38,50?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En niet te vergeten de $38,50 shipping naar Nederland.
Op die donkerblauw is het inderdaad erg mooi!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef mmascha het volgende:
MiMu! Hier zijn ze! Pff ik ben te ongeduldig hiervoor. Lak was nog niet goed droog. Ik drukte het met de stempel zo opzij. En het kroontje wilde ik opnieuw doen maar toen ging de hele topcoat mee en toen ging het helemaal mis. Maar het gaat om het idee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt me mee hoe goed het zichtbaar is. De donkerblauwe vind ik heel gaaf!
quote:Your item was accepted at 4:33 PM on November 24, 2009 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Volgens mij werd dat niet geupdate, tenzij je pakketje bij de douana wordt onderscheptquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Misstique het volgende:
Serieus, hoe lang blijft mn TD pakket nog in de US?
[..]!
Dat wordt niet geupdate. Mijn pakketjes die ik al weken in huis heb, staan volgens Track&Trace ook nog op het postkantoor in Forest Park.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Misstique het volgende:
Serieus, hoe lang blijft mn TD pakket nog in de US?
[..]!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:08 schreef Debsterr het volgende:
Volgens mij werd dat niet geupdate, tenzij je pakketje bij de douana wordt onderschept.
Dan nog duurt het me veel te lang!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat wordt niet geupdate. Mijn pakketjes die ik al weken in huis heb, staan volgens Track&Trace ook nog op het postkantoor in Forest Park.
En zij krijgt em wel terwijl die een week later is verstuurdquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakketje dat 3 december op het postkantoor van Georgia was geaccepteerd werd net bezorgd
Vanavond eerst CG spontaneous en CG Ventri Triple Latte uitproberen
Hm, misschien ff mailen dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Dan nog duurt het me veel te lang!.
[..]
En zij krijgt em wel terwijl die een week later is verstuurd!
Stomme TD!
I like it!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal......
Even een kleine update van de nagels van eergisteren.
Gisteren een French randje gezet in een ander Herome tintje, Herome Monaco.
Geeft toch weer een heel ander gezicht.
[ afbeelding ]
Vanvond gaan wij ons ook eens verdiepen in Transdesign
Ooeh dat is zeker wel mooiquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Al gedaan, naar sales en naar David. Niks gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Tegan het volgende:
Was jij degene waarbij het adres niet klopte?
al bij je buren wezen kijken?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef Misstique het volgende:
Potdulle!
Ik had een foutje gemaakt in mn afleveradres bij transdesign (ik laat pakketjes altijd bij mn ouders bezorgen en had hun adres en mijn postcode ingevuld) en dat zag ik pas na mn mail met betalingsverzoek van hen. Heb meteen gemailed naar ze, 2 verschillende mailadressen, krijg ik nu net de invoice van 'shipping' met daarop de foute postcode.
!
Nu gaat mn bestelling nooit goed aankomen.
Nee, er zijn nml geen buren met het huisnummer wat ik heb opgeschreven (snap je het nog?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
al bij je buren wezen kijken?
In dat geval heb je wel kans dat het teruggestuurd wordtquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, er zijn nml geen buren met het huisnummer wat ik heb opgeschreven (snap je het nog?).
Ik heb TNT gebeld om te vragen wat er gebeurt als er dat soort foute adressen op een poststuk staan en volgens hen wordt dat ofwel automatisch gecorrigeerd en naar t juiste adres verzonden wat dus overeenkomt met straat, huisnummer en plaats óf het wordt teruggestuurd naar de verzender.
Vind ik ook prima (neem aan dat TD dan contact met me opneemt), als er maar íets gebeurt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
In dat geval heb je wel kans dat het teruggestuurd wordt.
ik denk ik snap, jou ouders wonen op huisnummer 78977 en jou straat ( postcode ) gaat maar tot 13 ( wilde gok)quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, er zijn nml geen buren met het huisnummer wat ik heb opgeschreven (snap je het nog?).
Ik heb TNT gebeld om te vragen wat er gebeurt als er dat soort foute adressen op een poststuk staan en volgens hen wordt dat ofwel automatisch gecorrigeerd en naar t juiste adres verzonden wat dus overeenkomt met straat, huisnummer en plaats óf het wordt teruggestuurd naar de verzender.
Oh, Stella kan ik je echt aanraden! Ik vind 'm echt prachtig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:59 schreef Nieners het volgende:
Mooie bestelling disc.
Ik zou Stella ook nog wel willen.
http://www.body-soulbeaut(...)d-wisteria-pure.htmlquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Bernies, ik kan het ook niet precies zien op hm.com
Kan je helaas niet helpen.
Zag het gisteravond inderdaad al dat de nieuwe collectie van ORLY erop staat....
Ik wacht alleen op swatches, want die heb ik nog nergens gezien !
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:57 schreef Linnie20v het volgende:
Ohw, en ik zie nu ook de Valentine's Day display van ORLY
Euh.. Voor zover ik weet is dat die op de Steenweg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef bernies het volgende:
bij welke H&M in Utrecht verkopen ze de nagellakken? Weet iemand dat toevallih? Ik heb namelijk geen zin om ze morgen allemaal langs te gaan....
Dank je wel! Waar is ongeveer de Steenweg? Wat zit er in de buurt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh.. Voor zover ik weet is dat die op de Steenweg.
Die in Catharijne heeft het volgens mij niet, zelfde met die op de Oude gracht.
Dat is wanneer je Hoog Catharijne uitloopt, dus stel je komt voorbij de V&D, dan naar buiten, dan rechts, dan zon beetje bij de Xenos kun je dan weer naar links, dan meteen rechts om de steenweg op te gaan en als je alsmaar doorloopt heb je die H&M aan je rechterhandquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef bernies het volgende:
[..]
Waar is ongeveer de Steenweg? Wat zit er in de buurt?
Ik zie het al, bij de Hema in de buurt
Dan ga ik daar morgen even lekker na mijn tentamen langs! Dan mag het van mezelf!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dat is wanneer je Hoog Catherijne uitloopt, dus stel je komt voorbij de V&D, dan naar buiten, dan rechts, dan zon beetje bij de Xenos kun je dan weer naar links, dan meteen rechts om de steenweg op te gaan en als je alsmaar doorloopt heb je die H&M aan je rechterhanden die verkopen idd nagellak
In Utrecht? Nee geloof het niet , het is niet echt een nagellak stadquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan ga ik daar morgen even lekker na mijn tentamen langs! Dan mag het van mezelf!
Nog meer nagellaktips?
Sephora vind ik voor de nagellakjes ook maar Moah...of is het toevallig prijzencircus?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Crientj het volgende:
Enige dat ik kan bedenken is ook idd Sephora..
Tis niet zoveel in Utrecht. ;o Misschien alsk dr morgen langsloop dat ik even ga kijken bij V&D.
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef romika het volgende:
Vanavond weer even wat zitten experimenteren, dwz snkr even aan het werk gezet![]()
[ afbeelding ]
Basiskleurtje is van Miss Helen, namelijk nummer 12, tip is met OPI - Done out in deco. En de stickertjes zijn van Essence. Is nog best een gehannes, met die stickertjes
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjes
Mooi hoor,en mooie nagelsquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Nee absoluut geen remover erin gooien! Dan kan je hem net zo goed helemaal weggooien. Remover moet je nooit! gebruiken om je lak te verdunnen want je verpest je lak er mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Romika wat mooi!
Ik kan trouwens echt niet lakken met die matte lak van OPI, hij is echt zo dik als stront...Kan ik dat verdunnen met remover en zoja, heeft dat geen nadelig effect op de suede?
Ik ga sowieso de volgende keer Matte About You bestellen.
Wow prachtig! Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Gradient nails (of zoiets, ik weet niet precies meer hoe het heet)
Ik ga elke 3 weken, even twee uurtjes me-timequote:Op vrijdag 11 december 2009 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben al 20 jaar nagelstyliste..
Ja, eens in de 3/4 weken mag je jezelf lekker verwennen...![]()
Groeien je nagels langzaam kan het nog wat langer duren...
Maar 3/4 weken is beter.
2 uur?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ga elke 3 weken, even twee uurtjes me-time.
En gezellig over vanallesennogwat babbelen met mijn nagelstyliste. We zijn even oud.
Dat is inclusief heen-en-weer fietsenquote:
Oh, dan valt het wel mee...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is inclusief heen-en-weer fietsen. Ik denk dat ze anderhalf uur bezig is, ik neem altijd french.
Snkr...............mooi........je zou het maantje en de tip eens in een ander kleurtje moieten zetten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks Progje, misschien moet ik die maar 's proberen danOh wacht, is dat gewoon de base coat of de ridge filler van OPI?
Vandaag heb ik Dita von Teesegeinspireerde nagels:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Thanks, ja weer eens iets anders.......quote:
Tja....hoop dat dat er makkelijk vanaf komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjes
Grijns.....pas op jij......had net een nieuwe rol voor je bedachtquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt, dat mag ze dus lekker zelf doen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
@romika: allebei zijn leuk! Snkr kan nail-art!
Hahahahaha.......yes snkr is mijn nieuwe nagelstyliste ..... heb nog wel meer bedenksels......quote:
Mooi Lindytje, prachtig die Gradient nails en die met de french tip vind ik een prachtig mooi kleurtje....quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Fotospammetje!
Mijn P2 lakjes, die MiMu voor me had meegenomen en opgestuurd![]()
[ afbeelding ]
Mijn nagels van de afgelopen paar dagen (meestal nog niet bijgewerkt voor de foto...)
Gradient nails (of zoiets, ik weet niet precies meer hoe het heet)
[ afbeelding ]
Stickertjes en french:
[ afbeelding ]
P2 Diva met Orly Satin seal:
[ afbeelding ]
(en toch niet naar Breda geweest voor nieuwe lakjes... geen zin..)
Nee, met nagellakremover afgenomen voor het lakken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:05 schreef Burdie het volgende:
Misschien waren je nagels wat vettig voor je ze lakte?
Mooi!! Ik ga een french (dan wel met kleurtjes) steeds leuker vinden!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef romika het volgende:
Vanavond weer even wat zitten experimenteren, dwz snkr even aan het werk gezet![]()
[ afbeelding ]
Basiskleurtje is van Miss Helen, namelijk nummer 12, tip is met OPI - Done out in deco. En de stickertjes zijn van Essence. Is nog best een gehannes, met die stickertjes
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
zo werd ik dus wakker
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo niet leukWaarom kan ik nou nooit net als iedereen gewoon eens langer dan een halve dag met dezelfde nagellak rondlopen??
same problem herequote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
zo werd ik dus wakker
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo niet leukWaarom kan ik nou nooit net als iedereen gewoon eens langer dan een halve dag met dezelfde nagellak rondlopen??
Ja, klopt, er lagen ook drie grote stukken lak in mijn bedquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oei! Jeetje! Da's niet eens gewoon chippen, da's gewoon alles er af!
(vind je dan niet hele stukken lak terug in je bed?)
aahquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Heb een update gepost in het groepsordertopic..
Vriendje heeft P2 Gorgeous afgewezen; hij houdt niet van paars
irritant he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, klopt, er lagen ook drie grote stukken lak in mijn bedMopper!!!! Waarom wil het bij sommige mensen toch zo slecht plakken, terwijl anderen rustig een week zonder enig chipje rond kunnen lopen met dezelfde lak?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:46 schreef LekkerApart het volgende:
Das freaky met die nagellak die 's nachts verdwenen is..
Behalve scheurende nagels hier geen problemen..
Konad lijkt me erg leuk en ben bijna jarig, dus mijn eerste bestelling (en nu maar hopen dat het lukt met het stempelen)!
Heb net bij Veelsieraden mijn verjaardagscadeautjes besteld
M12, M51, M56, M66 en S9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zilver en roze stempellak, topcoat, grote dubbele stempel, schraper en imageplateholder..
Net betaald, ben benieuwd wanneer ik het heb..
Zonde en jammer, misschien na de nagellakremover nog eens schoonmaken met alcohol.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
zo werd ik dus wakker
[ afbeelding ]
Dank je Lindytje......misschien gaan we straks nog even shoppen en zie ik hem wel in de winkel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:11 schreef Lindytje het volgende:
@Romika: dank je! Het is gewoon een essence lakje, een colour&go, in zo'n klein flesje. (heb m even niet bij de hand, anders zou ik je de naam kunnen geven.. ik kijk straks nog even!)
de gewone opi natural nail base coatquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks Progje, misschien moet ik die maar 's proberen danOh wacht, is dat gewoon de base coat of de ridge filler van OPI?
Vandaag heb ik Dita von Teesegeinspireerde nagels:
[ afbeelding ]
wauw!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Loqi het volgende:
Fluweel op m'n vingers![]()
Essence Rock it Baby met Essie matte about you
Het lijkt blauw op de foto maar het is heel mooi diep paars
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |