Ooooh dat ken ik! Had eens uitslag achter op m'n kuit, toen heb ik de droogste hardste handdoek in huis gepakt.. en me een kwartier lang uitgeleefdquote:
oohja, als ik weer eens een voetschimmeluitbarsting heb doe ik dat ook. En dan zijn m'n heule poten ontveld. Maar heerlijkquote:Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooh dat ken ik! Had eens uitslag achter op m'n kuit, toen heb ik de droogste hardste handdoek in huis gepakt.. en me een kwartier lang uitgeleefd. Gevolg? Enorme bloeduitstorting, ontsteking en korst van 5x20. maar wat was dat lekker zeg!
quote:Op maandag 28 december 2009 17:15 schreef progje het volgende:
opi an affair in red square
[ afbeelding ]
Oeh, mooooiiiquote:
Moooi!quote:Op maandag 28 december 2009 17:15 schreef progje het volgende:
opi an affair in red square
[ afbeelding ]
Soms moet je blurren om de kleur te krijgen..quote:Op maandag 28 december 2009 17:31 schreef Daph_ het volgende:
Nou ja. China Glaze Coconut Kiss. Beeld je deze lak in als een paars die meer rood is dan blauw, ipv de blurple die het op de foto lijkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur lijkt veel meer op de kleur in het potje: [ afbeelding ]
het is mijn eerste rode lak!quote:Op maandag 28 december 2009 17:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Oeh, mooooiiiEcht he, er zijn nu weer twee rode nagellakjes onder weg, ik heb er al drie en nog willik meeeer
Zo heb ik de collectie van mijn moeder achterover gedrukt....quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef progje het volgende:
[..]
het is mijn eerste rode lak!
Maar ben er nu al helemaal verliefd op..
Ik wil nu zeker weten meer rood
Beter dan dit wordt het niet jammer genoeg! De kleur is echt mooi, maar mijn camera wil de kleur niet weergeven..quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Soms moet je blurren om de kleur te krijgen..![]()
Enne ik heb je blog gevonden, had er echt geen idee van!
quote:Op maandag 28 december 2009 17:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Beter dan dit wordt het niet jammer genoeg! De kleur is echt mooi, maar mijn camera wil de kleur niet weergeven..
Leuk!quote:
Haha no biggy hoorBen bezig 'm over te zetten vanaf web-log dus zit nog niet zo lang op blogspot
Dit is gewoon daglichtquote:Op maandag 28 december 2009 17:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Misschien morgen in gewoon daglicht?
[..]
Leuk!
http://emeraldsparkled.bl(...)mp-konad-images.htmlquote:Op maandag 28 december 2009 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga zometeen voor het eerst Konad gebruiken, heeft iemand nog tips die ik moet weten die niet in de gebruiksaanwijzing staan?
Thanksquote:Op maandag 28 december 2009 17:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
http://emeraldsparkled.bl(...)mp-konad-images.html
Van MiMu's blog gepikt
Oh...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |