Show hier je nagels #29 deze?quote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand voor mij dat linkje opdiepen waar er 4 versies van my private jet naast elkaar staan?
kan hem nergens meer vinden![]()
ah, maar dat is zó kutquote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ooooohhhhhh ik heb zoveeel JEUK!![]()
Ik word gek!![]()
Het verspreid zich ook over mijn hele armen en ik kan mijn ringen nu ook niet om hebben want die irriteren ook. Vanmiddag een afspraak bij de dokter. Ze wilde het eerst over twee dagen doen. Is goed, zei ik. Dan maak maar gelijk een afspraak voor een kleine ingreep zodat ze me kan hechten want als ik nog twee dagen zo rond moet lopen zet ik er een vork of een mes in.
Toen mocht ik eens vanmiddag komen.![]()
Bah, het is helemaal warm, dik ontstoken en het JEUKT! En mijn hooikoortspillen doen niks.
Ow wat klinkt dat akelig!!quote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word gek!![]()
Het verspreid zich ook over mijn hele armen en ik kan mijn ringen nu ook niet om hebben want die irriteren ook. Vanmiddag een afspraak bij de dokter. Ze wilde het eerst over twee dagen doen. Is goed, zei ik. Dan maak maar gelijk een afspraak voor een kleine ingreep zodat ze me kan hechten want als ik nog twee dagen zo rond moet lopen zet ik er een vork of een mes in.
Toen mocht ik eens vanmiddag komen.![]()
Bah, het is helemaal warm, dik ontstoken en het JEUKT! En mijn hooikoortspillen doen niks.
Wat heb je dan? Gelukkig heb je vanmiddag een afspraak.quote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word gek!![]()
Ja. Mijn thuis-allergie-test. Drie keer raden wat de uitslag was!quote:Op maandag 28 december 2009 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow wat klinkt dat akelig!!
Is dat een reactie op de gel of iets anders?
Die originele MPJ ga je volgens mij echt niet zomaar bij de DA of andere drogist vinden..quote:Op maandag 28 december 2009 11:49 schreef Mirjam het volgende:
zae hebben hier een drogist die MPJ verkoopt, 14 euro, misschien neem ik er maar 1 mee om te vergelijken met degene die ik hier heb staan.
van die nummertjes op de etiketjes word ik ook niet heel veel wijzer idd
verwachjt ik ook niet hoor, mar toen ik er een tijd geleden naar stond te kijken (en besloot hem te bestellen op TD) was hij wel erg holo. want op ebay is het denk ik ook maar de vraag of je wel de goeie versie krijgt, aangezien er zo veel in omloop zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Die originele MPJ kun je volgens mij echt niet zomaar bij de DA krijgen..Zou er voor op Ebay gaan zoeken,en dan kijken of er explicitiet bij staat dat het de holo versie is
Ach 't houd de sport er een beetje inquote:Op maandag 28 december 2009 11:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verwachjt ik ook niet hoor, mar toen ik er een tijd geleden naar stond te kijken (en besloot hem te bestellen op TD) was hij wel erg holo. want op ebay is het denk ik ook maar de vraag of je wel de goeie versie krijgt, aangezien er zo veel in omloop zijn?
stomme opi
ik zag er op ebay 1 langskomen van 20 dollar inderdaadquote:Op maandag 28 december 2009 12:02 schreef snkr-xxx het volgende:
Denk trouwens ook dat ie HTF - hard to find, is en dus waarschijnlijk wat duurder
Haha shit die link PM ik je dus netquote:Op maandag 28 december 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag er op ebay 1 langskomen van 20 dollar inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |