Jij bent gek! Hier maakt het niet uit of het eigen nagels zijn of gel/acryl, als ze maar mooi gelakt zijnquote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef snakelady het volgende:
hahaha, sorry, is dat hetzelfde princiepe als kunstvoeding vs flesvoeding.
Maar ben ook erg benieuwd naar het resultaat.
Nee, het maakt mij uit of iemand nepnagels neerzet, of kunstnagels..quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij bent gek! Hier maakt het niet uit of het eigen nagels zijn of gel/acryl, als ze maar mooi gelakt zijn
Nepnagels, dat vind ik van die opplakdingenquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, het maakt mij uit of iemand nepnagels neerzet, of kunstnagels..
Ik zie dan liever het woord kunstnagels, het is namelijk nog een hele kunst ze er goed op te krijgen..
Juist, in Amerika noemen ze deze, lee press on nails!quote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nepnagels, dat vind ik van die opplakdingen
Deze:
[ afbeelding ]
Doe eens een linkje?quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat heb ik! Meerdere.![]()
Oh dan doe ik Orly Crocodile Rock, die heb ik nog niet op gehad.![]()
('Blubber colours' gaat dus echt wel een categorie op mijn blog worden he!)
Bloggen is leuk!quote:
Daph: http://nailswatches.blogspot.com/quote:Op zondag 27 december 2009 23:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bloggen is leuk!
Mijne: http://thenailfarm.blogspot.com/
MiMu's: http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
Ik moet nog foto's maken van deze morgen. Hopelijk komt er een beetje zon zodat ik hem goed op de foto kan krijgen.quote:
Shoot heeft daph ook een blog?quote:Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daph: http://nailswatches.blogspot.com/
De rest van de nagelmutsen in het topic: http://nagelmutsen.blogspot.com/
![]()
[..]
Ik moet nog foto's maken van deze morgen. Hopelijk komt er een beetje zon zodat ik hem goed op de foto kan krijgen.
Binnenkort een opvouwbaar studiootje!
I know, ik blog ookquote:
Oh, jammer...quote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
I know, ik blog ook.
Heel lang heb ik het heel trouw gedaan, tegenwoordig alleen nog maar sporadisch. En niet over nagellak.
Yep,wat zij zegtquote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
I know, ik blog ook.
Heel lang heb ik het heel trouw gedaan, tegenwoordig alleen nog maar sporadisch. En niet over nagellak.
Van mij ookquote:Op zondag 27 december 2009 23:03 schreef Linnie20v het volgende:
Lindy heeft eindelijk een PM
*trots op de keuzes die zijn gemaakt!!
OCnailart met de code paintedladyfingers, dan krijg je 30% korting en als je boven de $20 koopt ook free shipping.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Burdie het volgende:
Zeg, ik wil nog 1 of 2 konad-plates.
Welke raden jullie aan en waar bestel ik ze het goedkoopst?
Nee ik had teveel last van lastige mensen die me overal volgden waar ik online te vinden was en die in de statistieken dus konden zien dat er "geklikt"was op een link vanuit Fok. En als je dan op die link klikt kwam je hier terecht waarna ze mijn posthistorie en alles konden vinden.Dus ik heb die site weggehaald.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
De gevraagde URL /Ja, heb ik. kon niet worden gevonden.
Ok, daar had ik ze de vorige keer ook besteld.quote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OCnailart met de code paintedladyfingers, dan krijg je 30% korting en als je boven de $20 koopt ook free shipping.
En welke, tja wat heb je al en wat vind je mooi?
nog niet, wordt aan gewerktquote:Op zondag 27 december 2009 23:52 schreef Tammymara het volgende:
Oh ja,De uitslag van de FOK! nagels...
Staat die nergens of kijk ik daaroverheen?
(En alvast welterusten)
Ze staat op je blogroll muts.quote:Op zondag 27 december 2009 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Shoot heeft daph ook een blog?![]()
*snel kijken gaat...
Nah, nooit gezien, en ik check dat ding dagelijks..quote:Op maandag 28 december 2009 00:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze staat op je blogroll muts.
Bij de DM! Een soort van Kruidvat.quote:Op zondag 27 december 2009 23:26 schreef Tammymara het volgende:
Hmm,Ik woon heel dicht bij duitsland, Ga er ook vaak boodschappen doen, Die lakjes, hebben ze die daar? Die cute as hell en die snow lakjes? (Ze hebben wel essence,maar ik weet niet of ik het goed begreep dat dat de collectie van Duitsland is)
Je rekt zijn grens gewoon langzaam steeds verder op.quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
liet mijn stempel aan de man zien, verwachten dat hij ging kotsen... zegt ie: zolang je maar geen rhinestones op je nagels/whatever plakt vind ik alles goed. Hij draait dus al bij![]()
Jij ook lindytje!quote:Op maandag 28 december 2009 09:52 schreef Lindytje het volgende:
PM's binnen en beantwoord!
Ik weet niet of ik het er bij iedereen in had gezet, maar jullie horen pas vrijdag of het allemaal gelukt is, want dan ben ik pas weer thuis..
Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!!
Dankjewel!!quote:Op maandag 28 december 2009 10:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij ook lindytje!
Fijne jaarwisseling en fijne vakantie!
We wachten vol ongeduld afquote:Op maandag 28 december 2009 09:52 schreef Lindytje het volgende:
PM's binnen en beantwoord!
Ik weet niet of ik het er bij iedereen in had gezet, maar jullie horen pas vrijdag of het allemaal gelukt is, want dan ben ik pas weer thuis..
Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!!
quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We wachten vol ongeduld af. Fijne vakantie en jaarwisseling!
M'n schoonmoeder heeft vrijdagavond gesmeerd met Ruby Pumps. Zit ze met haar nagels onder de lamp: "Kijk, het glittert! HET GLITTERT!!!"
Dat zijn toch hele mooie nagels? Als je al iets aan de deuken wilt doe zou ik gewoon gel op je eigen nagels laten zetten.quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ] Crappy webcam shot van m'n nagelsLakje is van 2true nr 15.
Show hier je nagels #29 deze?quote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand voor mij dat linkje opdiepen waar er 4 versies van my private jet naast elkaar staan?
kan hem nergens meer vinden![]()
ah, maar dat is zó kutquote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ooooohhhhhh ik heb zoveeel JEUK!![]()
Ik word gek!![]()
Het verspreid zich ook over mijn hele armen en ik kan mijn ringen nu ook niet om hebben want die irriteren ook. Vanmiddag een afspraak bij de dokter. Ze wilde het eerst over twee dagen doen. Is goed, zei ik. Dan maak maar gelijk een afspraak voor een kleine ingreep zodat ze me kan hechten want als ik nog twee dagen zo rond moet lopen zet ik er een vork of een mes in.
Toen mocht ik eens vanmiddag komen.![]()
Bah, het is helemaal warm, dik ontstoken en het JEUKT! En mijn hooikoortspillen doen niks.
Ow wat klinkt dat akelig!!quote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word gek!![]()
Het verspreid zich ook over mijn hele armen en ik kan mijn ringen nu ook niet om hebben want die irriteren ook. Vanmiddag een afspraak bij de dokter. Ze wilde het eerst over twee dagen doen. Is goed, zei ik. Dan maak maar gelijk een afspraak voor een kleine ingreep zodat ze me kan hechten want als ik nog twee dagen zo rond moet lopen zet ik er een vork of een mes in.
Bah, het is helemaal warm, dik ontstoken en het JEUKT! En mijn hooikoortspillen doen niks.
Wat heb je dan? Gelukkig heb je vanmiddag een afspraak.quote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word gek!![]()
Ja. Mijn thuis-allergie-test. Drie keer raden wat de uitslag was!quote:Op maandag 28 december 2009 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow wat klinkt dat akelig!!
Is dat een reactie op de gel of iets anders?
Die originele MPJ ga je volgens mij echt niet zomaar bij de DA of andere drogist vinden..quote:Op maandag 28 december 2009 11:49 schreef Mirjam het volgende:
zae hebben hier een drogist die MPJ verkoopt, 14 euro, misschien neem ik er maar 1 mee om te vergelijken met degene die ik hier heb staan.
van die nummertjes op de etiketjes word ik ook niet heel veel wijzer idd
verwachjt ik ook niet hoor, mar toen ik er een tijd geleden naar stond te kijken (en besloot hem te bestellen op TD) was hij wel erg holo. want op ebay is het denk ik ook maar de vraag of je wel de goeie versie krijgt, aangezien er zo veel in omloop zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Die originele MPJ kun je volgens mij echt niet zomaar bij de DA krijgen..Zou er voor op Ebay gaan zoeken,en dan kijken of er explicitiet bij staat dat het de holo versie is
Ach 't houd de sport er een beetje inquote:Op maandag 28 december 2009 11:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verwachjt ik ook niet hoor, mar toen ik er een tijd geleden naar stond te kijken (en besloot hem te bestellen op TD) was hij wel erg holo. want op ebay is het denk ik ook maar de vraag of je wel de goeie versie krijgt, aangezien er zo veel in omloop zijn?
stomme opi
ik zag er op ebay 1 langskomen van 20 dollar inderdaadquote:Op maandag 28 december 2009 12:02 schreef snkr-xxx het volgende:
Denk trouwens ook dat ie HTF - hard to find, is en dus waarschijnlijk wat duurder
Haha shit die link PM ik je dus netquote:Op maandag 28 december 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag er op ebay 1 langskomen van 20 dollar inderdaad
Veel plezier en fijne jaarwisseling!quote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef Lindytje het volgende:
voor MiMu!
enik ben weg t/m vrijdag!
Klinkt op zich logisch. Verf pakt ook beter op een ruwe ondergrond. Nadeel is alleen wel dat je nagels op die manier enorm geel/oranje gaan worden.quote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
MiMu
Nu zonder basecoat/ridgefiller blijft de lak beter zitten
Mag ik jou misschien iets (niet nagelerelateerd) vragen?quote:Op maandag 28 december 2009 10:04 schreef Bamba het volgende:
Door m´n suikerziekte heb ik veel deuken in m´n nagels en ben het nu beu.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Klinkt op zich logisch. Verf pakt ook beter op een ruwe ondergrond. Nadeel is alleen wel dat je nagels op die manier enorm geel/oranje gaan worden.
Oh wat ontzettend vervelend! Ik kan helaas geen enkel antwoord op je vragen geven, maar wil je wel een dikke knuffel geven en sterkte wensenquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Mag ik jou misschien iets (niet nagelerelateerd) vragen?
Ik heb net telefoontje gehad dat mijn oma vanochtend gevonden is in de badkamer,onderkoeld en had geen kracht meer in haar armen en benen, Kan helemaal niks meer. Nu heeft zij suikerziekte (weten ze net pas twee weken of zo) en haar suiker was vééél te hoog. Verder weet ik niks.
Google word ik ook niet veel wijzer van en ben beetje bang. ( Wil alleen weten of dat heel erg is en of daar iets aan te doen is, ze hebben me verder niets verteld namelijk) Dan hoor ik liever van iemand die het heeft, dan van google want wie weet hoe gek ik me daar weer door laat maken.Ze gaat zoals het nu uitziet naar het ziekenhuis maar ook dat weet ik niet zeker. Is het gevaarlijk? (En sorry,maar ik zag dit net voor ik dat telefoontje kreeg staan en toen ik dit hoorde aan de telefoon moest ik hier meteen aan denken)
Stomme jeukquote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word gek!![]()
Sorry, ik zie je vraag nu pas. Op zich kan een hoge suiker niet direct kwaad. Het is wel zo dat iedereen er anders op reageert. Ik zat regelmatig boven de 25 met m'n suiker en liep nog gewoon rond, terwijl er andere mensen zijn die het bewustzijn verliezen bij zo'n hoge suiker. Wel vervelend voor je oma zeg! Ligt ze nu in het ziekenhuis?quote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Mag ik jou misschien iets (niet nagelerelateerd) vragen?
Ik heb net telefoontje gehad dat mijn oma vanochtend gevonden is in de badkamer,onderkoeld en had geen kracht meer in haar armen en benen, Kan helemaal niks meer. Nu heeft zij suikerziekte (weten ze net pas twee weken of zo) en haar suiker was vééél te hoog. Verder weet ik niks.
Google word ik ook niet veel wijzer van en ben beetje bang. ( Wil alleen weten of dat heel erg is en of daar iets aan te doen is, ze hebben me verder niets verteld namelijk) Dan hoor ik liever van iemand die het heeft, dan van google want wie weet hoe gek ik me daar weer door laat maken.Ze gaat zoals het nu uitziet naar het ziekenhuis maar ook dat weet ik niet zeker. Is het gevaarlijk? (En sorry,maar ik zag dit net voor ik dat telefoontje kreeg staan en toen ik dit hoorde aan de telefoon moest ik hier meteen aan denken)
Ahum, toch even tijd gepakt voor mijn nageltjes, op dit moment lijkt alles ineens belangrijker dan studiequote:Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef PartyHardy het volgende:
Wat een pech allemaal vandaag !![]()
Ik mag vandaag weer hard gaan blokken van mezelf want de tentamens staan weer voor de deurEven geen tijd voor mijn nageltjes..
Dat is inderdaad een ernstig geval van SOG, niks aan te doen gewoon aan toegeven en morgenvroeg in de schone kamer met vers gelakte nagels aan de slag!quote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ahum, toch even tijd gepakt voor mijn nageltjes, op dit moment lijkt alles ineens belangrijker dan studie![]()
Mijn kamer moet bijvoorbeeld nodig gepoetst worden, en ik moet nog een brief posten..Volgens mij heet het studie-ontwijkend-gedrag.
Het is ook zo moeilijk in de vakantie..
Ik heb al gekrabd met een kartelmes.quote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
MiMuHopen dat de huisarts je iets kan geven dat helpt! Klinkt erg vervelend, zou knettergek worden! *legt voor de zekerheid bestek weg*
quote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb al gekrabd met een kartelmes.
FOEI!!quote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb al gekrabd met een kartelmes.
Ik had mijn spulletjes in 2-3 dagen, maar ik weet niet hoe snel ze verzenden zo met al die feestdagen..quote:Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef Bamba het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met de leveringstjden van veelsieraden.nl? Ik heb gisteren Konad spulletjes besteld en betaald, maar kan op de site niet vinden hoe snel ze leveren..
MiMu, wat klote zeg, zo'n allergische reactie
Als het goed is zit ze er nu!quote:Op maandag 28 december 2009 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
FOEI!!![]()
Hoe laat mag je naar de dokter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |