Helemaal af!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik ook !!quote:
oh ik neem hem niet voor de glow in the dark, maar vind de kleur zo mooi, hij hoeft geen licht te geven, maar moet wel dekken, dekt ie een beetje?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:52 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, die glow-ink the dark werkt heul nie goed hoor
Ik zou daar geen grote van nemen. Heb dat halloween setje voor 6 dollar gekocht, heb je er nog een oranje, wit en zwart lakje bij
mijn kamer is een hel voor mannen, het is roze en overal waar je kijkt is hello kitty, kleding kast, badkamer, bureau, me dekens, kussentjes, beeldjes, schoenen, sloffenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wihihihi![]()
Hello KittyIk heb pas nog allemaal HK pyjama's, sokken en sloffen besteld
.
[/offtopic]
welke shop? linkje?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:59 schreef bernies het volgende:
E-bay = echt EVIL bay...
Ze hadden daar China glaze Dorethy Who? en bij 10 gratis verzending dus erg vervelend maar heb er nog negen extra moeten uitzoeken
die laatste is hartstikke leuk gedaanquote:Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Die wil ik ook !!glitter
![]()
Vorige week: (voordat ik hem eraf haalde, niet mooi meer)
[ afbeelding ]
Ik heb nou dit: (ringvinger gestoten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou eigenlijk dit namaken: http://nail-art.over-blog.fr/article-35330589.html
Maar toen was ik die striping tape kwijt en mislukte allesvind het resultaat toch wel mooi, en mijn nagels gaan steeds mooier groeien! ik kreeg zelfs complimentjes op school
(krijg ik normaal nooit
)
Die van mij is inderdaad tegen het zwarte/grijs aan...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht altijd dat My Private Jet donkerder was.
Nee, niet echtquote:Op woensdag 25 november 2009 23:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
oh ik neem hem niet voor de glow in the dark, maar vind de kleur zo mooi, hij hoeft geen licht te geven, maar moet wel dekken, dekt ie een beetje?
[..]
oeh, dat dekt wel heel slechtquote:Op woensdag 25 november 2009 23:13 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nee, niet echt
*zoekt foto op
[ afbeelding ]
Dit is 2 laagjes![]()
@ Obli, dat is Misa The grass is greener on my side!
Echt een heftige kleur.............bij mijn oranje werktrui![]()
Op het werk kijkt bijna niemand er meer van op
![]()
Ik wil ze ook hebben, maar ben te lui om naar een grote kruidvat te gaanquote:Op donderdag 26 november 2009 01:12 schreef Lub_ya het volgende:
Ik vind de moonlight Collection van Essence echt goed lakken!
Volgens mij is de originele MPJ een met oude formule. Toen OPI over ging op nieuwe formule hebben ze geprobeerd om die kleur weer exact goed te krijgen maar dat lukt dus niet. En ze proberen blijkbaar nog steeds.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:26 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom een lak veranderen? Maak het dan zo anders dat het een nieuwe kleur is, met andere naam uiteraard!
Wij hebben geen grote kruidvat, maar heb wel de lakjes kunnen bemachtigenquote:Op donderdag 26 november 2009 04:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wil ze ook hebben, maar ben te lui om naar een grote kruidvat te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |