38,50?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En niet te vergeten de $38,50 shipping naar Nederland.
Op die donkerblauw is het inderdaad erg mooi!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef mmascha het volgende:
MiMu! Hier zijn ze! Pff ik ben te ongeduldig hiervoor. Lak was nog niet goed droog. Ik drukte het met de stempel zo opzij. En het kroontje wilde ik opnieuw doen maar toen ging de hele topcoat mee en toen ging het helemaal mis. Maar het gaat om het idee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt me mee hoe goed het zichtbaar is. De donkerblauwe vind ik heel gaaf!
quote:Your item was accepted at 4:33 PM on November 24, 2009 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Volgens mij werd dat niet geupdate, tenzij je pakketje bij de douana wordt onderscheptquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Misstique het volgende:
Serieus, hoe lang blijft mn TD pakket nog in de US?
[..]!
Dat wordt niet geupdate. Mijn pakketjes die ik al weken in huis heb, staan volgens Track&Trace ook nog op het postkantoor in Forest Park.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Misstique het volgende:
Serieus, hoe lang blijft mn TD pakket nog in de US?
[..]!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:08 schreef Debsterr het volgende:
Volgens mij werd dat niet geupdate, tenzij je pakketje bij de douana wordt onderschept.
Dan nog duurt het me veel te lang!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat wordt niet geupdate. Mijn pakketjes die ik al weken in huis heb, staan volgens Track&Trace ook nog op het postkantoor in Forest Park.
En zij krijgt em wel terwijl die een week later is verstuurdquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakketje dat 3 december op het postkantoor van Georgia was geaccepteerd werd net bezorgd
Vanavond eerst CG spontaneous en CG Ventri Triple Latte uitproberen
Hm, misschien ff mailen dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Dan nog duurt het me veel te lang!.
[..]
En zij krijgt em wel terwijl die een week later is verstuurd!
Stomme TD!
I like it!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal......
Even een kleine update van de nagels van eergisteren.
Gisteren een French randje gezet in een ander Herome tintje, Herome Monaco.
Geeft toch weer een heel ander gezicht.
[ afbeelding ]
Vanvond gaan wij ons ook eens verdiepen in Transdesign
Ooeh dat is zeker wel mooiquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal......
Even een kleine update van de nagels van eergisteren.
Gisteren een French randje gezet in een ander Herome tintje, Herome Monaco.
Geeft toch weer een heel ander gezicht.
[ afbeelding ]
Vanvond gaan wij ons ook eens verdiepen in Transdesign
Al gedaan, naar sales en naar David. Niks gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Tegan het volgende:
Was jij degene waarbij het adres niet klopte?
al bij je buren wezen kijken?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef Misstique het volgende:
Potdulle!
Ik had een foutje gemaakt in mn afleveradres bij transdesign (ik laat pakketjes altijd bij mn ouders bezorgen en had hun adres en mijn postcode ingevuld) en dat zag ik pas na mn mail met betalingsverzoek van hen. Heb meteen gemailed naar ze, 2 verschillende mailadressen, krijg ik nu net de invoice van 'shipping' met daarop de foute postcode.
!
Nu gaat mn bestelling nooit goed aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |