denk niet dat dat gaat het lijkt net ofdat er zandkorreltjes onder zittenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:52 schreef mmascha het volgende:
Paar laagjes topcoat erover om het te egaliseren misschien?
Leuk,hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef babyfeet het volgende:
het blijft zo leuk om te doen zeker als het in een keer lukt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:11 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan is mijn nagellakje stuk
[ afbeelding ]
eerst de kleur die je op je nagels wilt hebben.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef babyfeet het volgende:
het blijft zo leuk om te doen zeker als het in een keer lukt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Subtiel, liefelijk...quote:
Nee hoor, zo hoort ie.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:11 schreef bernies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gave kleur!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:11 schreef bernies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe jezelf een plezier en neem 10 kunstnagels.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:04 schreef Mirjam het volgende:
jeetje, m'n nagels bladderen echt bij het leven, niet normaal meer
lijkt wel of het steeds erger wordt ook
ik durf dat niet zo goed aan op de 1 of andere manier... ben bang dat het heel lelijk wordt, of veel onderhoud vergt...quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en neem 10 kunstnagels.
Gewoon in je omgeving vragen of zij weten van een goede nagelsalon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik durf dat niet zo goed aan op de 1 of andere manier... ben bang dat het heel lelijk wordt, of veel onderhoud vergt...
heb je tips?
truequote:Op vrijdag 11 december 2009 00:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon in je omgeving vragen of zij weten van een goede nagelsalon.
Googlen!
Erger dan dit wordt het niet... (laten we even eerlijk zijn..)
ben benieuwd of het werkt..quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
true
ik wacht wel hee even, ben net begonnen met een trind nailrepair kuurtje, en er komt nailtek foundation aan
als dat niks wordt, ga ik er toch maar aan denk ik...
Zal ik dan nog even wachten met mijn voorspelling?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
true
ik wacht wel hee even, ben net begonnen met een trind nailrepair kuurtje, en er komt nailtek foundation aan
als dat niks wordt, ga ik er toch maar aan denk ik...
't gaat allemaal niet werken denk je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zal ik dan nog even wachten met mijn voorspelling?
En wees niet getreurd, ik heb ook helemaal achteraan gestaan met het uitdelen van mooie nagels, thank god for fake nails...
Je zou twee nageltjes kunnen zetten, 2 pinkjes, 1 acryl en 1 gel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:32 schreef Mirjam het volgende:
't gaat allemaal niet werken denk je?![]()
maarre, kan ik dan beter gaan voor gel, of acryl? ik heb er 0 verstand van.
wat een goed ideequote:Op vrijdag 11 december 2009 00:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je zou twee nageltjes kunnen zetten, 1 pinkjes, 1 acryl en 1 gel.
En dan 2 weken nog eens kijken of het überhaupt blijft zitten en welke jij het beste vindt om te handlen...
Jammer dat je een uur weg zit, ik zou het wel een uitdaging gevonden hebben..quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat een goed idee
dat zou serieus nooit in me opkomen.
okay, jij kan het dus ook goed begrijp ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jammer dat je een uur weg zit, ik zou het wel een uitdaging gevonden hebben..![]()
Zo heb ik ooit een majoor uit het Amerikaanse leger gedaan, die waarschuwde me dat haar nagels NOOIT langer bleven zitten dan een week.
En haar duimen binnen 3 dagen eraf vielen.
Okay, kom maar op dacht ik. Wel de afspraak gemaakt dat ze, als ze er zo snel af zouden vallen, ze onminddelijk terug zou komen.
Zo gezegd zo gedaan...
Guess what?
Ze kwam na 8 weken terug, 8 nagels waren er na 6 weken af gegaan (is uitzonderlijk lang) en haar duimen zaten er nog op.. Damn, I'm good...
Je hoeft je geen zorgen meer te maken over je eigen nagels, die zitten netjes verpakt in gel of acryl.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:39 schreef Mirjam het volgende:
worden je eigen nagels er ook sterker en beter van als je kunstnagels neemt?
of juist slechter?
Ik ben al 20 jaar nagelstyliste..quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
okay, jij kan het dus ook goed begrijp ik
maar ik had de illusie dat kunstnagels lang (lees maanden) bleven zitten
heeft dus wel veel onderhoud nodig?
weet niet of het dan wel wat voor me is...
hmm, goed om allemaal te wetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben al 20 jaar nagelstyliste..
Ja, eens in de 3/4 weken mag je jezelf lekker verwennen...![]()
Groeien je nagels langzaam kan het nog wat langer duren...
Maar 3/4 weken is beter.
Als je nou merkt dat het snel loslaat, ga dan terug en vraag er nog 1 op je duim ofzo en vraag 2 keer de primer te gebruiken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, goed om allemaal te weten![]()
dat van uitproberen op m'n pinkie vind ik echt een enorm goed idee
dat ga ik denk ik sowieso doen
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Tvp!!
Morgen mezelf een beetje vermaken, dus ik heb besloten even naar Breda te karren om te kijken bij Sephora in de V&D... eens zien of ze mooie OPI's hebben, en ik mag er van mezelf twee kopen, want ik het een K*T-week gehad... (ookal zijn ze duur...)
Ik zal ook nog even de kruidvat binnen glippen om te kijken of ze daar al iets kerst-achtigs hebben.
Oh, en zal morgen ook even mijn nagelfoto's van de week uploaden...
Mijn nagels zijn ook wel een beetje oranje...maar het is een goede reden om altijd je nagels te lakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een base coat die er echt voor zorgt dat je geen verkleurde nagels krijgt!
Gebruik nu al een tijd de Etos ridge filler maar m'n nagels zijn alsnog oranje![]()
Iemand ervaring met een base coat die de nageltjes mooi wit houdt?
Het is dus idd fel! En nu al op drie nagels gechiptquote:Op donderdag 10 december 2009 23:26 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, ik ging twijfelen want hij is niet echt donker, maar fel.
Dan is kobalt denk ik de beste benaming
Ik heb die van OPI, bevalt me prima en geen oranje nagelsquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een base coat die er echt voor zorgt dat je geen verkleurde nagels krijgt!
Gebruik nu al een tijd de Etos ridge filler maar m'n nagels zijn alsnog oranje![]()
Iemand ervaring met een base coat die de nageltjes mooi wit houdt?
Whehehe, het blijft een leuk gezicht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks Progje, misschien moet ik die maar 's proberen danOh wacht, is dat gewoon de base coat of de ridge filler van OPI?
Vandaag heb ik Dita von Teesegeinspireerde nagels:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, het blijft een leuk gezicht.
Ik zat even zo te kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks Progje, misschien moet ik die maar 's proberen danOh wacht, is dat gewoon de base coat of de ridge filler van OPI?
Vandaag heb ik Dita von Teesegeinspireerde nagels:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook af, maar jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef Mirjam het volgende:
doet dita von teese altijd haar nagels zo?
En niet te vergeten de $38,50 shipping naar Nederland.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet niet of hier mensen zijn die Rescue Beauty Lounge gave lakken vinden hebben, maar aanstaande dinsdag hebben ze tussen 12.00 - 17.00 plaatselijke tijd (Hier vanaf 18.00 uur als ik het goed heb opgezocht) 50% korting met code 'VIP 5 HOUR'! De lakken zijn vrij prijzig, normaal $ 18, dus mocht je iets op het oog hebben dan is dit misschien wel een leuke actie!
38,50?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En niet te vergeten de $38,50 shipping naar Nederland.
Op die donkerblauw is het inderdaad erg mooi!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef mmascha het volgende:
MiMu! Hier zijn ze! Pff ik ben te ongeduldig hiervoor. Lak was nog niet goed droog. Ik drukte het met de stempel zo opzij. En het kroontje wilde ik opnieuw doen maar toen ging de hele topcoat mee en toen ging het helemaal mis. Maar het gaat om het idee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt me mee hoe goed het zichtbaar is. De donkerblauwe vind ik heel gaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |