Oh hij is mooi zeg! Dekt hij goed?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:00 schreef mmascha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog 2 plaatjes met Shining Star MiMu.
Hij heeft wel 3 laagjes nodig.
Voor volgend weekend heb je het binnen! Maar doordat het richting kerst gaat kan het wellicht iets langer duren, maar ik zou zeggen...ja voor de kerst binnen!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:13 schreef Nieners het volgende:
Wat gaan jullie snel.
Puntoortje, zou het lang duren voor het binnen is? Hopelijk wel voor kerst!
Bedankt mmascha.
Maria, ik ben heel erg benieuwd naar Awaken, is voor mij een best ''heftig'' kleurtje dus hopelijk bevalt ie wel.
Bij mij duurde het een weekje, bij andere weer langer omdat de douane dat blijkbaar grappig vond, maar ik denk dat je voor kerst wel gaat reddenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:13 schreef Nieners het volgende:
Wat gaan jullie snel.
Puntoortje, zou het lang duren voor het binnen is? Hopelijk wel voor kerst!
Bedankt mmascha.
Maria, ik ben heel erg benieuwd naar Awaken, is voor mij een best ''heftig'' kleurtje dus hopelijk bevalt ie wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zij zegt. Maar ik denk dat dit topic morgenmiddag alweer dicht/vol isquote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef Misstique het volgende:
Een hele, echte, originele, onvervalste tvp.
Idd zoiets moet je langzaam opbouwen, dan heeft ie niks in de gatenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan met een kwastje en nagellakremover ook veel beter schoonmaken dan met die correctiestift, maar als ik netjes gelakt heb, doe ik het toch maar met die stift want dat gaat sneller![]()
Ik ga vanavond nadenken over mijn lakje voor komend weekend! Ben weer bij vriendje, vriendje houdt niet van donker/fel/te aanwezigMaar ik probeer toch iedere keer niet met Princesses rule! aan te komen (die vindt ie mooi) want anders went ie nooit
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:17 schreef bernies het volgende:
[..]Dat is Billy Bob Thornton uit Bad Santa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde graag en foute en hier kwamen ze mee in het kersticon topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Gewoon Liquid Leather of Dorothy Who op doen en dan vriendje begroeten met enkel lingerie. Moet je zien hoe snel ie gewend isquote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan met een kwastje en nagellakremover ook veel beter schoonmaken dan met die correctiestift, maar als ik netjes gelakt heb, doe ik het toch maar met die stift want dat gaat sneller![]()
Ik ga vanavond nadenken over mijn lakje voor komend weekend! Ben weer bij vriendje, vriendje houdt niet van donker/fel/te aanwezigMaar ik probeer toch iedere keer niet met Princesses rule! aan te komen (die vindt ie mooi) want anders went ie nooit
Is de geur van een flesje Essence remover niet hetzelfde?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh zo'n kwastje is ook een idee ja, nooit aan gedacht![]()
Zal van het weekend eens kijken hoewel ik wel een correctiestift ernaast houd, al is het maar voor de geur van die van Essence
Geen idee, ik heb megaflessen remover van Kruidvat en Etos, van die goedkoper dan goedkoop meukquote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef bernies het volgende:
[..]
Is de geur van een flesje Essence remover niet hetzelfde?
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Voor volgend weekend heb je het binnen! Maar doordat het richting kerst gaat kan het wellicht iets langer duren, maar ik zou zeggen...ja voor de kerst binnen!
Yay!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een weekje, bij andere weer langer omdat de douane dat blijkbaar grappig vond, maar ik denk dat je voor kerst wel gaat redden
Ik zie Maria binnekort staan ruiken aan de remover bij het kruitvatquote:Op donderdag 10 december 2009 21:31 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb megaflessen remover van Kruidvat en Etos, van die goedkoper dan goedkoop meuk
Is niet gek, is heel normaal, ik heb dat nog bij ieder pakje!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
[..]
Yay!.
Gek hoe iemand zo blij kan worden van nagellak.
Daar is helemaal niks geks aan, das heel normaal in deze reeksquote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
[..]
Yay!.
Gek hoe iemand zo blij kan worden van nagellak.
Ze zijn er in cocos, aarbei en blauwbessen ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef bernies het volgende:
En dat ga ik zelf ook doen nu ik hieroboven Kokos lees!!!
Ik heb ze nog nooit gezien bij het kruidvat, zal er eens op letten. De kerstdisplay van Essence is er ook nog niet....of heeft iemand deze al gezien?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze zijn er in cocos, aarbei en blauwbessen ofzo
die flesjes heb ik vandaag ook voor het eerst zien staan, in hoofddorp stonden ze niet in het essence schap maar bij de andere nagellakremovers, kerstdisplay heb ik ook nog nergens kunnen ontdekken, helaasquote:Op donderdag 10 december 2009 21:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien bij het kruidvat, zal er eens op letten. De kerstdisplay van Essence is er ook nog niet....of heeft iemand deze al gezien?
Je hebt ook flesjes van Essence met vanillegeur enzoquote:Op donderdag 10 december 2009 21:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh zo'n kwastje is ook een idee ja, nooit aan gedacht![]()
Zal van het weekend eens kijken hoewel ik wel een correctiestift ernaast houd, al is het maar voor de geur van die van Essence
Het is jammer dat daar morgen eerst geen tijd voor isquote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Gewoon Liquid Leather of Dorothy Who op doen en dan vriendje begroeten met enkel lingerie. Moet je zien hoe snel ie gewend is![]()
Ben wel blij dat mijn liefde juist gek is op metallic en felle kleuren, hij vindt zachte kleuren juist niks voor me.
Ik heb ze ook nooit in het Essenceschap gezien, ze stonden altijd bij de rest van de removersquote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die flesjes heb ik vandaag ook voor het eerst zien staan, in hoofddorp stonden ze niet in het essence schap maar bij de andere nagellakremovers, kerstdisplay heb ik ook nog nergens kunnen ontdekken, helaas
Op een duitse blog gevonden:quote:Op donderdag 10 december 2009 21:54 schreef Skaai het volgende:
Ik kom geen kerstmeuk tegen maar wel een winterschap met fijne pastelkleurtjes.
Denk dat ze voor de kerst een beetje laat zijn
Die iheb ik ook nog niet gezienquote:Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Humz. Ik vind die Go Snow dingen veel leuker! Alleen heb ik die helemaal niet gezien bij mij.....Ik wil die groene graag![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Gorgeous heb ik ook, vind ik een vrij zachte kleur nog. Okee, hij is wel paars maar niet PAARS!
Dus dan is het goed![]()
Lees ik ergens iets over kerstschap van Essence? Waddan?
Ik vroeg dat. Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Maar dat is gewoon een laagje lakken net als gewone nagellak? Geen moeilijk gedoe met een lamp enzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:17 schreef _evenstar_ het volgende:
weet neit meer wie het vroegmaar :
dat gelsetje, is om thuis gelnagels te maken, met gelspulletje, poedertje etc.
Ik heb nu eenmaal geen budget om elke 3 weken naar een nagelstyliste te gaan, zuslief wou het voor me betalen omdat door haar schuld 3 nagels brakenen toen kwamen we bij douglas zag ik dit, heeft ze dit gekocht voor me, om te kijken of het was was
beetje thuis rommelen, en als het werkt, om straks gewoon een verstevigend laagje op mijn eigen nagels te geven is de prijs veel fijner en beter te doen voor mij
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik doe stempel altijd met donkere kleurtjes over een licht lakje. Nooit andersom. Stom eigenlijk. Die Essence lakjes stempelen wel vaak heel goed. Ik weet alleen niet of dat ook bij zo'n licht kleurtje werkt.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh hij is mooi zeg! Dekt hij goed?
Ben benieuwd of hij werkt met konad.
Als je het probeert wil ik het graag zien!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef mmascha het volgende:
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik doe stempel altijd met donkere kleurtjes over een licht lakje. Nooit andersom. Stom eigenlijk. Die Essence lakjes stempelen wel vaak heel goed. Ik weet alleen niet of dat ook bij zo'n licht kleurtje werkt.
Goed gedaan...ik hou het toch bij Ruby Pumpsquote:Op donderdag 10 december 2009 18:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen of Smitten With Mittens en Ruby Pumps erg op elkaar lijken:
[ link | afbeelding ]
Voor het uitgebreide verhaal even op de foto klikken.
Zal het morgen even proberen. Ik loop er nu toch bloot mee rond(mijn nagels dan he?!).quote:Op donderdag 10 december 2009 22:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je het probeert wil ik het graag zien!
HEEEEEEEEL stom!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Go Snow komt volgens mij pas in januari. De kerstdisplay heb ik ook nog niet gezien maar die zal vandaag of morgen wel komen.
Wel stom dat de Secrets Of The Past hier helemaal niet te koop is geweest.
Linnie, is de kleur bij jou donderblauw of meer middenblauw richting turquoise?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef Linnie20v het volgende:
Voor de mensen die vroegen naar DW foto's
http://nagelmutsen.blogspot.com/2009/12/dorothy-who.html
Klikken op foto's voor vergroting....kleur is in het echt nog veul mooier
denk niet dat dat gaat het lijkt net ofdat er zandkorreltjes onder zittenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:52 schreef mmascha het volgende:
Paar laagjes topcoat erover om het te egaliseren misschien?
Leuk,hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef babyfeet het volgende:
het blijft zo leuk om te doen zeker als het in een keer lukt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:11 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan is mijn nagellakje stuk
[ afbeelding ]
eerst de kleur die je op je nagels wilt hebben.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef babyfeet het volgende:
het blijft zo leuk om te doen zeker als het in een keer lukt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Subtiel, liefelijk...quote:
Nee hoor, zo hoort ie.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:11 schreef bernies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gave kleur!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:11 schreef bernies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe jezelf een plezier en neem 10 kunstnagels.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:04 schreef Mirjam het volgende:
jeetje, m'n nagels bladderen echt bij het leven, niet normaal meer
lijkt wel of het steeds erger wordt ook
ik durf dat niet zo goed aan op de 1 of andere manier... ben bang dat het heel lelijk wordt, of veel onderhoud vergt...quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en neem 10 kunstnagels.
Gewoon in je omgeving vragen of zij weten van een goede nagelsalon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik durf dat niet zo goed aan op de 1 of andere manier... ben bang dat het heel lelijk wordt, of veel onderhoud vergt...
heb je tips?
truequote:Op vrijdag 11 december 2009 00:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon in je omgeving vragen of zij weten van een goede nagelsalon.
Googlen!
Erger dan dit wordt het niet... (laten we even eerlijk zijn..)
ben benieuwd of het werkt..quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
true
ik wacht wel hee even, ben net begonnen met een trind nailrepair kuurtje, en er komt nailtek foundation aan
als dat niks wordt, ga ik er toch maar aan denk ik...
Zal ik dan nog even wachten met mijn voorspelling?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
true
ik wacht wel hee even, ben net begonnen met een trind nailrepair kuurtje, en er komt nailtek foundation aan
als dat niks wordt, ga ik er toch maar aan denk ik...
't gaat allemaal niet werken denk je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zal ik dan nog even wachten met mijn voorspelling?
En wees niet getreurd, ik heb ook helemaal achteraan gestaan met het uitdelen van mooie nagels, thank god for fake nails...
Je zou twee nageltjes kunnen zetten, 2 pinkjes, 1 acryl en 1 gel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:32 schreef Mirjam het volgende:
't gaat allemaal niet werken denk je?![]()
maarre, kan ik dan beter gaan voor gel, of acryl? ik heb er 0 verstand van.
wat een goed ideequote:Op vrijdag 11 december 2009 00:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je zou twee nageltjes kunnen zetten, 1 pinkjes, 1 acryl en 1 gel.
En dan 2 weken nog eens kijken of het überhaupt blijft zitten en welke jij het beste vindt om te handlen...
Jammer dat je een uur weg zit, ik zou het wel een uitdaging gevonden hebben..quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat een goed idee
dat zou serieus nooit in me opkomen.
okay, jij kan het dus ook goed begrijp ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jammer dat je een uur weg zit, ik zou het wel een uitdaging gevonden hebben..![]()
Zo heb ik ooit een majoor uit het Amerikaanse leger gedaan, die waarschuwde me dat haar nagels NOOIT langer bleven zitten dan een week.
En haar duimen binnen 3 dagen eraf vielen.
Okay, kom maar op dacht ik. Wel de afspraak gemaakt dat ze, als ze er zo snel af zouden vallen, ze onminddelijk terug zou komen.
Zo gezegd zo gedaan...
Guess what?
Ze kwam na 8 weken terug, 8 nagels waren er na 6 weken af gegaan (is uitzonderlijk lang) en haar duimen zaten er nog op.. Damn, I'm good...
Je hoeft je geen zorgen meer te maken over je eigen nagels, die zitten netjes verpakt in gel of acryl.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:39 schreef Mirjam het volgende:
worden je eigen nagels er ook sterker en beter van als je kunstnagels neemt?
of juist slechter?
Ik ben al 20 jaar nagelstyliste..quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
okay, jij kan het dus ook goed begrijp ik
maar ik had de illusie dat kunstnagels lang (lees maanden) bleven zitten
heeft dus wel veel onderhoud nodig?
weet niet of het dan wel wat voor me is...
hmm, goed om allemaal te wetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben al 20 jaar nagelstyliste..
Ja, eens in de 3/4 weken mag je jezelf lekker verwennen...![]()
Groeien je nagels langzaam kan het nog wat langer duren...
Maar 3/4 weken is beter.
Als je nou merkt dat het snel loslaat, ga dan terug en vraag er nog 1 op je duim ofzo en vraag 2 keer de primer te gebruiken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, goed om allemaal te weten![]()
dat van uitproberen op m'n pinkie vind ik echt een enorm goed idee
dat ga ik denk ik sowieso doen
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Tvp!!
Morgen mezelf een beetje vermaken, dus ik heb besloten even naar Breda te karren om te kijken bij Sephora in de V&D... eens zien of ze mooie OPI's hebben, en ik mag er van mezelf twee kopen, want ik het een K*T-week gehad... (ookal zijn ze duur...)
Ik zal ook nog even de kruidvat binnen glippen om te kijken of ze daar al iets kerst-achtigs hebben.
Oh, en zal morgen ook even mijn nagelfoto's van de week uploaden...
Mijn nagels zijn ook wel een beetje oranje...maar het is een goede reden om altijd je nagels te lakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een base coat die er echt voor zorgt dat je geen verkleurde nagels krijgt!
Gebruik nu al een tijd de Etos ridge filler maar m'n nagels zijn alsnog oranje![]()
Iemand ervaring met een base coat die de nageltjes mooi wit houdt?
Het is dus idd fel! En nu al op drie nagels gechiptquote:Op donderdag 10 december 2009 23:26 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, ik ging twijfelen want hij is niet echt donker, maar fel.
Dan is kobalt denk ik de beste benaming
Ik heb die van OPI, bevalt me prima en geen oranje nagelsquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een base coat die er echt voor zorgt dat je geen verkleurde nagels krijgt!
Gebruik nu al een tijd de Etos ridge filler maar m'n nagels zijn alsnog oranje![]()
Iemand ervaring met een base coat die de nageltjes mooi wit houdt?
Whehehe, het blijft een leuk gezicht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks Progje, misschien moet ik die maar 's proberen danOh wacht, is dat gewoon de base coat of de ridge filler van OPI?
Vandaag heb ik Dita von Teesegeinspireerde nagels:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, het blijft een leuk gezicht.
Ik zat even zo te kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks Progje, misschien moet ik die maar 's proberen danOh wacht, is dat gewoon de base coat of de ridge filler van OPI?
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook af, maar jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef Mirjam het volgende:
doet dita von teese altijd haar nagels zo?
En niet te vergeten de $38,50 shipping naar Nederland.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet niet of hier mensen zijn die Rescue Beauty Lounge gave lakken vinden hebben, maar aanstaande dinsdag hebben ze tussen 12.00 - 17.00 plaatselijke tijd (Hier vanaf 18.00 uur als ik het goed heb opgezocht) 50% korting met code 'VIP 5 HOUR'! De lakken zijn vrij prijzig, normaal $ 18, dus mocht je iets op het oog hebben dan is dit misschien wel een leuke actie!
38,50?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En niet te vergeten de $38,50 shipping naar Nederland.
Op die donkerblauw is het inderdaad erg mooi!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef mmascha het volgende:
MiMu! Hier zijn ze! Pff ik ben te ongeduldig hiervoor. Lak was nog niet goed droog. Ik drukte het met de stempel zo opzij. En het kroontje wilde ik opnieuw doen maar toen ging de hele topcoat mee en toen ging het helemaal mis. Maar het gaat om het idee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt me mee hoe goed het zichtbaar is. De donkerblauwe vind ik heel gaaf!
quote:Your item was accepted at 4:33 PM on November 24, 2009 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Volgens mij werd dat niet geupdate, tenzij je pakketje bij de douana wordt onderscheptquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Misstique het volgende:
Serieus, hoe lang blijft mn TD pakket nog in de US?
[..]!
Dat wordt niet geupdate. Mijn pakketjes die ik al weken in huis heb, staan volgens Track&Trace ook nog op het postkantoor in Forest Park.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Misstique het volgende:
Serieus, hoe lang blijft mn TD pakket nog in de US?
[..]!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:08 schreef Debsterr het volgende:
Volgens mij werd dat niet geupdate, tenzij je pakketje bij de douana wordt onderschept.
Dan nog duurt het me veel te lang!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat wordt niet geupdate. Mijn pakketjes die ik al weken in huis heb, staan volgens Track&Trace ook nog op het postkantoor in Forest Park.
En zij krijgt em wel terwijl die een week later is verstuurdquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakketje dat 3 december op het postkantoor van Georgia was geaccepteerd werd net bezorgd
Vanavond eerst CG spontaneous en CG Ventri Triple Latte uitproberen
Hm, misschien ff mailen dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Dan nog duurt het me veel te lang!.
[..]
En zij krijgt em wel terwijl die een week later is verstuurd!
Stomme TD!
I like it!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal......
Even een kleine update van de nagels van eergisteren.
Gisteren een French randje gezet in een ander Herome tintje, Herome Monaco.
Geeft toch weer een heel ander gezicht.
[ afbeelding ]
Vanvond gaan wij ons ook eens verdiepen in Transdesign
Ooeh dat is zeker wel mooiquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Al gedaan, naar sales en naar David. Niks gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Tegan het volgende:
Was jij degene waarbij het adres niet klopte?
al bij je buren wezen kijken?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef Misstique het volgende:
Potdulle!
Ik had een foutje gemaakt in mn afleveradres bij transdesign (ik laat pakketjes altijd bij mn ouders bezorgen en had hun adres en mijn postcode ingevuld) en dat zag ik pas na mn mail met betalingsverzoek van hen. Heb meteen gemailed naar ze, 2 verschillende mailadressen, krijg ik nu net de invoice van 'shipping' met daarop de foute postcode.
!
Nu gaat mn bestelling nooit goed aankomen.
Nee, er zijn nml geen buren met het huisnummer wat ik heb opgeschreven (snap je het nog?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
al bij je buren wezen kijken?
In dat geval heb je wel kans dat het teruggestuurd wordtquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, er zijn nml geen buren met het huisnummer wat ik heb opgeschreven (snap je het nog?).
Ik heb TNT gebeld om te vragen wat er gebeurt als er dat soort foute adressen op een poststuk staan en volgens hen wordt dat ofwel automatisch gecorrigeerd en naar t juiste adres verzonden wat dus overeenkomt met straat, huisnummer en plaats óf het wordt teruggestuurd naar de verzender.
Vind ik ook prima (neem aan dat TD dan contact met me opneemt), als er maar íets gebeurt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
In dat geval heb je wel kans dat het teruggestuurd wordt.
ik denk ik snap, jou ouders wonen op huisnummer 78977 en jou straat ( postcode ) gaat maar tot 13 ( wilde gok)quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, er zijn nml geen buren met het huisnummer wat ik heb opgeschreven (snap je het nog?).
Ik heb TNT gebeld om te vragen wat er gebeurt als er dat soort foute adressen op een poststuk staan en volgens hen wordt dat ofwel automatisch gecorrigeerd en naar t juiste adres verzonden wat dus overeenkomt met straat, huisnummer en plaats óf het wordt teruggestuurd naar de verzender.
Oh, Stella kan ik je echt aanraden! Ik vind 'm echt prachtig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:59 schreef Nieners het volgende:
Mooie bestelling disc.
Ik zou Stella ook nog wel willen.
http://www.body-soulbeaut(...)d-wisteria-pure.htmlquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Bernies, ik kan het ook niet precies zien op hm.com
Kan je helaas niet helpen.
Zag het gisteravond inderdaad al dat de nieuwe collectie van ORLY erop staat....
Ik wacht alleen op swatches, want die heb ik nog nergens gezien !
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:57 schreef Linnie20v het volgende:
Ohw, en ik zie nu ook de Valentine's Day display van ORLY
Euh.. Voor zover ik weet is dat die op de Steenweg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef bernies het volgende:
bij welke H&M in Utrecht verkopen ze de nagellakken? Weet iemand dat toevallih? Ik heb namelijk geen zin om ze morgen allemaal langs te gaan....
Dank je wel! Waar is ongeveer de Steenweg? Wat zit er in de buurt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh.. Voor zover ik weet is dat die op de Steenweg.
Die in Catharijne heeft het volgens mij niet, zelfde met die op de Oude gracht.
Dat is wanneer je Hoog Catharijne uitloopt, dus stel je komt voorbij de V&D, dan naar buiten, dan rechts, dan zon beetje bij de Xenos kun je dan weer naar links, dan meteen rechts om de steenweg op te gaan en als je alsmaar doorloopt heb je die H&M aan je rechterhandquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef bernies het volgende:
[..]
Waar is ongeveer de Steenweg? Wat zit er in de buurt?
Ik zie het al, bij de Hema in de buurt
Dan ga ik daar morgen even lekker na mijn tentamen langs! Dan mag het van mezelf!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dat is wanneer je Hoog Catherijne uitloopt, dus stel je komt voorbij de V&D, dan naar buiten, dan rechts, dan zon beetje bij de Xenos kun je dan weer naar links, dan meteen rechts om de steenweg op te gaan en als je alsmaar doorloopt heb je die H&M aan je rechterhanden die verkopen idd nagellak
In Utrecht? Nee geloof het niet , het is niet echt een nagellak stadquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan ga ik daar morgen even lekker na mijn tentamen langs! Dan mag het van mezelf!
Nog meer nagellaktips?
Sephora vind ik voor de nagellakjes ook maar Moah...of is het toevallig prijzencircus?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Crientj het volgende:
Enige dat ik kan bedenken is ook idd Sephora..
Tis niet zoveel in Utrecht. ;o Misschien alsk dr morgen langsloop dat ik even ga kijken bij V&D.
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef romika het volgende:
Vanavond weer even wat zitten experimenteren, dwz snkr even aan het werk gezet![]()
[ afbeelding ]
Basiskleurtje is van Miss Helen, namelijk nummer 12, tip is met OPI - Done out in deco. En de stickertjes zijn van Essence. Is nog best een gehannes, met die stickertjes
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjes
Mooi hoor,en mooie nagelsquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Nee absoluut geen remover erin gooien! Dan kan je hem net zo goed helemaal weggooien. Remover moet je nooit! gebruiken om je lak te verdunnen want je verpest je lak er mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Romika wat mooi!
Ik kan trouwens echt niet lakken met die matte lak van OPI, hij is echt zo dik als stront...Kan ik dat verdunnen met remover en zoja, heeft dat geen nadelig effect op de suede?
Ik ga sowieso de volgende keer Matte About You bestellen.
Wow prachtig! Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Gradient nails (of zoiets, ik weet niet precies meer hoe het heet)
Ik ga elke 3 weken, even twee uurtjes me-timequote:Op vrijdag 11 december 2009 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben al 20 jaar nagelstyliste..
Ja, eens in de 3/4 weken mag je jezelf lekker verwennen...![]()
Groeien je nagels langzaam kan het nog wat langer duren...
Maar 3/4 weken is beter.
2 uur?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ga elke 3 weken, even twee uurtjes me-time.
En gezellig over vanallesennogwat babbelen met mijn nagelstyliste. We zijn even oud.
Dat is inclusief heen-en-weer fietsenquote:
Oh, dan valt het wel mee...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is inclusief heen-en-weer fietsen. Ik denk dat ze anderhalf uur bezig is, ik neem altijd french.
Snkr...............mooi........je zou het maantje en de tip eens in een ander kleurtje moieten zetten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Thanks, ja weer eens iets anders.......quote:
Tja....hoop dat dat er makkelijk vanaf komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjes
Grijns.....pas op jij......had net een nieuwe rol voor je bedachtquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt, dat mag ze dus lekker zelf doen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
@romika: allebei zijn leuk! Snkr kan nail-art!
Hahahahaha.......yes snkr is mijn nieuwe nagelstyliste ..... heb nog wel meer bedenksels......quote:
Mooi Lindytje, prachtig die Gradient nails en die met de french tip vind ik een prachtig mooi kleurtje....quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Fotospammetje!
Mijn P2 lakjes, die MiMu voor me had meegenomen en opgestuurd![]()
[ afbeelding ]
Mijn nagels van de afgelopen paar dagen (meestal nog niet bijgewerkt voor de foto...)
Gradient nails (of zoiets, ik weet niet precies meer hoe het heet)
[ afbeelding ]
Stickertjes en french:
[ afbeelding ]
P2 Diva met Orly Satin seal:
[ afbeelding ]
(en toch niet naar Breda geweest voor nieuwe lakjes... geen zin..)
Nee, met nagellakremover afgenomen voor het lakken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:05 schreef Burdie het volgende:
Misschien waren je nagels wat vettig voor je ze lakte?
Mooi!! Ik ga een french (dan wel met kleurtjes) steeds leuker vinden!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef romika het volgende:
Vanavond weer even wat zitten experimenteren, dwz snkr even aan het werk gezet![]()
[ afbeelding ]
Basiskleurtje is van Miss Helen, namelijk nummer 12, tip is met OPI - Done out in deco. En de stickertjes zijn van Essence. Is nog best een gehannes, met die stickertjes
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
zo werd ik dus wakker
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo niet leukWaarom kan ik nou nooit net als iedereen gewoon eens langer dan een halve dag met dezelfde nagellak rondlopen??
same problem herequote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
zo werd ik dus wakker
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo niet leukWaarom kan ik nou nooit net als iedereen gewoon eens langer dan een halve dag met dezelfde nagellak rondlopen??
Ja, klopt, er lagen ook drie grote stukken lak in mijn bedquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oei! Jeetje! Da's niet eens gewoon chippen, da's gewoon alles er af!
(vind je dan niet hele stukken lak terug in je bed?)
aahquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Heb een update gepost in het groepsordertopic..
Vriendje heeft P2 Gorgeous afgewezen; hij houdt niet van paars
irritant he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, klopt, er lagen ook drie grote stukken lak in mijn bedMopper!!!! Waarom wil het bij sommige mensen toch zo slecht plakken, terwijl anderen rustig een week zonder enig chipje rond kunnen lopen met dezelfde lak?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:46 schreef LekkerApart het volgende:
Das freaky met die nagellak die 's nachts verdwenen is..
Behalve scheurende nagels hier geen problemen..
Konad lijkt me erg leuk en ben bijna jarig, dus mijn eerste bestelling (en nu maar hopen dat het lukt met het stempelen)!
Heb net bij Veelsieraden mijn verjaardagscadeautjes besteld
M12, M51, M56, M66 en S9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zilver en roze stempellak, topcoat, grote dubbele stempel, schraper en imageplateholder..
Net betaald, ben benieuwd wanneer ik het heb..
Zonde en jammer, misschien na de nagellakremover nog eens schoonmaken met alcohol.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
zo werd ik dus wakker
[ afbeelding ]
Dank je Lindytje......misschien gaan we straks nog even shoppen en zie ik hem wel in de winkel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:11 schreef Lindytje het volgende:
@Romika: dank je! Het is gewoon een essence lakje, een colour&go, in zo'n klein flesje. (heb m even niet bij de hand, anders zou ik je de naam kunnen geven.. ik kijk straks nog even!)
de gewone opi natural nail base coatquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
wauw!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Loqi het volgende:
Fluweel op m'n vingers![]()
Essence Rock it Baby met Essie matte about you
Het lijkt blauw op de foto maar het is heel mooi diep paars
[ afbeelding ]
Ik heb ook die basecoat+ridgefiller van de hema maar ik heb daar helemaal geen last van!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:18 schreef PeRi het volgende:
Hmmm tijdje terug had ik het ook maar nu weet ik zeker wat de boosdoener is; Hema ridgefiller + basecoat maakt je nagels oranje.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook nog opquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah
hij was wel mooi hoor
en nogmaals bedankt voor het proefje avoplex handcreme, erg lief![]()
Oh. Hm. Dan weet ik het niet. Maar ik weet wel dat ik er wel last van heb als ik het op heb gedaan onder nagellakquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:47 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ik heb ook die basecoat+ridgefiller van de hema maar ik heb daar helemaal geen last van!
Ik ben zoooo benieuwdquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
K heb de tips ter hwrte genomen en acryl laten zettenzit nu op mn ipod, dus later fotos
Ooooh :-O spannend, ben heel nieuwsgierig! Leuk hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
K heb de tips ter hwrte genomen en acryl laten zettenzit nu op mn ipod, dus later fotos
Het is een mooi kleurtje, ook een beetje rozerood in maar dat zie je alleen niet door de flitsquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:48 schreef Nieners het volgende:
Toffe bestelling! Ik zat eerst over Delight te denken, nu toch wel een beetje spijt.
Net een glitterlakje gekocht, zo opdoen!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:18 schreef PeRi het volgende:
Hmmm tijdje terug had ik het ook maar nu weet ik zeker wat de boosdoener is; Hema ridgefiller + basecoat maakt je nagels oranje.
Kan je van niet de kunstof handschoenen aandoen? Of mag dat niet tijdens je werk?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef Kleintje19 het volgende:
me nagels werden eindelijk weer lang! maar heb eergisteren en gisteren in de afwas gewerkt en werk ook dagelijks in de schoonmaak en dus gisteren scheurde er 1tje zo vreselijknu is dat weer een stompie
Alle nagels of alleen op de pinken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
hey dat ziet er wel geinig uitquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:21 schreef snakelady het volgende:
Peri, gaaf zeg!
Lindytje, prachtige nagels, ik vind de casuelle blauw-achtig metalllic ook erg gaaf.
tliciouz , leuk!!!
Weer eentje van mij, was even aan het oefenen voor kerstnagels.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Mirjam het volgende:
ja, het duurde ff, maar dan heb je ook wat
allereerst de neppers kunstnagels:
[ afbeelding ]
Jaja, daar moet je nu dus voor oppassen.quote:
laten doen in een chinese salon voor een speciale prijs, 25 euro
helaas wilde ik niet lang daarna een stoel pakken, gleed met m'n duim er vanaf op zo'n manier dat normaal gesproken je nagel dubbelklapt, dat ging nu natuurlijk niet
wel veel pijn (nog steeds)
geen schade
Ziet er netjes uit, al hou ik ook niet zo van dat heeeeeel witte. Heb je ook een foto vanaf de zijkant van je nagels, zodat je de bolling kan zien?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Mirjam het volgende:
ja, het duurde ff, maar dan heb je ook wat
allereerst de nepperds:
[ afbeelding ]
laten doen in een chinese salon voor een speciale prijs, 25 euro
helaas wilde ik niet lang daarna een stoel pakken, gleed met m'n duim er vanaf op zo'n manier dat normaal gesproken je nagel dubbelklapt, dat ging nu natuurlijk niet
wel veel pijn (nog steeds)
geen schade
en toen ik thuiskwam bleek dat de postbode m'n pakketje door de de brievenbus had gefrummeld
dus: nieuwe lakjes
[ afbeelding ]
ORLY bonder, OP DS original (), you don't know jaquesn suede, preppy pink, dorothy who, medaillon, side saddle, nail tek foundation 2 (die ik voorlopig niet nodig ga hebben kennelijk
) en creative stickey basecoat
Oeh die vind ik echt mooiquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:56 schreef Lindytje het volgende:
@Mirjam: netjes!! En tof pakketje, dat tweede lakje viel me meteen op, geweldig![]()
@Snakelady, dankje! En toffe kerstnageltjes!
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
Welke glitterlak is dat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:17 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
M'n duim lijkt heel raar hierop maar achja... geeft een idee!
De kleur is irl gewoon donkerpaars.
Dit dus,het ziet er netjes uit maar ga een laagje over je eigen nagels sparen da's gewoon het mooist.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
Nagelstylistes nemen vaak rechte nagels voor mensen die hele korte nagels hebben, en dan lijkt het net of ze naar boven wijzen... beter konden ze een tip nemen die naar beneden wijst.
Maar goed, ze zien er heel niet slecht uit en als je ze een beetje bijhoudt, worden ze alleen maar mooier.![]()
Dit is de kunst, de kunst is om nu een laagje over je eigen nagels te gaan sparen.
En dan zie je je eigen vorm, die gewoon bij je past.![]()
En mooie kleur, mirjam.
Laten opvullen en netjes dat gedeelte wat opgevuld is eraf laten vijlen (korter dus).quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef Mirjam het volgende:
hoe spaar ik 'n laagje over m'n eigen nagels?
gewoon steeds laten opvullen en bijknippen ofzo?
En niet er aan zitten pielen..quote:
De vijl beweging die je maakt met je rechterhand moet je niet willen maken met je linkerhand.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef _evenstar_ het volgende:
mirjam, die tip verdwijnt straks
![]()
Mooie nageltjes weer, en mooie aanwinsten![]()
MMasha die ik heb is van Kiss, moet alleen me rechterhand nog doenkindje was van slag af deze week
fijne vind ik gen gemier met een UVlamp, maar een spray die werkt als een tierelier
!
wel aardig wat vijltijd die erin gaat zittenmaar misschien kan ik beter een laagje nemen ipv de aangegeven twee
, voorals nog ben ik niet ontevreden.
het is vast wel zichtbaar dat het niet door een proffesional gedaan is, maar goed, eerste keer en met links werken als je rechtshandig bent is bets lastigzal als ik klaar ben wel foto maken
Je bedoeld toch je hand bewegen en vijl stil houden zeg maar?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De vijl beweging die je maakt met je rechterhand moet je niet willen maken met je linkerhand.
Dus, in je linkerhand heb je dan je vijl en die houd je stil en dan met je rechterhand maak je dus de vijl beweging.![]()
Als je niet snapt wat ik bedoel en er zijn andere die het ook willen weten, wil ik wel een keer een cam sessie doen. Voordoen gaat dan iets beter...
dat deed ik alquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De vijl beweging die je maakt met je rechterhand moet je niet willen maken met je linkerhand.
Dus, in je linkerhand heb je dan je vijl en die houd je stil en dan met je rechterhand maak je dus de vijl beweging.![]()
Als je niet snapt wat ik bedoel en er zijn andere die het ook willen weten, wil ik wel een keer een cam sessie doen. Voordoen gaat dan iets beter...
Ja, je gebruikt dan de lengte van de vijl, niet alleen de breedte.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef Guess. het volgende:
[..]
Je bedoeld toch je hand bewegen en vijl stil houden zeg maar?
Mooi! Ik zie alleen maar 1 kleur, dus het is niet gelukt.quote:Op zondag 13 december 2009 00:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooie kleuren Mirjam en Guess![]()
Net ff gehannest om een duochrome op de foto te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Ja, nu jij het zegt, dacht dat het de lamp was...quote:Op zondag 13 december 2009 00:27 schreef Guess. het volgende:
Mooi zeg,ik zie ook een klein beetje groen....toch?
Omdat die muts gewoon vreselijke mooie nagels heeft en mooie ronde nagelriemen...quote:Op zondag 13 december 2009 00:29 schreef snakelady het volgende:
snkr-xxx , hoe krijg je dat toch zo ontzettend netjes?![]()
Maar de duochrome zie ik ook niet echt, of het moet dat groene zijn.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, nu jij het zegt, dacht dat het de lamp was...![]()
[..]
Omdat die muts gewoon vreselijke mooie nagels heeft en mooie ronde nagelriemen...![]()
voor skrn...
ik kan niet anders dan pielen, duwen en voelenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En niet er aan zitten pielen..![]()
Je hebt trouwens best kans, omdat je eigen nagels zo dun zijn dat het laagje niet gaat lukken.
Soms lukt dat gewoon niet, en dan moet je je er bij neerleggen.![]()
Kunstnagels FTW dan!
Niet Doen! Het gaat echt ten koste van je nagels.quote:Op zondag 13 december 2009 01:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan niet anders dan pielen, duwen en voelen
Dat ziet er idd heel netjes uit, ook niet overdreven langquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef Mirjam het volgende:
klaar met lakken, seche vite ftw.
sally hansen pink rose diamond, i love it!
[ afbeelding ]
en op verzoek de bolling.
naar mijn smaak zijn m'n nagels wel wat te bol, maar ik heb ze dan ook graag gewoon plat, en ik snap dat dat niet kan
[ afbeelding ]
WAUW!quote:Op zondag 13 december 2009 00:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooie kleuren Mirjam en Guess![]()
Net ff gehannest om een duochrome op de foto te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er nog netjes uit voor 3 dagenquote:Op zondag 13 december 2009 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi allemaal weer Ladies!!
Mijn creatie zit al drie dagen, ben er alweer flauw van
[ afbeelding ]
Ik heb mijn nagels wat ingekort en recht gevijld, maar ik vind het toch storend die rechte nagels...de hoekjes zijn gewoon irritant. Maar omdat ik het wel mooi vind staan, vind ik dat ik er maar aan moet wennen
Eerst een Konad TC en de dag erna 2 lagen Herome TC. Weet niet of dat laatste zinvol is maar voor mijn gevoel welquote:Op zondag 13 december 2009 09:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Dat ziet er nog netjes uit voor 3 dagen
Obli is de verkeerde om dat te vragen. Die snuift het spul en als ze kon zou ze het als parfum gebruiken omdat ze het zo lekker vindt ruiken.quote:Op zondag 13 december 2009 10:28 schreef bernies het volgende:
@ Oblivion: Ik kwam gister bij HG in Utrecht langs een nagelshop...een hele rij chinese dames waren druk aan het zetten met mondkapjes op...het stonk daar buiten in een ruime omtrek al zo erg, echt zo'n chemische lucht, is dat normaal?
10 minuutjes in een kom met eieren en je nagels groeien 1 cm.quote:Op zondag 13 december 2009 10:28 schreef bernies het volgende:
@ Tlicious: hele rare vraag misschien maar ik zie dat je een eierdoos hebt staan bij je nagellakspulletjes, doe je daar iets geniaals mee?
@ dames met nieuwe bestellingen: erg mooie kleuren zie ik voorbij komen!
@ MIrjam: Mooie nagels! Enne ik weet nog wel een Nailtek II fan![]()
![]()
@ Oblivion: Ik kwam gister bij HG in Utrecht langs een nagelshop...een hele rij chinese dames waren druk aan het zetten met mondkapjes op...het stonk daar buiten in een ruime omtrek al zo erg, echt zo'n chemische lucht, is dat normaal?
@ Lindytje: Is het matte lak met een glimmende streep of net anders om? UIt de hand gedaan? Ziet er goed uit!
@ Puckzzz:Super! Welke basiskleur heb je gebruikt?
@ puntoortje: dat heb ik ook wel eens, net of er splinters onder zitten. Geen idee wat het is, groeit wel weer uit.
Owwww....ik dacht dat je dat als houder gebruikte bij potjes die bijna leeg zijn, of als glitter bewaarbakje, of om zelf kleuren te franken, of omdat je kleuren test op eieren, of .....quote:Op zondag 13 december 2009 10:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
10 minuutjes in een kom met eieren en je nagels groeien 1 cm.Haha nee die had ik toevallig nog op het bureau staan van die ochtend.
Het is wel een typisch geurtje, je zou daar maar de hele dag in werken....quote:Op zondag 13 december 2009 10:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Obli is de verkeerde om dat te vragen. Die snuift het spul en als ze kon zou ze het als parfum gebruiken omdat ze het zo lekker vindt ruiken.![]()
![]()
Die lucht komt door de vloeistof die gebruikt wordt voor acrylnagels.
Ik zou barstende koppijn krijgen denk ik.quote:Op zondag 13 december 2009 10:45 schreef bernies het volgende:
[..]
Het is wel een typisch geurtje, je zou daar maar de hele dag in werken....
OOOOOOOO een rookoven!! Heerlijk! Echt een luxe!!!quote:Op zondag 13 december 2009 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
@Bernies:
De meest rechtse kleur is het...beetje mint-achtig.
[ afbeelding ]
nu op jacht naar hout voor mijn nieuwe rookoven
die eierdoos, ik vroeg me ook al af waar die voor wasquote:Op zondag 13 december 2009 10:28 schreef bernies het volgende:
@ Tlicious: hele rare vraag misschien maar ik zie dat je een eierdoos hebt staan bij je nagellakspulletjes, doe je daar iets geniaals mee?
@ dames met nieuwe bestellingen: erg mooie kleuren zie ik voorbij komen!
@ MIrjam: Mooie nagels! Enne ik weet nog wel een Nailtek II fan![]()
![]()
@ Lindytje: Is het matte lak met een glimmende streep of net anders om? UIt de hand gedaan? Ziet er goed uit!
@ Puckzzz:Super! Welke basiskleur heb je gebruikt?
@ puntoortje: dat heb ik ook wel eens, net of er splinters onder zitten. Geen idee wat het is, groeit wel weer uit.
Ja ik ook, en ook al hadden ze mondkapjes op, het lijkt met niet echt gezond al die stof die ze binnen krijgen.quote:Op zondag 13 december 2009 10:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou barstende koppijn krijgen denk ik.
Ik vind het wel mooi!quote:Op zondag 13 december 2009 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi allemaal weer Ladies!!
Mijn creatie zit al drie dagen, ben er alweer flauw van
[ afbeelding ]
Ik heb mijn nagels wat ingekort en recht gevijld, maar ik vind het toch storend die rechte nagels...de hoekjes zijn gewoon irritant. Maar omdat ik het wel mooi vind staan, vind ik dat ik er maar aan moet wennen
Ik zou er niet eens onder durven voelen met een vijl, daarvoor zit het te ver onder mijn nagel. Ga er ook wel vanuit dat het vanzelf wel eruit groeit, maar het ziet er zo raar en lelijk uitquote:Op zondag 13 december 2009 11:00 schreef E.T. het volgende:
Puckzzz, mooie creaties!
Ik kan niet wachten tot Seche Vite binnen is.. Ik word er nu echt een beetje simpel van; 21.45 klaar met lakken, 23.15 naar bed en nóg heb ik nu matte plekken op m'n nagelsIk hoop wel voor donderdag, dan heb ik kerstfeest en heb dus mooie nagels nodig
@puntoortje, ik heb ook wel eens van die bruine streepjes, net of er iets onder m'n nagel is geweest (met de punt van een vijl 'voel' ik dan ook altijd wel een 'gat'). Geen idee wat het is, maar het groeit er zonder problemen uit
Maar welke lak is het?quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Puckzzz![]()
Enne Puntoortje, ik heb dat idd ook soms, geen idee wat het is![]()
Heb vanmorgen nog ff een poging gewaagd in het daglicht:
[ afbeelding ]
WAUW! Zo is het helemaal gaaf, die wil ik ookquote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Puckzzz![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook wel eens gehad, ik heb het vermoeden dat je nagel dan een keer is dubbelgeslagen en het hele kleine bloeduitstortingen zijn. Omdat je nagels ook in die richting groeien kan het bloed ook in die richting meegaan. Het moet er volgens mij echt uitgroeien. Dat was mijn theorie althans, toen ik dat na een dubbelgeslagen nagel tegenkwamquote:Op zondag 13 december 2009 09:33 schreef puntoortje het volgende:
Misschien dat iemand hier een idee heeft.
Een paar dagen geleden viel het me op dat er kleine donkere lijntjes onder mijn nagels lijken te zitten.
Ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar dan is het niet echt te zien, het zit bij mijn linker duim, rechter duim, rechter wijsvinger en rechter middel vinger. Heb al een beetje zitten zoeken maar kan niet echt iets vinden. Ooit wel last gehad van die gore schimmelnagels bij mijn voeten maar dankzij een middeltje van de huisarts gelukkig er weer vanaf, het lijkt ook niet echt daarop, dus wat zou het kunnen zijn? Gewoon beschadigd ofzo?
Even een plaatje van andermans nagel met zelf gecreerde paint streepjes voor het idee.
[ afbeelding ]
Dubbelgeslagen nagels zou op het moment niet kunnen , daar zijn ze nu veel te kort voor, helaas. Ik zat er net even op te duwen en bij de nagels die dat hebben is dat ook wel een beetje pijnlijk, zou dus idd wel een kleine bloeduistorting kunnen zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 11:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, ik heb het vermoeden dat je nagel dan een keer is dubbelgeslagen en het hele kleine bloeduitstortingen zijn. Omdat je nagels ook in die richting groeien kan het bloed ook in die richting meegaan. Het moet er volgens mij echt uitgroeien. Dat was mijn theorie althans, toen ik dat na een dubbelgeslagen nagel tegenkwam.
Wat mooi!quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Puckzzz![]()
[ afbeelding ]
Zelfs een klein randje kan al dubbelslaan (zij het naar beneden of boven), een beetje druk op een nagel kan al voldoende zijn. Bij mij in ieder geval, toen ik bij een bouwmarkt werkte had ik helemaal nagels om te jankenquote:Op zondag 13 december 2009 11:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Dubbelgeslagen nagels zou op het moment niet kunnen , daar zijn ze nu veel te kort voor, helaas. Ik zat er net even op te duwen en bij de nagels die dat hebben is dat ook wel een beetje pijnlijk, zou dus idd wel een kleine bloeduistorting kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |