quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk snakylady!
Als je een dottingdinges wilt kan je erg goed terecht bij hobbywinkels. Kosten een paar euro.
Ben erg blij met de stickey!quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Mirjam het volgende:
hey, tof dat de stickey zo goed werkt!
staat dat er ook op, dat de nagellak er op moet als hij nog net niet droog is?
Prima!quote:Op zondag 27 december 2009 15:24 schreef Daph_ het volgende:
Lindytje ik ga even kijken of er nog wat tussen zit wat ik wil hebben, ik PM je even als dat het geval is!
Erg leuk, mooie kleur roodquote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef snakelady het volgende:
Moussy thnx voor de tip!!
Mimu, jij ook thnx, als ik de volgende keer in de stad ben zal ik eens kijken, wil ook nog nieuwe lakjes gaan halen dus doe dan maar alles in een.
Foto ook maar even hier.
[ afbeelding ]
ik vind dat lemon spul (weet je nu wat ik bedoelquote:
hihi dat spul dus inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 15:32 schreef mmascha het volgende:
Ik smeerde gisteravond 3 keer achter elkaar Lush Lemony Flutter. Het trok zo snel in!
Edit: dit dus progje![]()
Lemony Flutter ja!quote:Op zondag 27 december 2009 15:31 schreef progje het volgende:
[..]
ik vind dat lemon spul (weet je nu wat ik bedoel) wel erg fijn
Ik denk wel dat je evengoed veel plezier hebt van die echte Konad plates hoor. Ik merk hier vaak dat de Kruidvat plates best lastig werken. 1 euro is wel een goeie deal trouwens!quote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag gekocht in ChinaTown (Beverwijkse Bazaar)
[ afbeelding ]
¤1 per stuk![]()
Dit zijn de plates:
[ afbeelding ]
Vlak daarvoor dit gekocht bij een ander:
[ afbeelding ]
Was iets duurder *kuch
Normale prijs dus...
Tof!!!quote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
¤1 per stuk![]()
Dit zijn de plates:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was iets duurder *kuch
Normale prijs dus...
eindelijk een goede reden om achter mijnquote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
¤1 per stuk![]()
Dit zijn de plates:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was iets duurder *kuch
Normale prijs dus...
Tofquote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
¤1 per stuk![]()
Dit zijn de plates:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was iets duurder *kuch
Normale prijs dus...
hetzelfde als een oud pasje, doen het prima dus. Of het moet nog per merk verschillend zijn, ik heb een konad plastic schraper.quote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tof![]()
Ben benieuwd hoe die plastic schrapers bevallen. Ik gebruik nu oude pasjes en dat werkt op zich prima maar een 'echt' schrapertje heeft toch ook wel wat.
stonden we samen voor het rek?quote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaag even in de stad geweest. Bij de kruidvat hebben ze daar erg veel dus gelijk een stempelsetje,
3 show you're feel lakjes ridgefiller, etc gekocht
Is veel beter voor je!quote:Op zondag 27 december 2009 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Dit topic is zo verdomd evil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, van de week had ik pas 1 wieltje vol ja
ik ken mensen die nog de helft minder haddenquote:Op zondag 27 december 2009 17:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is veel beter voor je!
Enge stompies van je...![]()
(Die nu verdwenen zijn...)
quote:Op zondag 27 december 2009 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook al geoefend en ik ga dus nagellak zoeken die iets minder snel droogt
[ afbeelding ]
Zo, en nu ga ik ska-dansen![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel wil je er hebben en hoe groot...quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
liet mijn stempel aan de man zien, verwachten dat hij ging kotsen... zegt ie: zolang je maar geen rhinestones op je nagels/whatever plakt vind ik alles goed. Hij draait dus al bij![]()
neejoh, als ik m'n otazu omhang ben je al verblind jeweetsquote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er hebben en hoe groot...![]()
As if..hij bepaald het niet!
Toch?
Aww, how sweet...quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neejoh, als ik m'n otazu omhang ben je al verblind jeweets
[ afbeelding ]
nee, deze pic is van oud, ik ga toch niet zo'n kutboompje zetten in m'n mooie grote huisch!quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Aww, how sweet...![]()
Je gaat zo toch niet ska-dansen?
quote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, deze pic is van oud, ik ga toch niet zo'n kutboompje zetten in m'n mooie grote huisch!
Ik heb alles katoen aan en geen sieraads, da's het beste bij hard dansen en bier
senks!quote:Op zondag 27 december 2009 17:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]die ketting is echt super! (je huis ook, ik lurk mee
we hebben hetzelfde soort spoelbak en aanrecht
)
Lichte of donkere blubber? En met een groenige, bruinige of paarsige ondertoon?quote:
Oh jij mag me helpen titels te verzinnen! Ik vind ze briljant.quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
Whahaha en dan met eigen verzonnen namen als 'Bad Clam the day before' enneh..... 'Mud as a Hatter'
Groen of bruinquote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Help!
Bijna 200 nagellakken en ik kan niet kiezen.Ben al een paar uur aan het bedenken wat er nou op moet en ik weet het gewoon niet. Roep eens wat?
Hahahaquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
Whahaha en dan met eigen verzonnen namen als 'Bad Clam the day before' enneh..... 'Mud as a Hatter'
Haha tof! Jammer dat je van die kutmuziek luistertquote:Op zondag 27 december 2009 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 18:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha tof! Jammer dat je van die kutmuziek luistert.
Gaaf!quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Oblivion het volgende:
Kerst...
Hallo nieuw jaar...
[ afbeelding ]
Zo zien ze er allemaal uit, maar je krijgt het niet op de foto:
[ afbeelding ]
Design 1... and counting...
Dank je!quote:
quote:
Leuk! Ben benieuw naar het resultaat!quote:
Dinsdag krijg ik nep kunstnagels, had net schoonzus aan de telefoon en vertelde dat mijn nagels een ramp zijn, met nagellak erop prima maar zonder ziet het er niet uit, allemaal deukjes en scheurtjes.
en net is er weer een nagel gesneuveld.
In de zomer gaat het altijd prima maar in de winter zijn mijn nagels een ramp.
Nou stelde ze voor om mijn nagels te doen.![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef snakelady het volgende:
hahaha, sorry, is dat hetzelfde princiepe als kunstvoeding vs flesvoeding.
Maar ben ook erg benieuwd naar het resultaat.
Mooiquote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Oblivion het volgende:Kerst...
Hallo nieuw jaar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meeeen je niet!quote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Het is wel een werk...
Zijn maar gewoon van die glitters die je er dus per stuk op moet zetten...
wauwquote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Oblivion het volgende:Kerst...
Hallo nieuw jaar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thank u!quote:
quote:
Oh?quote:Op zondag 27 december 2009 20:46 schreef progje het volgende:
ik ben zo blij dat ik weer kunst nagels heb. Nagellak blijft nu ook eindelijk weer eens normaal zitten. En het lakken vond ik ook makkelijker. Minder knoeien.
Youtube!quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef PartyHardy het volgende:
Leuk Obli! ik ben ook al aan het bedenken wat ik voor oud en nieuw ga lakken
Weten jullie misschien nog een weblog of filmpjes met nailart tutorials?
aah nu heb ik een goed argument om aan de kunst nagels te gaan hahaquote:Op zondag 27 december 2009 20:46 schreef progje het volgende:
ik ben zo blij dat ik weer kunst nagels heb. Nagellak blijft nu ook eindelijk weer eens normaal zitten. En het lakken vond ik ook makkelijker. Minder knoeien.
Ik ben benieuwd wat je gaat doen....quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef PartyHardy het volgende:
Leuk Obli! ik ben ook al aan het bedenken wat ik voor oud en nieuw ga lakken
Weten jullie misschien nog een weblog of filmpjes met nailart tutorials?
Wat is er dan met OUD...quote:
Das de nieuwe Essence collectie jaquote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe van essence?
GO SNOW!
Bron.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef PeRi het volgende:
Ja! De Go Snow collectie is zo tof, ik wil zo graag dat het hier in de winkels komt en niet alleen in DLD!
Thanks dear.quote:
Obli, je nagels zijn echt!
Ga je toch lekker slapen en dan morgen verder?quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil naar bed maar ben halverwege mijn maniEr zit één laagje nagellak, links en rechts, maar er moet nog minstens een laagje op zodat het mooi is..
Ik moet morgen de hele dag werken helaas.. Ik gooi er wel een laag david overheen en dan maar hopen dat het er overdag beter uit ziet dan nuquote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga je toch lekker slapen en dan morgen verder?
Idd cutequote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind de nieuwe essence lakjes 'Cute as Hell' echt leuk!!
Maar daar zullen we nog lang op moeten wachten ben ik bang
[ afbeelding ]
@ Lindy, ik ga je zo pm-en! Ben er nog niet helemaal uit
Z|ijn dat matte lakjes?quote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind de nieuwe essence lakjes 'Cute as Hell' echt leuk!!
Maar daar zullen we nog lang op moeten wachten ben ik bang
[ afbeelding ]
@ Lindy, ik ga je zo pm-en! Ben er nog niet helemaal uit
ja vorige topic geloof ik. Eerst zonder en later met lakquote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh?
Hebben wij al een foto gezien?
Heb ik die dan gemist?quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef progje het volgende:
[..]
ja vorige topic geloof ik. Eerst zonder en later met lak
wat bedoel je met dsquote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Oblivion het volgende:
Nee, toch! Ik heb het wel gezien, met die mooie DS!
Jij bent gek! Hier maakt het niet uit of het eigen nagels zijn of gel/acryl, als ze maar mooi gelakt zijnquote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef snakelady het volgende:
hahaha, sorry, is dat hetzelfde princiepe als kunstvoeding vs flesvoeding.
Maar ben ook erg benieuwd naar het resultaat.
Nee, het maakt mij uit of iemand nepnagels neerzet, of kunstnagels..quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij bent gek! Hier maakt het niet uit of het eigen nagels zijn of gel/acryl, als ze maar mooi gelakt zijn
Nepnagels, dat vind ik van die opplakdingenquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, het maakt mij uit of iemand nepnagels neerzet, of kunstnagels..
Ik zie dan liever het woord kunstnagels, het is namelijk nog een hele kunst ze er goed op te krijgen..
Juist, in Amerika noemen ze deze, lee press on nails!quote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nepnagels, dat vind ik van die opplakdingen
Deze:
[ afbeelding ]
Doe eens een linkje?quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat heb ik! Meerdere.![]()
Oh dan doe ik Orly Crocodile Rock, die heb ik nog niet op gehad.![]()
('Blubber colours' gaat dus echt wel een categorie op mijn blog worden he!)
Bloggen is leuk!quote:
Daph: http://nailswatches.blogspot.com/quote:Op zondag 27 december 2009 23:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bloggen is leuk!
Mijne: http://thenailfarm.blogspot.com/
MiMu's: http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
Ik moet nog foto's maken van deze morgen. Hopelijk komt er een beetje zon zodat ik hem goed op de foto kan krijgen.quote:
Shoot heeft daph ook een blog?quote:Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daph: http://nailswatches.blogspot.com/
De rest van de nagelmutsen in het topic: http://nagelmutsen.blogspot.com/
![]()
[..]
Ik moet nog foto's maken van deze morgen. Hopelijk komt er een beetje zon zodat ik hem goed op de foto kan krijgen.
Binnenkort een opvouwbaar studiootje!
I know, ik blog ookquote:
Oh, jammer...quote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
I know, ik blog ook.
Heel lang heb ik het heel trouw gedaan, tegenwoordig alleen nog maar sporadisch. En niet over nagellak.
Yep,wat zij zegtquote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
I know, ik blog ook.
Heel lang heb ik het heel trouw gedaan, tegenwoordig alleen nog maar sporadisch. En niet over nagellak.
Van mij ookquote:Op zondag 27 december 2009 23:03 schreef Linnie20v het volgende:
Lindy heeft eindelijk een PM
*trots op de keuzes die zijn gemaakt!!
OCnailart met de code paintedladyfingers, dan krijg je 30% korting en als je boven de $20 koopt ook free shipping.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Burdie het volgende:
Zeg, ik wil nog 1 of 2 konad-plates.
Welke raden jullie aan en waar bestel ik ze het goedkoopst?
Nee ik had teveel last van lastige mensen die me overal volgden waar ik online te vinden was en die in de statistieken dus konden zien dat er "geklikt"was op een link vanuit Fok. En als je dan op die link klikt kwam je hier terecht waarna ze mijn posthistorie en alles konden vinden.Dus ik heb die site weggehaald.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
De gevraagde URL /Ja, heb ik. kon niet worden gevonden.
Ok, daar had ik ze de vorige keer ook besteld.quote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OCnailart met de code paintedladyfingers, dan krijg je 30% korting en als je boven de $20 koopt ook free shipping.
En welke, tja wat heb je al en wat vind je mooi?
nog niet, wordt aan gewerktquote:Op zondag 27 december 2009 23:52 schreef Tammymara het volgende:
Oh ja,De uitslag van de FOK! nagels...
Staat die nergens of kijk ik daaroverheen?
(En alvast welterusten)
Ze staat op je blogroll muts.quote:Op zondag 27 december 2009 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Shoot heeft daph ook een blog?![]()
*snel kijken gaat...
Nah, nooit gezien, en ik check dat ding dagelijks..quote:Op maandag 28 december 2009 00:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze staat op je blogroll muts.
Bij de DM! Een soort van Kruidvat.quote:Op zondag 27 december 2009 23:26 schreef Tammymara het volgende:
Hmm,Ik woon heel dicht bij duitsland, Ga er ook vaak boodschappen doen, Die lakjes, hebben ze die daar? Die cute as hell en die snow lakjes? (Ze hebben wel essence,maar ik weet niet of ik het goed begreep dat dat de collectie van Duitsland is)
Je rekt zijn grens gewoon langzaam steeds verder op.quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
liet mijn stempel aan de man zien, verwachten dat hij ging kotsen... zegt ie: zolang je maar geen rhinestones op je nagels/whatever plakt vind ik alles goed. Hij draait dus al bij![]()
Jij ook lindytje!quote:Op maandag 28 december 2009 09:52 schreef Lindytje het volgende:
PM's binnen en beantwoord!
Ik weet niet of ik het er bij iedereen in had gezet, maar jullie horen pas vrijdag of het allemaal gelukt is, want dan ben ik pas weer thuis..
Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!!
Dankjewel!!quote:Op maandag 28 december 2009 10:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij ook lindytje!
Fijne jaarwisseling en fijne vakantie!
We wachten vol ongeduld afquote:Op maandag 28 december 2009 09:52 schreef Lindytje het volgende:
PM's binnen en beantwoord!
Ik weet niet of ik het er bij iedereen in had gezet, maar jullie horen pas vrijdag of het allemaal gelukt is, want dan ben ik pas weer thuis..
Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!!
quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We wachten vol ongeduld af. Fijne vakantie en jaarwisseling!
M'n schoonmoeder heeft vrijdagavond gesmeerd met Ruby Pumps. Zit ze met haar nagels onder de lamp: "Kijk, het glittert! HET GLITTERT!!!"
Dat zijn toch hele mooie nagels? Als je al iets aan de deuken wilt doe zou ik gewoon gel op je eigen nagels laten zetten.quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ] Crappy webcam shot van m'n nagelsLakje is van 2true nr 15.
Show hier je nagels #29 deze?quote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand voor mij dat linkje opdiepen waar er 4 versies van my private jet naast elkaar staan?
kan hem nergens meer vinden![]()
ah, maar dat is zó kutquote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ooooohhhhhh ik heb zoveeel JEUK!![]()
Ik word gek!![]()
Het verspreid zich ook over mijn hele armen en ik kan mijn ringen nu ook niet om hebben want die irriteren ook. Vanmiddag een afspraak bij de dokter. Ze wilde het eerst over twee dagen doen. Is goed, zei ik. Dan maak maar gelijk een afspraak voor een kleine ingreep zodat ze me kan hechten want als ik nog twee dagen zo rond moet lopen zet ik er een vork of een mes in.
Toen mocht ik eens vanmiddag komen.![]()
Bah, het is helemaal warm, dik ontstoken en het JEUKT! En mijn hooikoortspillen doen niks.
Ow wat klinkt dat akelig!!quote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word gek!![]()
Het verspreid zich ook over mijn hele armen en ik kan mijn ringen nu ook niet om hebben want die irriteren ook. Vanmiddag een afspraak bij de dokter. Ze wilde het eerst over twee dagen doen. Is goed, zei ik. Dan maak maar gelijk een afspraak voor een kleine ingreep zodat ze me kan hechten want als ik nog twee dagen zo rond moet lopen zet ik er een vork of een mes in.
Bah, het is helemaal warm, dik ontstoken en het JEUKT! En mijn hooikoortspillen doen niks.
Wat heb je dan? Gelukkig heb je vanmiddag een afspraak.quote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word gek!![]()
Ja. Mijn thuis-allergie-test. Drie keer raden wat de uitslag was!quote:Op maandag 28 december 2009 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow wat klinkt dat akelig!!
Is dat een reactie op de gel of iets anders?
Die originele MPJ ga je volgens mij echt niet zomaar bij de DA of andere drogist vinden..quote:Op maandag 28 december 2009 11:49 schreef Mirjam het volgende:
zae hebben hier een drogist die MPJ verkoopt, 14 euro, misschien neem ik er maar 1 mee om te vergelijken met degene die ik hier heb staan.
van die nummertjes op de etiketjes word ik ook niet heel veel wijzer idd
verwachjt ik ook niet hoor, mar toen ik er een tijd geleden naar stond te kijken (en besloot hem te bestellen op TD) was hij wel erg holo. want op ebay is het denk ik ook maar de vraag of je wel de goeie versie krijgt, aangezien er zo veel in omloop zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Die originele MPJ kun je volgens mij echt niet zomaar bij de DA krijgen..Zou er voor op Ebay gaan zoeken,en dan kijken of er explicitiet bij staat dat het de holo versie is
Ach 't houd de sport er een beetje inquote:Op maandag 28 december 2009 11:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verwachjt ik ook niet hoor, mar toen ik er een tijd geleden naar stond te kijken (en besloot hem te bestellen op TD) was hij wel erg holo. want op ebay is het denk ik ook maar de vraag of je wel de goeie versie krijgt, aangezien er zo veel in omloop zijn?
stomme opi
ik zag er op ebay 1 langskomen van 20 dollar inderdaadquote:Op maandag 28 december 2009 12:02 schreef snkr-xxx het volgende:
Denk trouwens ook dat ie HTF - hard to find, is en dus waarschijnlijk wat duurder
Haha shit die link PM ik je dus netquote:Op maandag 28 december 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag er op ebay 1 langskomen van 20 dollar inderdaad
Veel plezier en fijne jaarwisseling!quote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef Lindytje het volgende:
voor MiMu!
enik ben weg t/m vrijdag!
Klinkt op zich logisch. Verf pakt ook beter op een ruwe ondergrond. Nadeel is alleen wel dat je nagels op die manier enorm geel/oranje gaan worden.quote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
MiMu
Nu zonder basecoat/ridgefiller blijft de lak beter zitten
Mag ik jou misschien iets (niet nagelerelateerd) vragen?quote:Op maandag 28 december 2009 10:04 schreef Bamba het volgende:
Door m´n suikerziekte heb ik veel deuken in m´n nagels en ben het nu beu.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Klinkt op zich logisch. Verf pakt ook beter op een ruwe ondergrond. Nadeel is alleen wel dat je nagels op die manier enorm geel/oranje gaan worden.
Oh wat ontzettend vervelend! Ik kan helaas geen enkel antwoord op je vragen geven, maar wil je wel een dikke knuffel geven en sterkte wensenquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Mag ik jou misschien iets (niet nagelerelateerd) vragen?
Ik heb net telefoontje gehad dat mijn oma vanochtend gevonden is in de badkamer,onderkoeld en had geen kracht meer in haar armen en benen, Kan helemaal niks meer. Nu heeft zij suikerziekte (weten ze net pas twee weken of zo) en haar suiker was vééél te hoog. Verder weet ik niks.
Google word ik ook niet veel wijzer van en ben beetje bang. ( Wil alleen weten of dat heel erg is en of daar iets aan te doen is, ze hebben me verder niets verteld namelijk) Dan hoor ik liever van iemand die het heeft, dan van google want wie weet hoe gek ik me daar weer door laat maken.Ze gaat zoals het nu uitziet naar het ziekenhuis maar ook dat weet ik niet zeker. Is het gevaarlijk? (En sorry,maar ik zag dit net voor ik dat telefoontje kreeg staan en toen ik dit hoorde aan de telefoon moest ik hier meteen aan denken)
Stomme jeukquote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word gek!![]()
Sorry, ik zie je vraag nu pas. Op zich kan een hoge suiker niet direct kwaad. Het is wel zo dat iedereen er anders op reageert. Ik zat regelmatig boven de 25 met m'n suiker en liep nog gewoon rond, terwijl er andere mensen zijn die het bewustzijn verliezen bij zo'n hoge suiker. Wel vervelend voor je oma zeg! Ligt ze nu in het ziekenhuis?quote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Mag ik jou misschien iets (niet nagelerelateerd) vragen?
Ik heb net telefoontje gehad dat mijn oma vanochtend gevonden is in de badkamer,onderkoeld en had geen kracht meer in haar armen en benen, Kan helemaal niks meer. Nu heeft zij suikerziekte (weten ze net pas twee weken of zo) en haar suiker was vééél te hoog. Verder weet ik niks.
Google word ik ook niet veel wijzer van en ben beetje bang. ( Wil alleen weten of dat heel erg is en of daar iets aan te doen is, ze hebben me verder niets verteld namelijk) Dan hoor ik liever van iemand die het heeft, dan van google want wie weet hoe gek ik me daar weer door laat maken.Ze gaat zoals het nu uitziet naar het ziekenhuis maar ook dat weet ik niet zeker. Is het gevaarlijk? (En sorry,maar ik zag dit net voor ik dat telefoontje kreeg staan en toen ik dit hoorde aan de telefoon moest ik hier meteen aan denken)
Ahum, toch even tijd gepakt voor mijn nageltjes, op dit moment lijkt alles ineens belangrijker dan studiequote:Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef PartyHardy het volgende:
Wat een pech allemaal vandaag !![]()
Ik mag vandaag weer hard gaan blokken van mezelf want de tentamens staan weer voor de deurEven geen tijd voor mijn nageltjes..
Dat is inderdaad een ernstig geval van SOG, niks aan te doen gewoon aan toegeven en morgenvroeg in de schone kamer met vers gelakte nagels aan de slag!quote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ahum, toch even tijd gepakt voor mijn nageltjes, op dit moment lijkt alles ineens belangrijker dan studie![]()
Mijn kamer moet bijvoorbeeld nodig gepoetst worden, en ik moet nog een brief posten..Volgens mij heet het studie-ontwijkend-gedrag.
Het is ook zo moeilijk in de vakantie..
Ik heb al gekrabd met een kartelmes.quote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
MiMuHopen dat de huisarts je iets kan geven dat helpt! Klinkt erg vervelend, zou knettergek worden! *legt voor de zekerheid bestek weg*
quote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb al gekrabd met een kartelmes.
FOEI!!quote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb al gekrabd met een kartelmes.
Ik had mijn spulletjes in 2-3 dagen, maar ik weet niet hoe snel ze verzenden zo met al die feestdagen..quote:Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef Bamba het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met de leveringstjden van veelsieraden.nl? Ik heb gisteren Konad spulletjes besteld en betaald, maar kan op de site niet vinden hoe snel ze leveren..
MiMu, wat klote zeg, zo'n allergische reactie
Als het goed is zit ze er nu!quote:Op maandag 28 december 2009 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
FOEI!!![]()
Hoe laat mag je naar de dokter?
Ooooh dat ken ik! Had eens uitslag achter op m'n kuit, toen heb ik de droogste hardste handdoek in huis gepakt.. en me een kwartier lang uitgeleefdquote:
oohja, als ik weer eens een voetschimmeluitbarsting heb doe ik dat ook. En dan zijn m'n heule poten ontveld. Maar heerlijkquote:Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooh dat ken ik! Had eens uitslag achter op m'n kuit, toen heb ik de droogste hardste handdoek in huis gepakt.. en me een kwartier lang uitgeleefd. Gevolg? Enorme bloeduitstorting, ontsteking en korst van 5x20. maar wat was dat lekker zeg!
quote:Op maandag 28 december 2009 17:15 schreef progje het volgende:
opi an affair in red square
[ afbeelding ]
Oeh, mooooiiiquote:
Moooi!quote:Op maandag 28 december 2009 17:15 schreef progje het volgende:
opi an affair in red square
[ afbeelding ]
Soms moet je blurren om de kleur te krijgen..quote:Op maandag 28 december 2009 17:31 schreef Daph_ het volgende:
Nou ja. China Glaze Coconut Kiss. Beeld je deze lak in als een paars die meer rood is dan blauw, ipv de blurple die het op de foto lijkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur lijkt veel meer op de kleur in het potje: [ afbeelding ]
het is mijn eerste rode lak!quote:Op maandag 28 december 2009 17:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Oeh, mooooiiiEcht he, er zijn nu weer twee rode nagellakjes onder weg, ik heb er al drie en nog willik meeeer
Zo heb ik de collectie van mijn moeder achterover gedrukt....quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef progje het volgende:
[..]
het is mijn eerste rode lak!
Maar ben er nu al helemaal verliefd op..
Ik wil nu zeker weten meer rood
Beter dan dit wordt het niet jammer genoeg! De kleur is echt mooi, maar mijn camera wil de kleur niet weergeven..quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Soms moet je blurren om de kleur te krijgen..![]()
Enne ik heb je blog gevonden, had er echt geen idee van!
quote:Op maandag 28 december 2009 17:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Beter dan dit wordt het niet jammer genoeg! De kleur is echt mooi, maar mijn camera wil de kleur niet weergeven..
Leuk!quote:
Haha no biggy hoorBen bezig 'm over te zetten vanaf web-log dus zit nog niet zo lang op blogspot
Dit is gewoon daglichtquote:Op maandag 28 december 2009 17:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Misschien morgen in gewoon daglicht?
[..]
Leuk!
http://emeraldsparkled.bl(...)mp-konad-images.htmlquote:Op maandag 28 december 2009 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga zometeen voor het eerst Konad gebruiken, heeft iemand nog tips die ik moet weten die niet in de gebruiksaanwijzing staan?
Thanksquote:Op maandag 28 december 2009 17:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
http://emeraldsparkled.bl(...)mp-konad-images.html
Van MiMu's blog gepikt
Oh...quote:
Omdat ik van alles veel heb...quote:
Derde van rechts en derde van linksquote:Op maandag 28 december 2009 18:13 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien er op de foto bijna allemaal hetzelfde uit!![]()
Maar zit echt wel verschil in...
OPI Brand New Skates! Heb je China Glaze Ruby Pumps al? En een matte topcoat?quote:Op maandag 28 december 2009 18:15 schreef FijieStar het volgende:
Heb donderdag eindelijk (!!) mijn pakje van Transdesign gehad, na een maand![]()
Maar nu ga ik dus opnieuw bestellen (ben donderdag jarig)
En ik heb er nog maar 6 in mijn winkelwagen![]()
Iemand een idee voor de andere drie? Must haves?
Ik weet het even niet meer OPI Suzi skies in the pyrenees Suede is Not avalaible
Dan wil je vast niet weten hoeveel roze en paarse lakken ik hebquote:
Whehehe, dat is ruby pumps..quote:Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Derde van rechts en derde van linksVampy!
Wilde jullie er niet bij halen, maar wat hier allemaal ingekocht is...quote:Op maandag 28 december 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan wil je vast niet weten hoeveel roze en paarse lakken ik hebEn ik ben niet eens nagelstyliste!
Gosh, die moet ik echt eens gaan gebruikenquote:Op maandag 28 december 2009 18:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, dat is ruby pumps..![]()
die andere is OPI bogota blackberry
quote:Op maandag 28 december 2009 18:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wilde jullie er niet bij halen, maar wat hier allemaal ingekocht is...
Brand new Skates is idd mooi maar die bestel ik liever niet heb al zoveel grijstintenquote:Op maandag 28 december 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OPI Brand New Skates! Heb je China Glaze Ruby Pumps al? En een matte topcoat?
Och, het is vrij harmless... toch?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 18:23 schreef progje het volgende:
Die ruby pumps moet ik ook eens gaan bestellen
heb je al een mint kleurtje?quote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Brand new Skates is idd mooi maar die bestel ik liever niet heb al zoveel grijstinten![]()
(recycle, awaken, etc)
Ruby Pumps heb ik ng niet maar heb wel Raspberry fields en die is veel roder dan ik verwacht had...
Heb For Audrey maar dat gaat meer naar het blauw - turqoise..quote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
heb je al een mint kleurtje?
Dat is namelijk "de" kleur, deze winter.
Brand New Skates is volgens mij LE, dus niet over een paar maandjes spijt krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Brand new Skates is idd mooi maar die bestel ik liever niet heb al zoveel grijstinten![]()
(recycle, awaken, etc)
Ruby Pumps heb ik ng niet maar heb wel Raspberry fields en die is veel roder dan ik verwacht had...
op de foto ziet het er framboos uit maar had hem bij mijn vorige bestelling geplaatst en ik vind hem rood..quote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Brand New Skates is volgens mij LE, dus niet over een paar maandjes spijt krijgen
Raspberry is framboos toch? Hm. Wil je echt een roze?
Crème en pillen en de crème prikt. Lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als het goed is zit ze er nu!
Nu maar hopen dat ze er wat voor hebben.
Fotooooooquote:Op maandag 28 december 2009 18:53 schreef Sarabi het volgende:
Operatie Eerste Keer Konad is redelijk geslaagd
Ging allemaal goed, alleen met linkse hand op rechtse nagels stempelen moet ik nog even oefenen.
Maar ben erg tevreden met Konad
Wat voor een creme heb je gekregen?quote:Op maandag 28 december 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Crème en pillen en de crème prikt. Lekker.![]()
Mooie nagels. Die rood is mooi!
Meekrabbeltquote:Op maandag 28 december 2009 18:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gosh, die moet ik echt eens gaan gebruiken![]()
*krabbelt bogota blackberry op lijstje*
Leuk! Mooie onderkleur ookquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
Die met gouden band?quote:
netjes!quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
leukquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
Leuke lakjes!quote:Op maandag 28 december 2009 18:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Foto's zijn echt crap![]()
[ afbeelding ]
CC-Courage met gewone en matte topcoat
[ afbeelding ]
Good Witch
[ afbeelding ]
Hi-Tec
[ afbeelding ]
Metallic Muse
[ afbeelding ]
Milennium
[ afbeelding ]
Opi Ink Suede zo en met gewone topcoat
[ afbeelding ]
Preppy Pink
[ afbeelding ]
Sci-Fi
Een hormoonzalfje met anti-jeuk.quote:Op maandag 28 december 2009 19:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat voor een creme heb je gekregen?
Ja, ik denk het want hij lijkt op andere plaatjes zie ikquote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef Oblivion het volgende:
volgens mij bedoel jij: I'm not really a waitress...
Mooi!quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Erg leuk Sarabi!
Ik heb nog een keer geprobeerd een foto te maken van Coconut Kiss en wonderbaarlijk genoeg pakt ie de kleur nu veel beter!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
foto-n00bMacro + flits uit =
[ afbeelding ]
Leuke konad! Nagelriemen: Lemony Flutter is your friendquote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
lekkere nagelriem trouwens bij m'n middelvinger
quote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks! Kokos is ook niet mijn favoriet (behalve in bounty's once in a while..) maar kleurtje vind ik erg leukquote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jammer van de naam... kokosmaar geweldig kleurtje
senks!quote:Op maandag 28 december 2009 19:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuke konad! Nagelriemen: Lemony Flutter is your friend(of OPI Avoplex Cuticle treatment, of miss sporty aloe vera cuticle scrub, of nagelolie, of..)
Ja maar velletjes ontstaan doordat ze droog zijn.. Als je nagelriemen niet droog zijn heb je geen velletjes om aan te pulken! Ik deed het vroeger ook altijd.. Geloof me, ik heb nog nooit zulke mooie nagelriemen gehadquote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
senks!
die smeerseltjes helpen niet tegen nagelriempulken, da's eigenlijk mijn euvelMaar ben al van het kauwen af, dus ik ga vooruit
true, de jouwe zijn ook wel om te zoenenquote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar velletjes ontstaan doordat ze droog zijn.. Als je nagelriemen niet droog zijn heb je geen velletjes om aan te pulken! Ik deed het vroeger ook altijd.. Geloof me, ik heb nog nooit zulke mooie nagelriemen gehad
Np!quote:Op maandag 28 december 2009 19:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, ik denk het want hij lijkt op andere plaatjes zie ik! Thanks! *noteert*
mooi!quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
ik vind ze leukquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
Misschien wil je Ruby Pumps voor mij bestellen?quote:Op maandag 28 december 2009 18:15 schreef FijieStar het volgende:
Heb donderdag eindelijk (!!) mijn pakje van Transdesign gehad, na een maand![]()
Maar nu ga ik dus opnieuw bestellen (ben donderdag jarig)
En ik heb er nog maar 6 in mijn winkelwagen![]()
Iemand een idee voor de andere drie? Must haves?
Ik weet het even niet meer OPI Suzi skies in the pyrenees Suede is Not available
quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef Mirjam het volgende:
anders haal ik even in een onnadenkend moment een wattenschijfje over m'n vijl heen![]()
ja, thanksquote:
Ooooh dan valt het mee. Ik ben mijn glasvijl kwijt, geen idee waar die zou moeten zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, thanks![]()
@ myself
gelukkig is het een essence vijl, kan ook een nieuwe kopen als het echt niet lukt
ik had een essence glasvijl en na 2 keer nagels vijlen was het ding spiegelglad, terwijl mijn mama een hele dure glasvijl heeft die al 6 jaar meegaat ofzo. It's not a lossquote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, thanks![]()
@ myself
gelukkig is het een essence vijl, kan ook een nieuwe kopen als het echt niet lukt
die 4 in 1 buffer van essence heb ik nu mee gevijld.quote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Oblivion het volgende:
Wat voor een vijl heb jij mirjam, een emery board?
Je hebt volgens mij last van mazzelpikkeritusquote:Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje voor de kenners onder ons:
Het valt mij op dat ik echt een super lang nagelbed heb, en pas helemaal aan het eind van mijn nagel een randje wit. Zelfs boven mijn vinger heb ik eerst een stukje 'doorzichtige' nagel, wat vooral opvalt als ik mijn nagel tegen het licht houdt.
(Hopelijk begrijpen jullie zo al wat ik bedoel, anders ga ik toelichten met paint)
Hoe komt dit?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef MinderMutsig het volgende:
OK ik heb jeuk en ben chagrijnig dus dit komt er waarschijnlijk wat kattiger uit dan bedoelt is maar is het nu zo moeilijk om naast de offtopic posts hier ook even iemand een complimentje te geven over een geposte foto?
Dat is toch het uiteindelijke doel van dit topic? Je nagels laten zien en daar reacties op krijgen en geven bij anderen?
Dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Neuh vindt het niet zo kattig, er wordt soms echt over foto's heen gewalst
Eensch.. *helaas*quote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Neuh vindt het niet zo kattig, er wordt soms echt over foto's heen gewalst
oeh, die had ik nog niet gezien, maar ik vind het een mooie kleur hoorquote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Erg leuk Sarabi!
Ik heb nog een keer geprobeerd een foto te maken van Coconut Kiss en wonderbaarlijk genoeg pakt ie de kleur nu veel beter!
[ afbeelding ]
Wat op wat is dat? Behalve dan Konad offcoursequote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, en heb geen jeuk..quote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef MinderMutsig het volgende:
OK ik heb jeuk en ben chagrijnig dus dit komt er waarschijnlijk wat kattiger uit dan bedoelt is maar is het nu zo moeilijk om naast de offtopic posts hier ook even iemand een complimentje te geven over een geposte foto?
Dat is toch het uiteindelijke doel van dit topic? Je nagels laten zien en daar reacties op krijgen en geven bij anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |