SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik ook !!quote:
oh ik neem hem niet voor de glow in the dark, maar vind de kleur zo mooi, hij hoeft geen licht te geven, maar moet wel dekken, dekt ie een beetje?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:52 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, die glow-ink the dark werkt heul nie goed hoor
Ik zou daar geen grote van nemen. Heb dat halloween setje voor 6 dollar gekocht, heb je er nog een oranje, wit en zwart lakje bij
mijn kamer is een hel voor mannen, het is roze en overal waar je kijkt is hello kitty, kleding kast, badkamer, bureau, me dekens, kussentjes, beeldjes, schoenen, sloffenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wihihihi![]()
Hello KittyIk heb pas nog allemaal HK pyjama's, sokken en sloffen besteld
.
[/offtopic]
welke shop? linkje?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:59 schreef bernies het volgende:
E-bay = echt EVIL bay...
Ze hadden daar China glaze Dorethy Who? en bij 10 gratis verzending dus erg vervelend maar heb er nog negen extra moeten uitzoeken
die laatste is hartstikke leuk gedaanquote:Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Die wil ik ook !!glitter
![]()
Vorige week: (voordat ik hem eraf haalde, niet mooi meer)
[ afbeelding ]
Ik heb nou dit: (ringvinger gestoten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou eigenlijk dit namaken: http://nail-art.over-blog.fr/article-35330589.html
Maar toen was ik die striping tape kwijt en mislukte allesvind het resultaat toch wel mooi, en mijn nagels gaan steeds mooier groeien! ik kreeg zelfs complimentjes op school
(krijg ik normaal nooit
)
Die van mij is inderdaad tegen het zwarte/grijs aan...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht altijd dat My Private Jet donkerder was.
Nee, niet echtquote:Op woensdag 25 november 2009 23:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
oh ik neem hem niet voor de glow in the dark, maar vind de kleur zo mooi, hij hoeft geen licht te geven, maar moet wel dekken, dekt ie een beetje?
[..]
oeh, dat dekt wel heel slechtquote:Op woensdag 25 november 2009 23:13 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nee, niet echt
*zoekt foto op
[ afbeelding ]
Dit is 2 laagjes![]()
@ Obli, dat is Misa The grass is greener on my side!
Echt een heftige kleur.............bij mijn oranje werktrui![]()
Op het werk kijkt bijna niemand er meer van op
![]()
Ik wil ze ook hebben, maar ben te lui om naar een grote kruidvat te gaanquote:Op donderdag 26 november 2009 01:12 schreef Lub_ya het volgende:
Ik vind de moonlight Collection van Essence echt goed lakken!
Volgens mij is de originele MPJ een met oude formule. Toen OPI over ging op nieuwe formule hebben ze geprobeerd om die kleur weer exact goed te krijgen maar dat lukt dus niet. En ze proberen blijkbaar nog steeds.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:26 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom een lak veranderen? Maak het dan zo anders dat het een nieuwe kleur is, met andere naam uiteraard!
Wij hebben geen grote kruidvat, maar heb wel de lakjes kunnen bemachtigenquote:Op donderdag 26 november 2009 04:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wil ze ook hebben, maar ben te lui om naar een grote kruidvat te gaan.
Netjes.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:18 schreef xxjosjex het volgende:
Hoi, ik heb gister sinds jaren weer een nagels laten zetten.
Ik ben er erg blij mee, wat vinden jullie ervan? Ben (nog) niet zo van de kleurtjes, dus wilde naturel.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een betaalverzoek bedoel je of betaal je met credit card?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:21 schreef Guess. het volgende:
Netjes gedaan Josje!
Ik heb een bevestiging van Transdesign gehad maar daar staat het verkeerde bedrag nog in.Ik zag ook dat USPS Priority Mail heb aangeklikt ipv dat flat rate gebeuren ofzo.Weet iemand wat ik nu moet doen?
Tegan,mooie gekleurde tenen
Heb je bij de opmerking wel ingevuld "apply small flat rate " of iets in die richting?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:21 schreef Guess. het volgende:
Netjes gedaan Josje!
Ik heb een bevestiging van Transdesign gehad maar daar staat het verkeerde bedrag nog in.Ik zag ook dat USPS Priority Mail heb aangeklikt ipv dat flat rate gebeuren ofzo.Weet iemand wat ik nu moet doen?
Tegan,mooie gekleurde tenen
Bij een nieuwe bestelling krijgt ze toch twéé bestellingen? Volgens mij zijn alle sales final als je eenmaal je order geplaatst hebt namelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een betaalverzoek bedoel je of betaal je met credit card?
In het eerste geval is het makkelijkste om gewoon een nieuwe bestelling te doen en dan wel in de comment box 'please apply flat rate' te zetten.
In het tweede geval: mailen met david@transdesign.com
Nee hoor, ze zijn pas final als je betaald hebt.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij een nieuwe bestelling krijgt ze toch twéé bestellingen? Volgens mij zijn alle sales final als je eenmaal je order geplaatst hebt namelijk.
Ah, dat dacht ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn pas final als je betaald hebt.
En ik heb er weinig sympathie voor dat dit voor hen extra werk oplevert, moeten ze maar zorgen dat ze goed te bereiken zijn per email.
quote:Your item left the United States from ISC MIAMI FL (USPS) at 6:04 pm on November 24, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Alleen als je toevallig dat David adres weet wat nergens op de site staat. Als je sales@transdesign.com mailt kan je lang wachten op je antwoord.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik.
Ze zijn toch wel goed te bereiken? Ik krijg eigenlijk altijd wel snel antwoord op mijn vragen, alleen duurt het soms even voor ik mijn betalingsverzoek heb..
Ik mail bijna altijd naar sales@transdesign of een ander emailadres van de site, david@transdesign.com heb ik tot nu toe pas één keer gebruikt. Bij mij valt het dus wel meequote:Op donderdag 26 november 2009 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Alleen als je toevallig dat David adres weet wat nergens op de site staat. Als je sales@transdesign.com mailt kan je lang wachten op je antwoord.
Ik heb een maand geleden een vraag gesteld, en drie keer een herhaal mail gestuurd. Nooit iets op gehoord.
Ik had per ongeluk iets meer in mijn mandje dan bedoeld en er werd dus $52 bezorgkosten gerekend. Ik dacht dat via de mail even op te lossen maar heb uiteindelijk gewoon een nieuwe bestelling gedaan en die andere laten zitten.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik mail bijna altijd naar sales@transdesign of een ander emailadres van de site, david@transdesign.com heb ik tot nu toe pas één keer gebruikt. Bij mij valt het dus wel mee![]()
Wel slecht dat je nooit wat gehoord hebt. Wat was je vraag btw? Of heb je al antwoord?
Ah okee. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 26 november 2009 11:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk iets meer in mijn mandje dan bedoeld en er werd dus $52 bezorgkosten gerekend. Ik dacht dat via de mail even op te lossen maar heb uiteindelijk gewoon een nieuwe bestelling gedaan en die andere laten zitten.
Na een paar dagen ging van die bestelling de orderstatus naar geannuleerd.
Ik weet niet hoe dat met een credit card werkt. Ik neem aan dat je de bestelling bevestigd hebt en daarmee geef je hun volgens mij toestemming om dat bedrag af te schrijven? Ik zou ik dat geval dus denk ik wel mailen in plaats van een nieuwe bestelling doen want voor je het weet heb je er dan twee.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:40 schreef Guess. het volgende:
Dus ik kan nu het beste eigenlijk de bestelling opnieuw doen,met cc betalen en een flat rate invullen bij bijzonderheden.Dat werkt het snelst?
Thanksquote:Op donderdag 26 november 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
Opi kun je kopen via Transdesign (zie voor bestelhandleiding de OP), of via eBay bij onder andere maiandjays.
Mooi kleurtje van Chanel
Maakt toch niet uit dat het op elkaar lijkt? Ik heb ontzettend veel glitterlakken waarvan er ook een aantal erg op elkaar lijken, maar nét even anders zijn
Tuurlijk niet! Omdat hier nogal uitbundige nagels voorbij komen, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen..quote:Op donderdag 26 november 2009 12:00 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ga me dan toch wagen aan wat meer lakjes, hoop alleen niet dat jullie of anderen dat saai vinden.
Zoveel mooie creaties komen hier langs, en dan denk ik van jeetje... dat kan heul niet met mijn lakjes!
Oke, ik ben over de drempelquote:Op donderdag 26 november 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Omdat hier nogal uitbundige nagels voorbij komen, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen..
Het is trouwens Thanksgiving vandaag, dus antwoord van TD met de juiste invoice kan langer duren.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:40 schreef Guess. het volgende:
Dus ik kan nu het beste eigenlijk de bestelling opnieuw doen,met cc betalen en een flat rate invullen bij bijzonderheden.Dat werkt het snelst?
Ik heb én sales én David gemailed, maar niks noppes nada gehoord van niemand.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Alleen als je toevallig dat David adres weet wat nergens op de site staat. Als je sales@transdesign.com mailt kan je lang wachten op je antwoord.
Ik heb een maand geleden een vraag gesteld, en drie keer een herhaal mail gestuurd. Nooit iets op gehoord.
Gister toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Het is trouwens Thanksgiving vandaag, dus antwoord van TD met de juiste invoice kan langer duren.
Volgens mij is een zilverkleurige konad daar erg mooi overheen maar daar wacht ik even mee tot mijn Khromes er zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga misschien toch beginnen met swatchen dames
@ MiMu, die blauwe is mooi![]()
Die catrice vind ik wat saaiigmisschien upgraden met een konadje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |