Welke glitterlak is dat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:17 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
M'n duim lijkt heel raar hierop maar achja... geeft een idee!
De kleur is irl gewoon donkerpaars.
Dit dus,het ziet er netjes uit maar ga een laagje over je eigen nagels sparen da's gewoon het mooist.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
Nagelstylistes nemen vaak rechte nagels voor mensen die hele korte nagels hebben, en dan lijkt het net of ze naar boven wijzen... beter konden ze een tip nemen die naar beneden wijst.
Maar goed, ze zien er heel niet slecht uit en als je ze een beetje bijhoudt, worden ze alleen maar mooier.![]()
Dit is de kunst, de kunst is om nu een laagje over je eigen nagels te gaan sparen.
En dan zie je je eigen vorm, die gewoon bij je past.![]()
En mooie kleur, mirjam.
Laten opvullen en netjes dat gedeelte wat opgevuld is eraf laten vijlen (korter dus).quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef Mirjam het volgende:
hoe spaar ik 'n laagje over m'n eigen nagels?
gewoon steeds laten opvullen en bijknippen ofzo?
En niet er aan zitten pielen..quote:
De vijl beweging die je maakt met je rechterhand moet je niet willen maken met je linkerhand.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef _evenstar_ het volgende:
mirjam, die tip verdwijnt straks
![]()
Mooie nageltjes weer, en mooie aanwinsten![]()
MMasha die ik heb is van Kiss, moet alleen me rechterhand nog doenkindje was van slag af deze week
fijne vind ik gen gemier met een UVlamp, maar een spray die werkt als een tierelier
!
wel aardig wat vijltijd die erin gaat zittenmaar misschien kan ik beter een laagje nemen ipv de aangegeven twee
, voorals nog ben ik niet ontevreden.
het is vast wel zichtbaar dat het niet door een proffesional gedaan is, maar goed, eerste keer en met links werken als je rechtshandig bent is bets lastigzal als ik klaar ben wel foto maken
Je bedoeld toch je hand bewegen en vijl stil houden zeg maar?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De vijl beweging die je maakt met je rechterhand moet je niet willen maken met je linkerhand.
Dus, in je linkerhand heb je dan je vijl en die houd je stil en dan met je rechterhand maak je dus de vijl beweging.![]()
Als je niet snapt wat ik bedoel en er zijn andere die het ook willen weten, wil ik wel een keer een cam sessie doen. Voordoen gaat dan iets beter...
dat deed ik alquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De vijl beweging die je maakt met je rechterhand moet je niet willen maken met je linkerhand.
Dus, in je linkerhand heb je dan je vijl en die houd je stil en dan met je rechterhand maak je dus de vijl beweging.![]()
Als je niet snapt wat ik bedoel en er zijn andere die het ook willen weten, wil ik wel een keer een cam sessie doen. Voordoen gaat dan iets beter...
Ja, je gebruikt dan de lengte van de vijl, niet alleen de breedte.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef Guess. het volgende:
[..]
Je bedoeld toch je hand bewegen en vijl stil houden zeg maar?
Mooi! Ik zie alleen maar 1 kleur, dus het is niet gelukt.quote:Op zondag 13 december 2009 00:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooie kleuren Mirjam en Guess![]()
Net ff gehannest om een duochrome op de foto te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Ja, nu jij het zegt, dacht dat het de lamp was...quote:Op zondag 13 december 2009 00:27 schreef Guess. het volgende:
Mooi zeg,ik zie ook een klein beetje groen....toch?
Omdat die muts gewoon vreselijke mooie nagels heeft en mooie ronde nagelriemen...quote:Op zondag 13 december 2009 00:29 schreef snakelady het volgende:
snkr-xxx , hoe krijg je dat toch zo ontzettend netjes?![]()
Maar de duochrome zie ik ook niet echt, of het moet dat groene zijn.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, nu jij het zegt, dacht dat het de lamp was...![]()
[..]
Omdat die muts gewoon vreselijke mooie nagels heeft en mooie ronde nagelriemen...![]()
voor skrn...
ik kan niet anders dan pielen, duwen en voelenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En niet er aan zitten pielen..![]()
Je hebt trouwens best kans, omdat je eigen nagels zo dun zijn dat het laagje niet gaat lukken.
Soms lukt dat gewoon niet, en dan moet je je er bij neerleggen.![]()
Kunstnagels FTW dan!
Niet Doen! Het gaat echt ten koste van je nagels.quote:Op zondag 13 december 2009 01:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan niet anders dan pielen, duwen en voelen
Dat ziet er idd heel netjes uit, ook niet overdreven langquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef Mirjam het volgende:
klaar met lakken, seche vite ftw.
sally hansen pink rose diamond, i love it!
[ afbeelding ]
en op verzoek de bolling.
naar mijn smaak zijn m'n nagels wel wat te bol, maar ik heb ze dan ook graag gewoon plat, en ik snap dat dat niet kan
[ afbeelding ]
WAUW!quote:Op zondag 13 december 2009 00:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooie kleuren Mirjam en Guess![]()
Net ff gehannest om een duochrome op de foto te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er nog netjes uit voor 3 dagenquote:Op zondag 13 december 2009 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi allemaal weer Ladies!!
Mijn creatie zit al drie dagen, ben er alweer flauw van
[ afbeelding ]
Ik heb mijn nagels wat ingekort en recht gevijld, maar ik vind het toch storend die rechte nagels...de hoekjes zijn gewoon irritant. Maar omdat ik het wel mooi vind staan, vind ik dat ik er maar aan moet wennen
Eerst een Konad TC en de dag erna 2 lagen Herome TC. Weet niet of dat laatste zinvol is maar voor mijn gevoel welquote:Op zondag 13 december 2009 09:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Dat ziet er nog netjes uit voor 3 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |