abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75989420
En de topic titel onvoldoende ruimte bood om te vermelden dat we onze website wilden spammen

Hoe is het zover gekomen:

'Huizenprijzen dalen 20%'
'Huizenprijzen dalen 20%' #2
'Huizenprijzen dalen 20%' #3
Huizenprijzen dalen 20% deel 3
'Huizenprijzen dalen 20%' #4
'Huizenprijzen dalen 20%' #5: De daling is begonnen
Huizenmarkt #6: kopers staken, verkopers geven niet toe.
Huizenmarkt #7: waar de markt muurvast zit
Huizenmarkt # 8: Woningmarkt totaal ingestort
De huizenmarkt #9: *pop* goes the bubble.
Huizenmarkt #10 waar nog steeds een stijging waarneembaar is
Huizenmarkt #11 Woningen in de ramsj?
Huizenmarkt #12 Stevige fundering of door en door rot?
Huizenmarkt #13 Ongeluksgetal? Of blijft het nog stabiel?
Huizenmarkt #14 Waar de meningen verdeeld zijn...
Huizenmarkt #15 Is 't al tijd voor stimuleringsmaatregelen?
Huizenmarkt #16: Waar makelaars hun aanbod photoshoppen
Huizenmarkt 17. Is er verschil in Koop en Huur?
De Huizenmarkt #18: Waar de tophypotheken worden afgeschaft
De Huizenmarkt #19: Waar de tophypotheken toch nog mogen
De Huizenmarkt #20: Waar de bubble in stand moet blijven
De Huizenmarkt #21 Over sukkels en fundimentalisten
De Huizenmarkt #22: waar het CDA de de HRA wil beperken
De Huizenmarkt #23: Waar het er heet aan toe gaat
De Huizenmarkt #24
Huizenmarkt deeltje 25
De Huizenmarkt #26: De discussie gaat door
De Huizenmarkt #27: Fundamenteel discusiëren
Huizenmarkt #28: Stilte voor de storm?
Huizenmarkt #29: Stilstand is achteruitgang!
Huizenmarkt #30: Waar er nog steeds mensen in fase 2 zitten
De Huizenmarkt #31 - Waar de koopjes worden gevonden
De Huizenmarkt 32: Waar 6% in 18 maanden een bubble is
Huizenmarkt #33: Waar de boerderijen in Brabant nog verkopen
Huizenmarkt# 34: De woningmarkt vrij maken of niet?
Huizenmarkt #35: Speculeer hier over wijzigingen HRA
Huizenmarkt #36: Vol verwachting klopt ons hart
Huizenmarkt #37: Waar we ingesneeuwd raken
pi_75989476
And the beat goes on...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75989510
ladidadidaaaaa
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_75989659
Al vanaf de regel van de topictitel van deel I moet je het allemaal met een korreltje zout nemen.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:07:27 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75989885
Langs welke zijlijn sta ik? Qua aandelen zit ik op dit moment toch 75% long! En wat de huizenmarkt betreft: het gaat mij vooral om het juiste moment om te switchen van aandelen naar OR. Want hoe je het wend of keert, in een optiepakket kun je niet wonen.

Desalniettemin ben ik beter af met een stijging van de AEX van 20% in 2010 dan met een daling van de huizenprijs van 10%. Ik geloof echter dat het ideale draaimoment nog niet gevonden is. Wat de absolute huizenprijs op dat moment is, is voor mij secundair.

Als ik een hypotheek deels mag financieren met een achtergesteld cumulatieve ASR-obligatie dan ben ik ook al tevreden. Uiteindelijk gaat het mij erom me in een zodanige positie te manoeuvreren dat ik én heel prettig woon, én van niemand anders (incl. werkgever) afhankelijk ben om dit te financieren. Tot nu toe komt dit moment steeds dichterbij.
The End Times are wild
  woensdag 23 december 2009 @ 22:10:35 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75990052
Oh. Ja. Wonen in Midden-Brabant, wel te verstaan. Want in andere delen van het land is dit al binnen bmijn bereik.
The End Times are wild
pi_75990085
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef LXIV het volgende:
Langs welke zijlijn sta ik? Qua aandelen zit ik op dit moment toch 75% long! En wat de huizenmarkt betreft: het gaat mij vooral om het juiste moment om te switchen van aandelen naar OR. Want hoe je het wend of keert, in een optiepakket kun je niet wonen.

Desalniettemin ben ik beter af met een stijging van de AEX van 20% in 2010 dan met een daling van de huizenprijs van 10%. Ik geloof echter dat het ideale draaimoment nog niet gevonden is. Wat de absolute huizenprijs op dat moment is, is voor mij secundair.

Als ik een hypotheek deels mag financieren met een achtergesteld cumulatieve ASR-obligatie dan ben ik ook al tevreden. Uiteindelijk gaat het mij erom me in een zodanige positie te manoeuvreren dat ik én heel prettig woon, én van niemand anders (incl. werkgever) afhankelijk ben om dit te financieren. Tot nu toe komt dit moment steeds dichterbij.
maar heb je ook een website om te spammen? Nee?

Heb je dan een user om af te zeiken? Want dat moet wel het opperste doel zijn!

Wil je genuanceerd en inhoudelijk discussieren? Mag ik u dan vriendelijk doch onbeleefd naar een ander website redigeren? Want daar is dit topic toch echt niet voor bedoeld hoor. Wij dienen elkander hier voor rotte vis uit te maken, danwel persoonlijk het licht uit de ogen te misgunnen, en het liefst beide.

hebt U een webzijde, LXIV? Het is uw enige redding. www.schurftaanallehuiseigenaren.nl is nog vrij, schijnt het.....
  woensdag 23 december 2009 @ 22:13:56 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75990229
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

maar heb je ook een website om te spammen? Nee?

Heb je dan een user om af te zeiken? Want dat moet wel het opperste doel zijn!

Wil je genuanceerd en inhoudelij discussieren. Mag ik u dan vriendelijk doch beleefd naar een ander website redigeren? Want daar is dit topic toch echt niet voor bedoeld hoor. Wij dienen elkander hier voor rotte vis uit te maken, danwel persoonlijk het licht uit de ogen te misgunnen, en het liefst beide.

hebt U een webzijde, LXIV?
Een webzijde niet. Wel heb ik ooit wat geschreven op een blogje, waarnaar de link verwijst in de symbooltjes bovenop mijn postje. Één ervan heeft een economisch tintje, over inflatie. Ter lering en vermaak dan:
quote:
Inflatie

Een niet aflatende bron van zorg voor tante Ursula was de immer voortwoekerende inflatie. Juist omdat ze over zoveel geld beschikte werd ze daar extra hard door getroffen, zo vond ze zelf. Immers, wanneer de droge grutten van 25 centen opeens naar 26 centen het hele pond gingen, werd haar gehele kapitaal plotsklaps 4 procent minder waard. Gezien de grootte van haar bezittingen verloor ze zelfs bij een geringe verhoging al kapitalen, dus was het niet verwonderlijk dat ze na iedere prijsstijging asgrauw wegtrok. De enige manier waarop ze deze ellende dacht te kunnen voorkomen was om voor een vast bedrag per week haar boodschappen te blijven doen. Op deze manier moest ze in de loop der jaren wel steeds kariger gaan leven. Op den duur at ze door de week alleen nog met water aangelengde koude grutten. Geld om de kachel aan te maken had ze al lang niet meer. "Ze maken me helemaal kapot, die profiteurs met hun woekerprijzen", placht ze te zeggen. "Ik kan me zelfs de pap niet meer lauw stoken!" En, terwijl ze met een afgunstig oog naar ons keek, "Jullie hebt het maar gemakkelijk. 't Is licht groot vuur maken van andermans turf."
Iedere zaterdagmiddag, net voor sluitingstijd, ging ze altijd met haar tenen tas langs de paardenslager. Daar kochten de boeren uit de omgeving altijd bijslacht voor hun waakhonden. Voor een gulden had je een pond. Wanneer de slager een half pond bijslacht op de toonbank legde rook ze er altijd aandachtig aan en zei:"Op maandag raak je deze niet meer kwijt. Vijfentwintig centen het halve pond kun je krijgen, en geen cent meer."De slager, die het kromme mens waarschijnlijk zo snel mogelijk weer uit zijn winkel wou hebben, gaf het haar dan maar snel mee. Voor dat ene kwartje wou hij geen misbaar in de winkel hebben.Één keer heeft ze zich vergist. Op een bijzonder mooie en zonnige zaterdagmiddag was de gortbeuling in de aanbieding. Voor slechts 80 cent het pond. Tot ieders verbazing bestelde ze, naast de gebruikelijke bijslacht, nonchalant nog een pond gortbeuling. De slager zelf keek haar met open mond aan toen ze haar bestelling deed."Kom op, kom op, ik heb niet de hele dag de tijd", zei ze.Toen de slager de gortbeuling afgesneden had stopte ze die zonder omhaal in haar tas, betaalde haar één Gulden vijf en verliet de winkel. Nog steeds vraag ik me af wat haar die dag bezield heeft.Thuis aangekomen kreeg ze natuurlijk spijt van haar drieste aankoop. Zo snel ze kon spoedde ze zich met haar gortbeuling terug naar de slager, die inmiddels gesloten was. Dan toch maar weer terug huis gekeerd met de beuling. Omdat ze niet kon verkroppen het luxe vlees zomaar op te eten bleef ze het angstvallig bewaren onder een stolp in de buffetkast. Na drie weken moest ze het wel weg gooien, haar hele huis begon naar rot vlees te stinken. '''t Is eeuwig sund, 't is eeuwig sund", prevelde ze weken aan een stuk. Na dat debacle ging haar gezondheid snel achteruit.
The End Times are wild
pi_75990521
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een webzijde niet. Wel heb ik ooit wat geschreven op een blogje, waarnaar de link verwijst in de symbooltjes bovenop mijn postje. Één ervan heeft een economisch tintje, over inflatie. Ter lering en vermaak dan:
[..]
ook al begrijp ik het waar het verdaan komt (allez, tis vur al sunt, nie waor?), er komt niet één keer DAM in voor, en ook niet één keer iets met financiele mannetjes, noch andere achterbakse verdachtmakingen.....

Dat kan echt niet hoor, da's niet zuur en verwijzerig genoeg..... en er staat nog geeneens een concrete URL in, niet in het verhaal, niet in je username...... tsssss

We hebben in deze reeks wel een standaard laag te houden, vriend.....
pi_75990826
Geen plaatje in de OP?
Ik had op zijn minst een lachend huisje verwacht o.i.d.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:25:15 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75990850
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ook al begrijp ik het waar het verdaan komt (allez, tis vur al sunt, nie waor?), er komt niet één keer DAM in voor, en ook niet één keer iets met financiele mannetjes, noch andere achterbakse verdachtmakingen.....

Dat kan echt niet hoor, da's niet zuur en verwijzerig genoeg..... en er staat nog geeneens een concrete URL in, niet in het verhaal, niet in je username...... tsssss

Misschien komt dat door mijn rotsvaste overtuiging dat hetgeen we hier op het forum allemaal roepen, gaat het nu over huizenprijzen, de koersen van bepaalde aandelen of wat dan ook, geen enkele, maar dan ook helemaal geen, invloed heeft op de werkelijke prijzen en koersen. Daarom maakt het mij ook niks uit wat anderen er van vinden of roepen. Ik roep altijd eerlijk wat ik zelf denk, want mijn enige belang hier is gewoon sociaal wat discussieren en misschien mijn verbale en schriftelijke vaardigheden wat aanscherpen.

Als ik long ga in TT, dan zeg ik dat in dit aandeel winstkansen zitten, maar dat meen ik dan ook, anders ging ik natuurlijk niet long zitten! Maar of iemand nu daarom ook 100 aandeeltjes koopt maakt mij dus niks uit. Daar kan ik de kachel niet van laten branden.
The End Times are wild
  woensdag 23 december 2009 @ 22:27:00 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75990950
(DISCLAIMER) Dat gaat natuurlijk niet op voor mijn tovertopic.
The End Times are wild
pi_75991013
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef Prutzenberg het volgende:
Geen plaatje in de OP?
Ik had op zijn minst een lachend huisje verwacht o.i.d.
nhee, doe normaal joh, het is allemaal kommer en kwel. Hooguit een linkje naar een suggestieve site van iemand die alleen mensen kan afzeiken en uitlokken, dat wil ik wel overwegen....
pi_75991050
quote:

Dat roep ik al maanden, dalen met die handel. Misschien dat de achterbakse financiele mannetjes nog wat verdachtmakingen kunnen uiten en we zitten weer op koers
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_75991143
quote:

[..]

Ik heb het verhaal gelezen en vond het prachtig.
Maar het is absoluut niet geschikt voor dit topic.

O, voor ik het vergeet: Huiseigenaren, binnenkort zitten ze op de blaren!
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_75991174
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat roep ik al maanden, dalen met die handel. Misschien dat de achterbakse financiele mannetjes nog wat verdachtmakingen kunnen uiten en we zitten weer op koers
dat lijkt in de verte een beetje op humor, dakennie heh.... serieus met een dergelijke houding halen we nooit de 30%.... daling... welteverstaan....

Heb eigenlijk een website te spammen, Xeno....?
pi_75991447
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Ik heb het verhaal gelezen en vond het prachtig.
Maar het is absoluut niet geschikt voor dit topic.

O, voor ik het vergeet: Huiseigenaren, binnenkort zitten ze op de blaren!
Leg uit?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75991567
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Leg uit?
hail to the DAM (hetgeen overigens geen uitleg is )
pi_75991619
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Leg uit?
Dat hoeft toch niet meer? Nieuwe regels en zo.
pi_75991631
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

hail to the DAM (hetgeen overigens geen uitleg is )
Internet is geduldig...ik wacht op je uitleg..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75991657
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

dat lijkt in de verte een beetje op humor, dakennie heh.... serieus met een dergelijke houding halen we nooit de 30%.... daling... welteverstaan....

Heb eigenlijk een website te spammen, Xeno....?
Nope, ik heb ook geen verstand van Dreamweaver.
Maar ik ken nog wel een leuke site: ik heet Kees, net als mijn broer
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_75991670
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:39 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Dat hoeft toch niet meer? Nieuwe regels en zo.
heb jij tenminste een webiste om te spammen dan?

Dan houden we er toch tenminste een beetje inhoud in.
pi_75991799
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Internet is geduldig...ik wacht op je uitleg..
achjee, uitleg is niet alleen overrated, maar ook niet echt gewenst hier.

Ik zeg DOWN. Of UP. Of ik zeg gewoon dat je er geen ruk van begrijpt, ofzo.
Dat je dom ben bent, moet lezen, en dat me je profiel niet zo bevalt, enzo...

Sorry, te direct, ik ben nog niet zo goed in het suggestieve, bij deel #43 lukt dat vast beter....
pi_75991806
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

heb jij tenminste een webiste om te spammen dan?

Dan houden we er toch tenminste een beetje inhoud in.
Ik heb er even eentje geleend: De oplossing voor de problemen op de huizenmarkt!
pi_75991927
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

achjee, uitleg is niet alleen overrated, maar ook niet echt gewenst hier.

Ik zeg DOWN. Of UP. Of ik zeg gewoon dat je er geen ruk van begrijpt, ofzo.
Dat je dom ben bent, moet lezen, en dat me je profiel niet zo bevalt, enzo...

Sorry, te direct, ik ben nog niet zo goed in het suggestieve, bij deel #43 lukt dat vast beter....
Ja, zo gaat het hier wel...
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')