Nepnagels, dat vind ik van die opplakdingenquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, het maakt mij uit of iemand nepnagels neerzet, of kunstnagels..
Ik zie dan liever het woord kunstnagels, het is namelijk nog een hele kunst ze er goed op te krijgen..
Juist, in Amerika noemen ze deze, lee press on nails!quote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nepnagels, dat vind ik van die opplakdingen
Deze:
[ afbeelding ]
Doe eens een linkje?quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat heb ik! Meerdere.![]()
Oh dan doe ik Orly Crocodile Rock, die heb ik nog niet op gehad.![]()
('Blubber colours' gaat dus echt wel een categorie op mijn blog worden he!)
Bloggen is leuk!quote:
Daph: http://nailswatches.blogspot.com/quote:Op zondag 27 december 2009 23:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bloggen is leuk!
Mijne: http://thenailfarm.blogspot.com/
MiMu's: http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
Ik moet nog foto's maken van deze morgen. Hopelijk komt er een beetje zon zodat ik hem goed op de foto kan krijgen.quote:
Shoot heeft daph ook een blog?quote:Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daph: http://nailswatches.blogspot.com/
De rest van de nagelmutsen in het topic: http://nagelmutsen.blogspot.com/
![]()
[..]
Ik moet nog foto's maken van deze morgen. Hopelijk komt er een beetje zon zodat ik hem goed op de foto kan krijgen.
Binnenkort een opvouwbaar studiootje!
I know, ik blog ookquote:
Oh, jammer...quote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
I know, ik blog ook.
Heel lang heb ik het heel trouw gedaan, tegenwoordig alleen nog maar sporadisch. En niet over nagellak.
Yep,wat zij zegtquote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
I know, ik blog ook.
Heel lang heb ik het heel trouw gedaan, tegenwoordig alleen nog maar sporadisch. En niet over nagellak.
Van mij ookquote:Op zondag 27 december 2009 23:03 schreef Linnie20v het volgende:
Lindy heeft eindelijk een PM
*trots op de keuzes die zijn gemaakt!!
OCnailart met de code paintedladyfingers, dan krijg je 30% korting en als je boven de $20 koopt ook free shipping.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Burdie het volgende:
Zeg, ik wil nog 1 of 2 konad-plates.
Welke raden jullie aan en waar bestel ik ze het goedkoopst?
Nee ik had teveel last van lastige mensen die me overal volgden waar ik online te vinden was en die in de statistieken dus konden zien dat er "geklikt"was op een link vanuit Fok. En als je dan op die link klikt kwam je hier terecht waarna ze mijn posthistorie en alles konden vinden.Dus ik heb die site weggehaald.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
De gevraagde URL /Ja, heb ik. kon niet worden gevonden.
Ok, daar had ik ze de vorige keer ook besteld.quote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OCnailart met de code paintedladyfingers, dan krijg je 30% korting en als je boven de $20 koopt ook free shipping.
En welke, tja wat heb je al en wat vind je mooi?
nog niet, wordt aan gewerktquote:Op zondag 27 december 2009 23:52 schreef Tammymara het volgende:
Oh ja,De uitslag van de FOK! nagels...
Staat die nergens of kijk ik daaroverheen?
(En alvast welterusten)
Ze staat op je blogroll muts.quote:Op zondag 27 december 2009 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Shoot heeft daph ook een blog?![]()
*snel kijken gaat...
Nah, nooit gezien, en ik check dat ding dagelijks..quote:Op maandag 28 december 2009 00:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze staat op je blogroll muts.
Bij de DM! Een soort van Kruidvat.quote:Op zondag 27 december 2009 23:26 schreef Tammymara het volgende:
Hmm,Ik woon heel dicht bij duitsland, Ga er ook vaak boodschappen doen, Die lakjes, hebben ze die daar? Die cute as hell en die snow lakjes? (Ze hebben wel essence,maar ik weet niet of ik het goed begreep dat dat de collectie van Duitsland is)
Je rekt zijn grens gewoon langzaam steeds verder op.quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
liet mijn stempel aan de man zien, verwachten dat hij ging kotsen... zegt ie: zolang je maar geen rhinestones op je nagels/whatever plakt vind ik alles goed. Hij draait dus al bij![]()
Jij ook lindytje!quote:Op maandag 28 december 2009 09:52 schreef Lindytje het volgende:
PM's binnen en beantwoord!
Ik weet niet of ik het er bij iedereen in had gezet, maar jullie horen pas vrijdag of het allemaal gelukt is, want dan ben ik pas weer thuis..
Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!!
Dankjewel!!quote:Op maandag 28 december 2009 10:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij ook lindytje!
Fijne jaarwisseling en fijne vakantie!
We wachten vol ongeduld afquote:Op maandag 28 december 2009 09:52 schreef Lindytje het volgende:
PM's binnen en beantwoord!
Ik weet niet of ik het er bij iedereen in had gezet, maar jullie horen pas vrijdag of het allemaal gelukt is, want dan ben ik pas weer thuis..
Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!!
quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We wachten vol ongeduld af. Fijne vakantie en jaarwisseling!
M'n schoonmoeder heeft vrijdagavond gesmeerd met Ruby Pumps. Zit ze met haar nagels onder de lamp: "Kijk, het glittert! HET GLITTERT!!!"
Dat zijn toch hele mooie nagels? Als je al iets aan de deuken wilt doe zou ik gewoon gel op je eigen nagels laten zetten.quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ] Crappy webcam shot van m'n nagelsLakje is van 2true nr 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |