Ik heb ook die basecoat+ridgefiller van de hema maar ik heb daar helemaal geen last van!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:18 schreef PeRi het volgende:
Hmmm tijdje terug had ik het ook maar nu weet ik zeker wat de boosdoener is; Hema ridgefiller + basecoat maakt je nagels oranje.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Loqi het volgende:
Fluweel op m'n vingers![]()
Essence Rock it Baby met Essie matte about you
Het lijkt blauw op de foto maar het is heel mooi diep paars
[ afbeelding ]
Hij is ook nog opquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah
hij was wel mooi hoor
en nogmaals bedankt voor het proefje avoplex handcreme, erg lief![]()
Oh. Hm. Dan weet ik het niet. Maar ik weet wel dat ik er wel last van heb als ik het op heb gedaan onder nagellakquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:47 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ik heb ook die basecoat+ridgefiller van de hema maar ik heb daar helemaal geen last van!
Ik ben zoooo benieuwdquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
K heb de tips ter hwrte genomen en acryl laten zettenzit nu op mn ipod, dus later fotos
Ooooh :-O spannend, ben heel nieuwsgierig! Leuk hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
K heb de tips ter hwrte genomen en acryl laten zettenzit nu op mn ipod, dus later fotos
Het is een mooi kleurtje, ook een beetje rozerood in maar dat zie je alleen niet door de flitsquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:48 schreef Nieners het volgende:
Toffe bestelling! Ik zat eerst over Delight te denken, nu toch wel een beetje spijt.
Net een glitterlakje gekocht, zo opdoen!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:18 schreef PeRi het volgende:
Hmmm tijdje terug had ik het ook maar nu weet ik zeker wat de boosdoener is; Hema ridgefiller + basecoat maakt je nagels oranje.
Kan je van niet de kunstof handschoenen aandoen? Of mag dat niet tijdens je werk?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef Kleintje19 het volgende:
me nagels werden eindelijk weer lang! maar heb eergisteren en gisteren in de afwas gewerkt en werk ook dagelijks in de schoonmaak en dus gisteren scheurde er 1tje zo vreselijknu is dat weer een stompie
Alle nagels of alleen op de pinken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Loqi het volgende:
Fluweel op m'n vingers![]()
Essence Rock it Baby met Essie matte about you
Het lijkt blauw op de foto maar het is heel mooi diep paars
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |