Je hoeft je geen zorgen meer te maken over je eigen nagels, die zitten netjes verpakt in gel of acryl.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:39 schreef Mirjam het volgende:
worden je eigen nagels er ook sterker en beter van als je kunstnagels neemt?
of juist slechter?
Ik ben al 20 jaar nagelstyliste..quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
okay, jij kan het dus ook goed begrijp ik
maar ik had de illusie dat kunstnagels lang (lees maanden) bleven zitten
heeft dus wel veel onderhoud nodig?
weet niet of het dan wel wat voor me is...
hmm, goed om allemaal te wetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben al 20 jaar nagelstyliste..
Ja, eens in de 3/4 weken mag je jezelf lekker verwennen...![]()
Groeien je nagels langzaam kan het nog wat langer duren...
Maar 3/4 weken is beter.
Als je nou merkt dat het snel loslaat, ga dan terug en vraag er nog 1 op je duim ofzo en vraag 2 keer de primer te gebruiken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, goed om allemaal te weten![]()
dat van uitproberen op m'n pinkie vind ik echt een enorm goed idee
dat ga ik denk ik sowieso doen
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Tvp!!
Morgen mezelf een beetje vermaken, dus ik heb besloten even naar Breda te karren om te kijken bij Sephora in de V&D... eens zien of ze mooie OPI's hebben, en ik mag er van mezelf twee kopen, want ik het een K*T-week gehad... (ookal zijn ze duur...)
Ik zal ook nog even de kruidvat binnen glippen om te kijken of ze daar al iets kerst-achtigs hebben.
Oh, en zal morgen ook even mijn nagelfoto's van de week uploaden...
Mijn nagels zijn ook wel een beetje oranje...maar het is een goede reden om altijd je nagels te lakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een base coat die er echt voor zorgt dat je geen verkleurde nagels krijgt!
Gebruik nu al een tijd de Etos ridge filler maar m'n nagels zijn alsnog oranje![]()
Iemand ervaring met een base coat die de nageltjes mooi wit houdt?
Het is dus idd fel! En nu al op drie nagels gechiptquote:Op donderdag 10 december 2009 23:26 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, ik ging twijfelen want hij is niet echt donker, maar fel.
Dan is kobalt denk ik de beste benaming
Ik heb die van OPI, bevalt me prima en geen oranje nagelsquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een base coat die er echt voor zorgt dat je geen verkleurde nagels krijgt!
Gebruik nu al een tijd de Etos ridge filler maar m'n nagels zijn alsnog oranje![]()
Iemand ervaring met een base coat die de nageltjes mooi wit houdt?
Whehehe, het blijft een leuk gezicht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks Progje, misschien moet ik die maar 's proberen danOh wacht, is dat gewoon de base coat of de ridge filler van OPI?
Vandaag heb ik Dita von Teesegeinspireerde nagels:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, het blijft een leuk gezicht.
Ik zat even zo te kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks Progje, misschien moet ik die maar 's proberen danOh wacht, is dat gewoon de base coat of de ridge filler van OPI?
Vandaag heb ik Dita von Teesegeinspireerde nagels:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook af, maar jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef Mirjam het volgende:
doet dita von teese altijd haar nagels zo?
En niet te vergeten de $38,50 shipping naar Nederland.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet niet of hier mensen zijn die Rescue Beauty Lounge gave lakken vinden hebben, maar aanstaande dinsdag hebben ze tussen 12.00 - 17.00 plaatselijke tijd (Hier vanaf 18.00 uur als ik het goed heb opgezocht) 50% korting met code 'VIP 5 HOUR'! De lakken zijn vrij prijzig, normaal $ 18, dus mocht je iets op het oog hebben dan is dit misschien wel een leuke actie!
38,50?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En niet te vergeten de $38,50 shipping naar Nederland.
Op die donkerblauw is het inderdaad erg mooi!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef mmascha het volgende:
MiMu! Hier zijn ze! Pff ik ben te ongeduldig hiervoor. Lak was nog niet goed droog. Ik drukte het met de stempel zo opzij. En het kroontje wilde ik opnieuw doen maar toen ging de hele topcoat mee en toen ging het helemaal mis. Maar het gaat om het idee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt me mee hoe goed het zichtbaar is. De donkerblauwe vind ik heel gaaf!
quote:Your item was accepted at 4:33 PM on November 24, 2009 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Volgens mij werd dat niet geupdate, tenzij je pakketje bij de douana wordt onderscheptquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Misstique het volgende:
Serieus, hoe lang blijft mn TD pakket nog in de US?
[..]!
Dat wordt niet geupdate. Mijn pakketjes die ik al weken in huis heb, staan volgens Track&Trace ook nog op het postkantoor in Forest Park.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Misstique het volgende:
Serieus, hoe lang blijft mn TD pakket nog in de US?
[..]!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:08 schreef Debsterr het volgende:
Volgens mij werd dat niet geupdate, tenzij je pakketje bij de douana wordt onderschept.
Dan nog duurt het me veel te lang!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat wordt niet geupdate. Mijn pakketjes die ik al weken in huis heb, staan volgens Track&Trace ook nog op het postkantoor in Forest Park.
En zij krijgt em wel terwijl die een week later is verstuurdquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakketje dat 3 december op het postkantoor van Georgia was geaccepteerd werd net bezorgd
Vanavond eerst CG spontaneous en CG Ventri Triple Latte uitproberen
Hm, misschien ff mailen dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Dan nog duurt het me veel te lang!.
[..]
En zij krijgt em wel terwijl die een week later is verstuurd!
Stomme TD!
I like it!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal......
Even een kleine update van de nagels van eergisteren.
Gisteren een French randje gezet in een ander Herome tintje, Herome Monaco.
Geeft toch weer een heel ander gezicht.
[ afbeelding ]
Vanvond gaan wij ons ook eens verdiepen in Transdesign
Ooeh dat is zeker wel mooiquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Al gedaan, naar sales en naar David. Niks gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Tegan het volgende:
Was jij degene waarbij het adres niet klopte?
al bij je buren wezen kijken?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef Misstique het volgende:
Potdulle!
Ik had een foutje gemaakt in mn afleveradres bij transdesign (ik laat pakketjes altijd bij mn ouders bezorgen en had hun adres en mijn postcode ingevuld) en dat zag ik pas na mn mail met betalingsverzoek van hen. Heb meteen gemailed naar ze, 2 verschillende mailadressen, krijg ik nu net de invoice van 'shipping' met daarop de foute postcode.
!
Nu gaat mn bestelling nooit goed aankomen.
Nee, er zijn nml geen buren met het huisnummer wat ik heb opgeschreven (snap je het nog?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
al bij je buren wezen kijken?
In dat geval heb je wel kans dat het teruggestuurd wordtquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, er zijn nml geen buren met het huisnummer wat ik heb opgeschreven (snap je het nog?).
Ik heb TNT gebeld om te vragen wat er gebeurt als er dat soort foute adressen op een poststuk staan en volgens hen wordt dat ofwel automatisch gecorrigeerd en naar t juiste adres verzonden wat dus overeenkomt met straat, huisnummer en plaats óf het wordt teruggestuurd naar de verzender.
Vind ik ook prima (neem aan dat TD dan contact met me opneemt), als er maar íets gebeurt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
In dat geval heb je wel kans dat het teruggestuurd wordt.
ik denk ik snap, jou ouders wonen op huisnummer 78977 en jou straat ( postcode ) gaat maar tot 13 ( wilde gok)quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, er zijn nml geen buren met het huisnummer wat ik heb opgeschreven (snap je het nog?).
Ik heb TNT gebeld om te vragen wat er gebeurt als er dat soort foute adressen op een poststuk staan en volgens hen wordt dat ofwel automatisch gecorrigeerd en naar t juiste adres verzonden wat dus overeenkomt met straat, huisnummer en plaats óf het wordt teruggestuurd naar de verzender.
Oh, Stella kan ik je echt aanraden! Ik vind 'm echt prachtig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:59 schreef Nieners het volgende:
Mooie bestelling disc.
Ik zou Stella ook nog wel willen.
http://www.body-soulbeaut(...)d-wisteria-pure.htmlquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Bernies, ik kan het ook niet precies zien op hm.com
Kan je helaas niet helpen.
Zag het gisteravond inderdaad al dat de nieuwe collectie van ORLY erop staat....
Ik wacht alleen op swatches, want die heb ik nog nergens gezien !
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:57 schreef Linnie20v het volgende:
Ohw, en ik zie nu ook de Valentine's Day display van ORLY
Euh.. Voor zover ik weet is dat die op de Steenweg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef bernies het volgende:
bij welke H&M in Utrecht verkopen ze de nagellakken? Weet iemand dat toevallih? Ik heb namelijk geen zin om ze morgen allemaal langs te gaan....
Dank je wel! Waar is ongeveer de Steenweg? Wat zit er in de buurt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh.. Voor zover ik weet is dat die op de Steenweg.
Die in Catharijne heeft het volgens mij niet, zelfde met die op de Oude gracht.
Dat is wanneer je Hoog Catharijne uitloopt, dus stel je komt voorbij de V&D, dan naar buiten, dan rechts, dan zon beetje bij de Xenos kun je dan weer naar links, dan meteen rechts om de steenweg op te gaan en als je alsmaar doorloopt heb je die H&M aan je rechterhandquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef bernies het volgende:
[..]
Waar is ongeveer de Steenweg? Wat zit er in de buurt?
Ik zie het al, bij de Hema in de buurt
Dan ga ik daar morgen even lekker na mijn tentamen langs! Dan mag het van mezelf!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dat is wanneer je Hoog Catherijne uitloopt, dus stel je komt voorbij de V&D, dan naar buiten, dan rechts, dan zon beetje bij de Xenos kun je dan weer naar links, dan meteen rechts om de steenweg op te gaan en als je alsmaar doorloopt heb je die H&M aan je rechterhanden die verkopen idd nagellak
In Utrecht? Nee geloof het niet , het is niet echt een nagellak stadquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan ga ik daar morgen even lekker na mijn tentamen langs! Dan mag het van mezelf!
Nog meer nagellaktips?
Sephora vind ik voor de nagellakjes ook maar Moah...of is het toevallig prijzencircus?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Crientj het volgende:
Enige dat ik kan bedenken is ook idd Sephora..
Tis niet zoveel in Utrecht. ;o Misschien alsk dr morgen langsloop dat ik even ga kijken bij V&D.
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef romika het volgende:
Vanavond weer even wat zitten experimenteren, dwz snkr even aan het werk gezet![]()
[ afbeelding ]
Basiskleurtje is van Miss Helen, namelijk nummer 12, tip is met OPI - Done out in deco. En de stickertjes zijn van Essence. Is nog best een gehannes, met die stickertjes
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjes
Mooi hoor,en mooie nagelsquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |