quote:Op maandag 28 december 2009 17:15 schreef progje het volgende:
opi an affair in red square
[ afbeelding ]
Oeh, mooooiiiquote:
Moooi!quote:Op maandag 28 december 2009 17:15 schreef progje het volgende:
opi an affair in red square
[ afbeelding ]
Soms moet je blurren om de kleur te krijgen..quote:Op maandag 28 december 2009 17:31 schreef Daph_ het volgende:
Nou ja. China Glaze Coconut Kiss. Beeld je deze lak in als een paars die meer rood is dan blauw, ipv de blurple die het op de foto lijkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur lijkt veel meer op de kleur in het potje: [ afbeelding ]
het is mijn eerste rode lak!quote:Op maandag 28 december 2009 17:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Oeh, mooooiiiEcht he, er zijn nu weer twee rode nagellakjes onder weg, ik heb er al drie en nog willik meeeer
Zo heb ik de collectie van mijn moeder achterover gedrukt....quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef progje het volgende:
[..]
het is mijn eerste rode lak!
Maar ben er nu al helemaal verliefd op..
Ik wil nu zeker weten meer rood
Beter dan dit wordt het niet jammer genoeg! De kleur is echt mooi, maar mijn camera wil de kleur niet weergeven..quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Soms moet je blurren om de kleur te krijgen..![]()
Enne ik heb je blog gevonden, had er echt geen idee van!
quote:Op maandag 28 december 2009 17:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Beter dan dit wordt het niet jammer genoeg! De kleur is echt mooi, maar mijn camera wil de kleur niet weergeven..
Leuk!quote:
Haha no biggy hoorBen bezig 'm over te zetten vanaf web-log dus zit nog niet zo lang op blogspot
Dit is gewoon daglichtquote:Op maandag 28 december 2009 17:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Misschien morgen in gewoon daglicht?
[..]
Leuk!
http://emeraldsparkled.bl(...)mp-konad-images.htmlquote:Op maandag 28 december 2009 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga zometeen voor het eerst Konad gebruiken, heeft iemand nog tips die ik moet weten die niet in de gebruiksaanwijzing staan?
Thanksquote:Op maandag 28 december 2009 17:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
http://emeraldsparkled.bl(...)mp-konad-images.html
Van MiMu's blog gepikt
Oh...quote:
Omdat ik van alles veel heb...quote:
Derde van rechts en derde van linksquote:Op maandag 28 december 2009 18:13 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien er op de foto bijna allemaal hetzelfde uit!![]()
Maar zit echt wel verschil in...
OPI Brand New Skates! Heb je China Glaze Ruby Pumps al? En een matte topcoat?quote:Op maandag 28 december 2009 18:15 schreef FijieStar het volgende:
Heb donderdag eindelijk (!!) mijn pakje van Transdesign gehad, na een maand![]()
Maar nu ga ik dus opnieuw bestellen (ben donderdag jarig)
En ik heb er nog maar 6 in mijn winkelwagen![]()
Iemand een idee voor de andere drie? Must haves?
Ik weet het even niet meer OPI Suzi skies in the pyrenees Suede is Not avalaible
Dan wil je vast niet weten hoeveel roze en paarse lakken ik hebquote:
Whehehe, dat is ruby pumps..quote:Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Derde van rechts en derde van linksVampy!
Wilde jullie er niet bij halen, maar wat hier allemaal ingekocht is...quote:Op maandag 28 december 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan wil je vast niet weten hoeveel roze en paarse lakken ik hebEn ik ben niet eens nagelstyliste!
Gosh, die moet ik echt eens gaan gebruikenquote:Op maandag 28 december 2009 18:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, dat is ruby pumps..![]()
die andere is OPI bogota blackberry
quote:Op maandag 28 december 2009 18:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wilde jullie er niet bij halen, maar wat hier allemaal ingekocht is...
Brand new Skates is idd mooi maar die bestel ik liever niet heb al zoveel grijstintenquote:Op maandag 28 december 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OPI Brand New Skates! Heb je China Glaze Ruby Pumps al? En een matte topcoat?
Och, het is vrij harmless... toch?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 18:23 schreef progje het volgende:
Die ruby pumps moet ik ook eens gaan bestellen
heb je al een mint kleurtje?quote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Brand new Skates is idd mooi maar die bestel ik liever niet heb al zoveel grijstinten![]()
(recycle, awaken, etc)
Ruby Pumps heb ik ng niet maar heb wel Raspberry fields en die is veel roder dan ik verwacht had...
Heb For Audrey maar dat gaat meer naar het blauw - turqoise..quote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
heb je al een mint kleurtje?
Dat is namelijk "de" kleur, deze winter.
Brand New Skates is volgens mij LE, dus niet over een paar maandjes spijt krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Brand new Skates is idd mooi maar die bestel ik liever niet heb al zoveel grijstinten![]()
(recycle, awaken, etc)
Ruby Pumps heb ik ng niet maar heb wel Raspberry fields en die is veel roder dan ik verwacht had...
op de foto ziet het er framboos uit maar had hem bij mijn vorige bestelling geplaatst en ik vind hem rood..quote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Brand New Skates is volgens mij LE, dus niet over een paar maandjes spijt krijgen
Raspberry is framboos toch? Hm. Wil je echt een roze?
Crème en pillen en de crème prikt. Lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als het goed is zit ze er nu!
Nu maar hopen dat ze er wat voor hebben.
Fotooooooquote:Op maandag 28 december 2009 18:53 schreef Sarabi het volgende:
Operatie Eerste Keer Konad is redelijk geslaagd
Ging allemaal goed, alleen met linkse hand op rechtse nagels stempelen moet ik nog even oefenen.
Maar ben erg tevreden met Konad
Wat voor een creme heb je gekregen?quote:Op maandag 28 december 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Crème en pillen en de crème prikt. Lekker.![]()
Mooie nagels. Die rood is mooi!
Meekrabbeltquote:Op maandag 28 december 2009 18:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gosh, die moet ik echt eens gaan gebruiken![]()
*krabbelt bogota blackberry op lijstje*
Leuk! Mooie onderkleur ookquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
Die met gouden band?quote:
netjes!quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
[ afbeelding ]
Dit is nog de goede hand
Forum Opties | |
---|---|