quote:
quote:
Thanks, ja weer eens iets anders.......quote:
Tja....hoop dat dat er makkelijk vanaf komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat ziet er leuk uit! Alvast succes met het verwijderen van de stikkertjes
Grijns.....pas op jij......had net een nieuwe rol voor je bedachtquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt, dat mag ze dus lekker zelf doen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
@romika: allebei zijn leuk! Snkr kan nail-art!
Hahahahaha.......yes snkr is mijn nieuwe nagelstyliste ..... heb nog wel meer bedenksels......quote:
Mooi Lindytje, prachtig die Gradient nails en die met de french tip vind ik een prachtig mooi kleurtje....quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Fotospammetje!
Mijn P2 lakjes, die MiMu voor me had meegenomen en opgestuurd![]()
[ afbeelding ]
Mijn nagels van de afgelopen paar dagen (meestal nog niet bijgewerkt voor de foto...)
Gradient nails (of zoiets, ik weet niet precies meer hoe het heet)
[ afbeelding ]
Stickertjes en french:
[ afbeelding ]
P2 Diva met Orly Satin seal:
[ afbeelding ]
(en toch niet naar Breda geweest voor nieuwe lakjes... geen zin..)
Nee, met nagellakremover afgenomen voor het lakken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:05 schreef Burdie het volgende:
Misschien waren je nagels wat vettig voor je ze lakte?
Mooi!! Ik ga een french (dan wel met kleurtjes) steeds leuker vinden!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef romika het volgende:
Vanavond weer even wat zitten experimenteren, dwz snkr even aan het werk gezet![]()
[ afbeelding ]
Basiskleurtje is van Miss Helen, namelijk nummer 12, tip is met OPI - Done out in deco. En de stickertjes zijn van Essence. Is nog best een gehannes, met die stickertjes
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
zo werd ik dus wakker
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo niet leukWaarom kan ik nou nooit net als iedereen gewoon eens langer dan een halve dag met dezelfde nagellak rondlopen??
same problem herequote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
zo werd ik dus wakker
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo niet leukWaarom kan ik nou nooit net als iedereen gewoon eens langer dan een halve dag met dezelfde nagellak rondlopen??
Ja, klopt, er lagen ook drie grote stukken lak in mijn bedquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oei! Jeetje! Da's niet eens gewoon chippen, da's gewoon alles er af!
(vind je dan niet hele stukken lak terug in je bed?)
aahquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Heb een update gepost in het groepsordertopic..
Vriendje heeft P2 Gorgeous afgewezen; hij houdt niet van paars
irritant he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, klopt, er lagen ook drie grote stukken lak in mijn bedMopper!!!! Waarom wil het bij sommige mensen toch zo slecht plakken, terwijl anderen rustig een week zonder enig chipje rond kunnen lopen met dezelfde lak?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:46 schreef LekkerApart het volgende:
Das freaky met die nagellak die 's nachts verdwenen is..
Behalve scheurende nagels hier geen problemen..
Konad lijkt me erg leuk en ben bijna jarig, dus mijn eerste bestelling (en nu maar hopen dat het lukt met het stempelen)!
Heb net bij Veelsieraden mijn verjaardagscadeautjes besteld
M12, M51, M56, M66 en S9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zilver en roze stempellak, topcoat, grote dubbele stempel, schraper en imageplateholder..
Net betaald, ben benieuwd wanneer ik het heb..
Zonde en jammer, misschien na de nagellakremover nog eens schoonmaken met alcohol.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
zo werd ik dus wakker
[ afbeelding ]
Dank je Lindytje......misschien gaan we straks nog even shoppen en zie ik hem wel in de winkel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:11 schreef Lindytje het volgende:
@Romika: dank je! Het is gewoon een essence lakje, een colour&go, in zo'n klein flesje. (heb m even niet bij de hand, anders zou ik je de naam kunnen geven.. ik kijk straks nog even!)
de gewone opi natural nail base coatquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks Progje, misschien moet ik die maar 's proberen danOh wacht, is dat gewoon de base coat of de ridge filler van OPI?
Vandaag heb ik Dita von Teesegeinspireerde nagels:
[ afbeelding ]
wauw!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Loqi het volgende:
Fluweel op m'n vingers![]()
Essence Rock it Baby met Essie matte about you
Het lijkt blauw op de foto maar het is heel mooi diep paars
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |