze ze te mooi om op te bijten. En Mijn schoonvader is na 50 nagelsbijten er nu ook vanaf, zonder lakkenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedankt voor les tips,
3 van mijn lange nagels.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:01 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vind het zo'n raar idee dat je nagels zo kort zijn dat ze meer breed dan lang zouden zijn, zoals in dat voorbeeldplaatje![]()
Vraag me altijd af hoe het er dan uit zou zien met lange nagels, als je zo'n kort nagelbed hebt..?
Verder vandaag echt de hele dag op de bank gehangen, Ik had niet eens zin om boven mijn nagelspulletjes te gaan halen
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Obli weer in het paars!Begint het al te wennen?
Mooi!quote:
Gaat wrs niet meer weg dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is goed.![]()
@Chipzak: meestal is dat een beschadiging aan je nagelriemen of in de matrix, in dat geval kan het na verloop van tijd uitgroeien maar kan het ook permanent zijn als de schade erg genoeg was.
Het zou ook genetisch kunnen zijn en dan doe je er helemaal niets aan.
Je zou eventueel lichtjes kunnen buffen eens in de maand maar hier worden je nagels wel wat zwakker van. En anders een ridgefiller gebruiken. Dan zie je er met nagellak op haast niets van.
Mijn nagels waren ook zo kort. Kan het me nu nog maar moeilijk voorstellen maar er zijn periodes geweest dat mijn nagels misschien net een halve cm tot een cm lang waren vanaf de nagelriem.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:01 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vind het zo'n raar idee dat je nagels zo kort zijn dat ze meer breed dan lang zouden zijn, zoals in dat voorbeeldplaatje![]()
Vraag me altijd af hoe het er dan uit zou zien met lange nagels, als je zo'n kort nagelbed hebt..?
Verder vandaag echt de hele dag op de bank gehangen, Ik had niet eens zin om boven mijn nagelspulletjes te gaan halen
Ooooohquote:Op zondag 3 januari 2010 22:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nope...![]()
Magnetic it is, my dear..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Mooi!
Wat een mooie blauwquote:
Nee...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oooooh![]()
Zou het eigenlijk kunnen dat mijn vingertoppen ook gegroeid zijn?Want ik zit ze zo nog eens te bekijken maar vroegah waren ze volgens mij heul nie zo lang!
Ik had echt van die ronde blobjes boven mijn laatste knokkeltje. Blobjes met halve cm nagel.
Magnetic, The glitters. blue.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
thanks mimu.
en obli, mooi met die steentjes zeg
wat voor lak is het?
ik vind het heel erg mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo teruglezen!
hier mijn nieuwe nailz. Ben een beetje teleurgesteld, het zag er heel paisley uit op de plate, maar op je nagels komt het niet echt over. En nee, nog niet schoongemaakt
[ afbeelding ]
OPI louvre me, louvre me not met CG 2030.
Achja, dinsdag moet ik toch iets neutraals op
Dat is Misa On The Edge. Volgens mij niet meer verkrijgbaar bij TD maar nog wel bij head2toe.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat een mooie blauw![]()
waar heb je deze gekocht?
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo teruglezen!
hier mijn nieuwe nailz. Ben een beetje teleurgesteld, het zag er heel paisley uit op de plate, maar op je nagels komt het niet echt over. En nee, nog niet schoongemaakt
[ afbeelding ]
Ah daar is de buttplug weer.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo teruglezen!
[ afbeelding ]
Jammerrrrrr dat ie niet meer bij TD te krijgen is.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is Misa On The Edge. Volgens mij niet meer verkrijgbaar bij TD maar nog wel bij head2toe.
Leuk!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo teruglezen!
[ afbeelding ]
sinds ik continue mijn nagels lak en goed verzorg, is mijn nagelbed langer geworden!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, bah.
Ik heb nu 5 () langere nagels.
Maar de rest is dus zo kort als zie vorige plaatje.
Dat ga ik echt niet lakken nu.Dat vind ik persoonlijk niet mooi, ik heb sowieso een vrij kort nagelbed ook.
Nou...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
maar tnx weer
En Obli... ja die kan niks fout doen![]()
Luv ya 2 hun..quote:
Ooh dat valt me alles meequote:Op zondag 3 januari 2010 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
3 van mijn lange nagels.Niet allemaal even netjes recht gevijld, maarja.
Middelste heeft ook de groef en is nogal breed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Bijna een schots ruitje maar dan zonder euh, ruitje.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:02 schreef Mirjam het volgende:
zo, ideetje geknutseld dat ik al even in mijn hoofd had:
[ afbeelding ]
china glaze red stallion met essence stripers.
lekkere rood trouwens
quote:Op maandag 4 januari 2010 04:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Nagelmutsen:
*tag*
I just wanted to let you know I tagged you for an award on my blog!
http://mindermutsigenagels.blogspot.com/2010/01/i-got-tagged.html
Ga je een helmer kopen??quote:Op maandag 4 januari 2010 08:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga straks teruglezen, nu eerst klaar maken, straks naar de IKEA () en daarna naar de Maxis (megakruidvat en etos
)
ik kwam zo online en zag dat gele vloppie enzo, dus is geregeldquote:Op maandag 4 januari 2010 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
***ATTENTIE - HUISHOUDELIJKE MEDEDELING***
StormQueen - check UR PM!!
sorry voor het OT gaan dames maar is ff belangrijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |