leukquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
Leuke lakjes!quote:Op maandag 28 december 2009 18:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Foto's zijn echt crap![]()
[ afbeelding ]
CC-Courage met gewone en matte topcoat
[ afbeelding ]
Good Witch
[ afbeelding ]
Hi-Tec
[ afbeelding ]
Metallic Muse
[ afbeelding ]
Milennium
[ afbeelding ]
Opi Ink Suede zo en met gewone topcoat
[ afbeelding ]
Preppy Pink
[ afbeelding ]
Sci-Fi
Een hormoonzalfje met anti-jeuk.quote:Op maandag 28 december 2009 19:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat voor een creme heb je gekregen?
Ja, ik denk het want hij lijkt op andere plaatjes zie ikquote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef Oblivion het volgende:
volgens mij bedoel jij: I'm not really a waitress...
Mooi!quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Erg leuk Sarabi!
Ik heb nog een keer geprobeerd een foto te maken van Coconut Kiss en wonderbaarlijk genoeg pakt ie de kleur nu veel beter!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
foto-n00bMacro + flits uit =
[ afbeelding ]
Leuke konad! Nagelriemen: Lemony Flutter is your friendquote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
lekkere nagelriem trouwens bij m'n middelvinger
quote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks! Kokos is ook niet mijn favoriet (behalve in bounty's once in a while..) maar kleurtje vind ik erg leukquote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jammer van de naam... kokosmaar geweldig kleurtje
senks!quote:Op maandag 28 december 2009 19:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuke konad! Nagelriemen: Lemony Flutter is your friend(of OPI Avoplex Cuticle treatment, of miss sporty aloe vera cuticle scrub, of nagelolie, of..)
Ja maar velletjes ontstaan doordat ze droog zijn.. Als je nagelriemen niet droog zijn heb je geen velletjes om aan te pulken! Ik deed het vroeger ook altijd.. Geloof me, ik heb nog nooit zulke mooie nagelriemen gehadquote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
senks!
die smeerseltjes helpen niet tegen nagelriempulken, da's eigenlijk mijn euvelMaar ben al van het kauwen af, dus ik ga vooruit
true, de jouwe zijn ook wel om te zoenenquote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar velletjes ontstaan doordat ze droog zijn.. Als je nagelriemen niet droog zijn heb je geen velletjes om aan te pulken! Ik deed het vroeger ook altijd.. Geloof me, ik heb nog nooit zulke mooie nagelriemen gehad
Np!quote:Op maandag 28 december 2009 19:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, ik denk het want hij lijkt op andere plaatjes zie ik! Thanks! *noteert*
mooi!quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
ik vind ze leukquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
Misschien wil je Ruby Pumps voor mij bestellen?quote:Op maandag 28 december 2009 18:15 schreef FijieStar het volgende:
Heb donderdag eindelijk (!!) mijn pakje van Transdesign gehad, na een maand![]()
Maar nu ga ik dus opnieuw bestellen (ben donderdag jarig)
En ik heb er nog maar 6 in mijn winkelwagen![]()
Iemand een idee voor de andere drie? Must haves?
Ik weet het even niet meer OPI Suzi skies in the pyrenees Suede is Not available
quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef Mirjam het volgende:
anders haal ik even in een onnadenkend moment een wattenschijfje over m'n vijl heen![]()
ja, thanksquote:
Ooooh dan valt het mee. Ik ben mijn glasvijl kwijt, geen idee waar die zou moeten zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, thanks![]()
@ myself
gelukkig is het een essence vijl, kan ook een nieuwe kopen als het echt niet lukt
ik had een essence glasvijl en na 2 keer nagels vijlen was het ding spiegelglad, terwijl mijn mama een hele dure glasvijl heeft die al 6 jaar meegaat ofzo. It's not a lossquote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, thanks![]()
@ myself
gelukkig is het een essence vijl, kan ook een nieuwe kopen als het echt niet lukt
die 4 in 1 buffer van essence heb ik nu mee gevijld.quote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Oblivion het volgende:
Wat voor een vijl heb jij mirjam, een emery board?
Je hebt volgens mij last van mazzelpikkeritusquote:Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje voor de kenners onder ons:
Het valt mij op dat ik echt een super lang nagelbed heb, en pas helemaal aan het eind van mijn nagel een randje wit. Zelfs boven mijn vinger heb ik eerst een stukje 'doorzichtige' nagel, wat vooral opvalt als ik mijn nagel tegen het licht houdt.
(Hopelijk begrijpen jullie zo al wat ik bedoel, anders ga ik toelichten met paint)
Hoe komt dit?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef MinderMutsig het volgende:
OK ik heb jeuk en ben chagrijnig dus dit komt er waarschijnlijk wat kattiger uit dan bedoelt is maar is het nu zo moeilijk om naast de offtopic posts hier ook even iemand een complimentje te geven over een geposte foto?
Dat is toch het uiteindelijke doel van dit topic? Je nagels laten zien en daar reacties op krijgen en geven bij anderen?
Dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Neuh vindt het niet zo kattig, er wordt soms echt over foto's heen gewalst
Eensch.. *helaas*quote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Neuh vindt het niet zo kattig, er wordt soms echt over foto's heen gewalst
oeh, die had ik nog niet gezien, maar ik vind het een mooie kleur hoorquote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Erg leuk Sarabi!
Ik heb nog een keer geprobeerd een foto te maken van Coconut Kiss en wonderbaarlijk genoeg pakt ie de kleur nu veel beter!
[ afbeelding ]
Wat op wat is dat? Behalve dan Konad offcoursequote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, en heb geen jeuk..quote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef MinderMutsig het volgende:
OK ik heb jeuk en ben chagrijnig dus dit komt er waarschijnlijk wat kattiger uit dan bedoelt is maar is het nu zo moeilijk om naast de offtopic posts hier ook even iemand een complimentje te geven over een geposte foto?
Dat is toch het uiteindelijke doel van dit topic? Je nagels laten zien en daar reacties op krijgen en geven bij anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |