Sephora vind ik voor de nagellakjes ook maar Moah...of is het toevallig prijzencircus?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Crientj het volgende:
Enige dat ik kan bedenken is ook idd Sephora..
Tis niet zoveel in Utrecht. ;o Misschien alsk dr morgen langsloop dat ik even ga kijken bij V&D.
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef romika het volgende:
Vanavond weer even wat zitten experimenteren, dwz snkr even aan het werk gezet![]()
[ afbeelding ]
Basiskleurtje is van Miss Helen, namelijk nummer 12, tip is met OPI - Done out in deco. En de stickertjes zijn van Essence. Is nog best een gehannes, met die stickertjes
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjes
Mooi hoor,en mooie nagelsquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal......
Even een kleine update van de nagels van eergisteren.
Gisteren een French randje gezet in een ander Herome tintje, Herome Monaco.
Geeft toch weer een heel ander gezicht.
[ afbeelding ]
Vanvond gaan wij ons ook eens verdiepen in Transdesign
Nee absoluut geen remover erin gooien! Dan kan je hem net zo goed helemaal weggooien. Remover moet je nooit! gebruiken om je lak te verdunnen want je verpest je lak er mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Romika wat mooi!
Ik kan trouwens echt niet lakken met die matte lak van OPI, hij is echt zo dik als stront...Kan ik dat verdunnen met remover en zoja, heeft dat geen nadelig effect op de suede?
Ik ga sowieso de volgende keer Matte About You bestellen.
Wow prachtig! Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Gradient nails (of zoiets, ik weet niet precies meer hoe het heet)
Ik ga elke 3 weken, even twee uurtjes me-timequote:Op vrijdag 11 december 2009 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben al 20 jaar nagelstyliste..
Ja, eens in de 3/4 weken mag je jezelf lekker verwennen...![]()
Groeien je nagels langzaam kan het nog wat langer duren...
Maar 3/4 weken is beter.
2 uur?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ga elke 3 weken, even twee uurtjes me-time.
En gezellig over vanallesennogwat babbelen met mijn nagelstyliste. We zijn even oud.
Dat is inclusief heen-en-weer fietsenquote:
Oh, dan valt het wel mee...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is inclusief heen-en-weer fietsen. Ik denk dat ze anderhalf uur bezig is, ik neem altijd french.
Snkr...............mooi........je zou het maantje en de tip eens in een ander kleurtje moieten zetten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks Progje, misschien moet ik die maar 's proberen danOh wacht, is dat gewoon de base coat of de ridge filler van OPI?
Vandaag heb ik Dita von Teesegeinspireerde nagels:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |